SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 13-08-2013 12:20:38 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Morgen waarschijnlijk naar Slagharen. Dan kom ik dus in de knoop met mijn geplande loopje. Dus denk dat ik straks maar een rustig 5KM doe.![]()
Ga vanavond ook nog, maar eerst 100 m sprint dames kijken
Silva
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik twijfel nog een beetje of ik ga. Misschien een heel klein rondje. M'n benen zijn wat gevoelig of zo...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Komt goed. Ik stuur wel ouderwets een smsje. Dan ben je niet wifi afhankelijk in Belgiëquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
laat me tzt even weten waar je uit hang,,mijn broer neemt zijn racefiets mee dus die zie ik de hele dag waarschijnlijk niet![]()
![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier hebben we ook zo'n gevalletje, nichtje #2 (in chronologische volgorde, die van de "randdebielen") heeft vandaag haar eerste tattoo laten zetten, weet nog goed dat ik als trotse oom op kraamvisite ging....![]()
Euh... pics?![]()
Heeeeel rustig een rondje doen van 4/5 km (ga weg op 8:30, eventueel opschroeven naar 8/km?).quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik twijfel nog een beetje of ik ga. Misschien een heel klein rondje. M'n benen zijn wat gevoelig of zo...?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ze heeft de schoonheid van d'r oom dus maak je geen illusiesquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
En MD loopt de 10kquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:40 schreef Wolve000 het volgende:
Nu met verbeterde Bradelierloopdatum!
En nu naar huis. Lange dag! Mooie van een loopschema is dat ik niet meer hoef na te denken: ik móét morgen en overmorgen lopen.![]()
Bijgewerkt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
En MD loopt de 10k
En nu naar huis. Lange dag! Mooie van een loopschema is dat ik niet meer hoef na te denken: ik móét morgen en overmorgen lopen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Godver, wat een middag. *boos op begeleider* *blij met tweede begeleider* *nog steeds in de stress* maar ook wel blij met dit:SPOILER: mail van m'n PhD begeleiderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik m'n loopje naar morgenavond verplaats, of anders pas woensdag weer ga, maar heb nog even om daar over na te denken. Normaal ben ik wel van de stress-verwerk-loopjes, maar ben nu vooral echt heel erg boos en verdrietig (en een beetje blij met de zojuist ontvangen mail) en wil eigenlijk misschien wel gewoon zo vroeg mogelijk naar bed vanavond...
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Godver, wat een middag. *boos op begeleider* *blij met tweede begeleider* *nog steeds in de stress* maar ook wel blij met dit:Zulke mailtjes zijn toch enorm coolSPOILER: mail van m'n PhD begeleiderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik m'n loopje naar morgenavond verplaats, of anders pas woensdag weer ga, maar heb nog even om daar over na te denken. Normaal ben ik wel van de stress-verwerk-loopjes, maar ben nu vooral echt heel erg boos en verdrietig (en een beetje blij met de zojuist ontvangen mail) en wil eigenlijk misschien wel gewoon zo vroeg mogelijk naar bed vanavond...
Als je kudos krijgt van een docent is dat toch een enorm compliment. Kan me niet herinneren dat me dat ooit is gebeurd![]()
![]()
Mwa, ik verplaats de hele boel naar morgenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heeeeel rustig een rondje doen van 4/5 km (ga weg op 8:30, eventueel opschroeven naar 8/km?).komt beter uit, want anders zou ik woensdag weer moeten lopen en dan is Mr. Gup jarig. Dus dan is het leuker als ik thuisblijf
Maar ik kan natuurlijk wel planken en core dingen doen en zo. Dus komt goed[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ben je nog steeds braaf aan het planken?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mwa, ik verplaats de hele boel naar morgenkomt beter uit, want anders zou ik woensdag weer moeten lopen en dan is Mr. Gup jarig. Dus dan is het leuker als ik thuisblijf
Maar ik kan natuurlijk wel planken en core dingen doen en zo. Dus komt goed![]()
![]()
Uhu! Het plankmatje slaapt tegenwoordig onder het bed, om de drempel zo laag mogelijk te houden. En ik plank zoveel mogelijk elke dag een minuutje. Niet langer, ik vind een minuut wel goed.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben je nog steeds braaf aan het planken?
En ik probeer nog steeds op te drukken, maar dat is nog altijd tamelijk dramatisch
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Niet gek dus dat je er zo goed uit ziet op je recente foto's! Hard work pays offquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Uhu! Het plankmatje slaapt tegenwoordig onder het bed, om de drempel zo laag mogelijk te houden. En ik plank zoveel mogelijk elke dag een minuutje. Niet langer, ik vind een minuut wel goed.
En ik probeer nog steeds op te drukken, maar dat is nog altijd tamelijk dramatisch![]()
![]()
Nawwwquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet gek dus dat je er zo goed uit ziet op je recente foto's! Hard work pays off![]()
dank je wel! Zelf zie je het niet zo, omdat je jezelf elke dag al ziet. Maar anderen zeggen er inderdaad wat van!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ja gup, het is echt zichtbaarGoed bezig vrouwke!
En Moblo, ook goed bezig, leuke mails zo
Ik had me gisteren dus aangemeld voor een sportmedisch onderzoek en heb nu een datum, pas 3 september.. Dat is best lang wachten, dus ik stel de zenuwen maar even uit tot het weekend ervoor![]()
Voor nu voel ik me prima na mijn prestatie van gisteren. Ik had werkelijk waar gedacht dat ik wel afgestraft zou worden door van 5 km ineens naar 6,5 te gaan en dus van 47 minuten naar 1 uur hardlopen. Gelukkig niet dus
In de spoiler vraag ik om een tip tegen schuren, als u begrijpt wat ik bedoel.. Als u daar niet tegen kan: niet lezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik erbij in de OP?
1
2[b]6 oktober 2013 - [url=http://www.schollebosloop.nl]Schollebosloop (Capelle aan den IJssl)[/url][/b]
[*] Arquero - 15 km
* Arquero gluurt even naar Swets en ET
Er is ook een kinderloop van 1,5 km![]()
![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:02 schreef Nirak het volgende:
ja gup, het is echt zichtbaarGoed bezig vrouwke!
En Moblo, ook goed bezig, leuke mails zo
Ik had me gisteren dus aangemeld voor een sportmedisch onderzoek en heb nu een datum, pas 3 september.. Dat is best lang wachten, dus ik stel de zenuwen maar even uit tot het weekend ervoor![]()
Voor nu voel ik me prima na mijn prestatie van gisteren. Ik had werkelijk waar gedacht dat ik wel afgestraft zou worden door van 5 km ineens naar 6,5 te gaan en dus van 47 minuten naar 1 uur hardlopen. Gelukkig niet dus
In de spoiler vraag ik om een tip tegen schuren, als u begrijpt wat ik bedoel.. Als u daar niet tegen kan: niet lezen:Ah dat is zo naar.. vaseline kan helpen, maar het enige wat bij mij echt 'hielp' was een langere korte tightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Top dat je een Sport medisch onderzoek laat doen!![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:02 schreef Nirak het volgende:
In de spoiler vraag ik om een tip tegen schuren, als u begrijpt wat ik bedoel.. Als u daar niet tegen kan: niet lezen:Wat GotC zegt eigenlijk. En voor nu Calendulan opsmerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ben een beetje verbaasd! En blij en vereerd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zulke mailtjes zijn toch enorm cool
Als je kudos krijgt van een docent is dat toch een enorm compliment. Kan me niet herinneren dat me dat ooit is gebeurd
Lopen gaat morgen worden. Ik voel me verrot en denk niet dat lopen daar enige verbetering in gaat brengen en ik denk ook niet dat ik daardoor héél lekker ga lopen. Dus. Morgen dan maar. VOel me ook niet heel schuldig, want gisteren nog gerend. Puh.
Ja doei.![]()
Lopen helpt altijd wel zolang als ik me kut voel. Totdat ik klaar benquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ben een beetje verbaasd! En blij en vereerd.
Lopen gaat morgen worden. Ik voel me verrot en denk niet dat lopen daar enige verbetering in gaat brengen en ik denk ook niet dat ik daardoor héél lekker ga lopen. Dus. Morgen dan maar. VOel me ook niet heel schuldig, want gisteren nog gerend. Puh.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: