quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weeg nog steeds hetzelfde. (nee, geen obesita voor de mensen die echt denken dat ik obese ben)
Volgens mij xaban wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:37 schreef Julis het volgende:
[..]. Zijn er echt mensen op dit forum die denken dat je obez bent dan?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Nog wat spectaculaire dingen meegemaakt?" Zo moeilijk is het toch niet?
Vorig jaar ging ik pas na zes jaar weer naar Turkije.O.OSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Zoveel afkeuring in een enkele blik![]()
![]()
Daar hebben we vrouwen voor toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:32 schreef Arcadia het volgende:
Denk dat dat wel langer zal duren om al die theeglaasjes goed eronder te zetten dan een voor een te vullen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar hebben we vrouwen voor toch?
Nee, dat is simpel werk, laat mij dat maar doen, de vrouw mag kokenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar hebben we vrouwen voor toch?
De vrouw heeft toch niets anders te doen, dus ze mag dat beide doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat is simpel werk, laat mij dat maar doen, de vrouw mag koken
Niets te doen? Hele lieve man jij als je haar niks anders dan dit laat doen danquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De vrouw heeft toch niets anders te doen, dus ze mag dat beide doen.
Gewoon alle huishoudelijke taken. Meer hoeft ze niet te doen hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niets te doen? Hele lieve man jij als je haar niks anders dan dit laat doen dan
Vasthouden aan zo'n vrouw als je er zo eentje weet te vinden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon alle huishoudelijke taken. Meer hoeft ze niet te doen hoor.
Ik denk dat ik daarvoor terug in de tijd (minstens 2-3 decennia) moet gaan...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vasthouden aan zo'n vrouw als je er zo eentje weet te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |