SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef Triggershot het volgende:
Over zo een 10 jaar zit iedereen anders wel te bedelen voor een Turks paspoort.
Goed. Mag over twee weken beginnen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:14 schreef xminator het volgende:
Hoe is je sollicitatiegesprek verlopen eigenlijk?
Gefeliciteerd, wat voor baantje is dat?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Goed. Mag over twee weken beginnen.
De prognoses in het verschiet maken landen als Duitsland, Engeland en Amerika onder meer nerveus. Toenadering met de moslimwereld en Rusland, deals met Japan, Turkije blijft een brug en onafhankelijkheid van het Westen is daarbij een prioriteit wat Europees belang betreft.quote:
Stomme fabrieskbaan. Ik mag pakketten maken en gaan controleren op bommen enzo. Moet volgende week eerst een cursus gaan doen hiervoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wat voor baantje is dat?
Kunnen die bommen ontploffen wanneer jij aan het controleren bentquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stomme fabrieskbaan. Ik mag pakketten maken en gaan controleren op bommen enzo. Moet volgende week eerst een cursus gaan doen hiervoor.
Dubbelequote:
Doe mij dan maar een Braziliaanse.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De prognoses in het verschiet maken landen als Duitsland, Engeland en Amerika onder meer nerveus. Toenadering met de moslimwereld en Rusland, deals met Japan, Turkije blijft een brug en onafhankelijkheid van het Westen is daarbij een prioriteit wat Europees belang betreft.
Nee, snap het zelf ook nog niet helemaal. Maar het zal niet moeilijk zijn ofzo aangezien het hier om een ongeschoolde fabrieksbaan gaat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Kunnen die bommen ontploffen wanneer jij aan het controleren bent
De NL'se doet niks voor je.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:21 schreef expans het volgende:
Stel hé; je bent in het buitenland en er gebeurt iets met je (ongeluk of kidnapping whatever).
Hoe kiezen ze dan welke regering ze moeten contacteren? De Nederlandse omdat je daarmee entree hebt gedaan (omdat dat makkelijker uitkwam ivm visum oid) of toch de Turkse?
Ik heb altijd wel een nufus cuzdani in m'n portemonnee zitten.
Als het kan ga in de nightshiftquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, snap het zelf ook nog niet helemaal. Maar het zal niet moeilijk zijn ofzo aangezien het hier om een ongeschoolde fabrieksbaan gaat.
Turkije en Brazilië zijn totaal geen geografische dreigementen voor elkaar. Sterker nog, ze werken samen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dubbele
[..]
Doe mij dan maar een Braziliaanse.
Heb toch liever de Braziliaansequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkije en Brazilië zijn totaal geen geografische dreigementen voor elkaar. Sterker nog, ze werken samen.
Op sommige punten doet Turkije het veel beter, op andere punten Brazilie
http://www.nationmaster.com/compare/Brazil/Turkey/Economy
Eerder omdat je overdag voornamelijk met de iets minder snuggere mensen komt te werken en in de avonden meestal studenten werken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook.
Ik hoop het wel iig aangezien ik dan meer betaald krijg.
Oh daar zal ik niet zo veel last van hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Eerder omdat je overdag voornamelijk met de iets minder snuggere mensen komt te werken en in de avonden meestal studenten werken.
Tsssssssk, al 2 keer gemeet en je vertelt zoiets nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:27 schreef sylvesterrr het volgende:
De Nederlandse overheid helpt je wel als je in de shit zit, aldus de ervaringsdeskundige. Ik ga het verhaal niet hier op FOK! vertellen, kom maar naar de meet als je het wil horen. Laat ik het erop houden dat ik me goed kan voorstellen hoe Edward Snowden zich voelt.
Je kan het ook pm'en/dm'en. Scheelt een hoop moeite met reizenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:27 schreef sylvesterrr het volgende:
De Nederlandse overheid helpt je wel als je in de shit zit, aldus de ervaringsdeskundige. Ik ga het verhaal niet hier op FOK! vertellen, kom maar naar de meet als je het wil horen.
Geen dank nog.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:27 schreef sylvesterrr het volgende:
De Nederlandse overheid helpt je wel als je in de shit zit, aldus de ervaringsdeskundige. Ik ga het verhaal niet hier op FOK! vertellen, kom maar naar de meet als je het wil horen. Laat ik het erop houden dat ik me goed kan voorstellen hoe Edward Snowden zich voelt.
Je vroeg er niet om.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsssssssk, al 2 keer gemeet en je vertelt zoiets niet
Helpen zullen ze altijd wel doen tot een bepaald niveau maar als de grote baas zegt dat ze moeten kappen zullen ze je hard laten vallen denk ik. Zie bv die gast die vecht tegen z'n uitlevering omdat de USA hem wil vervolgen als terrorist oid.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:27 schreef sylvesterrr het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je kan het ook pm'en/dm'en. Scheelt een hoop moeite met reizen
Tsja, als de grote baas andere belangen heeft, dan is het inderdaad snel einde oefening.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:29 schreef expans het volgende:
[..]
Helpen zullen ze altijd wel doen tot een bepaald niveau maar als de grote baas zegt dat ze moeten kappen zullen ze je hard laten vallen denk ik. Zie bv die gast die vecht tegen z'n uitlevering omdat de USA hem wil vervolgen als terrorist oid.
"Nog wat spectaculaire dingen meegemaakt?" Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat kunnen we toch niet ruiken. Zulke spectaculaire dingen moet je gewoon vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Nog wat spectaculaire dingen meegemaakt?" Zo moeilijk is het toch niet?
Vorig jaar ging ik pas na zes jaar weer naar Turkije.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie het al voor me
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat was geen fijne ervaring kan ik je vertellen...
Als je niet gezocht wordt is bovenstaande optie the way to go.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef expans het volgende:
Niet verlengd en met NL id plus visum naar binnen proberen te gaan soms? Ken wel een paar die het zo hebben geflikt zonder 'gepakt' te worden.
Wil dit verhaaltje wel horen eigenlijk, vroeger grapten we altijd hieroverquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat was geen fijne ervaring kan ik je vertellen...
Hoezo?quote:
De vaste posters in dit topic kunnen weten dat dit niet mogelijk is in mijn geval.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef expans het volgende:
Niet verlengd en met NL id plus visum naar binnen proberen te gaan soms? Ken wel een paar die het zo hebben geflikt zonder 'gepakt' te worden.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
Oh syl, geen idee of je het al hebt gezien of niet, maar ik kom misschien niet.
Goede reden om naar de meet te komen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Wil dit verhaaltje wel horen eigenlijk, vroeger grapten we altijd hierover![]()
Wie is die 10%?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
Sowieso kan ik met 90% van de mensen hier niet opschieten.Beter als ik niet kom.
Als de meet 1,5 maand later wordt gehouden ben ik aanwezig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goede reden om naar de meet te komen.
Kom op, stel je niet aan. De mensen in dit topic zijn IRL poeslief.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
Sowieso kan ik met 90% van de mensen hier niet opschieten.Beter als ik niet kom.
Misschien maakt FOK! tegen die tijd weer een filmmeet mogelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Als de meet 1,5 maand later wordt gehouden ben ik aanwezig.
Sinds wanneer is dit het dating-topic?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:44 schreef Triggershot het volgende:
borte en ik hebben onze eigen meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |