SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen mijn vriend m stuurde destijds dacht ik écht dat ie hem bewerkt had. Ik kreeg er iig geen toeschietreflex van.
[ Bericht 13% gewijzigd door Spees_Eend op 12-08-2013 22:14:07 ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoop dat het geen anticlimax wordt.
Toen mijn vriend m stuurde destijds dacht ik écht dat ie hem bewerkt had. Ik kreeg er iig geen toeschietreflex van.
volgens mij heeft je vent het zo geknepen en snel een foto gemaaktquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee hoe hij aan dat gezicht kwam Fieder. Gelukkig (of jammer genoeg?) haalt hij dat trucje niet meer uit. Ja zijn haar was op dat moment bijna allemaal uitgevallen!
Moet je wel al die andere babyfoto's verstoppen he...quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Echt he, bij een heel naar vriendinnetje. Dat hun baby er zo uit komt te zien.
Ik hoop dat het geen anticlimax wordt.NEE! Spees stuur nog even! (Je wíst dat ik in bad zat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen mijn vriend m stuurde destijds dacht ik écht dat ie hem bewerkt had. Ik kreeg er iig geen toeschietreflex van.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saar lekker gespeeldEn nu heeft ze nog niet eens zoveel speelgoed ofzo. Maar het ziet er al zo lekker gezellig uit, allemaal troep van Saar
Alleen zoiets stoms als speelgoedjes, maar word er bijna een beetje emo van.
En over een jaar ofzo waarschijnlijk steeds meer annoyed ofzo
[ Bericht 16% gewijzigd door Cocotrimonium op 12-08-2013 22:41:07 ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind dit trouwens zó gezelligNee hoor.. blijft gezellig om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saar lekker gespeeldEn nu heeft ze nog niet eens zoveel speelgoed ofzo. Maar het ziet er al zo lekker gezellig uit, allemaal troep van Saar
Alleen zoiets stoms als speelgoedjes, maar word er bijna een beetje emo van.
En over een jaar ofzo waarschijnlijk steeds meer annoyed ofzo![]()
Dat annoyed dat is pas als je met de blote voeten 's nachts wéér op een duploblokje stapt... AUW!Mama van Lars & Femke
Echt he? Speelgoedtroep is gezellige troepquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja die speelgoedtroep is minder erg he coco! Dat varkentje is leuk
Mental note to self: geen duploblokjes kopen/krijgen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:10 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Nee hoor.. blijft gezellig om te zien.![]()
Dat annoyed dat is pas als je met de blote voeten 's nachts wéér op een duploblokje stapt... AUW!
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:16 schreef Suikertante het volgende:
Spees mijn vriend en ik hebben eerst een minuut ademloos zitten kijken. Toen zei mijn vriend:
"..."
en daarna:
"J******zes"
![]()
Hij is misschien nog wel erger dan die allerlelijkste foto van F. Hoewel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dierenduplo vind ik trouwens fantastisch.![]()
![]()
Ik weet niet suiker, F. zou wel eens van S. kunnen winnen![]()
![]()
![]()
Maar het is erg, erg close. Dat wel![]()
![]()
Dat jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niks anders eet wel denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef -mandy- het volgende:
Afvallen, da's nog zoiets, die laatste 4 zwangerschapskilo's willen er maar niet af.
Zouden anti-haaruitval-shampoo's helpen?
Laatste 4???? Laatste 7quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef -mandy- het volgende:
Afvallen, da's nog zoiets, die laatste 4 zwangerschapskilo's willen er maar niet af.
Zouden anti-haaruitval-shampoo's helpen?
Zullen we met z'n alleen een baby-ouders-afvaltopic openen om mekaar te stimuleren?quote:
Topidee... Wie doet er meequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Zullen we met z'n alleen een baby-ouders-afvaltopic openen om mekaar te stimuleren?
ja ik ook helaas. Incl. Inhammen! Maar ik heb n (schuine) pony dus dat zag je niet. Dat hing ervoor zeg maar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Spirit82 het volgende:
Even een serieus vraagje tussen alle ubercharmante foto's door: het grote haaruitvallen is hier nu een poosje bezig, maar ik schrik echt van de handen vol haar die ik uit mijn hoofd trek als ik mijn haren was. Daarnaast heb ik heuse inhammen gekregenKomt dit iemand bekend voor of is dit echt zo extreem als het voelt?
Ik hoop dat het geen anticlimax wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen mijn vriend m stuurde destijds dacht ik écht dat ie hem bewerkt had. Ik kreeg er iig geen toeschietreflex van.![]()
ik hoop dat jullie nog een paar uurtjes,kunnen slapenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:29 schreef Spirit82 het volgende:
Ik haat prikjes![]()
Isa is de "hele" nacht al onrustig. Normaliter komt ze na de late voeding pas om 5 uur weer, maar we hebben haar om 2 uur maar uit bed geplukt, met koortsZetpil erin, man geeft haar nu de fles, ik heb nog een monstermug gespot maar gemist, hopelijk kunnen we zo allemaal nog een paar uur goed slapen
Succes en hopelijk welterusten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:29 schreef Spirit82 het volgende:
Ik haat prikjes![]()
Isa is de "hele" nacht al onrustig. Normaliter komt ze na de late voeding pas om 5 uur weer, maar we hebben haar om 2 uur maar uit bed geplukt, met koortsZetpil erin, man geeft haar nu de fles, ik heb nog een monstermug gespot maar gemist, hopelijk kunnen we zo allemaal nog een paar uur goed slapen
Je huisarts in NL bellen en vragen om een recept. Ik vermoed dat ze het wel hebben, ik heb het alleen nooit in de apotheek zien staan, ze bewaren ook veel achter de balie. Nu ik erover nadenk, volgens mij heb je een recept van een Franse arts nodig voor je iets mee krijgt. Kortom, pot meenemen naar een ha, recept laten uitschrijven en ophophalen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 06:51 schreef becky27 het volgende:
breekie breekie vanaf de vakantie!
Iemand hier bekent met Franse apotheken? we hebben te weinig voeding voor Isabel meegenomen en geen idee of Neocate ook in Fr te vinden is.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:13 schreef As1981 het volgende:
Graag mandy ik haat dat stijle haar. Gooi er altijd een permanent in. Maar de kapper durft het nu niet aan.
Waar zit je in frankrijk? Wij rijden vrijdag van noord naar zuid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 06:51 schreef becky27 het volgende:
breekie breekie vanaf de vakantie!
Iemand hier bekent met Franse apotheken? we hebben te weinig voeding voor Isabel meegenomen en geen idee of Neocate ook in Fr te vinden is.
Je kan altijd overwegen om een spiraal te nemen, dan heb je geen last van hormonen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:11 schreef Suikertante het volgende:
Becky je kunt misschien musique PM'en als het niet lukt met Tico, die woont in Frankrijk. Die heeft mij ook gerustgesteld dat het niet heeeel erg voor lul is dat mijn zoon daar "Put" heet.
Balen, de haaruitval kan dus nog beginnen hier!
Ik heb gister weer voor het eerst een anticonceptiepil geslikt en voel me nu al labiel. Ik denk dat dat tussen mijn oren zit en ik ben nog ziek, maar ik herinner me nog goed dat ik een week helemaal van de kaart was toen ik stopte dus ik vind het maar niksdeze pil is wel bijna de helft zo licht als de pil die ik toen slikte.
(En ik roep vast een menstruatie op zo, terwijl nog niet een keer ongesteld ben geworden en dat vond ik wel best).
Maar alles voor het goede doel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |