Zijn skileraar mag ik hopenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:14 schreef StephanL het volgende:
Ze halen er ook iedereen bij zeg. Nu zijn oud docent
Straks de tante van de buurvrouw van een vriend van Frisoquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:14 schreef StephanL het volgende:
Is het echt raar? Er zijn nog best veel mensen die helemaal niks over Friso weten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:14 schreef StephanL het volgende:
Zou kunnen, Griekenland is maar 4 uur vliegen zie ik net.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat WA vanochtend na het nieuws terug is gevlogen, en als vanmiddag de foto bij Huis den Bosch genomen kan hij er wel zijn...
ja niet dan?quote:
Zouden ze Florian Moosbrugger ook bellen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Straks de tante van de buurvrouw van een vriend van Friso
Dat was Willy.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het echt raar? Er zijn nog best veel mensen die helemaal niks over Friso weten.
Denken dat het een rijkeluiskind was dat niks deed en kon.
Daarom, en WA heeft natuurlijk een privéjet ter beschikking..quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:15 schreef Poeke het volgende:
Ik
[..]
Zou kunnen, Griekenland is maar 4 uur vliegen zie ik net.
Zeker weten. De burgemeester van Lech werd ook al gequote.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:16 schreef Poeke het volgende:
[..]
Zouden ze Florian Moosbrugger ook bellen?
't gaat me niet om het 'delen' van het bericht. Meer om het overdreven medeleven tonen, om te laten zien hoe goed ze wel niet zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja niet dan?
Mag je niet aangeven dat je meeleeft met de famillie?
er zijn genoeg nederlanders die de melding door sturen op twitter, en tja dus ook veel bekende nederlanders.
ow ow wat erg.
En hij heeft zijn eigen Jet natuurlijk, die hij zelf kan vliegen,quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:15 schreef Poeke het volgende:
Ik
[..]
Zou kunnen, Griekenland is maar 4 uur vliegen zie ik net.
quote:'Overlijden van prins Friso kwam onverwacht'
DEN HAAG -
Het overlijden van prins Friso kwam maandagochtend onverwacht. Dat blijkt onder meer uit het feit dat koning Willem-Alexander terug moet terugkomen van vakantie, prins Jaime de Bourbon de Parme zijn huwelijk aankondigde en prinses Mabel in de ochtend nog haar Twittervolgers bedankte voor verjaardagsfelicitaties. Dat meldden doorgaans welingelichte bronnen rond het Koninklijk Huis.
Mabel werd zondag 45 jaar. De koning en zijn gezin zijn momenteel op vakantie in Griekenland. Prins Jaime, de tweelingbroer van prinses Margarita, gaat op 5 oktober trouwen in Apeldoorn.
Ik weet niet of dat verstandig is...quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En hij heeft zijn eigen Jet natuurlijk, die hij zelf kan vliegen,
Haha, en dat gehakketak: "Dit was Pri...uh Koning Willem Alexander toen hij nog Prins was." "Koningi...uh Prinses Beatrix bij het ziekenhuis in Lech"quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die livestream op de NOS. Amateurisme ten top.
Ze moeten wel rekening houden met de achterban die daar wel aan hechtquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:13 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de enige optie bij gelovige mensen. Een actieve levensbeëindiging is veel ingewikkelder in die kringen.
Ik heb ook altijd de indruk dat het met dat geloof wel meevalt daar.
vrij normaal hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't gaat me niet om het 'delen' van het bericht. Meer om het overdreven medeleven tonen, om te laten zien hoe goed ze wel niet zijn.
Aan uuh het begin van de midd.. uhh eind van de ocht.. om 3 uur werd bekend dat Prins Friso is overledenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:18 schreef Poeke het volgende:
[..]
Haha, en dat gehakketak: "Dit was Pri...uh Koning Willem Alexander toen hij nog Prins was." "Koningi...uh Prinses Beatrix bij het ziekenhuis in Lech"
Dat denk ik wel he..iig wel de burgermeester van Lech is op de hoogte van Friso's overlijden..quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:16 schreef Poeke het volgende:
Zouden ze Florian Moosbrugger ook bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |