Oh, ik twijfelde nog even of ik hem moest laten staan en dan Oeganda er bij zetten, maar te luiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:23 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Vergeet Jamaica ook niet. Dat is volgens mij een Moslim land.
*ik zie je ninja edit
Die laatste zin over Jamaica stond er niet toen ik typte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, ik twijfelde nog even of ik hem moest laten staan en dan Oeganda er bij zetten, maar te lui
Maar m'n ninja edit was dus dat er Nigeria in plaats van Oeganda stond. Niet veel verschil overigens, maar de laatste zijn wat meer bekend.
Poetin is een baas dus hij mag alles wel doen vind ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Klopt. Onder niet-moslims, vooral christenen, komt haat en geweld tegen homo's en zo nooit voor. Vooral in Rusland en Oeganda schijnen ze heel erg voorlopend te zijn met rechten voor LGBT. Maar in Jamaica hebben ze het ook niet slecht.
Daar heb je denk ik overheen gelezen? Het verandert verandert verder niks aan mijn bericht, of het er wel of niet staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Die laatste zin over Jamaica stond er niet toen ik typte.
Aan mijn reactie daarop wel, klungel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daar heb je denk ik overheen gelezen? Het verandert verandert verder niks aan mijn bericht, of het er wel of niet staat.
quote:
Moesten al de negers in Amerika in de jaren '40 en '50 dan maar direct het land uit omdat ze niet waren geaccepteerd? Of achterblijven en vechten om verandering - zoals Martijn Luther King dat deed?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:23 schreef PKRChamp het volgende:
Ik ga als kleurling ook niet naar Rusland omdat ik weet dat mensen mijn soort daar liever niet ziet rondlopen.
Waarom zou je als transsexueel naar Jamaica willen gaan als je weet dat men niet gediend is van homofilie enz....
Ik zeg het gewoon, eigen schuld dikke bult. Ik kan er maar weinig medelijden mee hebben.
Heb het bericht verkeerd gelezen ik dacht dat hij/zij een vakantieganger was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:33 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Moesten al de negers in Amerika in de jaren '40 en '50 dan maar direct het land uit omdat ze niet waren geaccepteerd? Of achterblijven en vechten om verandering - zoals Martijn Luther King dat deed?
Niet overal even geaccepteerd, daar kan ik in komen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Heb het bericht verkeerd gelezen ik dacht dat hij/zij een vakantieganger was.
Overigens is het heel lastig om acceptatie te vinden voor dit soort praktijken. Jamaicanen zijn heel gelovige mensen en het geloof keurt homofilie gewoon niet goed.
Wie gelijk heeft doet er niet toe, in de ogen van de Jamaicanen is homofilie een enorme zonde. Je kan ze niet met argumenten etc op andere gedachten brengen want het staat nu eenmaal in de Bijbel dat homofilie niet wenselijk is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:44 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Niet overal even geaccepteerd, daar kan ik in komen.
Maar waarom zou dat niet anders kunnen? Er zijn ook binnen de geloofsgemeenschappen enormen meningsverschillen en zelfs de verschillende godsdienst aanhangers (Moslim vs Hindoe bijv) kunnen niet met elkaar overweg.
Dus wie heeft gelijk?
De Russische topsprintster Primalova gebruikte geen make-Up, want dan zagen ze dat ze geld had.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:23 schreef PKRChamp het volgende:
Ik ga als kleurling ook niet naar Rusland omdat ik weet dat mensen mijn soort daar liever niet ziet rondlopen.
Als je hier een travestiet tegenkomt op een feestje zeg je ook niet 'wat zie je er mooi uit Henk.'quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Heb het bericht verkeerd gelezen ik dacht dat hij/zij een vakantieganger was.
Overigens is het heel lastig om acceptatie te vinden voor dit soort praktijken. Jamaicanen zijn heel gelovige mensen en het geloof keurt homofilie gewoon niet goed.
Gozer, hij is een jamaicaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:23 schreef PKRChamp het volgende:
Waarom zou je als transsexueel naar Jamaica willen gaan als je weet dat men niet gediend is van homofilie enz....
Ik zeg het gewoon, eigen schuld dikke bult. Ik kan er maar weinig medelijden mee hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |