Zo zie je weer dat andere mensen niet intelligent zijn (als zij echter geloven dat graancirkels buitenaards zijn).quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:18 schreef AlexanderC het volgende:
Ik vind sommige wel knappe creaties, maar ik geloof niet dat het van buitenaardse wezens zijn. De mens is intelligent genoeg om zulke creaties te maken.
Ik zie sowieso geen reden om aan te nemen dat ze fake zijn want dat zou betekenen dat ik een soort alwetend wondermens zou zijn en domme arrogantie daar doe ik niet aan, nog afgezien van het feit dat ze door wetenschappelijke instituten allang bewezen origineel zijn en onmogelijk door mensen gemaakt, een aantal althans. Persoonlijk vraag ik me af of er soms een soort van intelligente, autonoom handelende energieën bestaan die zich door middel van graancirkels willen manifesteren en er wellicht boodschappen voor de mensheid in zitten. Dus niet perse buitenaards oid. maar het is ook niet uitgesloten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:14 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ik geloof wel in graancirkels (dat ze bestaan). Ik geloof niet dat ze van buitenaards afkomst zijn. TS wat geloof jij?
Geen idee wat 'wij' er van vinden, maar ik vind het een vorm van vandalisme.quote:
Ja absoluut. Kijk, een raket bouwen en met mensen naar de maan sturen kan iedere jan doedel, maar een graancirkel ... dat is pas rocketscience !quote:Zijn ze niet wat erg ingewikkeld om zo even door mensen te zijn gemaakt ?
Van alles.quote:En wat zouden ze voorstellen ?
Bron ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:25 schreef Phone het volgende:
...nog afgezien van het feit dat ze door wetenschappelijke instituten allang bewezen origineel zijn en onmogelijk door mensen gemaakt, een aantal althans. <snip>
Kan het niet zijn dat de publiciteit voor de eigenaar van het perceel op de een of andere manier lucratiever is dat de opbrengst van het graan? Daarmee zou verklaard zijn dat complexe figuren in zeer korte tijd verschijnen, omdat de perceelhouder het pas 'ontdekt' en de pers belt en eventueel een bevriend luchtfotograaf ofzo inschakelt op het moment dat het hem uitkomt..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:42 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Geen idee wat 'wij' er van vinden, maar ik vind het een vorm van vandalisme.
Geinig om te zien, sommige zijn best mooi, maar even toestemming vragen en/of de boer schadeloos stellen is er niet bij.
[..]
Ja absoluut. Kijk, een raket bouwen en met mensen naar de maan sturen kan iedere jan doedel, maar een graancirkel ... dat is pas rocketscience !
[..]
Van alles.
Die gevallen zijn er zeker, maar op het totaal slechts een promille.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Kan het niet zijn dat de publiciteit voor de eigenaar van het perceel op de een of andere manier lucratiever is dat de opbrengst van het graan? Daarmee zou verklaard zijn dat complexe figuren in zeer korte tijd verschijnen, omdat de perceelhouder het pas 'ontdekt' en de pers belt en eventueel een bevriend luchtfotograaf ofzo inschakelt op het moment dat het hem uitkomt..
In dat geval zou het geen vandalisme zijn. Eerder een samenzwering
De wind kan er ook wat van jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:03 schreef theguyver het volgende:
Sommige zijn gemaakt door de mens, en verschil tussen door de mens gemaakte en anders is groot.
Graan cirkels zijn al eeuwen oud, dat maakt het zo bizar.
anderen, door ............................... unknown.
Zodra je patronen met voornamelijk cirkels gaat ontwerpen, steekt er al snel wiskunde achter, of de maker dat nu moedwillig gebruikt heeft of niet maakt daarvoor niet eens uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:50 schreef Scrummie het volgende:
Vind het vooral apart dat er bepaalde wiskundige gedachtes achter zitten bij sommigen. Prima natuurlijk, maar waarom zou een intelligent mens, die dat allemaal berekent, zijn tijd lopen te verdoen om wat graan plat te walsen, heel nauwkeurig..?
Waarom zou een alien het doen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:50 schreef Scrummie het volgende:
Vind het vooral apart dat er bepaalde wiskundige gedachtes achter zitten bij sommigen. Prima natuurlijk, maar waarom zou een intelligent mens, die dat allemaal berekent, zijn tijd lopen te verdoen om wat graan plat te walsen, heel nauwkeurig..?
Ja dat is dus gewoon dom van die gasten he.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:52 schreef R0N1N het volgende:
B: Aliens sturen steeds complexere boodschappen, terwijl ze ook wel kunnen zien dat we de meest simpele boodschap nog niet begrijpen.
Ideaal voor het klootjesvolk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:56 schreef Geralt het volgende:
<snip>
Dom kutvolk dus. Of ze doen dat gewoon om ons te narren. En dan maakt ze dat ook dom kutvolk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |