Stel je voor dat ze niet genoemd worden, dan konden het zomaar anti-koningshuisfiguren zijn volgens hun "fans"....quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het ook altijd een beetje triest als ze in het nieuws gaan opnoemen welke BN-ers allemaal hun steun betuigen.
LOLquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:15 schreef EmotionalRescue het volgende:
Dan slaan jullie Boulevard en Shownieuws toch gewoon over vanavond? Het is niet zo dat bij het NOS/RTL journaal deze dingen voorbij komen toch?
Otto was een wijs manquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:17 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die Majorität hat viele Herzen, aber ein Herz hat sie nicht.
Is al eerder teruggekomen in dit topic. Niemand vind het hem staanquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:24 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Het lange lijden is eindelijk voorbij.... eindelijk rust voor alle betrokkenen.
PS Heeft iemand het baardje van Jeroen Tjepkema al eerder bemerkt ? Echt wennen dit hoor...
Ah ! Oh... wist ik niet... sorry. Maar ik ben dus niet alleen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:25 schreef Poeke het volgende:
[..]
Is al eerder teruggekomen in dit topic. Niemand vind het hem staan
niemand?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:25 schreef Poeke het volgende:
[..]
Is al eerder teruggekomen in dit topic. Niemand vind het hem staan
Dat dus, respect voor die vrouw en alle verdriet onder een vergrootglas moeten verwerken...quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:19 schreef penny-wise het volgende:
Los van alle reacties hier moet je toch toegeven dat Beatrix toch veel heeft moeten verduren de afgelopen jaren.
Zijn toch niet veel koningshuizen met zoveel ellende in een kort tijdsbestek.
Ben niet koningshuisgezind maar heb toch respect voor haar...
Jiskefet had zo een sketch, dramatische gezichten, en de hele tijd had men het over de gebeurtenis, zonder te zeggen wat er gebeurd was.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:32 schreef Poeke het volgende:
Nou, wat mij betreft mag de live uitzending van de NOS wel stoppen nu.. Ja, de meest recente beelden, ja BREAKING; Mabel 5 seconden in beeld terwijl ze buiten loopt vanmiddag met kids, ja, wat buitenlandse nieuwszenders ervan vinden, ja, de reacties uit politiek Den Haag...
Herhaling, herhaling,. herhaling..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |