SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:42 schreef DutchSL het volgende:
Die film met die haai ook die een vliegtuig uit de lucht hapt
#verkaptekijkmijeensTOTSkaartenhebbenpostquote:
Nee helemaal niet, ik wil hem toch verkopenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
#verkaptekijkmijeensTOTSkaartenhebbenpost
Je hebt hem nog wel. Je wil hem niet meer hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik wil hem toch verkopen
Ja dan is het nog steeds geen verkapte kijk mij eens tots kaarten hebben postquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je hebt hem nog wel. Je wil hem niet meer hebben.
sorry.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dan is het nog steeds geen verkapte kijk mij eens tots kaarten hebben post
Duurt gewoon al meer dan een week en ze doen er gewoon geen conjo aanquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe EA dit gaat oplossen. Ik wil als compensatie een hele lange lijst vol transfers met veel silvers en bronzes.
En hij is niet bestquote:
ze gaan dit niet oplossen. Over een maand komt de nieuwe fifa toch al?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe EA dit gaat oplossen. Ik wil als compensatie een hele lange lijst vol transfers met veel silvers en bronzes.
na de laatste maintenance heb ik al 1 plaats meer op de TP zit al op 27 van de 50quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze kunnen toch niet mensen laten zitten met TP's die het niet doen (waardoor ze ook geen FUT kunnen doen)quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ze gaan dit niet oplossen. Over een maand komt de nieuwe fifa toch al?
TR gemacht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
na de laatste maintenance heb ik al 1 plaats meer op de TP zit al op 27 van de 50nog maar 23 x 4 uur downtime te gaan dus.
Ik heb er nog steeds 0quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
na de laatste maintenance heb ik al 1 plaats meer op de TP zit al op 27 van de 50nog maar 23 x 4 uur downtime te gaan dus.
zal dat de rede zijn dat contacten zo duur zijnniemand kan iets verkopen
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu verdwijnt ie ook uit je watchlist
tenminste dat doen ze bij mijquote:
Dat is nog lelijker. Maar die van mij blijven gewoon in mijn clubquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tenminste dat doen ze bij mijklikt op send to TP, werkt niet en na de webapp verversen verdwijnt die kaart
was een grapje hihhi.quote:
lucky youquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is nog lelijker. Maar die van mij blijven gewoon in mijn club
Maak dan 3421quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Eens kijken of dit een beetje speelt
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:12 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Waar heb je dit vandaan eigenlijk?
Twitter vermoed ik ? Ik ga even een rondje nieuwssites makenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:12 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Waar heb je dit vandaan eigenlijk?
dat mag toch niet bij leden van het koningshuis ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ze hem een handje hebben geholpen.
Zal wel nooit bekend worden gemaakt
http://www.nu.nl/algemeen(...)ampaign=nunl_twitterquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Twitter vermoed ik ? Ik ga even een rondje nieuwssites maken
Volgens mij ook niet maar hoe zou jij het vinden als jouw zoon/dochter al een jaar als een kasplantje leeft.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat mag toch niet bij leden van het koningshuis ?
ook op het nieuws nu idd
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef Zhano het volgende:
Mogguh! Voel me alsof ik uit een coma ben ontwaakt
leuk man.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef Zhano het volgende:
Sukkelquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef Zhano het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef Zhano het volgende:
alsof je dat niet weetquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef Zhano het volgende:
Waz met al die haat joh?What happened?
nog de onschuld spelen ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef Zhano het volgende:
Waz met al die haat joh?What happened?
geef nou maar toe dat het gewoon een slechte grap wasquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:30 schreef Zhano het volgende:
Denken dat ik eerst het topic helemaal teruglees
Gvd ik zie het nu pas.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat het gewoon een slechte grap was
Noquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat het gewoon een slechte grap was
OK.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nou, dan hoop ik dat er zulke geslaagde grappen gemaakt worden als je ouders overlijden
Wat lees je nu pas?quote:
Dan bedoelen ze aides (die EA vast niet heeft)quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef DutchSL het volgende:
Ik vond het wel een leuke grap.
Mensen die dagelijks met aids spotten die hier moeilijk over doen.
ben jij gay? (serieuze vraag)quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef DutchSL het volgende:
Wat heeft Aids hier nou mee te maken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef DutchSL het volgende:
Je kan toch lezenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:42 schreef TBakkert het volgende:
OVER WELKE GRAP GAAT DIT NU GOFFERDOMME!?
Daar gaat het niet om, ik weet niet waar die grap staat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:43 schreef wonton het volgende:
[..]
Je kan toch lezenAlsj e aandacht wil zoeken dan gooi je jezelf ff voor de autoweg voor je huis.
Dat mag je niet zeggen, want ik heb laatst met aids iets geschreven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:43 schreef wonton het volgende:
[..]
Je kan toch lezenAlsj e aandacht wil zoeken dan gooi je jezelf ff voor de autoweg voor je huis.
Je bent groeiende in dit forum mijn zoonquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:45 schreef TBakkert het volgende:
Hey allemaal, gelieve niet meer met kanker te spotten, want mijn oma is gister van de trap af gekankerd. haha.
In Nederland maakt het wel indruk blijkbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:45 schreef Zhano het volgende:
Als hier nou familie van hem meelas ofzo OK... Maar die gast is in feite al een jaar hersendood. Heb ook al allerlei coma grapjes voorbij zien komen enzo en dan heeft nu ineens iedereen zand in z'n vaginamoraalridders
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent groeiende in dit forum mijn zoon
hahaha i see what you did therequote:Op maandag 12 augustus 2013 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Nederland maakt het wel indruk blijkbaar.
Dat hij een grap maakte over een coma.quote:
Ik ben het helemaal met je eens. Kunnen we nu weer in vrede leven?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:45 schreef Zhano het volgende:
Als hier nou familie van hem meelas ofzo OK... Maar die gast is in feite al een jaar hersendood. Heb ook al allerlei coma grapjes voorbij zien komen enzo en dan heeft nu ineens iedereen zand in z'n vaginamoraalridders
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Kunnen we nu weer in vrede leven? [ afbeelding ]
Ziekte van hedel.quote:
Al die reacties hieropquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef Zhano het volgende:
EN MET DE ZIEKTE VAN HEDEL MAG JE WEL SPOTTEN.quote:
Dat zegt Rene ook altijdquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Al die reacties hieropNiet dat dit een goede grap is, maar kom op hee.
Best een ernstige ziekte hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
EN MET DE ZIEKTE VAN HEDEL MAG JE WEL SPOTTEN.![]()
![]()
Doe ik toch niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
EN MET DE ZIEKTE VAN HEDEL MAG JE WEL SPOTTEN.![]()
![]()
ik vond hem wel aardig. misschien iets te vroeg nog maar okequote:Op maandag 12 augustus 2013 15:45 schreef Zhano het volgende:
Hee wil je mijn identiteit geheim houden aubquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zegt Rene ook altijdIk ben benieuwd naar VI vanavond.
MAAR HIJ GAF M WEL HAHAHAHA (ik wijs naar je en lach je nu uit)quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eerst dacht dat die penalty + rode kaart bij Ajax onverdiend was maar toen ze dat bij Studio Voetbal lieten zien vond ik het wel een penalty. Dan nog vond ik het geen rode kaart gr gr
Hij was gewoon doorgebroken. Het had al niks meer met een scoringskans te maken(wat iedereen wel denkt).quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eerst dacht dat die penalty + rode kaart bij Ajax onverdiend was maar toen ze dat bij Studio Voetbal lieten zien vond ik het wel een penalty. Dan nog vond ik het geen rode kaart gr gr
Hij is al anderhalf jaar geleden praktisch gestorvenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vond hem wel aardig. misschien iets te vroeg nog maar oke
haha en ik ontving geen haat over mijn grap met daarin 2 keer het woord 'kanker'.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij had de bal nooit meer gehaald johquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij was gewoon doorgebroken. Het had al niks meer met een scoringskans te maken(wat iedereen wel denkt).
Die was dan ook gewoon gejat van Mathijsquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
haha en ik ontving geen haat over mijn grap met daarin 2 keer het woord 'kanker'.
Daar gaat het ook helemaal niet meer om. Hij was gewoon de laatste verdediger in één lijn al gepasseerd. Dus technisch gezien is de rode kaart ook gewoon terecht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij had de bal nooit meer gehaald joh
hij was niet doorgebroken. tevens is een rode kaart+penalty gewoon een dubbele straf en m.i. overdreven, je vermoordt de hele wedstrijd. dat is mijn mening en daar moet u het mee doen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij was gewoon doorgebroken. Het had al niks meer met een scoringskans te maken(wat iedereen wel denkt).
Iedereen kent die gewoon. toch? TOCH!?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die was dan ook gewoon gejat van Mathijs
The djeetje is toch gewoon maxima toch ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is al anderhalf jaar geleden praktisch gestorven
Sowieso wel mooi dat er hier Rip aan nabestaanden wordt gepost, denk wel dat veel mensen van het Koninklijk huis hier meelezen
Timmy en Dudequote:Op maandag 12 augustus 2013 15:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
FRANK JE HEBT EEN LEUKE DOCHTER GR GR.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij was niet doorgebroken. tevens is een rode kaart+penalty gewoon een dubbele straf en m.i. overdreven, je vermoordt de hele wedstrijd. dat is mijn mening en daar moet u het mee doen.
gr gr frank
een keurige 5de plaatsquote:
jammer dat thorb er niet isquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja idd een speler die bij een topclub niet aan de bak komt, Arsenal perfect stapje terug
[ afbeelding ]
Tevreden, terwijl Reis een wedstrijd niet meedeed en Guy Ramos beiden nietquote:
jammer dat revonlet het subleague gemiddelde zo omlaag haalt met zijn 0quote:
Als Viergever van Rhijn neer had gehaald in het strafschopgebied van AZ, en Ajax een pingel, plus AZ rood had gekregen, hadden we vele tienduizenden verontwaardigde berichtjes (zoals het bericht waar ik nu op reageer) niet gehad natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij was niet doorgebroken. tevens is een rode kaart+penalty gewoon een dubbele straf en m.i. overdreven, je vermoordt de hele wedstrijd. dat is mijn mening en daar moet u het mee doen.
gr gr frank
die heeft nu 2 negerpikken in zijn mond.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een keurige 5de plaats
[..]
jammer dat thorb er niet is
nu durf ik wel he hahaquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een keurige 5de plaats
[..]
jammer dat thorb er niet is
Wat een kinderachtige gozer die Revontuletquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jammer dat revonlet het subleague gemiddelde zo omlaag haalt met zijn 0
Dutank heeft het nog even druk met zijn pillentas denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tevreden, terwijl Reis een wedstrijd niet meedeed en Guy Ramos beiden nietNu mijn team flink versterkt
Wel leuk dat je extra geld krijgt per ronde, wat me gebaseerd lijkt op je totale aantal verdiende punten.
En kickt iemand die gast die 0 punten heeft aub, die verneukt onze score
nee natuurlijk niet, je hoort ook niemand over die duidelijke overtreding van moisander op het middenveld waar niet eens voor werd geflotenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Viergever van Rhijn neer had gehaald in het strafschopgebied van AZ, en Ajax een pingel, plus AZ rood had gekregen, hadden we vele tienduizenden verontwaardigde berichtjes (zoals het bericht waar ik nu op reageer) niet gehad natuurlijk.
Omdat hier maar 2 AZ-fans zitten natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Viergever van Rhijn neer had gehaald in het strafschopgebied van AZ, en Ajax een pingel, plus AZ rood had gekregen, hadden we vele tienduizenden verontwaardigde berichtjes (zoals het bericht waar ik nu op reageer) niet gehad natuurlijk.
volgens mij heeft frank visser helemaal geen dochter johquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
FRANK JE HEBT EEN LEUKE DOCHTER GR GR.
Ajacieden zijn dan vaak ook de enige die denken dat zij als enige te lijden hebben onder 'arbitrale dwalingen', terwijl ze ook vaak genoeg bevoordeeld worden en dat weten ze dondersgoed, maar dat wordt altijd in de doofpot gestopt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
alleen omdat feyenoord ook nog 0 punten heeft ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige gozer die Revontulet
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige gozer die Revontulet
Dat is al sinds het laatste seizoen met Jol niet meer gebeurd hoor (toen hadden we vaak rode kaarten tegen)quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ajacieden zijn dan vaak ook de enige die denken dat zij als enige te lijden hebben onder 'arbitrale dwalingen', terwijl ze ook vaak genoeg bevoordeeld worden en dat weten ze dondersgoed, maar dat wordt altijd in de doofpot gestopt.![]()
Ik had het daar wel over gister. Donkerrood was dat. En die Mark van Rijswijk ook nog: 'Ja, hij speelt de bal.'quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, je hoort ook niemand over die duidelijke overtreding van moisander op het middenveld waar niet eens voor werd gefloten![]()
maar als dat was gebeurd, was het nog steeds oneerlijk geweest vind ik
oh ik heb anders genoeg feyenoorders gehoord die ook liepen te klagen hoor gisterquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ajacieden zijn dan vaak ook de enige die denken dat zij als enige te lijden hebben onder 'arbitrale dwalingen', terwijl ze ook vaak genoeg bevoordeeld worden en dat weten ze dondersgoed, maar dat wordt altijd in de doofpot gestopt.![]()
Ik had het over Frank de Boer, ben jij dan Frank Visser?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij heeft frank visser helemaal geen dochter joh
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen omdat feyenoord ook nog 0 punten heeft ?
#goedkoopscoren
Plus Dirk Marcellis natuurlijk, maar die post niet, die lurkt alleenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat hier maar 2 AZ-fans zitten natuurlijk.
Dit is onzin als er geen mogelijkheid was voor die speler om te scoren. En dat was er in mijn opzicht niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar gaat het ook helemaal niet meer om. Hij was gewoon de laatste verdediger in één lijn al gepasseerd. Dus technisch gezien is de rode kaart ook gewoon terecht.
Geen dubbele straf, penalty is namelijk gewoon het goedmakertje voor het feit dat je scoringkans je is ontnomen, de straf is de kaart. Als je dat een dubbele straf vindt, moet je het maar gewoon niet doen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gr gr frank
Hoe hard zijn wij over ons nek gegaan door de niet gegeven overtreding op Overtoom, waarna Ajax mocht scoren in de JCS? Precies, valt best mee. Stop met piepen. Word een man.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat hier maar 2 AZ-fans zitten natuurlijk.
die uitspraak niet kennenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had het over Frank de Boer, ben jij dan Frank Visser?
Die overtreding was toch van Alderweireld? Dat was echt geen rood, dat van Henriksen was nog eerder rood. En die overtreding van iemand van GJE GAE nog eerderquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had het daar wel over gister. Donkerrood was dat. En die Mark van Rijswijk ook nog: 'Ja, hij speelt de bal.'
Dat snap ik, maar als AZ een keer gematst wordt, wil ik dat best toegeven. Gister was echter gewoon compleet terecht en volgens mij deed Ligeon later nog een keer precies hetzelfde als van Rhijn(geen overtreding, ook in 16) en die tackle van Moisander. Ajax mag van geluk spreken dat ze volgende week nog genoeg basiskrachten kunnen opstellen...quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh ik heb anders genoeg feyenoorders gehoord die ook liepen te klagen hoor gister
en waarom zou je over een voordeel in jouw beslissing gaan klagen? Geen wonder dat je er dan niks over hoort
Dit dus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
maar ja gelukkig is het maar een spelletje he jungs
oke bakkertje, nu draai je een beetje door. ga anders even een rondje over de autobaan lopen daar in zaanstad. zal je vast van opknappen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als AZ een keer gematst wordt, wil ik dat best toegeven. Gister was echter gewoon compleet terecht en volgens mij deed Ligeon later nog een keer precies hetzelfde als van Rhijn(geen overtreding, ook in 16) en die tackle van Moisander. Ajax mag van geluk spreken dat ze volgende week nog genoeg basiskrachten kunnen opstellen...
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
We moeten Revontulet kicken, die haalt onze subleague ranking omlaag, zo lijkt het alsof wij futters niks van voetbal wetenquote:
Aston villa?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Unibet zijn odds voor de transfer van Eriksen deze zomer :
[ afbeelding ]
Als ik Eriksen en Barcelona was zou ik gewoon even al het geld op Barcelona zetten en dan de transfer rond maken
Ja waarom die er tussenstaanquote:
In opdracht van ras Ajacied Thijs Zonneveldquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]![]()
http://www.elfvoetbal.nl/(...)age-het-vaakst-tegen
Ranglijst top-4 zonder arbitrale dwalingen:
1. Ajax 34-88
2. PSV 34-66
3. Feyenoord 34-64
4. Vitesse 34-55
Ga direct door naar de gevangenis, ga niet langs Start..quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Unibet zijn odds voor de transfer van Eriksen deze zomer :
[ afbeelding ]
Als ik Eriksen en Barcelona was zou ik gewoon even al het geld op Barcelona zetten en dan de transfer rond maken
wow shit, helemaal vergeten dat ik daar aan mee doe (en zelfs initiatiefnemer wasquote:
Ik vind het discriminatie dat iedereen in de wereld daarop mag wedden behalve Eriksen zelfquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ga direct door naar de gevangenis, ga niet langs Start..
Is dit op basis van momenten of de gehele wedstrijd? Zo vond ik dat bij AZ tegen Hveen wij alle twijfelgevalletjes tegen kregen...quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]![]()
http://www.elfvoetbal.nl/(...)age-het-vaakst-tegen
Ranglijst top-4 zonder arbitrale dwalingen:
1. Ajax 34-88
2. PSV 34-66
3. Feyenoord 34-64
4. Vitesse 34-55
Sorry, geen erg in gehad vandeweek. Ik ga er anders zelf wel uit als ik thuis ben vanmiddag.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
We moeten Revontulet kicken, die haalt onze subleague ranking omlaag, zo lijkt het alsof wij futters niks van voetbal weten
Ajax heeft toch zo'n geweldig talent uit de eigen jeugd, ene Bazoer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als AZ een keer gematst wordt, wil ik dat best toegeven. Gister was echter gewoon compleet terecht en volgens mij deed Ligeon later nog een keer precies hetzelfde als van Rhijn(geen overtreding, ook in 16) en die tackle van Moisander. Ajax mag van geluk spreken dat ze volgende week nog genoeg basiskrachten kunnen opstellen...
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ajax heeft toch zo'n geweldig talent uit de eigen jeugd, ene Bazoer.
Misschien wel heel hard (in het echt) maar dat heb ik niet gezien.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe hard zijn wij over ons nek gegaan door de niet gegeven overtreding op Overtoom, waarna Ajax mocht scoren in de JCS? Precies, valt best mee. Stop met piepen. Word een man.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ajax heeft toch zo'n geweldig talent uit de eigen jeugd, ene Bazoer.
vind dat je als supporter altijd moet kunnen relativeren na de wedstrijd zeker als deze al zo lang geleden is geweest.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wel heel hard (in het echt) maar dat heb ik niet gezien.
[..]En nu graag de mening van iemand die neutraal is.
het is gewoon kut om te verliezenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind dat je als supporter altijd moet kunnen relativeren na de wedstrijd zeker als deze al zo lang geleden is geweest.
Ajax kwam inderdaad een paar keer redelijk goed weg op sommige punten dus Bakkert heeft hier wel een beetje gelijk, al blijft de rode kaart die hier aanleiding voor was natuurlijk wel onterecht in mijn ogen.
2 weken daar voor was het net andersom toen hakte AZ iets meer met de botte bijl tijdens de JCs
ach zo valt het altijd wel weer bij iemand de goede kant op.
Probeer nou niet over voetbal mee te praten jongen. Houdt jij je nou gewoon bezig met games.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wel heel hard (in het echt) maar dat heb ik niet gezien.
[..]En nu graag de mening van iemand die neutraal is.
dat zal altijd zo blijvenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is gewoon kut om te verliezen
#reagerenopds2quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Probeer nou niet over voetbal mee te praten jongen. Houdt jij je nou gewoon bezig met games.
403 forbidden.quote:
Hij doet alsof Ajax heel hard speelde wat totaal niet zo is. Dan moet hij ook naar AZ kijken want die overtreding van Henriksen was eigenlijk ook rood waard. Ook vindt hij dat iedereen het maar met hem eens moet zijn over die rode kaart. Hij probeert gewoon altijd gelijk te krijgen, daarom bemoei ik me vaak niet met discussies waar hij aan meedoet. Maar het was deze keer vast een troll.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind dat je als supporter altijd moet kunnen relativeren na de wedstrijd zeker als deze al zo lang geleden is geweest.
Ajax kwam inderdaad een paar keer redelijk goed weg op sommige punten dus Bakkert heeft hier wel een beetje gelijk, al blijft de rode kaart die hier aanleiding voor was natuurlijk wel onterecht in mijn ogen.
2 weken daar voor was het net andersom toen hakte AZ iets meer met de botte bijl tijdens de JCs
ach zo valt het altijd wel weer bij iemand de goede kant op.
quote:
quote:_as_never_before_katee_owen_is_so_so_hot_her_breasts_on_that.
Veel te dikke tieten manquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_het_is_maandag.html
Er is er maar 1 die rood moest krijgen dat weet bakkertje ook. en dat is die gozer van GAEquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Maikon Leite al onder de 1.3 miljoenDan kan ik hem betalen. O wacht.
[..]
Hij doet alsof Ajax heel hard speelde wat totaal niet zo is. Dan moet hij ook naar AZ kijken want die overtreding van Henriksen was eigenlijk ook rood waard. Ook vindt hij dat iedereen het maar met hem eens moet zijn over die rode kaart. Hij probeert gewoon altijd gelijk te krijgen, daarom bemoei ik me vaak niet met discussies waar hij aan meedoet. Maar het was deze keer vast een troll.
Wat dacht je van Bakalli?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die rood moest krijgen dat weet bakkertje ook. en dat is die gozer van GAE
Van Nec waren er ook wel een paar toe aan een 2de geel hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die rood moest krijgen dat weet bakkertje ook. en dat is die gozer van GAE
hij was inderdaad goedquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat dacht je van Bakalli?
Gewoon oneerlijk zo goed als hij was.
Ook op kabel of alleen digitaal?quote:
geen idee, ziggo is op 19dequote:Op maandag 12 augustus 2013 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook op kabel of alleen digitaal?
Je valt in herhaling, ik val bijna... in.. slaap.... van jouquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Maikon Leite al onder de 1.3 miljoenDan kan ik hem betalen. O wacht.
[..]
Hij doet alsof Ajax heel hard speelde wat totaal niet zo is. Dan moet hij ook naar AZ kijken want die overtreding van Henriksen was eigenlijk ook rood waard. Ook vindt hij dat iedereen het maar met hem eens moet zijn over die rode kaart. Hij probeert gewoon altijd gelijk te krijgen, daarom bemoei ik me vaak niet met discussies waar hij aan meedoet. Maar het was deze keer vast een troll.
jaja.... je zal wel weer massage filmpjes zitten te kijkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, ik val bijna... in.. slaap.... van jou
Ik hoopte dat die post niet meer gequote ging worden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, ik val bijna... in.. slaap.... van jou
hahaha hij zei dealquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:31 schreef DuTank het volgende:
Mijn eerste deal was echt kinderspel. BMI voor 750 gekocht, erop gezet voor 1700 en die was binnen no-time gekocht.
Had jij die ongeveer 10 minuten geleden gekocht? Die miste ik namelijk #ILENOquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:31 schreef DuTank het volgende:
Mijn eerste deal was echt kinderspel. BMI voor 750 gekocht, erop gezet voor 1700 en die was binnen no-time gekocht.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had jij die ongeveer 10 minuten geleden gekocht? Die miste ik namelijk #ILENO
Ja, dat was die dus. Ik kon 'm net kopen, want had toen nog maar 13 coins overquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had jij die ongeveer 10 minuten geleden gekocht? Die miste ik namelijk #ILENO
Die was 4-3-3 dus daar kon je wel meer voor krijgen.
Ik koop heel vaak een speler van degene die hem erop zette. Hij weet echt niks van de prijzenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat was die dus. Ik kon 'm net kopen, want had toen nog maar 13 coins over
Of hij wil er altijd heel snel vanaf omdat hij maar een paar plekken op zijn TP kan gebruikenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik koop heel vaak een speler van degene die hem erop zette. Hij weet echt niks van de prijzen
why the fuck zou je kijken naar wie hem te koop zetquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik koop heel vaak een speler van degene die hem erop zette. Hij weet echt niks van de prijzen
Als je op een speler klikt zie je de naam van de seller.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
why the fuck zou je kijken naar wie hem te koop zet
ja maar daar kijk ik dus echt niet naar hoor, prijs is alles. oke miss als hij er open bid heel goedkoop op staat om te kijken of het een bidbumper is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je op een speler klikt zie je de naam van de seller.
twitter:voetbalzonenl twitterde op maandag 12-08-2013 om 16:45:16BREAKING: Siem de Jong staat zo'n 6 weken aan de kant met een ingeklapte long. [via @AFCAjax] reageer retweet
Ik zie de prijs en de naam van de seller in 1 oogopslag.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja maar daar kijk ik dus echt niet naar hoor, prijs is alles. oke miss als hij er open bid heel goedkoop op staat om te kijken of het een bidbumper is.
Hinkstapsprong, hinkstapsprong, 12 Siemetjes met een ingeklapte longquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op maandag 12-08-2013 om 16:45:16BREAKING: Siem de Jong staat zo'n 6 weken aan de kant met een ingeklapte long. [via @AFCAjax] reageer retweet
hahaha ik dacht precies hetzelfde, je bent me te vlug af. Ik had alleen Ajacieden gedaan ipv Siemmetjesquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hinkstapsprong, hinkstapsprong, 12 Siemetjes met een ingeklapte long
Hinkstapsprong, hinkstapsprong, 12 Siemetjes met een ingeklapte long
Spijtig voor Siem. Gaat aardig wat wedstrijden missen en de kans dat hij verkocht zal worden wordt ook kleiner.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben er niet rouwig om (kijkend naar volgende week).quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Spijtig voor Siem. Gaat aardig wat wedstrijden missen en de kans dat hij verkocht zal worden wordt ook kleiner.
Had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt kut gaat weer verkocht worden
Tja, hij mist waarschijnlijk ook de wedstrijd tegen PSV maar toch vervelend voor hem dat het op deze manier moet. Scheelt dat dit bij elke club wel eens voorkomt dus het middelt wel uit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ben er niet rouwig om (kijkend naar volgende week).
Niet dat Feyenoord nu wel een kans maakt.
Want?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had ik je ook wel kunnen vertellen.
Persoonlijk vind ik 4321 een kutformatie, maar los daarvan beviel IF Banega me ook totaal niet. Villa vind ik nog steeds een spits en Modric een CAM, geen CMquote:
te weinig eminike wellinton doumbia patoquote:
Wou eens wat anders proberen maar het werkt totaal nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik 4321 een kutformatie, maar los daarvan beviel IF Banega me ook totaal niet. Villa vind ik nog steeds een spits en Modric een CAM, geen CM
Ach ja, props for tryingquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wou eens wat anders proberen maar het werkt totaal niet
Godverdomme manquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wou?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wou eens wat anders proberen maar het werkt totaal niet
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand anders nog een leuk teampje dan voor zo'n 75K ?
Misschien wel voor zijn aanvallende kwaliteiten. Of voor op RM.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:08 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
FC Groningen, AZ, PSV en sc Heerenveen zouden achter deze knul aan zitten. Alleen lijkt me dat al deze clubs wel RB's hebben? Hveen heeft er maar 1 though, dus misschien voor de breedte.
niks mis mee hoor..quote:
Schöne jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
We hebben de vervanger(s) voor De Jong toch al klaar staan. Ik ga maar niet noemen wie.
[..]
Misschien wel voor zijn aanvallende kwaliteiten. Of voor op RM.
Maar die heb ik al bijna allemaal in een ander teamquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moet je alles wel mee kunnen winnen denk ik
haha en dat speelt onwijs goed zekerquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar die heb ik al bijna allemaal in een ander team
Wie van deze teams speelt met een RM?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
We hebben de vervanger(s) voor De Jong toch al klaar staan. Ik ga maar niet noemen wie.
[..]
Misschien wel voor zijn aanvallende kwaliteiten. Of voor op RM.
Nee wil gewoon een leuk teampje met een paar IF'squote:Op maandag 12 augustus 2013 17:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha en dat speelt onwijs goed zekerje wilt dus gewoon een 2e pacebitch team
Nee, het begint wel met een S en het is een neger. En hij gaat zijn kans pakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, toch RB dan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wie van deze teams speelt met een RM?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar die heb ik al bijna allemaal in een ander team
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maar eens proberen dan
Pedroquote:
vind het goed kunnen, beide manieren gewoon aangeleerdquote:
Kut.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat vinden jullie van mijn bronzen Eredivisie team?
[ afbeelding ]
Okéquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kut.
Bronzesik braak over dat soort teams heen.
Je mist Lachman, Paljic en Ayoub. Eventueel van Polen als RB maar Janse heb ik zelf ook.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
En wie ben jij dan wel niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:50 schreef wonton het volgende:
[..]
Hij is een mongool niet luisteren naar hem.
Hoe gaat het met je fut carriere?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou die zijn reet afvegen?quote:
Dat komt helemaal goed. Al speelt hij waarschijnlijk maar 20 minuten ofzo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme zometeen moet Serero spelen![]()
de vloek van de JC Schaal
beter speelt ie 0 minutenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goed. Al speelt hij waarschijnlijk maar 20 minuten ofzo.
wedden dat ie weer rood paktquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij gaat nu zijn kans pakken (als hij speelt) Dat had ik ook gepost op VZ.
Leon ter Wielenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja, Koch is ook wel goed. En Kurto is denk ik de beste keeper (of van der Hart) van de bronze Eredivisie GKs.
die flamingo'squote:Op maandag 12 augustus 2013 18:30 schreef Tim86 het volgende:
Fantastisch foto's dit zeg![]()
![]()
![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)lifetime-shots-16059
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:30 schreef Tim86 het volgende:
Fantastisch foto's dit zeg![]()
![]()
![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)lifetime-shots-16059
nee k....viesquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Houd je ook van vrouwen die bodybuilden?
quote:
Boel is wel op de rails nu. Die 3 dacht ik al dat ik miste. De rest schuift dan gewoon door naar de bank. Dit team zal ook niet heel slecht draaien gok ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je fut carriere?
Nu is die 18 en 64 rated, schiet niet echt op hèquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Rekik was gewoon 62 rated toen ie 15 was
In b4 DS2 zijn huidige H2H rating post.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nu is die 18 en 64 rated, schiet niet echt op hè![]()
Al zal hij een goede boost krijgen.
hij staat gewoon stil skklquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik hoop dat het centrale duo van PSV een goed seizoen draait, zodat ze mee mogen naar Brazilië.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
als de vrij en BMI zo door gaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:44 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik hoop dat het centrale duo van PSV een goed seizoen draait, zodat ze mee mogen naar Brazilië.
Die was nog homo ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hahaha ik denk dat niemand die meer kent verder hoor.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hahaha ik denk dat niemand die meer kent verder hoor.
quote:Dan zou je toch wel even graag heel beschaafd willen zeggen:
"Verrotte, gore ouwe snol, jij uitgescheten kouwe drol
Je bent een vieze loopse hond, je kop is net een blote kont
Verrekte sloerie, lijpe trut, portiekhoer, slet, spinaziekut"
Ja idd. Die in 12 geven rustig een minuut na het incident nog een pingelquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:57 schreef Dudeweiser het volgende:
ze hebben die scheidsrechters wel gefixt tov fifa 12
ik had net serieus de perfecte tekkel, buiten de 16 nog wel, geeft die achterlijke scheids een penaltyquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja idd. Die in 12 geven rustig een minuut na het incident nog een pingel
verpest friso nou gewoon je lingoquote:
hee straatsoldaatquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:03 schreef Patje1987 het volgende:
Kan ik eindelijk weer lingo kijken gaat het hele feest niet door.
Dat gaat Bruma nooit lukken die kan er vrij weinig vanquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:44 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik hoop dat het centrale duo van PSV een goed seizoen draait, zodat ze mee mogen naar Brazilië.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verpest friso nou gewoon je lingo
Hij zit niet eens in H2H nu.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In b4 DS2 zijn huidige H2H rating post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |