Wowquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:22 schreef ntm het volgende:
Als je op maisnon wilt stemmen moet je dan naar lekkerste hunk of lekkerste babe topic?
Alleen frikandellen? Accepteert ze ook Aubergine?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nummer trekken om je frikandel bij Veer te doneren.
Nee, alleen courgettes.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alleen frikandellen? Accepteert ze ook Aubergine?
Dat is echt fucking low, mais is leukste persoon van fok.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:22 schreef ntm het volgende:
Als je op maisnon wilt stemmen moet je dan naar lekkerste hunk of lekkerste babe topic?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is echt fucking low, mais is leukste persoon van fok.
Mensen meteen op hun e-teentjes getraptquote:
Niet echt, verdiend ze gewoon niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Mensen meteen op hun e-teentjes getrapt.
Ja daar editten ze hele dagen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
"Edit even" ook echt, wat een Biblebelt opmerking weer.
Verdient ze het wel?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet echt, verdiend ze gewoon niet.
Zal 's een staaf dynamiet in je gat douwen.quote:
Haha gvdquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze toch al zo'n circa 2000 jaar niks meer ge-edit in dat kut boek.
AIVD kom er maar inquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal 's een staaf dynamiet in je gat douwen.
[..]
Haha gvd. Maar dit kan ook als aanstootgevend worden ervaren, hè
.
Nou nouquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal 's een staaf dynamiet in je gat douwen.
[..]
Haha gvd. Maar dit kan ook als aanstootgevend worden ervaren, hè
.
Ik vond het gewoon een slecht boek, slechte personages, moeilijk te begrijpen en geen plaatjes :Squote:Op maandag 12 augustus 2013 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haha gvd . Maar dit kan ook als aanstootgevend worden ervaren, hè .
Ook echt totaal verkeerd ingedeeld in de bieb, zocht de hele tijd bij sci-fi.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een slecht boek, slechte personages, moeilijk te begrijpen en geen plaatjes :S
Kinderbijbel heeft wel plaatjes hoor, weeniequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een slecht boek, slechte personages, moeilijk te begrijpen en geen plaatjes :S
Langs LOTR stond ie vorige keer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook echt totaal verkeerd ingedeeld in de bieb, zocht de hele tijd bij sci-fi.
BEN IK EEN KIND HEB GODVERDOMME EEN BAARD JA??quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kinderbijbel heeft wel plaatjes hoor, weenie
JA!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
BEN IK EEN KIND HEB GODVERDOMME EEN BAARD JA??
Van die oma's met een dikkere baard dan ik zelfquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA!!
Da's schaamhaar van m'n oudtante op je kin
Wat lul je nou slap.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Langs". Beneden de rivieren-alert, da's gewoon de agglomeratie van de Biblebelt.
Ik heb het over schaamhaarquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van die oma's met een dikkere baard dan ik zelf![]()
.
(niet in mijn familie overigens).
Oh dacht eerst dat je terroristische doeleinden had.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is maar een grapje, rustig. Was alleen een reference naar US
.
Reminds me, ik moet me nog scheren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh dacht eerst dat je terroristische doeleinden had.
Ja zag hetquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:34 schreef Gridlok het volgende:
Awhh ik heb preciespatries boos gemaakt.
Flespompoen een optie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh die zijn wat aan de kleine kant.
Ieuw, een gleufdier met diarree. Hele clitoris onder de bruine spetters.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:38 schreef ntm het volgende:
KapotONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #YOLOSWAG
Dat is niet mis.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:47 schreef Gridlok het volgende:
En ik schrijf een gedicht met schijt en met pis.... waar is chris...
Ze is toch niet lelijk? Misschien mankeert er iets aan mijn ogen, dat kan ook nog.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan s'morgens wakker worden met bloed tussen me benen en pik kwijt, nee danku.
Haha nee hoor uiterlijk is niks mis mee, was meer richting dat hele PMS gebeuren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze is toch niet lelijk? Misschien mankeert er iets aan mijn ogen, dat kan ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |