SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Wel een raar programma. En waarom heet dit de Gielmobielquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Nu die interviewer nog.
Ik kan me wel herinneren dat hij nog best een goed uitziende (ex?)vriendin had voor zo'n domme dikzak.quote:
Roll -obelix ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:06 schreef rolls-reus het volgende:
Obelix ____daar kan ik me voor schamen als semi-utrecht supporter
Weltrusten !quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:10 schreef Patje1987 het volgende:
Maar eens slapen, lang genoeg wakker geweest
Slaap lekkerquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:10 schreef Patje1987 het volgende:
Maar eens slapen, lang genoeg wakker geweest
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:17 schreef DutchSL het volgende:
Bakkali is wereldspeler van de week op goal.com
En dan EA hem zeker weer geen IF makenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:17 schreef DutchSL het volgende:
Bakkali is wereldspeler van de week op goal.com
En dat terwijl hij vrachtwagenchauffeur is..quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:07 schreef Toefjes het volgende:
Hard moeten sparen voor deze reis.
"hoe duur is het dan?"
300 euro
Thuiswonendquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
En dat terwijl hij vrachtwagenchauffeur is..
Ik denk dat 80% van zijn salaris naar Kees Kroket gaat.quote:
Vrachtwagenchauffeurs zijn zo gek van die vrachtwagen dat ze vrouw en kinderen 5 dagen per week laten zitten. En dan nog gek opkijken als dat consequenties heeftquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat 80% van zijn salaris naar Kees Kroket gaat.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs zijn zo gek van die vrachtwagen dat ze vrouw en kinderen 5 dagen per week laten zitten. En dan nog gek opkijken als dat consequenties heeft
Niet allemaal! Mijn pa zou niets liever dan een andere baan willen. Het is dat ie er aardig mee verdient(ookal komt dat meer door t aantal uren die die maakt)quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs zijn zo gek van die vrachtwagen dat ze vrouw en kinderen 5 dagen per week laten zitten. En dan nog gek opkijken als dat consequenties heeft
Menig chauffeur is al aan het derde of vierde huwelijk toe. Je moet ze de kost geven die in plaats van een eigen foto, of een foto van hun gezin op facebook een foto van die truck hebben als profielfoto.. Velen willen niet anders, ook niet als vrouwlief gaat zeuren. Maar het is fout inderdaad om de hele groep over 1 kam te scheren, excuses daarvoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet allemaal! Mijn pa zou niets liever dan een andere baan willen. Het is dat ie er aardig mee verdient(ookal komt dat meer door t aantal uren die die maakt)
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:38 schreef DutchSL het volgende:
Die vrouwelijke vrachtwagenchauffeur van dat RTL7 programma
Nou er zijn anderen voor wie ik het uiteindelijk nog zieliger vindquote:
Altijd zo kut als je iets vervelends zegt en dan blijkt dat degene die dat hoort zo iemand in de familie heeftquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Menig chauffeur is al aan het derde of vierde huwelijk toe. Je moet ze de kost geven die in plaats van een eigen foto, of een foto van hun gezin op facebook een foto van die truck hebben als profielfoto.. Velen willen niet anders, ook niet als vrouwlief gaat zeuren. Maar het is fout inderdaad om de hele groep over 1 kam te scheren, excuses daarvoor.
Ja, of dat je iemand een kuthoer noemt en dat haar moeder en oma dan hoer zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Altijd zo kut als je iets vervelends zegt en dan blijkt dat degene die dat hoort zo iemand in de familie heeft
Zat met een meisje te praten en ik zat te oreren over dat ik ''Jan'' echt een kut naam vond en zat het echt helemaal af te kraken, toen zei ze: 'mijn vader en opa heten jan'
AWKWARD.
Ja, een Jan in de familie, what are the odds.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Altijd zo kut als je iets vervelends zegt en dan blijkt dat degene die dat hoort zo iemand in de familie heeft
Zat met een meisje te praten en ik zat te oreren over dat ik ''Jan'' echt een kut naam vond en zat het echt helemaal af te kraken, toen zei ze: 'mijn vader en opa heten jan'
AWKWARD.
Is dat jouw versiertruc. 'Wat een kutnaam jan'?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
AWKWARD.
Neequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat jouw versiertruc. 'Wat een kutnaam jan'?
Iig sowieso niet handig
Haha, dat kan gebeuren. Maar het is wel waar dat het beroep een dusdanige passie wordt, dat het belangrijker dan een gezinsleven blijkt te zijn, genoeg gezien en meegemaakt inmiddels wat dat betreft.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
AWKWARD.
Ja maar dat gebeurd bij zoveel beroepenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat kan gebeuren. Maar het is wel waar dat het beroep een dusdanige passie wordt, dat het belangrijker dan een gezinsleven blijkt te zijn, genoeg gezien en meegemaakt inmiddels wat dat betreft.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat jouw versiertruc. 'Wat een kutnaam jan'?
Iig sowieso niet handig
Klopt, meestal vermaken die vrouwen op de achtergrond zich wel met anderenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurd bij zoveel beroepen
Managers die veel zakenreizen maken etc...
Is ook zeker wel zo hoor. Mn pa zelf geeft ook vaakmaf op de 'echte' truckers die aan niets anders kunnen denken dan hun trekkertje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat kan gebeuren. Maar het is wel waar dat het beroep een dusdanige passie wordt, dat het belangrijker dan een gezinsleven blijkt te zijn, genoeg gezien en meegemaakt inmiddels wat dat betreft.
Ik blijf er toch in geloven dat er ook vrouwen zijn die dat niet doen hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, meestal vermaken die vrouwen op de achtergrond zich wel met anderen
mijn opa heet jan klootzakquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
AWKWARD.
Sommigen hebben die tik denk ik nou éénmaal. Net als supporters die de club boven een vrouw zetten. Tja, en in dat voetbal programma kwamen die 2 uitzonderingen samen in 1 persoonquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is ook zeker wel zo hoor. Mn pa zelf geeft ook vaakmaf op de 'echte' truckers die aan niets anders kunnen denken dan hun trekkertje.
Ik tikte ook "meestal"quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik blijf er toch in geloven dat er ook vrouwen zijn die dat niet doen hoor
Jan Vertonghenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
En wat dacht je van Gert-JAN Verbeek. Lekker bezig hoor Mathijs
Jan Vennescoorquote:
Op het Fut forum kan allesquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:01 schreef DuTank het volgende:
Is dit gesprek nou serieus van vrachtwagenchauffeurs en hun relatieproblemen naar Jan Vennegoor of Hesselink afgedwaald?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
Behalve een post van ds2 na half 1
Alleen als ik vanuit mijn broer zijn huis post. Die kans is echter 0%quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
Behalve een post van ds2 na half 1
plot twist: je broer heeft geen huisquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen als ik vanuit mijn broer zijn huis post. Die kans is echter 0%
Dat wel maar ik ben daar bijna nooit en al helemaal niet na half 1.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
plot twist: je broer heeft geen huis
yo ready?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
plot twist: je broer heeft geen huis
Waarom niet? Paar bierries klappen met je bradaaa.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat wel maar ik ben daar bijna nooit en al helemaal niet na half 1.
Over die FB show?quote:
Zo lang ie de leuke dingen doet, en niet die emo shit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Over die FB show?![]()
Op zich best vermakelijk toch
en nog steeds een tof nummerquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
On top of the World![]()
Dat is denk ik het nummer dat ik het meest heb gehoord deze maand
Iddquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo lang ie de leuke dingen doet, en niet die emo shit.
Word je iig vrolijk vanquote:
rode kaarten pakken.quote:
Als je die 3 in een 4-2-3-1 gebruikt dan heb je dus sowieso een CAM en een CF met lage passing. Er zijn veel betere opties, ik heb het hele jaar maar 1 Pro League speler gebruikt en dat was Kanu.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:28 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ezekiel, Cyriac, Tchité in een 4-2-3-1
ja inderdaadquote:
het was echt een schaakspel op het middenveldquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:33 schreef wonton het volgende:
[..]
rode kaarten pakken.
Saai potje eigenlijk. Merk wel dat je in Fifa 12 veel minder klutsballen tegen krijgt.
Als je wat oude kutspellen hebt liggen die je toch niet meer speelt GameMania.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef DuTank het volgende:
Waar is de goedkoopste en beste pre-order voor FIFA 14 te halen?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
@RikElfrink: AC #Milan verhindert volgende week Jong #PSV - Top Oss. Ploeg traint maandag in het Philips Stadion. #PSV zoekt oplossing.
je zal maar in de tuin daarnaast zittenquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zal maar in de tuin daarnaast zitten
hij kan ook echt alles hequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij kan ook malle goed hooghouden. Op vakantie op een camping samen met zijn moeder
Haten op Rapper Sjors, ben nog met hem op de foto geweestquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij kan ook echt alles he
[ afbeelding ]
pics or didnt happenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haten op Rapper Sjors, ben nog met hem op de foto geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |