Zo simpel is de scheiding tussen goed en kwaad niet hè.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want illegale harddrugs maken is iets goeds?
Want iemand door zijn kop schieten is iets goeds?
En ga zo maar door..
Misschien wel aan de gebruiker?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef Vatta het volgende:
[..]
Want harddrugs hebben ergens nog een vorm van een positieve toegevoegde waarden aan de maatschappij?
Leg uit. Door harddrugs ga je beter functioneren of wat? We hebben het over harddrugs hier he.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Misschien wel aan de gebruiker?
Je drinkt een paar biertjes en durft opeens wel met vreemden een gesprek aan te gaan.quote:
Bij verstandig gebruik (dus geen misbruik) kan harddrugs wel degelijk voor zelfverrijking of -ontplooiing zorgen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:45 schreef Vatta het volgende:
[..]
Leg uit. Door harddrugs ga je beter functioneren of wat? We hebben het over harddrugs hier he.
Even een kleine scheidingslijn. Tussen een upper als koffie en LSD dat bij gebruik kan leiden tot psychoses.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je neemt speed en nu kan je heel de nacht door.
Je gebruikt LSD en hebt nu een andere kijk op het leven.
Nouja vooruit. Omdat ik tegenstander ben van welke vorm van drugs dan ook sta ik hier niet helemaal objectief in.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bij verstandig gebruik (dus geen misbruik) kan harddrugs wel degelijk voor zelfverrijking of -ontplooiing zorgen.
En hoeveel van de als harddrugs geclassificeerde middelen zijn nou echt harddrugs? LSD en paddo's zijn harddrugs?
Correctie: Dat bij gebruik psychoses kan TRIGGEREN. Een "volledig" geestelijk gezond persoon wordt niet ineens een paranoïde schizofreen van een blotter.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:57 schreef Vatta het volgende:
[..]
Even een kleine scheidingslijn. Tussen een upper als koffie en LSD dat bij gebruik kan leiden tot psychoses.
Nope, grey matters.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zo simpel is de scheiding tussen goed en kwaad niet hè.
Zou het maken van legale harddrugs minder 'slecht' zijn? Walt en Jesse garanderen in ieder geval dat hun product puur is, geen rotzooi of wat dan ook. Hoe de gebruikers ermee omgaan, is hun verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want illegale harddrugs maken is iets goeds?
Want iemand door zijn kop schieten is iets goeds?
En ga zo maar door..
Ik heb niks met geloof..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:44 schreef Hierro het volgende:
[..]
Zou het maken van legale harddrugs minder 'slecht' zijn? Walt en Jesse garanderen in ieder geval dat hun product puur is, geen rotzooi of wat dan ook. Hoe de gebruikers ermee omgaan, is hun verantwoordelijkheid.
Nou ja, het ligt er sinds m'n recente re-watch van S01 t/m S05a ook wel dik bovenop wat mij betreft.quote:
Dat heeft die user snel gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |