Hahahahahahaquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef ZarB het volgende:
Wat een verhaal! Ik heb me speciaal aangemeld om op dit topic te reageren. Ben benieuwd of de koper nog langskomt zaterdag. Zo ja, doe even een update TO.
Jouwe staat in reeks.... Teveel zoekwerk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ZarB's eerste post is ook wel een pareltje:
[..]
Haha hoe kan je dat vinden? En wat is de 2e? Ik kan me niet herinneren dat ik tm oktober vorig jaar veel gepost heb!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ZarB's eerste post is ook wel een pareltje:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jouwe staat in reeks.... Teveel zoekwerk.
Je pohi.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:12 schreef ZarB het volgende:
[..]
Haha hoe kan je dat vinden? En wat is de 2e? Ik kan me niet herinneren dat ik tm oktober vorig jaar veel gepost heb!
Ze zei schat tegen me!!!quote:
Maar op mobiel kan ik maar tot 1 pagina kijken. Niet posten pls , ik begon serieus. Maar de ZarB-show is een hit, dus niet verpesten pls.quote:
Ik wist het, troll.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Maar op mobiel kan ik maar tot 1 pagina kijken. Niet posten pls , ik begon serieus. Maar de ZarB-show is een hit, dus niet verpesten pls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |