Bij verstandig gebruik (dus geen misbruik) kan harddrugs wel degelijk voor zelfverrijking of -ontplooiing zorgen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:45 schreef Vatta het volgende:
[..]
Leg uit. Door harddrugs ga je beter functioneren of wat? We hebben het over harddrugs hier he.
Even een kleine scheidingslijn. Tussen een upper als koffie en LSD dat bij gebruik kan leiden tot psychoses.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je neemt speed en nu kan je heel de nacht door.
Je gebruikt LSD en hebt nu een andere kijk op het leven.
Nouja vooruit. Omdat ik tegenstander ben van welke vorm van drugs dan ook sta ik hier niet helemaal objectief in.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bij verstandig gebruik (dus geen misbruik) kan harddrugs wel degelijk voor zelfverrijking of -ontplooiing zorgen.
En hoeveel van de als harddrugs geclassificeerde middelen zijn nou echt harddrugs? LSD en paddo's zijn harddrugs?
Correctie: Dat bij gebruik psychoses kan TRIGGEREN. Een "volledig" geestelijk gezond persoon wordt niet ineens een paranoïde schizofreen van een blotter.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:57 schreef Vatta het volgende:
[..]
Even een kleine scheidingslijn. Tussen een upper als koffie en LSD dat bij gebruik kan leiden tot psychoses.
Nope, grey matters.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zo simpel is de scheiding tussen goed en kwaad niet hè.
Zou het maken van legale harddrugs minder 'slecht' zijn? Walt en Jesse garanderen in ieder geval dat hun product puur is, geen rotzooi of wat dan ook. Hoe de gebruikers ermee omgaan, is hun verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want illegale harddrugs maken is iets goeds?
Want iemand door zijn kop schieten is iets goeds?
En ga zo maar door..
Ik heb niks met geloof..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:44 schreef Hierro het volgende:
[..]
Zou het maken van legale harddrugs minder 'slecht' zijn? Walt en Jesse garanderen in ieder geval dat hun product puur is, geen rotzooi of wat dan ook. Hoe de gebruikers ermee omgaan, is hun verantwoordelijkheid.
Nou ja, het ligt er sinds m'n recente re-watch van S01 t/m S05a ook wel dik bovenop wat mij betreft.quote:
Dat heeft die user snel gemaaktquote:
Norris is fantastisch in die scene en zeker niet 100x minder dan Cranston.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:23 schreef Merkie het volgende:
Die eindscene. Vind Cranston overigens 100x beter dan Norris in die laatste scene. Ze zijn allebei goed hoor, maar Cranston is gewoon veel talentvoller.
"If that's true - if you don't know who I am - then maybe your best course would be to tread lightly."
Sja, niet mee eens. Agree to disagreequote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Norris is fantastisch in die scene en zeker niet 100x minder dan Cranston.
Laten we 't maar doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, niet mee eens. Agree to disagree?
Het is gewoon een ongelooflijke bazen scène van de 2 beste acteurs van de serie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:41 schreef Forbry het volgende:
In die eindscène vond ik Norris er juist heel erg uitspringen en Cranston iets minder.
Hmmm, weet ik niet. Het is anders. Ik ben nog even nieuwsgierig naar het einde van het verhaal, maar ik zit niet van "Oh, als die maar overleeft". Ik laat het gewoon op me afkomen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Is dat juist leuk of juist niet/minder leuk kijken?
Paddo's zijn volgens de Opiumwet geen harddrug.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bij verstandig gebruik (dus geen misbruik) kan harddrugs wel degelijk voor zelfverrijking of -ontplooiing zorgen.
En hoeveel van de als harddrugs geclassificeerde middelen zijn nou echt harddrugs? LSD en paddo's zijn harddrugs?
Ik vond anders dat moment dat hij Walt aankeek en de deur dicht deed ook ijzersterk. Maar Cranston had wel de beste regels tekst. De regels die Norris had, heeft hij wel perfect gebracht. Ik denk niet dat een andere acteur dat nog beter had kunnen brengen. Sowieso was de chemie in die scene gewoon perfect. Het is een ding om zelf een goede prestatie neer te zetten, maar om samen een goede prestatie neer te zetten voor de camera is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:27 schreef Merkie het volgende:
Gewoon dat moment dat Walt dat dat zendertje uit zijn zak pakt. Zonder ook maar één woord te zeggen, en puur door zijn fysiek, zijn blik, zijn houding, draait de hele scene plotsklaps 180° om. Hoe goed Norris Hank ook neerzet, dat effect zal Hank nooit op mij hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |