Dit dus. RIP Friso en heel veel sterkte aan de nabestaanden. Treurig nieuws.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:48 schreef Toverheks het volgende:
Nogmaals, al is het een prins een gewone jongen uit je straat of je eigen kind, het zal je als moeder of vrouw van maar overkomen.
Compleet met taalfouten. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:53 schreef .PRISM het volgende:
twitter:Yes_Rtwit twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:46:18Mijn gedachtes gaan uit naar de koninklijke familie. R.I.P #prinsfriso reageer retweet
twitter:JamaiLoman twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:31:55Mijn gedachte gaan uit naar de koninklijke familie. RIP Prins Friso reageer retweet
Ook Yes-R, Jamai en Gerard leven mee.twitter:gerardjoling twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:37:29Toch als nog geschokt door het overlijden van Prins Friso. Bij deze wil ik de familie en vrienden de komende tijd heel veel sterkte wensen. reageer retweet
Ja, die heeft het allesbehalve makkelijk gehad...quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:56 schreef EmotionalRescue het volgende:
BeaWat een ongelukkige vrouw is dat eigenlijk.
Mooi. Beter herinneren we hem op die manier.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:54 schreef Aether het volgende:
Foto's @ NRC: Het leven van prins Friso (1968 - 2013)
quote:Britt Dekker @Brittjje 57m
150.000 volgers!! Das 3 keer de arena!!! Echt vet!!!! Nu schapen scheren en vanavond trainen met mijn toppaard @SporthorseEve !! #vrijdaggie
lijkt me ook wel. Maar doodgaan is nog wat anders.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maandenlang iemand in vegatieve toestand in huis hebben lijkt me ook nogal confronterend.
Nou, nee.quote:Hoewel je misschien na een maand of wat ook de stofdoek er overheen haalt alsof het een meubelstuk is.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:53 schreef .PRISM het volgende:
twitter:Yes_Rtwit twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:46:18Mijn gedachtes gaan uit naar de koninklijke familie. R.I.P #prinsfriso reageer retweet
twitter:JamaiLoman twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:31:55Mijn gedachte gaan uit naar de koninklijke familie. RIP Prins Friso reageer retweet
Ook Yes-R, Jamai en Gerard leven mee.twitter:gerardjoling twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:37:29Toch als nog geschokt door het overlijden van Prins Friso. Bij deze wil ik de familie en vrienden de komende tijd heel veel sterkte wensen. reageer retweet
triest?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Op zo'n trieste reactie ga ik niet eens verder in.
Omdat anders weer mensen gaan roeptoeteren dat "alleen de hoge heren en linkse zakkenvullers" aan het woord komen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Waarom moet de journalistiek in dit soort gevallen altijd hoi polloi weer om hun nietszeggende meninkjes vragen?
Ga toch weg man.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
triest?
zeiken over het meeleven van een ander is triest.
en wees blij er zal geen enkele bekende Nederlander een meeleven berichtje sturen voor jou mocht je ooit overlijden
Het is bouwvak. Geen probleem dus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
De Nieuwe Kerk in Delft zit toch midden in een verbouwing? Dus de dienst zal sowieso ergens anders plaats gaan vinden.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Welke krant zal er komen met:
Koninklijk Huis bedolven onder een lawine van medeleven..
Laatste nieuwsbericht op de site van de Oude Kerk:quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
De Nieuwe Kerk in Delft zit toch midden in een verbouwing? Dus de dienst zal sowieso ergens anders plaats gaan vinden.
Ligt er dus een beetje aan, misschien zijn de steigers in de kerk nog niet gebouwd of weer af te breken. Met de bijzetting van Bernhard (dacht ik) waren ze voor de kerk met archeologische opgravingen bezig, toen hebben ze voor de bijzetting het gat weer dichtgegooid en bestraat.quote:dinsdag 7 mei - De restauratie van de Nieuwe Kerk in Delft gaat echt van start. Er is een begin gemaakt met het gereedmaken van de bouwplaats buiten de kerk aan de kant van de Oude Langedijk en het Vrouwenregt. Daarna zullen in mei de eerste steigers zowel binnen als buiten de kerk worden geplaatst.
http://oudeennieuwekerkde(...)ieuwe-kerk-van-start
In OP gezet..quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:54 schreef Aether het volgende:
Foto's @ NRC: Het leven van prins Friso (1968 - 2013)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |