SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Berserkquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:45 schreef Qunix het volgende:
Ik zoek trouwens een nieuwe manga voor in de metro. Beetje actie als het kan, iemand een idee?
Oh is er geen manga chart oid?
Akame ga Kiruquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:45 schreef Qunix het volgende:
Ik zoek trouwens een nieuwe manga voor in de metro. Beetje actie als het kan, iemand een idee?
Oh is er geen manga chart oid?
quote:Onani Master Kurosawa
Onani means masturbation. And that's what this guy is good at. Every day after school, he sneaks into the mostly unused girls bathroom on the 3rd floor, and masturbates. Until one day when he's caught...This is a story of mistakes, redemption, and the choices made in between. It contains the worst and best of the human condition.
jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kom dakkie, we spammen deze helemaal vol met Valvrave shit!
wut?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:43 schreef Qunix het volgende:
Die gast heeft 50x series gekeken dus...
Onani heb ik uit gekkigheid gelezen, maar hij is echt boven verwachting goed! Een soort Aku no Hana maar iets minder donker.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:52 schreef Qunix het volgende:
Monster lijkt me wat.
[..]
Vinland Saga
[ afbeelding ]
Serieus? Dan doe ik ook dat een chapterquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Onani heb ik uit gekkigheid gelezen, maar hij is echt boven verwachting goed! Een soort Aku no Hana maar iets minder donker.
quote:
500+quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap waar mijn verwarring vandaan komt. Zo heet hij wel op MAL namelijk:
http://myanimelist.net/profile/Veronin
Onani(ism) is gewoon een woord hoor. Een vrij ongebruikelijk woord, maar niet zo dat de betekenis er direct na gegeven zou moeten worden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:52 schreef Qunix het volgende:
Onani Master Kurosawa
Onani means masturbation. And that's what this guy is good at. Every day after school, he sneaks into the mostly unused girls bathroom on the 3rd floor, and masturbates. Until one day when he's caught...This is a story of mistakes, redemption, and the choices made in between. It contains the worst and best of the human condition.
Eens. Ik heb wel een beetje een probleem met Johan, in dat ze de hele tijd zeveren over hoe diep zijn complexen gaan en hoe charismatisch hij wel niet is, maar als je hem dan ziet komt dat helemaal niet naar voren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:08 schreef robin007bond het volgende:
Monster is echt een prima manga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |