SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen mijn vriend m stuurde destijds dacht ik écht dat ie hem bewerkt had. Ik kreeg er iig geen toeschietreflex van.
[ Bericht 13% gewijzigd door Spees_Eend op 12-08-2013 22:14:07 ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoop dat het geen anticlimax wordt.
Toen mijn vriend m stuurde destijds dacht ik écht dat ie hem bewerkt had. Ik kreeg er iig geen toeschietreflex van.
volgens mij heeft je vent het zo geknepen en snel een foto gemaaktquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee hoe hij aan dat gezicht kwam Fieder. Gelukkig (of jammer genoeg?) haalt hij dat trucje niet meer uit. Ja zijn haar was op dat moment bijna allemaal uitgevallen!
Moet je wel al die andere babyfoto's verstoppen he...quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Echt he, bij een heel naar vriendinnetje. Dat hun baby er zo uit komt te zien.
Ik hoop dat het geen anticlimax wordt.NEE! Spees stuur nog even! (Je wíst dat ik in bad zat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen mijn vriend m stuurde destijds dacht ik écht dat ie hem bewerkt had. Ik kreeg er iig geen toeschietreflex van.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saar lekker gespeeldEn nu heeft ze nog niet eens zoveel speelgoed ofzo. Maar het ziet er al zo lekker gezellig uit, allemaal troep van Saar
Alleen zoiets stoms als speelgoedjes, maar word er bijna een beetje emo van.
En over een jaar ofzo waarschijnlijk steeds meer annoyed ofzo
[ Bericht 16% gewijzigd door Cocotrimonium op 12-08-2013 22:41:07 ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind dit trouwens zó gezelligNee hoor.. blijft gezellig om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saar lekker gespeeldEn nu heeft ze nog niet eens zoveel speelgoed ofzo. Maar het ziet er al zo lekker gezellig uit, allemaal troep van Saar
Alleen zoiets stoms als speelgoedjes, maar word er bijna een beetje emo van.
En over een jaar ofzo waarschijnlijk steeds meer annoyed ofzo![]()
Dat annoyed dat is pas als je met de blote voeten 's nachts wéér op een duploblokje stapt... AUW!Mama van Lars & Femke
Echt he? Speelgoedtroep is gezellige troepquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja die speelgoedtroep is minder erg he coco! Dat varkentje is leuk
Mental note to self: geen duploblokjes kopen/krijgen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:10 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Nee hoor.. blijft gezellig om te zien.![]()
Dat annoyed dat is pas als je met de blote voeten 's nachts wéér op een duploblokje stapt... AUW!
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:16 schreef Suikertante het volgende:
Spees mijn vriend en ik hebben eerst een minuut ademloos zitten kijken. Toen zei mijn vriend:
"..."
en daarna:
"J******zes"
![]()
Hij is misschien nog wel erger dan die allerlelijkste foto van F. Hoewel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dierenduplo vind ik trouwens fantastisch.![]()
![]()
Ik weet niet suiker, F. zou wel eens van S. kunnen winnen![]()
![]()
![]()
Maar het is erg, erg close. Dat wel![]()
![]()
Dat jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niks anders eet wel denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef -mandy- het volgende:
Afvallen, da's nog zoiets, die laatste 4 zwangerschapskilo's willen er maar niet af.
Zouden anti-haaruitval-shampoo's helpen?
Laatste 4???? Laatste 7quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef -mandy- het volgende:
Afvallen, da's nog zoiets, die laatste 4 zwangerschapskilo's willen er maar niet af.
Zouden anti-haaruitval-shampoo's helpen?
Zullen we met z'n alleen een baby-ouders-afvaltopic openen om mekaar te stimuleren?quote:
Topidee... Wie doet er meequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Zullen we met z'n alleen een baby-ouders-afvaltopic openen om mekaar te stimuleren?
ja ik ook helaas. Incl. Inhammen! Maar ik heb n (schuine) pony dus dat zag je niet. Dat hing ervoor zeg maar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Spirit82 het volgende:
Even een serieus vraagje tussen alle ubercharmante foto's door: het grote haaruitvallen is hier nu een poosje bezig, maar ik schrik echt van de handen vol haar die ik uit mijn hoofd trek als ik mijn haren was. Daarnaast heb ik heuse inhammen gekregenKomt dit iemand bekend voor of is dit echt zo extreem als het voelt?
Ik hoop dat het geen anticlimax wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen mijn vriend m stuurde destijds dacht ik écht dat ie hem bewerkt had. Ik kreeg er iig geen toeschietreflex van.![]()
ik hoop dat jullie nog een paar uurtjes,kunnen slapenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:29 schreef Spirit82 het volgende:
Ik haat prikjes![]()
Isa is de "hele" nacht al onrustig. Normaliter komt ze na de late voeding pas om 5 uur weer, maar we hebben haar om 2 uur maar uit bed geplukt, met koortsZetpil erin, man geeft haar nu de fles, ik heb nog een monstermug gespot maar gemist, hopelijk kunnen we zo allemaal nog een paar uur goed slapen
Succes en hopelijk welterusten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:29 schreef Spirit82 het volgende:
Ik haat prikjes![]()
Isa is de "hele" nacht al onrustig. Normaliter komt ze na de late voeding pas om 5 uur weer, maar we hebben haar om 2 uur maar uit bed geplukt, met koortsZetpil erin, man geeft haar nu de fles, ik heb nog een monstermug gespot maar gemist, hopelijk kunnen we zo allemaal nog een paar uur goed slapen
Je huisarts in NL bellen en vragen om een recept. Ik vermoed dat ze het wel hebben, ik heb het alleen nooit in de apotheek zien staan, ze bewaren ook veel achter de balie. Nu ik erover nadenk, volgens mij heb je een recept van een Franse arts nodig voor je iets mee krijgt. Kortom, pot meenemen naar een ha, recept laten uitschrijven en ophophalen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 06:51 schreef becky27 het volgende:
breekie breekie vanaf de vakantie!
Iemand hier bekent met Franse apotheken? we hebben te weinig voeding voor Isabel meegenomen en geen idee of Neocate ook in Fr te vinden is.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:13 schreef As1981 het volgende:
Graag mandy ik haat dat stijle haar. Gooi er altijd een permanent in. Maar de kapper durft het nu niet aan.
Waar zit je in frankrijk? Wij rijden vrijdag van noord naar zuid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 06:51 schreef becky27 het volgende:
breekie breekie vanaf de vakantie!
Iemand hier bekent met Franse apotheken? we hebben te weinig voeding voor Isabel meegenomen en geen idee of Neocate ook in Fr te vinden is.
Je kan altijd overwegen om een spiraal te nemen, dan heb je geen last van hormonen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:11 schreef Suikertante het volgende:
Becky je kunt misschien musique PM'en als het niet lukt met Tico, die woont in Frankrijk. Die heeft mij ook gerustgesteld dat het niet heeeel erg voor lul is dat mijn zoon daar "Put" heet.
Balen, de haaruitval kan dus nog beginnen hier!
Ik heb gister weer voor het eerst een anticonceptiepil geslikt en voel me nu al labiel. Ik denk dat dat tussen mijn oren zit en ik ben nog ziek, maar ik herinner me nog goed dat ik een week helemaal van de kaart was toen ik stopte dus ik vind het maar niksdeze pil is wel bijna de helft zo licht als de pil die ik toen slikte.
(En ik roep vast een menstruatie op zo, terwijl nog niet een keer ongesteld ben geworden en dat vond ik wel best).
Maar alles voor het goede doel![]()
Waarom zou het tussen je oren zitten? En ALS het tussen je oren zit, dan is het effect nog steeds hetzelfde. Ik ben een aantal weken terug met de nuvaring begonnen, mijn laatste hoop. Na twee weken heb ik dat kreng er op advies van de huisarts weer uitgehaald want ik bleef bloeden. Dat, en het feit dat mijn libido na dag 1 alweer op het vriespunt zat. Zodra de ring eruit was, voelde ik me met de dag opknappen. Na een week was ik weer normaal. Ik begin er gewoon niet meer aan nu. Heb vanalles geprobeerd, maar hormonen komen er gewoon niet meer in. Het risico nemen we voor lief.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:11 schreef Suikertante het volgende:
Becky je kunt misschien musique PM'en als het niet lukt met Tico, die woont in Frankrijk. Die heeft mij ook gerustgesteld dat het niet heeeel erg voor lul is dat mijn zoon daar "Put" heet.
Balen, de haaruitval kan dus nog beginnen hier!
Ik heb gister weer voor het eerst een anticonceptiepil geslikt en voel me nu al labiel. Ik denk dat dat tussen mijn oren zit en ik ben nog ziek, maar ik herinner me nog goed dat ik een week helemaal van de kaart was toen ik stopte dus ik vind het maar niksdeze pil is wel bijna de helft zo licht als de pil die ik toen slikte.
(En ik roep vast een menstruatie op zo, terwijl nog niet een keer ongesteld ben geworden en dat vond ik wel best).
Maar alles voor het goede doel![]()
Ik ken het idd Pessie en geef Ow ook regelmatig stukken. Alleen banaan vindt ik dus zo eng en dat moest ik ff kwijtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:40 schreef pessie het volgende:
Ridder en Loj, Lauren krijgt eten volgens Rapley. Ze krijgt stukken oom mee te experimenteren en mee te spelen. Als het niet goed gsaat in haar mond kokhalst ze en spuugt ze het uit. De kokhalsreflex zit nu nog vrij ver voor in de mond, kortom ik laat het haar zelf regelen. Het gaat er dus niet om dat ze eten binnen krijgt.
Hier ook altijd. Zooooo irritant!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:36 schreef Logician het volgende:
Oh Beckymisschien de verpakking meenemen naar een franse arts idd?
Kyara dat is schrikken
Hier vanmorgen mijn kerel er uit geschopt ik was er helemaal klaar mee.
Elke ochtend hetzelfde liedje meneer heeft de wekker een uur te vroeg staan zodat hij lekker lang kan snoozen en ik mag er vervolgens uit met een wakker geworden baby. Al een paar keer gevraagd of hij de wekker gewoon wou zetten, vanmorgen weer hetzelfde liedje en toen knapte ik
Koperdingetjes zorgen al dat de zaadjes niet zo goed zwemmen en mocht er een bevruchting optreden kan het niet nestelen...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:41 schreef Suikertante het volgende:
Koperspiraal zit me niet lekker qua wat er gebeurt (voor mij dus, wat jij doet moet je natuurlijk zelf weten Tico) hormoonspiraal (mirena) twijfel ik nog over (want minder hormonen) maar ik zit nu al met een pessarium voor de verzakking en dat vind ik wel genoeg rommel daar (daarom past de nuvaring daar ook niet), van een hormoonstaafje is het onderzoek naar de relatie met trombose nog niet afgerond en hij kan ingekapseld worden en dan moeten ze hem eruit snijden inclusief omliggend vlees.
De keuze voor nog even de pil proberen en dan een half zo lichte is wel bewust hoor!
Ik slikte echt een zware pil omdat ik in die 15 jaar telkens een keer door de pil heen ging bloeden en dan weer een tikje zwaarder ging. Hopelijk valt dat nu mee!
En ja ik ben dus al meer dan een jaar bloedvrij! Behalve in de kraamweek dan.
Spirit ik heb altijd blij geslikt, maar bij het stoppen (en andere hormonenswirls) heb ik het dan even zwaar. Ik wil dit wel even proberen maar als het zo blijft dan stop ik weer natuurlijk!
Wil je weer zwanger worden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:54 schreef Loj het volgende:
Gewoon de pileen lichte dat dan wel
![]()
Was wel weer ff lastig om hem niet te vergeten in het begin...
Ik heb nu nog * stripjes liggen en ik ga geen nieuwe bestellen daarna(onder voorbehoud natuurlijk)
Succes Elmo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Gefixt!quote:
Die gok neem ik niet nog eens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:37 schreef pessie het volgende:
Wij nfp-en+condooms. Gaat prima. Wil geen hormonen in MN lijf die het zelf niet aanmaakt en spiraal heb ik moeite mee voor wat betreft de werking.
Je krijgt net zulke inhammen als ik hebquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh damn, autocorrect.
Ja en dit is dus elke keer na haren wassen. Borstelen heeft hetzelfde effect overigens.. En als ik nu gewoon aan m'n haar trek, neem ik ook zo een hele pluk mee. Ben benieuwd waar dit eindigt, Nouja..eigenlijk ben ik daar helemaal niet benieuwd naar.
Ja, lastig is dat. Ik doe dan vaak zo'n bandje voor de korte plukjes..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je krijgt net zulke inhammen als ik hebSerieus, mijn haar kan niet meer in een staart want dat ziet er aan de voorkant niet uit. Zucht... Hopelijk houdt het snel op voor ons allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
Erg hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je krijgt net zulke inhammen als ik hebSerieus, mijn haar kan niet meer in een staart want dat ziet er aan de voorkant niet uit. Zucht... Hopelijk houdt het snel op voor ons allemaal.
Ik verheug me er nu al opquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten aub want ik haal de foto zo weer weg
[ Bericht 6% gewijzigd door Spirit82 op 13-08-2013 11:10:11 ]Sarcasme. Herken het.
Meestal niet inderdaad. Mijn hormonen waren ook helemaal messed up...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
Kan alleen de scheiding in het midden hebben zodat mijn haar over die plekken heen valt... daarom vroeg ik me ook af of dit normaal was of niet. Op internet heb ik gevonden dat je ook naar de huisarts kan gaan omdat het aan je hormonen kan liggen. Nou ben ik op dit moment wel een hormonale puinzooi, maar of de huisarts hier iets aan kan doen en of ik daar gelukkiger van wordt... ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
Is er binnenkort niet weer iets met foebal ofzo?quote:
Ik kan het niet vinden Becky...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:10 schreef becky27 het volgende:
Net gebeld met neocate wordt hier in Frankrijk niet gebruikt. Nu op zoek naar omneo als alternatief. Iemand enig idee hoe dat hier toevallig zou kunnen heten?
Waar zit je in Frankrijk?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:10 schreef becky27 het volgende:
Net gebeld met neocate wordt hier in Frankrijk niet gebruikt. Nu op zoek naar omneo als alternatief. Iemand enig idee hoe dat hier toevallig zou kunnen heten?
Hebben ze trouwens geen Nan van Nestlé??quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:13 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden Becky...
In Frankrijk heb je Gallia, volgens mij is dat ook van Nutrilon. Misschien kun je de Nutrilon servicelijn bellen, wellicht weten zij het?
Of ik lees even. Sorry.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:10 schreef becky27 het volgende:
Ik Google met je mee, wat ik zie is dat dieetvoeding eigenlijk alleen door artsen wordt voorgeschreven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:27 schreef becky27 het volgende:
We zitten in de champagne. Er is hier heel veel Nestlé dus ga daar maar eens oo googlen
Huu! Alles nog heel?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:43 schreef Gulara het volgende:
Jee Becky wat shit, kan me voorstellen dat je er weinig zin in hebt op vakantie.
Sola, herkenbaar. Hier ook zo'n pitbull.
Elmo succes met de prikjes.
En haaruitval, check. Nou laat ik m'n hele leven al overal haar achter dus ik ben het gewend.
En Pi besloot vandaag dat ie het gezeur van z'n moeder over het rollen wel zat was, dus deed ie een 360 graden met een beetje hoogteverschil.![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:04 schreef Kwisted het volgende:
Ohh Becky echt zo klote! Goeie tips van de andere dames hier, ik heb verder ook geen ideeën. Wel echt heel erg lastig. Hoop dat je snel wat vind![]()
Logi, hier ook een man die houdt van snoozen. GrrrHad je flink gemopperd? Hier had dat geholpen, sindsdien niet meer
![]()
Kyara, ohh dat is wel schrikken zeg!Hoe is het met je guppies vandaag?
![]()
Loj, zie ik je binnenkort in WOHTS??![]()
Sola, au! Daar had F.leur op een gegeven moment ook een handje van ja![]()
Tico, jij bent altijd zo behulpzaam he. Ik vind dat zo lief dat je gewoon bereidt zou zijn om Becky melkpoeder te brengen! Topper!
Suikervoor de klote hormonen. Ik had er ook meteen last van. Welke pil heb je? Ik wil overigens nooit meer aan de pil. Heb een maand of 2 cerazette geslikt, maar ik werd er zo labiel van.
F.leur is vandaag niet helemaal fit volgens mij. Veel jengelen en huilen, plakbaby ook. Gelukkig heb ik niks gepland, dus ik geef me er maar gewoon aan over. Lekker knuffelen dus de hele dag. Nu slaapt ze, hopelijk doet dat haar goed.
En even frustratie weg typen:(Schoon)moeder troubles suckenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me niet meer herinneren of jullie het ook al eens hebben besproken met haar?
Mijn schoonmoeder en schoonzusje (moeder van mijn man & de vrouw van zijn broertje) hebben ook wat problemen gehad in het verleden. Zoals jij het beschrijft, lijkt het daar redelijk op.
Schoonzusje vond bijvoorbeeld dat schoonmoeder uit zichzelf weinig langskwam. Maar schoonmoeder bleek zich niet welkom te voelen. Grootste probleem daar was juist geen tot nauwelijks communicatie over wat ze écht vonden/voelden.
Maar misschien hebben jullie dit al eens besproken met haar. Hoe dan ook, klote situatie zoiets.![]()
Coco wat ben je toch ook een fijnerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
(Schoon)moeder troubles sucken
Ik kan me niet meer herinneren of jullie het ook al eens hebben besproken met haar?
Mijn schoonmoeder en schoonzusje (moeder van mijn man & de vrouw van zijn broertje) hebben ook wat problemen gehad in het verleden. Zoals jij het beschrijft, lijkt het daar redelijk op.
Schoonzusje vond bijvoorbeeld dat schoonmoeder uit zichzelf weinig langskwam. Maar schoonmoeder bleek zich niet welkom te voelen. Grootste probleem daar was juist geen tot nauwelijks communicatie over wat ze écht vonden/voelden.
Maar misschien hebben jullie dit al eens besproken met haar. Hoe dan ook, klote situatie zoiets.
Top! Hoop dat je het makkelijk kunt vinden!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:21 schreef becky27 het volgende:
contact gehad met nutricia en de Franse naam voor Omneo voeding gekregen dus op zoek naar een grote supermarkt.
Dank jullie wel voor het meedenken!
Het geeft we wel heel veel bevestiging dat ik me niet aanstel, dat jullie het ook allemaal stom vindenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:25 schreef Fieder het volgende:
Becky fijn!
Olf ah gossiehoop dat het snel over is
Kwisted arghhh![]()
Tja met zulke mensen valt vaak idd niet te praten. Dan maar bij jullie thuis. Goed van je dat je het probeert
maar als het niet gaat heb jij je best gedaan. (Ik vind persoonlijk dat van die nieuwe opa ook heeeeel erg)
Ik had laatst ook weer zoiets. Wij zaten een Cornetto te eten en mn moeder vond het belŕchelijk dat L geen likje mocht. Zij gaat dus straks 1 dag oppassenOok maar eens even goed voor gaan zitten...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:23 schreef Kwisted het volgende:
Olf wat balen, spruw! Ik durf geen advies te geven over je melk. Misschien weten ze in het bv topic raadt, daar zitten de borstvoedingsgoeroe's
Meh, dat suckt extra hard dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan inderdaad haar bij jullie langs laten komen?
Ik ga juist graag bij anderen op bezoek, dan bepaal ik zelf wanneer ik klaar ben met het bezoekMaar dit is een heel andere situatie.
Of als je daarheen gaat, alvast een drinkbeker vullen met water en die gewoon aan F. geven?
Als bespreekbaar maken niet (meer) gaat, weet ik het verder ook niet![]()
Oh, ik snap trouwens dat je heel principieel bent qua snoepjes/siroop/tv/etc, maar misschien dat bij opa's/oma's een beetje los proberen te laten? Al kan ik me voorstellen dat je daar dus ook tegen bent.
Saartje krijgt van ons ook alleen water. En verantwoorde tussendoortjes. Maar opa's en oma's (en vooral haar oma-oma) geven -heel goedbedoeld- ook dingetjes die wij (nog) niet zouden geven. Mijn oma had bijvoorbeeld danoontjes gekocht (van die nepperds). Dat geven wij thuis niet, want suikers (moet eerlijk bekennen dat ik het nog nooit heb uitgezocht, maar het voelt niet goed). Maar van mijn oma vind ik het dan weer zó lief dat ze speciaal voor Saar die dingen in huis heeft gehaald, dat we het daar toelaten. Opa's en (oma)oma's mogen van ons -ook op dat vlak- wat extra verwennen, zeg maar.
Misschien wel ja.. Maar dat is behoorlijk drastisch. En dat heeft ook effect op de rest van mijn schoonfamilie natuurlijk..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje Kwisted, dat is toch even een lastigere situatie... Knap van je dat je het blijft proberen en ik snap helemaal dat je je kind twee oma's gunt... MAAR: is het in dit geval niet beter, ook voor F., als er maar 1 oma in het spel is?
Je bent geen zeikerd. Maar waarom vind je dat wél erg, als het (echt) maar een enkel keertje zou zijn?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:31 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Het geeft we wel heel veel bevestiging dat ik me niet aanstel, dat jullie het ook allemaal stom vinden![]()
Mijn schoonmoeder wil dus ook heel graag oppassen. Maar ik vertrouw haar voor geen cent. Ik weet zeker dat zij vanalles met F.leur zou doen wat ik niet toesta. Zo is ze wel.
Gisteren ook een heel gesprek gevoerd met mijn schoonzusje over hoe moeilijk het kan zijn om je grenzen wbt de kindjes aan te geven. Helemaal als het mensen zijn die je graag mag, die het dan bagetaliseren. Ach één frietje kan toch geen kwaad, één slokje, één hapje, één keertje. En dat ik dan moet zeggen Jawel dat vind ik wél erg! Ik voel me dan meteen zo'n zeikerd..
En dan wens ik altijd dat ik veel stoerder en sterker en dapperder en welbespraakter was dan ik ben..
Stiekem geven is ook bullshit idd. Dat slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
Ik snap je helemaal Coco, maar als je zo'n (schoon)moeder hebt als Kwisted lijkt me dat het eind zoek is bij dingen door de vingers zien. Daarnaast vraagt ze ook niet of het mag, maar geeft ze het stiekem.
Is dat zo? Het is de moeder van je man en hij wil haar al niet meer zien... Waarom zou jij je dan in bochten moeten wringen, nep moeten doen en met een rotgevoel zitten? Volgens mij is zij de enige die je hier een plezier mee doet, en zelfs dat vraag ik me af en daarbij, als ze zich zo gedraagt zou ze bij mij niet bepaald hoog op mijn prioriteitenlijstje-van-mensen-die-ik-blij-wil-maken staanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:34 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Misschien wel ja.. Maar dat is behoorlijk drastisch. En dat heeft ook effect op de rest van mijn schoonfamilie natuurlijk..
Aye, dat echte stiekeme van je schoonmoeder is ook echt not done.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:40 schreef Kwisted het volgende:
Ik snap je Coco!
Mijn grenzen verleg ik ook wat bij opa en oma. Zo heeft ze ook al wat kleine dingetjes gehad, die ik thuis niet geef. Maar dan gaat het meer zo:
F.leur zit bij opa op schoot, naar zijn koekje te koekeloeren. Waarop opa dan zegt: 'Oh volgens mij wil ze ook een hapje haha. Mag ze dat?' Waarop ik dan zeg: 'Nou eigenlijk nog niet echt, maar een hapje kan wel hoor'. Waarop opa dan een hapje geeft, en F.leur en opa allebei blij zijn.
Op die manier vind ik het prima hoor.
Opa's en oma's moeten ook kunnen verwennen. Dat hoort erbij, en is ook leuk. Alleen het verschil zit hem in de manier waarop, zoals ik noem in mijn voorbeeldje.
Ook vind ik het stom als verwennen altijd moet via eten. Spelen, knuffelen, aandacht, wandelen, etc vind ik leukere vormen van verwennen bijvoorbeeld.
Ja dat is waar. Je zet me wel aan het denken..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Is dat zo? Het is de moeder van je man en hij wil haar al niet meer zien... Waarom zou jij je dan in bochten moeten wringen, nep moeten doen en met een rotgevoel zitten? Volgens mij is zij de enige die je hier een plezier mee doet, en zelfs dat vraag ik me af en daarbij, als ze zich zo gedraagt zou ze bij mij niet bepaald hoog op mijn prioriteitenlijstje-van-mensen-die-ik-blij-wil-maken staan
Zij gaat compleet voorbij aan jouw wensen terwijl je er bij staat. Logisch dat je haar niet alleen met haar wil laten. Ze is daarin dus niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:31 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Het geeft we wel heel veel bevestiging dat ik me niet aanstel, dat jullie het ook allemaal stom vinden![]()
Mijn schoonmoeder wil dus ook heel graag oppassen. Maar ik vertrouw haar voor geen cent. Ik weet zeker dat zij vanalles met F.leur zou doen wat ik niet toesta. Zo is ze wel.
Gisteren ook een heel gesprek gevoerd met mijn schoonzusje over hoe moeilijk het kan zijn om je grenzen wbt de kindjes aan te geven. Helemaal als het mensen zijn die je graag mag, die het dan bagetaliseren. Ach één frietje kan toch geen kwaad, één slokje, één hapje, één keertje. En dat ik dan moet zeggen Jawel dat vind ik wél erg! Ik voel me dan meteen zo'n zeikerd..
En dan wens ik altijd dat ik veel stoerder en sterker en dapperder en welbespraakter was dan ik ben..
En om het woord herinneren gaat het dus. Je was toen al een stuk ouder en waarschijnlijk wisten je ouders dondersgoed dat opa je wel eens een snoepje gafquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Al kan ik me herinneren dat ik dat juist geweldig vond, als mijn opa me 'stiekem' een snoepje gaf. Alsof mijn ouders dat niet door hadden Ik was er in ieder geval van overtuigd dat het echt een geheimpje was tussen opa en mij
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
En om het woord herinneren gaat het dus. Je was toen al een stuk ouder en waarschijnlijk wisten je ouders dondersgoed dat opa je wel eens een snoepje gaf
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Alsof mijn ouders dat niet door hadden
En aangezien ik het me kan herinneren, was ik een stuk ouder dan F. van Kwisted.
Best een goed idee! Bedankt voor het meedenkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:46 schreef Spirit82 het volgende:
En wat denk je dan van een kleine pauze met je schoonmoeder of voorwaarden stellen aan haar bezoeken? Misschien elkaar even een paar maanden niet zien, dat je daarna "opnieuw" kunt beginnen na een gesprek waar voorwaarden aan vast worden geknoopt. Bijvoorbeeld 1x per maand buitenshuis afspreken bij een speeltuin of kinderboerderij waar schoonmoeder als het goed is niks geks kan uithalen qua eten of drinken en lekker met F. kan spelen waarbij jij van een afstandje toezicht kunt houden.
quote:
Ik moest hardop lachen omdat ik alleen al bij het lezen ervan in de war raakte van al die soortenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:57 schreef Suikertante het volgende:
Ik ga later teruglezen maar ik breek even in met een vraag:
Weet iémand het verschil tussen die Pampers Baby Dry en Pampers Simply Dry en Pampers New Baby en Pampers Active Fit?
Bij de Etos is nu een actie: 3 halen, 2 betalen. Daar liggen andere dan we nu hebben maar ik heb geen idee wat het uitmaakt.
Dat hoe je het ook keert of went ze allemaal duurder zijn dan huismerk luiers die net zo fijn zijn?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:57 schreef Suikertante het volgende:
Weet iémand het verschil tussen die Pampers Baby Dry en Pampers Simply Dry en Pampers New Baby en Pampers Active Fit?
Bij de Etos is nu een actie: 3 halen, 2 betalen. Daar liggen andere dan we nu hebben maar ik heb geen idee wat het uitmaakt.
(Kwisted wat een vervelende situatie, ga straks even beter lezen.)
De simply dry is de low budget variant maar die schijnt wat minder goed te werken. De new baby is vooral voor jonge kindjes (kleine maatjes), de active fit schijnt een beter pasvorm te hebben voor kruipende kindjes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:57 schreef Suikertante het volgende:
Goeie vraag. Ik vraag het mezelf ook altijd afquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:57 schreef Suikertante het volgende:
Albert heyn of jumbo luiers hier...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Hoewel jij wel gelijk hebt over huismerken, Kyara! Ik heb eigenlijk altijd AH luiers of die van de Etos en die zijn naar mijn mening toch beter (en goedkoper) dan Pampers.
New baby heeft zo'n plasstreep en valt vrij smal, vind ik, en voelt iets stugger, maar blijft goed droog. Baby dry lijkt iets plastic-achtiger, maar wel zachter en valt iets ruimer, maar hierbij het ik het idee dat ze soms wat doorlekken. Symply dry en active fit heb ik hier ook staan, maar nog niet geprobeerdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:57 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat zijn die blauwe he? En die gaan stinken.. Maar ze houden de plas wel heel goed. Die gebruiken wij voor de nacht alleen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
New baby heeft zo'n plasstreep en valt vrij smal, vind ik, en voelt iets stugger, maar blijft goed droog. Baby dry lijkt iets plastic-achtiger, maar wel zachter en valt iets ruimer, maar hierbij het ik het idee dat ze soms wat doorlekken. Symply dry en active fit heb ik hier ook staan, maar nog niet geprobeerdMeestal pak ik het pak waar de meeste luiers inzitten
hoezo dan? Is het zo'n hijs broekje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:05 schreef Cathmar het volgende:
Active fit is echt heel handig (vind ik) en past/heeft gepast bij geen van mijn kinderen goed.
Hier Lidl luiers. Helemaal prima.
Becky wat vervelend! Huisarts heb ik goede ervaringen mee in Frankrijk. Hoop dat je iets kunt vinden/regelen.
Mee eens. Hoe opa het aanpakt vind ik superquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:40 schreef Kwisted het volgende:
Ik snap je Coco!
Mijn grenzen verleg ik ook wat bij opa en oma. Zo heeft ze ook al wat kleine dingetjes gehad, die ik thuis niet geef. Maar dan gaat het meer zo:
F.leur zit bij opa op schoot, naar zijn koekje te koekeloeren. Waarop opa dan zegt: 'Oh volgens mij wil ze ook een hapje haha. Mag ze dat?' Waarop ik dan zeg: 'Nou eigenlijk nog niet echt, maar een hapje kan wel hoor'. Waarop opa dan een hapje geeft, en F.leur en opa allebei blij zijn.
Op die manier vind ik het prima hoor.
Opa's en oma's moeten ook kunnen verwennen. Dat hoort erbij, en is ook leuk. Alleen het verschil zit hem in de manier waarop, zoals ik noem in mijn voorbeeldje.
Ook vind ik het stom als verwennen altijd moet via eten. Spelen, knuffelen, aandacht, wandelen, etc vind ik leukere vormen van verwennen bijvoorbeeld.
Ja maar als F.leur die pampers aan heeft, denk ik steeds dat ze gepoept heeft. Terwijl dat dan niet zo isquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind alle pampers flink stinken, ook bij plas..
Ooo ik bedoel anders. Werkte hier niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:07 schreef Kwisted het volgende:
[..]
hoezo dan? Is het zo'n hijs broekje?
Dat dus precies.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:07 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ja maar als F.leur die pampers aan heeft, denk ik steeds dat ze gepoept heeft. Terwijl dat dan niet zo is
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tot nu toe hebben we Jumbo/AH/Lidl/Pampers/Babylove/Kaufland/Etos/Kruidvat gehad. De enige die wij minder fijn vonden waren de AH-eigen merk. Die waren wat stug ofzo? Weet niet meer goed wat we er net wat minder prettig aan vonden, maar man & ik vonden het wel allebei.
Heb een voorkeur voor Babylove, maar dan moet ik naar de DM. Als dat net niet uitkomt, dan kopen we gewoon wat het makkelijkst is.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Kwisted het volgende:
[..]![]()
Jij zou zo bij de consumentenbond kunnen gaan werken
Jij vond New Baby dus ook prima, wat voor huismerk gebruik je nu? Want misschien hebben onze babybillekes dan dezelfde vormquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef Olf het volgende:
Wat de verschillend zijn, weet ik niet precies, weet alleen dat ik New Baby het chillste vond, en Active Fit helemaal niet. Maar toen zijn we overgestapt naar huismerkluiers, dus de andere twee ken ik niet.
Wij maat 1 en 2 dus Pampers New Baby, vanaf maat 3 Etos of AH Huismerk (afwisselend. De AH het dichtst bij ons heeft geen huismerkluiers...)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:14 schreef Suikertante het volgende:
Wow wat een reacties al!
Haha nou, wij hebben dus nog steeds de New Baby variant en nu in maat 3.
We hadden een paar pakken gekregen als kraamcadeautje en zijn daarom Pampers blijven gebruiken. Hij heeft nog geen bultje of rood vlekje of iets gehad, hij heeft één keer gelekt en dat was aan de bovenkant. Om die reden ben ik nooit overgestapt, never change a winning recipe heh![]()
Maar ik heb niets tegen huismerken hoor, en ik ruik het inderdaad ook meteen als hij heeft geplast.
[..]
Jij vond New Baby dus ook prima, wat voor huismerk gebruik je nu? Want misschien hebben onze babybillekes dan dezelfde vorm![]()
Ja maar ja maar op de voorkant zie je de voorkant van de eend en op de achterkant de achterkant!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:22 schreef Spirit82 het volgende:
SUIKER!! Niet doen! Op de etos huismerk luiers staat een groene eend die "kwaak kwaak" zegt. Dat is hetzelfde genre als winnie de pooh...
Verhip!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:23 schreef Olf het volgende:
[..]
Ja maar ja maar op de voorkant zie je de voorkant van de eend en op de achterkant de achterkant!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:22 schreef Spirit82 het volgende:
SUIKER!! Niet doen! Op de etos huismerk luiers staat een groene eend die "kwaak kwaak" zegt. Dat is hetzelfde genre als winnie de pooh...
Edit: en voorderest lijken ze qua gevoel en uiterlijk op de pamper baby dry.
F heeft niet echt een gevoelige huid (ik ben daar best verbaasd over met zijn halve albino-ness). Ik denk dat we het een pakje aandurven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:22 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb hier 2x een ander merk (Kruidvat en Etos) dan Pampers geprobeerd en dat leverde 2x knalrode billen op. Wij houden het dus nu maar gewoon bij Pampers maar ik kan wel weer eens een ander merk proberen.
Ja en de nummer 4 is een kat die miauw zegt! Of was dat nou een ander merk... Ik vind in de grotere maten (vanaf 3) alle merken die we geprobeerd hebben prima: AH, Kruidvat, Lidl, Pampers en Etos. Maar misschien heeft S wel super makkelijke billenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:22 schreef Spirit82 het volgende:
Edit: en voorderest lijken ze qua gevoel en uiterlijk op de pamper baby dry.
Dat was Tico, maar het klopt inderdaad wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Hoewel jij wel gelijk hebt over huismerken, Kyara! Ik heb eigenlijk altijd AH luiers of die van de Etos en die zijn naar mijn mening toch beter (en goedkoper) dan Pampers.
Mijn oudste heeft dat ook idd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:22 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb hier 2x een ander merk (Kruidvat en Etos) dan Pampers geprobeerd en dat leverde 2x knalrode billen op. Wij houden het dus nu maar gewoon bij Pampers maar ik kan wel weer eens een ander merk proberen.
Ik vind ze van pampers wel fijn en van AH huismerk (dat oranje pak) Zwitsal vind ik het allerfijnst en dat is de enige waarvan de geur me niet tegen gaat staan. Maar die koop ik alleen in grootverpakking in de aanbiedingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:35 schreef Suikertante het volgende:
Het wordt toch de EtosVallen die inderdaad groter? Want van pampers past hij nog net in 2 maar we zijn vast op 3 overgestapt en dat past ook prima.
Ik zie nu dat hij qua gewicht midden in de 3 valt. Ga ik proberen.
Ook nog tips voor billendoeken dan, die niet naar kauwgomballen ruiken zoals de AH toetenvegers?
Ik vind Zwitsal wel lekker ruiken, maar het mag ook geurloos of erg graag wat minder nat. Zijn de Etos billendoekjes fijn?
Ik heb Pampers sensitive, die witte, die vind ik fijn. Ook niet zo nat trouwens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:35 schreef Suikertante het volgende:
Het wordt toch de EtosVallen die inderdaad groter? Want van pampers past hij nog net in 2 maar we zijn vast op 3 overgestapt en dat past ook prima.
Ook nog tips voor billendoeken dan, die niet naar kauwgomballen ruiken zoals de AH toetenvegers?
Ik vind Zwitsal wel lekker ruiken, maar het mag ook geurloos of erg graag wat minder nat. Zijn de Etos billendoekjes fijn?
Hoewel ik niks met Winnie the Pooh op merchandise heb, vond ik de luiers toch wel zoooo schattig. Hormonen denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef Suikertante het volgende:
Hahahaha ja lelijk zijn sommige luiers he!? Ik snap dat ook niet hoor. Ik zag laatst ook Winnie the Pooh op een luier, die zou ik dus principieel niet kopen
Ik vind Etos en Pampers erg fijn. Pampers doekjes zijn nu 12 voor 18 euro bij de AH in de aanbieding. Die van Etos zijn vaak 6 voor 6 euro.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:35 schreef Suikertante het volgende:
Je bent geneptquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:53 schreef Tally het volgende:
Ik heb verschillende pakken Pampers gekocht omdat er Sesamstraat op zou staan
Nog geen enkel pak gevonden waar ze in zaten
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:51 schreef Gulara het volgende:
[..]
Hoewel ik niks met Winnie the Pooh op merchandise heb, vond ik de luiers toch wel zoooo schattig. Hormonen denk ik.
Maar maat 3 heeft opeens ipv babypooh, een grote Pooh.Dus toen ben ik overgestapt.
De eigenlijke reden was dat ik de huggies na een kortstondig pamperavontuur in Nederland zo ontzettend stug vond. Daarnaast werden ze al te klein. 5-11kg Pi is zo'n 7,5kg.
De huismerkluiers van de OzzieAppie bevallen stukken beter.
Wij hadden weer een andere? Hoeveel soorten luiers heeft pampers wel niet!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:15 schreef Spirit82 het volgende:
[ afbeelding ]
.
Tot zover mijn zeer ondeskundige beoordeling
Mijn ene tante verhuisd (als alles goed gaat) vandaag van IC naar een normale afdeling.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je bent genept
Hoe gaat het bij oma/tante inmiddels?
Ik vooral naar of hij nog dicht gaat en hoevaak ze zich onderplastquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe weet je eigenlijk dat je een grotere maat luiers moet hebben? Kijken jullie naar die gewichtscategorie?
Als je kind er niet meer in pastquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe weet je eigenlijk dat je een grotere maat luiers moet hebben? Kijken jullie naar die gewichtscategorie?
Aaah ik dacht dat je al elders verbleef om te kunnen zorgen. Jeetje, met beide meiden ook nog oma verzorgen. Respect! En alvast sterkte en heel veel beterschap voor iedereenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn ene tante verhuisd (als alles goed gaat) vandaag van IC naar een normale afdeling.
Mijn andere tante wordt vrijdag geopereerd. Dan wordt haar baarmoeder verwijderd. Donderdagochtend verhuis ik met mijn meiden naar Oma voor de zorg.
Oma maakt het (naast ontzettende stress) ontzettend goed. Gister weer in het ziekenhuis geweest voor een 'kanker' test waar we vrijdag de uitslag van krijgen.
Als ik z'n ballen plet stap ik over.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:06 schreef -mandy- het volgende:
Ben ik de enige die kijkt naar de gewichtscategorie dan?
Ah joh, we doen allemaal maar watquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:06 schreef -mandy- het volgende:
Ben ik de enige die kijkt naar de gewichtscategorie dan?
Ja. Zo gauw hij in de volgende gewichtscategorie past stap ik over.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook hoor...quote:
Wij gebruiken new baby t/m maat 3 (die kruidvat dus niet meer verkoopt, hoi Etos) en daarna stappen we over op kruidvat luiers.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:35 schreef Suikertante het volgende:
Ja is bijna helemaal wegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoe is het met de uitslag van M, enf?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:29 schreef bellelena het volgende:
Ja echt heel
Wat goed dat de uitslag al zoveel beter is, evenals de schimmel. Lijkt me zo naar om dat te zien bij je kleine meisje!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef Kyara het volgende:
Beter een witte romper in de roze was, dan een roze romper in de witte was.
/huishoudelijke mededeling van de week.
Wij hebben die wel vaker, vind ze primaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Fieder het volgende:
Iemand ervaring met de luiers van Lidl? Weet niet hoe ze heten... De billendoekjes vind ik wel fijn!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:44 schreef Spirit82 het volgende:
Suikert, superhip voor F!!
[ afbeelding ]
Ja ze zijn super! Toujour heten ze. We gebruiken ze afgewisseld met Etos.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Fieder het volgende:
Iemand ervaring met de luiers van Lidl? Weet niet hoe ze heten... De billendoekjes vind ik wel fijn!
Dat kan F. hebben jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Doet me denken aan een gasmasker
![]()
ik dacht dat het een gasmasker was. En met de poepluiers van mijn kinderen in gedachte vond ik dat meer iets voor ouders.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Doet me denken aan een gasmasker
![]()
Ja! Sinds een maandje of zo denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:05 schreef Logician het volgende:
Schaterlachden jullie babies al met 6mnd?
Noa is de enige van mijn 4 kinderen die dat dus nooit doet, maak me geen zorgen maar vind het wel apart en vandaar de vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |