SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Wel een raar programma. En waarom heet dit de Gielmobielquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Nu die interviewer nog.
Ik kan me wel herinneren dat hij nog best een goed uitziende (ex?)vriendin had voor zo'n domme dikzak.quote:
Roll -obelix ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:06 schreef rolls-reus het volgende:
Obelix ____daar kan ik me voor schamen als semi-utrecht supporter
Weltrusten !quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:10 schreef Patje1987 het volgende:
Maar eens slapen, lang genoeg wakker geweest
Slaap lekkerquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:10 schreef Patje1987 het volgende:
Maar eens slapen, lang genoeg wakker geweest
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:17 schreef DutchSL het volgende:
Bakkali is wereldspeler van de week op goal.com
En dan EA hem zeker weer geen IF makenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:17 schreef DutchSL het volgende:
Bakkali is wereldspeler van de week op goal.com
En dat terwijl hij vrachtwagenchauffeur is..quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:07 schreef Toefjes het volgende:
Hard moeten sparen voor deze reis.
"hoe duur is het dan?"
300 euro
Thuiswonendquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
En dat terwijl hij vrachtwagenchauffeur is..
Ik denk dat 80% van zijn salaris naar Kees Kroket gaat.quote:
Vrachtwagenchauffeurs zijn zo gek van die vrachtwagen dat ze vrouw en kinderen 5 dagen per week laten zitten. En dan nog gek opkijken als dat consequenties heeftquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat 80% van zijn salaris naar Kees Kroket gaat.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs zijn zo gek van die vrachtwagen dat ze vrouw en kinderen 5 dagen per week laten zitten. En dan nog gek opkijken als dat consequenties heeft
Niet allemaal! Mijn pa zou niets liever dan een andere baan willen. Het is dat ie er aardig mee verdient(ookal komt dat meer door t aantal uren die die maakt)quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs zijn zo gek van die vrachtwagen dat ze vrouw en kinderen 5 dagen per week laten zitten. En dan nog gek opkijken als dat consequenties heeft
Menig chauffeur is al aan het derde of vierde huwelijk toe. Je moet ze de kost geven die in plaats van een eigen foto, of een foto van hun gezin op facebook een foto van die truck hebben als profielfoto.. Velen willen niet anders, ook niet als vrouwlief gaat zeuren. Maar het is fout inderdaad om de hele groep over 1 kam te scheren, excuses daarvoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet allemaal! Mijn pa zou niets liever dan een andere baan willen. Het is dat ie er aardig mee verdient(ookal komt dat meer door t aantal uren die die maakt)
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:38 schreef DutchSL het volgende:
Die vrouwelijke vrachtwagenchauffeur van dat RTL7 programma
Nou er zijn anderen voor wie ik het uiteindelijk nog zieliger vindquote:
Altijd zo kut als je iets vervelends zegt en dan blijkt dat degene die dat hoort zo iemand in de familie heeftquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Menig chauffeur is al aan het derde of vierde huwelijk toe. Je moet ze de kost geven die in plaats van een eigen foto, of een foto van hun gezin op facebook een foto van die truck hebben als profielfoto.. Velen willen niet anders, ook niet als vrouwlief gaat zeuren. Maar het is fout inderdaad om de hele groep over 1 kam te scheren, excuses daarvoor.
Ja, of dat je iemand een kuthoer noemt en dat haar moeder en oma dan hoer zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Altijd zo kut als je iets vervelends zegt en dan blijkt dat degene die dat hoort zo iemand in de familie heeft
Zat met een meisje te praten en ik zat te oreren over dat ik ''Jan'' echt een kut naam vond en zat het echt helemaal af te kraken, toen zei ze: 'mijn vader en opa heten jan'
AWKWARD.
Ja, een Jan in de familie, what are the odds.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Altijd zo kut als je iets vervelends zegt en dan blijkt dat degene die dat hoort zo iemand in de familie heeft
Zat met een meisje te praten en ik zat te oreren over dat ik ''Jan'' echt een kut naam vond en zat het echt helemaal af te kraken, toen zei ze: 'mijn vader en opa heten jan'
AWKWARD.
Is dat jouw versiertruc. 'Wat een kutnaam jan'?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
AWKWARD.
Neequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat jouw versiertruc. 'Wat een kutnaam jan'?
Iig sowieso niet handig
Haha, dat kan gebeuren. Maar het is wel waar dat het beroep een dusdanige passie wordt, dat het belangrijker dan een gezinsleven blijkt te zijn, genoeg gezien en meegemaakt inmiddels wat dat betreft.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
AWKWARD.
Ja maar dat gebeurd bij zoveel beroepenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat kan gebeuren. Maar het is wel waar dat het beroep een dusdanige passie wordt, dat het belangrijker dan een gezinsleven blijkt te zijn, genoeg gezien en meegemaakt inmiddels wat dat betreft.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat jouw versiertruc. 'Wat een kutnaam jan'?
Iig sowieso niet handig
Klopt, meestal vermaken die vrouwen op de achtergrond zich wel met anderenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurd bij zoveel beroepen
Managers die veel zakenreizen maken etc...
Is ook zeker wel zo hoor. Mn pa zelf geeft ook vaakmaf op de 'echte' truckers die aan niets anders kunnen denken dan hun trekkertje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat kan gebeuren. Maar het is wel waar dat het beroep een dusdanige passie wordt, dat het belangrijker dan een gezinsleven blijkt te zijn, genoeg gezien en meegemaakt inmiddels wat dat betreft.
Ik blijf er toch in geloven dat er ook vrouwen zijn die dat niet doen hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, meestal vermaken die vrouwen op de achtergrond zich wel met anderen
mijn opa heet jan klootzakquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
AWKWARD.
Sommigen hebben die tik denk ik nou éénmaal. Net als supporters die de club boven een vrouw zetten. Tja, en in dat voetbal programma kwamen die 2 uitzonderingen samen in 1 persoonquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is ook zeker wel zo hoor. Mn pa zelf geeft ook vaakmaf op de 'echte' truckers die aan niets anders kunnen denken dan hun trekkertje.
Ik tikte ook "meestal"quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik blijf er toch in geloven dat er ook vrouwen zijn die dat niet doen hoor
Jan Vertonghenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
En wat dacht je van Gert-JAN Verbeek. Lekker bezig hoor Mathijs
Jan Vennescoorquote:
Op het Fut forum kan allesquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:01 schreef DuTank het volgende:
Is dit gesprek nou serieus van vrachtwagenchauffeurs en hun relatieproblemen naar Jan Vennegoor of Hesselink afgedwaald?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
Behalve een post van ds2 na half 1
Alleen als ik vanuit mijn broer zijn huis post. Die kans is echter 0%quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
Behalve een post van ds2 na half 1
plot twist: je broer heeft geen huisquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen als ik vanuit mijn broer zijn huis post. Die kans is echter 0%
Dat wel maar ik ben daar bijna nooit en al helemaal niet na half 1.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
plot twist: je broer heeft geen huis
yo ready?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
plot twist: je broer heeft geen huis
Waarom niet? Paar bierries klappen met je bradaaa.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat wel maar ik ben daar bijna nooit en al helemaal niet na half 1.
Over die FB show?quote:
Zo lang ie de leuke dingen doet, en niet die emo shit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Over die FB show?![]()
Op zich best vermakelijk toch
en nog steeds een tof nummerquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
On top of the World![]()
Dat is denk ik het nummer dat ik het meest heb gehoord deze maand
Iddquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo lang ie de leuke dingen doet, en niet die emo shit.
Word je iig vrolijk vanquote:
rode kaarten pakken.quote:
Als je die 3 in een 4-2-3-1 gebruikt dan heb je dus sowieso een CAM en een CF met lage passing. Er zijn veel betere opties, ik heb het hele jaar maar 1 Pro League speler gebruikt en dat was Kanu.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:28 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ezekiel, Cyriac, Tchité in een 4-2-3-1
ja inderdaadquote:
het was echt een schaakspel op het middenveldquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:33 schreef wonton het volgende:
[..]
rode kaarten pakken.
Saai potje eigenlijk. Merk wel dat je in Fifa 12 veel minder klutsballen tegen krijgt.
Als je wat oude kutspellen hebt liggen die je toch niet meer speelt GameMania.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef DuTank het volgende:
Waar is de goedkoopste en beste pre-order voor FIFA 14 te halen?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
@RikElfrink: AC #Milan verhindert volgende week Jong #PSV - Top Oss. Ploeg traint maandag in het Philips Stadion. #PSV zoekt oplossing.
je zal maar in de tuin daarnaast zittenquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zal maar in de tuin daarnaast zitten
hij kan ook echt alles hequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij kan ook malle goed hooghouden. Op vakantie op een camping samen met zijn moeder
Haten op Rapper Sjors, ben nog met hem op de foto geweestquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij kan ook echt alles he
[ afbeelding ]
pics or didnt happenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haten op Rapper Sjors, ben nog met hem op de foto geweest
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haten op Rapper Sjors, ben nog met hem op de foto geweest
wat is het nouquote:
Ja, bij all4gaming.nl dus de goedkoopstequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je wat oude kutspellen hebt liggen die je toch niet meer speelt GameMania.
Anders hier kijken www.budgetgaming.nl
dit interview dan ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik lig echt weer dubbel
Ik werk zelf binnen, dat is een soort bedrijf waar mensen kunnen werken, dozen vouwen, kaarten uitpakken kaarten inpakken![]()
Met dat statief is eigenlijk nog het triestste![]()
Ja het is zo triest dat er dus niemand in zijn omgeving is die hem duidelijk kan maken dat die mensen hem uitlachen. Hij denkt serieus dat hij talent heeftquote:
Flodderquote:
Het is toch juist geweldig dat zo'n knul lekker bezig is met z'n hobby en hij een leuke respons uit z'n omgeving krijgt, waarom moet iemand hem nou duidelijk maken dat ie wordt uitgelachen? (wat maar weinig mensen doen maargoed)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja het is zo triest dat er dus niemand in zijn omgeving is die hem duidelijk kan maken dat die mensen hem uitlachen. Hij denkt serieus dat hij talent heeft![]()
Als het zo blijft als nu, niets mis mee. Als het doorslaat zoals bij Zanger Rinus eindigt het wss hetzelfde als bij hem, elk optreden bekogeld worden met glazen e.d. omdat je waant dat je echt een goede artiest bent en een air krijgt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het is toch juist geweldig dat zo'n knul lekker bezig is met z'n hobby en hij een leuke respons uit z'n omgeving krijgt, waarom moet iemand hem nou duidelijk maken dat ie wordt uitgelachen? (wat maar weinig mensen doen maargoed)
lekker!!! welterustenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Pace pack [ afbeelding ] Toch mooi zo net voor half 1
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:43 schreef Zhano het volgende:
Eeeeen Zhano heeft het topic weer vermoord
lulquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:43 schreef Zhano het volgende:
ik kom het topic wel even verblijden met mijn kutteamsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:43 schreef Zhano het volgende:
Random silvers zijn random?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kom het topic wel even verblijden met mijn kutteams
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kom het topic wel even verblijden met mijn kutteams
[ afbeelding ]
ga even heel snel Manu Del Moral halenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is mijn team
alles voor discard value
behehehe bardoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:58 schreef wonton het volgende:
Special guest Bardo
http://www.gamekings.tv/v(...)en-de-playstation-4/
Haha ja ik heb nu nog maar 600 coins, maar als mijn contracten op zijn, dan koop ik gewoon een nieuw discard value teamquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga even heel snel Manu Del Moral halen
wil je wat coins of wil je alles zelf doen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ja ik heb nu nog maar 600 coins, maar als mijn contracten op zijn, dan koop ik gewoon een nieuw discard value teamAlleen wel even heel snel in een andere formatie, want 4-4-2 is niet helemaal mijn ding.
Nee hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
wil je wat coins of wil je alles zelf doen?
Ja een beetje een crackgezicht nuquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:09 schreef wonton het volgende:
[..]
Nu hij is afgevallen heeft hij dezelfde kutkop als Geoffrey
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee hoeft niet hoorIk wil juist kijken hoe snel ik naar een leuk BPL/Bundesliga team ofzo kan gaan.
Na een keer divisie 5 gespeeld te hebben, heb ik dit voor elkaar weten te krijgen hahaEn ik heb 2 BMI's en een Janmaat op de TP staan, dus als die weg zijn dan heb ik iets van 5k
hij heeft geen lippenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:09 schreef wonton het volgende:
[..]
Nu hij is afgevallen heeft hij dezelfde kutkop als Geoffrey
quote:
jaquote:
Wat wilde je spelen dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja gvd wat een onzin.
[ afbeelding ]
Sterf
netwerkspel FM met mijquote:
Ah.quote:
hoe die melon zegtquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wie staat er bovenaan?
ha ha ha
sssssssshquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wie staat er bovenaan?
ha ha ha
Hoop dat Thad je nog inhaaldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ssssssssh
wapperwapperwapper
ssssssssssh
[ afbeelding ]
Echt schandalig weinig punten
Jap. Gelijk tegen RKC ik, hij wint van Roda. Godverquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoop dat Thad je nog inhaaldNeem tenminste aan dat die 28 het aantal wedstrijden is?
Kutquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Goedemorgen
Iemand ervaring met TOTS Cavani? Hoe speelt een spits met High/High WR's in 433?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:27 schreef Zhano het volgende:
Postbezorger wil dat ik een pakje aanneem voor de onderburen. No way José
Bij ons in de straat is overdag vaak iedereen werken...behalve een adres, die kerel heeft een eigen bedrijf aan huis. Dat hebben de postbezorgers inmiddels door, dus dat is nu een soort distributiecentrum geworden voor de hele straat. Al een paar keer voorgekomen dat ik daar een pakje moest ophalen, stond er een hele stapel met pakketjes die nog opgehaald moesten worden in de gang, voor de hele straatquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mij teveel gedoe. Ben een aantal keer weg vandaag en krijg vanavond visite.
pakketjes niet op je werk laten bezorgenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij ons in de straat is overdag vaak iedereen werken...behalve een adres, die kerel heeft een eigen bedrijf aan huis. Dat hebben de postbezorgers inmiddels door, dus dat is nu een soort distributiecentrum geworden voor de hele straat. Al een paar keer voorgekomen dat ik daar een pakje moest ophalen, stond er een hele stapel met pakketjes die nog opgehaald moesten worden in de gang, voor de hele straat
Da's ook nog een idee ja...maar meestal zijn ze van mijn vrouw, en die kan ze moeilijk op haar school laten bezorgenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pakketjes niet op je werk laten bezorgen
Beetje moeilijk om een pakketje aan te nemen wanneer je achter op een vuilniswagen staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Beetje vervelend om een bureaustoel o.i.d. mee te nemen op de fietsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die kan ze toch ook op jouw werk laten bezorgenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's ook nog een idee ja...maar meestal zijn ze van mijn vrouw, en die kan ze moeilijk op haar school laten bezorgen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:18 schreef DuTank het volgende:
Hebben jullie geen vrouwmenschen thuis zitten ofzo?
emancipatie dit dat, ook gewoon aan het werk hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:18 schreef DuTank het volgende:
Vanaf gisteren wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:18 schreef DuTank het volgende:
Irritant he?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vanaf gisteren wel.
ZwangerschapsverlofIk heb nog nooit zoveel whatsapp berichten gehad van haar overdag.
Ik ben ook blij dat mijn vriendin weer aan het werk isquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vanaf gisteren wel.
ZwangerschapsverlofIk heb nog nooit zoveel whatsapp berichten gehad van haar overdag.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat mijn vriendin weer aan het werk is. Als die vrij heeft dan spamt ze me kapot
Jep, en de meest wazige vragen krijg je op je afgevuurd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat mijn vriendin weer aan het werk is. Als die vrij heeft dan spamt ze me kapot
Zo herkenbaar ditquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik die zanger zie en hij begint met zingen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:36 schreef Zhano het volgende:
AC/DC live at River Plate 2009 aan het kijken. Die gasten kunnen het nog steeds hoor
De eerste zanger is een stuk beter.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik die zanger zie en hij begint met zingen.
Wel stuk voor stuk bazen daar niet van!
Toen was ik nog dood volgens mijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De eerste zanger is een stuk beter.
Toen was het misschien nieuw enzo maar nu lijken het net jostiesquote:
Baas man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toen was het misschien nieuw enzo maar nu lijken het net josties
Appelscha ofzo dacht ik jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Baas man.
Angus Young woont trouwens in Nederland.
quote:
bijna allesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:55 schreef DePresident. het volgende:
Wat is er grappig aan die serie? Ik zie er de humor niet van in.![]()
Dit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit!
SpoilertEng mannetje jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
DS2 approves of this deal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:26 schreef DuTank het volgende:
Een De Vrij 352 voor 800 coins. Koopje toch?
Moest er wel een paar spelers uit mijn team voor discarden, maar ok
quote:
Dat is wel wat te veel maar bij 3-5-2 weet je het nooit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef DuTank het volgende:
[..]Hij staat er nu alleen op voor 4k, wat misschien wat overdreven is.
ik kan al 2,5 week niet handelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat ik gewoon al meer dan 1 week niet kan handelenIk wil verdomme iets aan mijn teams veranderen
Dat vind ik ook belachelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan al 2,5 week niet handelen
We moeten onze hooivorken slijpen en met brandende fakkels voor het hoofdkantoor gaan staan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb geluk dat ik op 1 account wel wat kan maar dit zou eigenlijk niet eens toegestaan mogen worden. Ook brengt EA geen nieuwe transfers uit, ze zijn allang bezig met FIFA/FUT 14 maar daardoor vergeten ze nog iets aan FUT13 te doen.
Dan kan DS2 niet naar de wcquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We moeten onze hooivorken slijpen en met brandende fakkels voor het hoofdkantoor gaan staan.
KUT PAINTS?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:32 schreef poker4lifee het volgende:
geen filmpje kunnen kijken op het werk maar wel kut paints kunnen maken
Hoe is DannyD zijn COD avontuur eigenlijk afgelopen ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:04 schreef poker4lifee het volgende:
1vs6 winnen in cod4 en gelijk allemaal friendrequests krijgen
[..]
Eng mannetje ja
slechtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hoe is DannyD zijn COD avontuur eigenlijk afgelopen ?
ai niet zo mooi. niks gewonnen dus :S nou ja in ieder geval leuk tripje gehadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
slechtronde na de poulefase gelijk eruit
twitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 13:13:25Ik blijf van mening dat Portugal-Noorwegen meer kijkers trekt dan #porned (cc @hazetom) reageer retweet
Ram een kut spel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Crackdown maar eens downloaden. Na 5 minuten nog op 0 procent
hahahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 13:13:25Ik blijf van mening dat Portugal-Noorwegen meer kijkers trekt dan #porned (cc @hazetom) reageer retweet
![]()
![]()
Was zaterdag ook weer verschrikkelijk slechtquote:
Gewoon een hommo jonguh.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was zaterdag ook weer verschrikkelijk slechtFluit voordeel altijd af en durft geen 2de geel te geven, of marchandeert gewoon
Paint jonguh!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:53 schreef rolls-reus het volgende:
hoe kan ik een plaatje kleiner maken zodat ik het kan gebruiken als UI?
Paint. Uittrekken hellen o.i.d.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:53 schreef rolls-reus het volgende:
Post het plaatje anders eens, dan kan ik (of iemand anders hier) het wel even doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:53 schreef rolls-reus het volgende:
google eens op resize forum avater ofzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:53 schreef rolls-reus het volgende:
Dat zegt meer over de rest dan over hemzelf.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:55 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Is gewoon de beste NL scheidsrechter die er is, punt uit.
Oja heb jij die link nog?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:56 schreef rolls-reus het volgende:
het gaat om dat plaatje van rolls-reus die jij had gepaint alleen die is te groot
FYP!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:55 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Is gewoon de beste van al die slechte Nl Scheidsrechters![]()
Vink > Kuipersquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:55 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Is gewoon de beste NL scheidsrechter die er is, punt uit.
Spijtig dat ie langwerpig is, want een UI komt het beste naar voren als ie 60*60 is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:59 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
GAM / [FIFA 13: FUT] #1473 dominguez! _O- pagina 8 staat ie op het einde
Hij was fucking slecht zaterdag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:00 schreef v0lt026 het volgende:
Niks ervan, als je een scheidsrecher in je korps hebt die de finale van de EL, de halve finale CL en finale? van de Confed Cup nagenoeg foutloos fluit mag je best tevreden zijn. Daarbij, ook de grensrechters hebben in die wedstrijden bijvoorbeeld buitengewoon goed gepresteerd. Je moet het niet negatiever maken dan het is, kijk maar naar die sukkels van onze zuiderburen die hier komen fluiten.
Wedstrijd van zaterdag kan ik niet over oordelen, maar dat valt wel een beetje in het niet bij al die wedstrijden die ik net noem lijkt mij. Daarnaast: de wedstrijd om de JC-schaal floot hij bijv niet, ook een belangrijke wedstrijd (directe invloed op een prijs). Overigens, als zondag een andere scheids wordt aangesteld en hij maakt een fout dan is het weer: "waarom wordt niet de beste aangesteld". In de ogen van velen, en niet onbelangrijk: in de ogen van de KNVB / UEFA / FIFA, is hij de beste NL scheids.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij was fucking slecht zaterdag.
Daarbij is het sowieso een schande dat 1 scheidsrechter alle Nederlandse Topduels krijgt.
Helemaal geen belangrijke wedstrijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:04 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Wedstrijd van zaterdag kan ik niet over oordelen, maar dat valt wel een beetje in het niet bij al die wedstrijden die ik net noem lijkt mij. Daarnaast: de wedstrijd om de JC-schaal floot hij bijv niet, ook een belangrijke wedstrijd (directe invloed op een prijs). Overigens, als zondag een andere scheids wordt aangesteld en hij maakt een fout dan is het weer: "waarom wordt niet de beste aangesteld". In de ogen van velen, en niet onbelangrijk: in de ogen van de KNVB / UEFA / FIFA, is hij de beste NL scheids.
Waarom niet? Dergelijke wedstrijden moeten gefloten worden door de beste scheidsrechters imo. Anders krijg je achteraf dat geneuzel zoals ik net zei. Blijkbaar hebben andere scheidsrechters ook de kans gehad tijdens een belangrijke wedstrijd, maar schijnbaar niet beter gepresteerd dan Kuipers.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Helemaal geen belangrijke wedstrijdHij floot vorig jaar 2x PSV-Feyenoord in de competitie, zeker 1 x PSV-Ajax (kan ook 2 keer zijn maar weet ik niet zeker meer) en ook minstens 1 x Ajax-Feyenoord. Dat kan echt niet
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:00 schreef v0lt026 het volgende:
Niks ervan, als je een scheidsrecher in je korps hebt die de finale van de EL, de halve finale CL en finale? van de Confed Cup nagenoeg foutloos fluit mag je best tevreden zijn. Daarbij, ook de grensrechters hebben in die wedstrijden bijvoorbeeld buitengewoon goed gepresteerd. Je moet het niet negatiever maken dan het is, kijk maar naar die sukkels van onze zuiderburen die hier komen fluiten.
http://puu.sh/40XXv.pngquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
nog steeds te groothij is 39*80 en mag max 60 zijn
Het is echt niet zo dat hij super goed is en de rest er niets van kan. En door dezelfde scheidsrechter steeds al die toppers te geven, geef je ook die wedstrijden steeds dezelfde kleur. Kuipers is een scheids die snel fluit en die het tempo uit de wedstrijd haalt. Kan je wel zeggen dat het juiste beslissingen zijn, maar er zijn veel overtredingen waar je zowel wel, als niet voor kan fluiten. Hij fluit altijd en is daarmee een belangrijke factor in die wedstrijden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:08 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dergelijke wedstrijden moeten gefloten worden door de beste scheidsrechters imo. Anders krijg je achteraf dat geneuzel zoals ik net zei. Blijkbaar hebben andere scheidsrechters ook de kans gehad tijdens een belangrijke wedstrijd, maar schijnbaar niet beter gepresteerd dan Kuipers.
Dat is jouw mening dat hij snel fluit. Mij is dat in die wedstrijden die ik van hem gezien heb niet opgevallen. Vorige week zondag viel me dat bij bijvoorbeeld Pieter Vink juist wel op. Nogmaals, als de andere scheidsrechters in de wedstrijden waarin ze de kans hebben gekregen zo goed waren hadden ze echt wel vaker een aanstelling gehad. Het is ook niet voor niks dat alleen Kuipers internationaal topwedstrijden toegewezen krijgt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is echt niet zo dat hij super goed is en de rest er niets van kan. En door dezelfde scheidsrechter steeds al die toppers te geven, geef je ook die wedstrijden steeds dezelfde kleur. Kuipers is een scheids die snel fluit en die het tempo uit de wedstrijd haalt. Kan je wel zeggen dat het juiste beslissingen zijn, maar er zijn veel overtredingen waar je zowel wel, als niet voor kan fluiten. Hij fluit altijd en is daarmee een belangrijke factor in die wedstrijden.
Heb jij er enig zicht op of dat op een fatsoenlijke manier gaat? Die Fifa en Uefa staan sowieso niet echt bekend om hun geweldig eerlijke behandeling. En ik heb op de WK's en EK's meer dan genoeg randdebielen zien fluitenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:15 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening dat hij snel fluit. Mij is dat in die wedstrijden die ik van hem gezien heb niet opgevallen. Vorige week zondag viel me dat bij bijvoorbeeld Pieter Vink juist wel op. Nogmaals, als de andere scheidsrechters in de wedstrijden waarin ze de kans hebben gekregen zo goed waren hadden ze echt wel vaker een aanstelling gehad. Het is ook niet voor niks dat alleen Kuipers internationaal topwedstrijden toegewezen krijgt.
Alles wel afgevinkt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:20 schreef wonton het volgende:
Sjongejonge manager tasks voltooid maar geen pack gekregen
Dan heb je op datzelfde account waarachijnlijk al eens eerder al die dingen voltooid.. Had ik eerst ook en het lag daaraan volgens mij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:20 schreef wonton het volgende:
Sjongejonge manager tasks voltooid maar geen pack gekregen
Dan schiet het niet opquote:
Ja, anders zou je daar misbruik van kunnen maken natuurlijk. Vrij gemakkelijk volgens mij om die dingen te halen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:22 schreef wonton het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar kan je het maar 1x redeemen zelfs na een reset.
Het er indd een beetje raar uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lekker uitgerekt ja.Doe hem dan zo:
[ afbeelding ]
En die randdebielen komen over het algemeen niet meer terug in internationale wedstrijden. In dat opzicht heb je er wel zicht op ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij er enig zicht op of dat op een fatsoenlijke manier gaat? Die Fifa en Uefa staan sowieso niet echt bekend om hun geweldig eerlijke behandeling. En ik heb op de WK's en EK's meer dan genoeg randdebielen zien fluiten
Anders was PSV nog niet doorgegaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:26 schreef DutchSL het volgende:
Assist van de scheidsrechter
Gevolg: PSV uit Europa en Valencia bereikte uiteindelijk de finale (tegen Bayern, die ook bij PSV in de poule zaten)
Ohw ok.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan schiet het niet opEn is het lastig om alle drie online te zijn.
Het is wel zo dat als je eenmaal een sessie begint, je lang doorgaatGister eerste seizoen afgerond, Tim 1ste geworden, ik tweede en beker.
Wat was je team ookalweer?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef wonton het volgende:
Scoort bijna 2x zoveel als RobbenBijna al die psvers zijn dit jaar OP.
[ afbeelding ]
Ik had eerst Vorm maar die liet echt alles los Maar Krul is ook niet altijd ideaal wel betrouwbaarder dan Vorm iig.quote:
steek???????quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:32 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik had eerst Vorm maar die liet echt alles los Maar Krul is ook niet altijd ideaal wel betrouwbaarder dan Vorm iig.
[ afbeelding ]
Waarom geen steek dan? Ik ga even een goedkope versie hiervan maken, wil 3421 wel eens proberenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:32 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik had eerst Vorm maar die liet echt alles los Maar Krul is ook niet altijd ideaal wel betrouwbaarder dan Vorm iig.
[ afbeelding ]
Totaal geen balans op het middenveld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:32 schreef wonton het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je tots lens en bony kopen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt hem dan, want ik heb maar 100k op het moment
ha haquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:40 schreef Toefjes het volgende:
Nummer 8 tegen nummer 16. Dat noemen ze de klassieker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |