SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk is het wel te vergelijken. Het is niet alsof het zo speciaal is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet denk ik wel gaan ophouden met FOK! vergelijken met een ander forum. FOK! is niet te vergelijken imho.
Daar, beste kerel, kom je nog wel achter..quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:25 schreef Macrador het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel te vergelijken. Het is niet alsof het zo speciaal is.![]()
Wat is deze?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:23 schreef rival het volgende:
sorry joof ik dacht hem van Huppel te pakken
Jij mag (bijna) alles schat!quote:
Speciaal is misschien niet het juiste woord in dezen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:25 schreef Macrador het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel te vergelijken. Het is niet alsof het zo speciaal is.![]()
Hij heeft de kleine lettertjes niet gelezen denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Speciaal is misschien niet het juiste woord in dezen.
Maar vergelijkbaar is het ook zeker niet.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Daar hadden een paar komma's in gemoeten...
Ik vind het zeker vergelijkbaar. Ik zie niks dat het niet vergelijkbaar maakt met andere fora. Ze blijven immers allemaal internetfora en die hebben nogal wat gemeenschappelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Speciaal is misschien niet het juiste woord in dezen.
Maar vergelijkbaar is het ook zeker niet.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet toch echt eens gaan leren waar welke straat is hier in het dorp.
Woensdag moet ik iemand ophalen bij een bushalte die hier blijkbaar om de hoek is. Geen idee waar!
Daarna gaan we eten bij een restaurant hier, geen idee waar dat restaurant zit.
Oh help
En dat maakt het dus niet vergelijkbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:41 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vind het zeker vergelijkbaar. Ik zie niks dat het niet vergelijkbaar maakt met andere fora. Ze blijven immers allemaal internetfora en die hebben nogal wat gemeenschappelijk.
Natuurlijk is het milieu hier anders, maar dat is op elk forum anders.
Jij bent nog niet op de hoogte van mijn verdwaalskillz?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet?
Vandaag trouwens de vloer ontvangen.
Ik ben content. Het houtwerk is allemaal mooi wit. Nu de muren nog.
Ooopsquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent nog niet op de hoogte van mijn verdwaalskillz?
Laat ik het anders zeggen, morgen woon ik hier 13 maanden en ik heb vandaag pas ontdekt dat er een bushalte in de buurt is!!
Je hebt het wel eens gezegd, maar ik snap het niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, morgen woon ik hier 13 maanden en ik heb vandaag pas ontdekt dat er een bushalte in de buurt is!!
Oh dit valt nog mee hoor.quote:
Die op de dijk?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt het wel eens gezegd, maar ik snap het niet.
Je komt toch wel eens buiten? Je loopt/fietst/rijdt toch wel eens door de straten?
Dit is helemaal erg!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |