Zoals ik het al zei, misschien kan ik niet komen. Reserveer maar niet voor mij. Als ik kom, dan kom ik even hoi zeggen en dan weg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom op, stel je niet aan. De mensen in dit topic zijn IRL poeslief.
Dit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:44 schreef Triggershot het volgende:
borte en ik hebben onze eigen meet
Sorry, je bent gewoon te laat. Ze is al aan de haak geslagen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit het dating-topic?
Ha, je durft wel "hoi" te zeggen dus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zoals ik het al zei, misschien kan ik niet komen. Reserveer maar niet voor mij. Als ik kom, dan kom ik even hoi zeggen en dan weg.
Te laat?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, je bent gewoon te laat. Ze is al aan de haak geslagen.
Ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ha, je durft wel "hoi" te zeggen dus.
[..]
Te laat?
Dan mag je altijd je tijd in NL uitzitten naar een Nederlandse strafmaat, zie ook die terror Iraakse kapper... Mocht meteen na aankomst in NL weer de vrijheid genieten, hopelijk is hij inmmiddels morsdood.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:29 schreef expans het volgende:
[..]
Helpen zullen ze altijd wel doen tot een bepaald niveau maar als de grote baas zegt dat ze moeten kappen zullen ze je hard laten vallen denk ik. Zie bv die gast die vecht tegen z'n uitlevering omdat de USA hem wil vervolgen als terrorist oid.
Pfrt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
Sowieso kan ik met 90% van de mensen hier niet opschieten.Beter als ik niet kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |