SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Wel een raar programma. En waarom heet dit de Gielmobielquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Nu die interviewer nog.
Ik kan me wel herinneren dat hij nog best een goed uitziende (ex?)vriendin had voor zo'n domme dikzak.quote:
Roll -obelix ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:06 schreef rolls-reus het volgende:
Obelix ____daar kan ik me voor schamen als semi-utrecht supporter
Weltrusten !quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:10 schreef Patje1987 het volgende:
Maar eens slapen, lang genoeg wakker geweest
Slaap lekkerquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:10 schreef Patje1987 het volgende:
Maar eens slapen, lang genoeg wakker geweest
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:17 schreef DutchSL het volgende:
Bakkali is wereldspeler van de week op goal.com
En dan EA hem zeker weer geen IF makenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:17 schreef DutchSL het volgende:
Bakkali is wereldspeler van de week op goal.com
En dat terwijl hij vrachtwagenchauffeur is..quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:07 schreef Toefjes het volgende:
Hard moeten sparen voor deze reis.
"hoe duur is het dan?"
300 euro
Thuiswonendquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
En dat terwijl hij vrachtwagenchauffeur is..
Ik denk dat 80% van zijn salaris naar Kees Kroket gaat.quote:
Vrachtwagenchauffeurs zijn zo gek van die vrachtwagen dat ze vrouw en kinderen 5 dagen per week laten zitten. En dan nog gek opkijken als dat consequenties heeftquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat 80% van zijn salaris naar Kees Kroket gaat.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs zijn zo gek van die vrachtwagen dat ze vrouw en kinderen 5 dagen per week laten zitten. En dan nog gek opkijken als dat consequenties heeft
Niet allemaal! Mijn pa zou niets liever dan een andere baan willen. Het is dat ie er aardig mee verdient(ookal komt dat meer door t aantal uren die die maakt)quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs zijn zo gek van die vrachtwagen dat ze vrouw en kinderen 5 dagen per week laten zitten. En dan nog gek opkijken als dat consequenties heeft
Menig chauffeur is al aan het derde of vierde huwelijk toe. Je moet ze de kost geven die in plaats van een eigen foto, of een foto van hun gezin op facebook een foto van die truck hebben als profielfoto.. Velen willen niet anders, ook niet als vrouwlief gaat zeuren. Maar het is fout inderdaad om de hele groep over 1 kam te scheren, excuses daarvoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet allemaal! Mijn pa zou niets liever dan een andere baan willen. Het is dat ie er aardig mee verdient(ookal komt dat meer door t aantal uren die die maakt)
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:38 schreef DutchSL het volgende:
Die vrouwelijke vrachtwagenchauffeur van dat RTL7 programma
Nou er zijn anderen voor wie ik het uiteindelijk nog zieliger vindquote:
Altijd zo kut als je iets vervelends zegt en dan blijkt dat degene die dat hoort zo iemand in de familie heeftquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Menig chauffeur is al aan het derde of vierde huwelijk toe. Je moet ze de kost geven die in plaats van een eigen foto, of een foto van hun gezin op facebook een foto van die truck hebben als profielfoto.. Velen willen niet anders, ook niet als vrouwlief gaat zeuren. Maar het is fout inderdaad om de hele groep over 1 kam te scheren, excuses daarvoor.
Ja, of dat je iemand een kuthoer noemt en dat haar moeder en oma dan hoer zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Altijd zo kut als je iets vervelends zegt en dan blijkt dat degene die dat hoort zo iemand in de familie heeft
Zat met een meisje te praten en ik zat te oreren over dat ik ''Jan'' echt een kut naam vond en zat het echt helemaal af te kraken, toen zei ze: 'mijn vader en opa heten jan'
AWKWARD.
Ja, een Jan in de familie, what are the odds.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Altijd zo kut als je iets vervelends zegt en dan blijkt dat degene die dat hoort zo iemand in de familie heeft
Zat met een meisje te praten en ik zat te oreren over dat ik ''Jan'' echt een kut naam vond en zat het echt helemaal af te kraken, toen zei ze: 'mijn vader en opa heten jan'
AWKWARD.
Is dat jouw versiertruc. 'Wat een kutnaam jan'?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
AWKWARD.
Neequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat jouw versiertruc. 'Wat een kutnaam jan'?
Iig sowieso niet handig
Haha, dat kan gebeuren. Maar het is wel waar dat het beroep een dusdanige passie wordt, dat het belangrijker dan een gezinsleven blijkt te zijn, genoeg gezien en meegemaakt inmiddels wat dat betreft.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
AWKWARD.
Ja maar dat gebeurd bij zoveel beroepenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat kan gebeuren. Maar het is wel waar dat het beroep een dusdanige passie wordt, dat het belangrijker dan een gezinsleven blijkt te zijn, genoeg gezien en meegemaakt inmiddels wat dat betreft.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat jouw versiertruc. 'Wat een kutnaam jan'?
Iig sowieso niet handig
Klopt, meestal vermaken die vrouwen op de achtergrond zich wel met anderenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurd bij zoveel beroepen
Managers die veel zakenreizen maken etc...
Is ook zeker wel zo hoor. Mn pa zelf geeft ook vaakmaf op de 'echte' truckers die aan niets anders kunnen denken dan hun trekkertje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat kan gebeuren. Maar het is wel waar dat het beroep een dusdanige passie wordt, dat het belangrijker dan een gezinsleven blijkt te zijn, genoeg gezien en meegemaakt inmiddels wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |