abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135331083
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 03:57 schreef I.C.O.N. het volgende:
Deze erbij kopen http://www.virtuix.com

Over 3 jaar kunnen alle nerds een marathon lopen :')
Ja _O- en met gemak waarschijnlijk ook nog dan :P

Geld en ruimte even daargelaten, lijkt dit mij echt fantastisch icm die OR :Y

Ik ben dol op gamen, maar het heeft me ergens toch altijd al wel geïrriteerd dat het -naast plezier opleveren ;)- in wezen een tijdrovende en tegelijkertijd toch "nutteloze", zittende bezigheid is. :Y Sporten en gamen tegelijk kunnen doen (beide op een niveau de Wii (ver) ontstijgt ;) ) lijkt me ideaal en is überhaupt al geweldig voor de immersie van het gamen zelf natuurlijk :)
Tails tell tales
pi_135373855

Meest informatieve interview als je het mij vraagt met betrekking tot de OR op de CES.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:41:06 #128
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_135504697
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:51 schreef I.C.O.N. het volgende:

Meest informatieve interview als je het mij vraagt met betrekking tot de OR op de CES.
ze hebben een filosofie. En een die erg goed is.


Ik kan niet wachten. Voor 300 eu een instabuy
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 15 januari 2014 @ 03:34:06 #129
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_135508555
Ohja, Al is het alleen voor die Eve online game / star citizen / elite: dangerous. Zolang het sub 500 euro blijft vind ik het prima en sta ik wel vooraan.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  vrijdag 17 januari 2014 @ 18:47:25 #130
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_135612079
Onder de 500 euro blijft het wel. Ik verwacht dat die rift zo'n 300 gaat kosten. Ik hoop dat de motion controllers voor je handen (en eventueel bovenlichaam, zie PrioVR) ook onder de 300 blijft, liever nog goedkoper. Razer Hydras zijn 99 euro, mooi prijsje, en 3D motion controls voegen zoveel toe aan het geheel. :)
  zondag 19 januari 2014 @ 16:43:10 #131
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_135681673
Nu nog een haptische wetsuit en je bent helemaal online :P
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zondag 19 januari 2014 @ 16:51:48 #132
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_135682037
quote:
10s.gif Op zondag 19 januari 2014 16:43 schreef jogy het volgende:
Nu nog een haptische wetsuit en je bent helemaal online :P
klinkt geil als jij dat zegt, haptische wetsuit.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 19 januari 2014 @ 18:00:57 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_135684805
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 16:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

klinkt geil als jij dat zegt, haptische wetsuit.
Haptische full 3d porno :9.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_135859175
http://www.usatoday.com/s(...)lmer-luckey/4740631/

'If we don't release by the end of next year something has gone wrong'.

Jammer dat hij dat niet een maandje geleden heeft gezegd :D
pi_135871714
Release eind 2015?
pi_135871817
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:07 schreef JDx het volgende:
Release eind 2015?
Uiterlijk. Nouja, heb ik nog wat langer om met de devkit te spelen voor ik hem moet verkopen :P
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_135871835
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:09 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Uiterlijk. Nouja, heb ik nog wat langer om met de devkit te spelen voor ik hem moet verkopen :P
Ja toch interessanter nu om een devkit aan te schaffen.

Dacht dat release van Full HD versie jan 2014 was.
  donderdag 23 januari 2014 @ 22:36:37 #138
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_135873292
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:09 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja toch interessanter nu om een devkit aan te schaffen.

Dacht dat release van Full HD versie jan 2014 was.
Ik meen te lezen na een google zoektocht dat het vlak voor de consumer release gaat worden. Zodat devs hun spul naar de standaard van de consumer versie kunnen brengen.

Dus januari 2014 lijkt me sterk. November 2014 lijkt me meer, vooral ook omdat ze zeggen dat ze 2014 toch niet gaan redden met consumer versie
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:32:06 #139
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_135884564
Oculus Rift krijgt concurrentie, binnen twee dagen dubbele gevraagde inleg bereikt zonder enige moeite.

Lijkt vooral om het scherm te gaan en is uitgerust met ingebouwde koptelefoon, valt mede daarom voor mij al af. Bovendien moet dat apparaat werkelijk 2 verschillende beelden renderen, maar is dus ook goed in staat om vooral een enorm scherm voor je ogen te toveren.

De innovatie achter de oculus is vooral de gebruikte rendertechniek waarbij in 1 render links en rechts verwerkt zitten en deze door de kast en lenzen als twee losse schermen op je oog komen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_135885337
Resultie valt wel wat tegen en verder is het volgens mij gewoon een scherm en geluid, geen echt VR materiaal.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 11:08:15 #141
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_135885668
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:56 schreef JDx het volgende:
Resultie valt wel wat tegen en verder is het volgens mij gewoon een scherm en geluid, geen echt VR materiaal.
In het filmpje zit iemand om zich heen te kijken en op de laptop erachter draait het beeld mee. Schermresolutie is niet je van het maar ook niet wereldschokkend, grootste verschil zit hem in de projectievorm waardoor tussen de pixels nauwelijks tot geen zichtbare lijnen zijn. De projectietechniek schijnt een van de prettigste te zijn om langdurig te gebruiken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_135886215
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 11:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

In het filmpje zit iemand om zich heen te kijken en op de laptop erachter draait het beeld mee. Schermresolutie is niet je van het maar ook niet wereldschokkend, grootste verschil zit hem in de projectievorm waardoor tussen de pixels nauwelijks tot geen zichtbare lijnen zijn. De projectietechniek schijnt een van de prettigste te zijn om langdurig te gebruiken.
Jammer dat het nog geen af-product is, heb teveel fail-verhalen gelezen over kickstarter. Producten die nooit afkwamen en zulk soort verhalen.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 11:28:31 #143
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_135886354
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 11:24 schreef JDx het volgende:

[..]

Jammer dat het nog geen af-product is, heb teveel fail-verhalen gelezen over kickstarter. Producten die nooit afkwamen en zulk soort verhalen.
Oculus is ook op Kickstarter doorgebroken ;)

Magoed, kickstarter is kickstarter, geen winkel voor pre-orders van een uitontwikkeld product. Ik heb nu redelijk wat producten gesteund, tot nu toe slechts met 1 product echt slechte ervaringen omdat die knul zich helemaal vergalloppeerd heeft in de hoeveelheid werk. Trage leveringen dus, maar ook beroerde afwerking en materiaalkeuze in zijn geval, en met mij meerdere backers die erover klagen.
Goed voor zijn ervaring, minder voor de mijne. Maar nog steeds kijk ik er af en toe om te zien of er leuke dingen tussen zitten, soms op verwijzing door andere site.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_135887277
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 11:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Oculus is ook op Kickstarter doorgebroken ;)

Magoed, kickstarter is kickstarter, geen winkel voor pre-orders van een uitontwikkeld product. Ik heb nu redelijk wat producten gesteund, tot nu toe slechts met 1 product echt slechte ervaringen omdat die knul zich helemaal vergalloppeerd heeft in de hoeveelheid werk. Trage leveringen dus, maar ook beroerde afwerking en materiaalkeuze in zijn geval, en met mij meerdere backers die erover klagen.
Goed voor zijn ervaring, minder voor de mijne. Maar nog steeds kijk ik er af en toe om te zien of er leuke dingen tussen zitten, soms op verwijzing door andere site.
Echt 1 goede nederlandse variant van Kickstarter is er niet of wel? Allemaal kleine sites die net niks zijn.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:05:21 #145
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_135887676
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 11:55 schreef JDx het volgende:

[..]

Echt 1 goede nederlandse variant van Kickstarter is er niet of wel? Allemaal kleine sites die net niks zijn.
Nederlandse wetgeving zou van kickstarter een bank maken, en daar heb je (dure) licenties voor nodig. Zijn vast wel omwegen voor te verzinnen waardoor het wel mogelijk zou zijn, maar vooralsnog is het lastig grote projecten te financieren
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:03:44 #146
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_135892029
Dit ding doet hetzelfde(maar dan met een andere techniek) als de sony hmd met een FOV van 45 graden. Vergeet dat niet. Oftewel een scherm voor je neus zoals je dat nu hebt.

Maar concurrentie is goed, laat maar komen ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door BurnaBoy op 24-01-2014 14:13:10 ]
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:09:03 #147
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_135892252
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Oculus Rift krijgt concurrentie, binnen twee dagen dubbele gevraagde inleg bereikt zonder enige moeite.

Lijkt vooral om het scherm te gaan en is uitgerust met ingebouwde koptelefoon, valt mede daarom voor mij al af. Bovendien moet dat apparaat werkelijk 2 verschillende beelden renderen, maar is dus ook goed in staat om vooral een enorm scherm voor je ogen te toveren.

De innovatie achter de oculus is vooral de gebruikte rendertechniek waarbij in 1 render links en rechts verwerkt zitten en deze door de kast en lenzen als twee losse schermen op je oog komen.
De innovatie is bij occulus de lens techniek, je pc moet nog steeds 2 beelden renderen hoor. Alleen zijn die beelden kleiner(dus lichter te renderen) omdat de resolutie van dat ene scherm bij de rift zo laag is.

Ik gok er zelf zo op dat de renderzwaarte van dit ding 2x 1280*720 ongeveer even zwaar gaat zijn als de HD versie van de rift. 2x 960*1080. Tevens kan je pc het echt wel aan. Ik kon BF3 op mijn 3d monitor op 1080p in 3d prima draaien. En dat is een 7950, nu is bf4 zwaarder en worden toekomstige spellen zwaarder maar een 780 of een 290 moeten wel instaat zijn om de rift en dan dit ding prima van beeld te voorzien.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_135893838
Ik hoop toch echt dat de Oculus Rift ergens dit jaar in de winkels ligt.... En dat de nieuwe generatie consoles (PS4, Xbox One) deze gaat ondersteunen.Can't wait.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:27:55 #149
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_135895233
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:09 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

De innovatie is bij occulus de lens techniek, je pc moet nog steeds 2 beelden renderen hoor. Alleen zijn die beelden kleiner(dus lichter te renderen) omdat de resolutie van dat ene scherm bij de rift zo laag is.
Als ik dit zo bekijk heb ik anders gewoon gelijk hoor, maar corrigeer me rustig:


1 2D-beeld voor beide ogen, die door scheiding en lenzen als 2 aparte beelden in je beide ogen komen met een daardoor grote beeldhoek en perspectiefcorrectie.

Das dus 1x renderen vanuit 2 camerastandpunten per frame ipv 2x renderen voor 2 beelden zoals voorheen mogelijk was (wat meteen je framerate halveerde).
quote:
Ik gok er zelf zo op dat de renderzwaarte van dit ding 2x 1280*720 ongeveer even zwaar gaat zijn als de HD versie van de rift. 2x 960*1080. Tevens kan je pc het echt wel aan. Ik kon BF3 op mijn 3d monitor op 1080p in 3d prima draaien. En dat is een 7950, nu is bf4 zwaarder en worden toekomstige spellen zwaarder maar een 780 of een 290 moeten wel instaat zijn om de rift en dan dit ding prima van beeld te voorzien.
BF4 draait hier gemiddeld 20 frames soepeler dan BF3 en ik speel beide titels sinds lange tijd. Mijn PC is inmiddels anderhalf jaar oud, maar ik zou BF3 niet met de klassieke manier in de hoogste stand op 1080P in 3D kunnen draaien, tenzij ik genoegen neem met 24-35 FPS.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_135895588
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:50 schreef Devz het volgende:
Ik hoop toch echt dat de Oculus Rift ergens dit jaar in de winkels ligt.... En dat de nieuwe generatie consoles (PS4, Xbox One) deze gaat ondersteunen.Can't wait.
Ik gok erop dat de OR DK2 ergens Q4 2014 te verkrijgen is, en dan de CV1 Q2 of Q3 2015 ... Daarentegen hoop ik wel dat hij nog in Q4 uit gaat komen, maar verwacht het gewoon niet. Dit omdat palmer Luckey aangeeft:

quote:
Mentioned this in my talk at Steam Dev Days, hopefully it gets posted online soon.

I want to note that the Rift will not be designed for experiences that allow you to walk around a room like the SDD tech demo, but the specifications and quality will be above the baseline level Michael Abrash outlined in his talk. Valve's prototype hardware and software are very well integrated and calibrated, more so than the Crystal Cove demos we got together for CES, but the actual components are not all that different. All the pieces are there.
en dan heeft hij het over:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')