abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130003161
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 00:23 schreef _Water_ het volgende:

[..]

Vergeet Jamaica ook niet. Dat is volgens mij een Moslim land.

*ik zie je ninja edit :')
Oh, ik twijfelde nog even of ik hem moest laten staan en dan Oeganda er bij zetten, maar te lui :')
Maar m'n ninja edit was dus dat er Nigeria in plaats van Oeganda stond. Niet veel verschil overigens, maar de laatste zijn wat meer bekend.
pi_130003299
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 00:26 schreef Peunage het volgende:

[..]

Oh, ik twijfelde nog even of ik hem moest laten staan en dan Oeganda er bij zetten, maar te lui :')
Maar m'n ninja edit was dus dat er Nigeria in plaats van Oeganda stond. Niet veel verschil overigens, maar de laatste zijn wat meer bekend.
Die laatste zin over Jamaica stond er niet toen ik typte. :')
pi_130003518
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 00:22 schreef Peunage het volgende:

[..]

Klopt. Onder niet-moslims, vooral christenen, komt haat en geweld tegen homo's en zo nooit voor. Vooral in Rusland en Oeganda schijnen ze heel erg voorlopend te zijn met rechten voor LGBT. Maar in Jamaica hebben ze het ook niet slecht.

Poetin is een baas dus hij mag alles wel doen vind ik.
En Oeganda is sowieso achteruitgegaan sinds Idi Amin werd verjaagd.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_130003587
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef _Water_ het volgende:

[..]

Die laatste zin over Jamaica stond er niet toen ik typte. :')
Daar heb je denk ik overheen gelezen? Het verandert verandert verder niks aan mijn bericht, of het er wel of niet staat.
pi_130003630
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_130003794
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 00:38 schreef Peunage het volgende:

[..]

Daar heb je denk ik overheen gelezen? Het verandert verandert verder niks aan mijn bericht, of het er wel of niet staat.
Aan mijn reactie daarop wel, klungel. ;(
pi_130004827
Ik ga als kleurling ook niet naar Rusland omdat ik weet dat mensen mijn soort daar liever niet ziet rondlopen.
Waarom zou je als transsexueel naar Jamaica willen gaan als je weet dat men niet gediend is van homofilie enz....

Ik zeg het gewoon, eigen schuld dikke bult. Ik kan er maar weinig medelijden mee hebben.
pi_130004998
quote:

Zomaar een kleine greep uit de lijst, dat homoseksuelen dan nog zo naïef zijn om naar Jamaica te gaan is toch ongelofelijk.
pi_130005044
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:23 schreef PKRChamp het volgende:
Ik ga als kleurling ook niet naar Rusland omdat ik weet dat mensen mijn soort daar liever niet ziet rondlopen.
Waarom zou je als transsexueel naar Jamaica willen gaan als je weet dat men niet gediend is van homofilie enz....

Ik zeg het gewoon, eigen schuld dikke bult. Ik kan er maar weinig medelijden mee hebben.
Moesten al de negers in Amerika in de jaren '40 en '50 dan maar direct het land uit omdat ze niet waren geaccepteerd? Of achterblijven en vechten om verandering - zoals Martijn Luther King dat deed?
pi_130005065
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:33 schreef _Water_ het volgende:

[..]

Moesten al de negers in Amerika in de jaren '40 en '50 dan maar direct het land uit omdat ze niet waren geaccepteerd? Of achterblijven en vechten om verandering - zoals Martijn Luther King dat deed?
Heb het bericht verkeerd gelezen ik dacht dat hij/zij een vakantieganger was.

Overigens is het heel lastig om acceptatie te vinden voor dit soort praktijken. Jamaicanen zijn heel gelovige mensen en het geloof keurt homofilie gewoon niet goed.
pi_130005207
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:35 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Overigens is het heel lastig om acceptatie te vinden voor dit soort praktijken. Jamaicanen zijn heel gelovige mensen en het geloof keurt homofilie gewoon niet goed.

Niet overal even geaccepteerd, daar kan ik in komen.

Maar waarom zou dat niet anders kunnen? Er zijn ook binnen de geloofsgemeenschappen enormen meningsverschillen en zelfs de verschillende godsdienst aanhangers (Moslim vs Hindoe bijv) kunnen niet met elkaar overweg.

Dus wie heeft gelijk?
pi_130005581
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:44 schreef _Water_ het volgende:

[..]

Niet overal even geaccepteerd, daar kan ik in komen.

Maar waarom zou dat niet anders kunnen? Er zijn ook binnen de geloofsgemeenschappen enormen meningsverschillen en zelfs de verschillende godsdienst aanhangers (Moslim vs Hindoe bijv) kunnen niet met elkaar overweg.

Dus wie heeft gelijk?
Wie gelijk heeft doet er niet toe, in de ogen van de Jamaicanen is homofilie een enorme zonde. Je kan ze niet met argumenten etc op andere gedachten brengen want het staat nu eenmaal in de Bijbel dat homofilie niet wenselijk is.
Wat er moet gebeuren om verandering te krijgen is een stijging van de welvaart waardoor religie niet langer een houvast en een moraal kompas is voor die mensen.

Ook zou het leuk zijn als een pastoor zou oproepen om geweld tegen homo`s af te keuren. Want ook al staat er in de Bijbel dat homofilie niet wenselijk is betekent dat niet dat je ze moet discrimineren en zelfs mag vermoorden.
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:18:44 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_130007120
quote:

De Russische topsprintster Primalova gebruikte geen make-Up, want dan zagen ze dat ze geld had.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:19:39 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_130007135
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:35 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Als je hier een travestiet tegenkomt op een feestje zeg je ook niet 'wat zie je er mooi uit Henk.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130007142
quote:

Gozer, hij is een jamaicaan
pi_130045269
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 08:20 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

Gozer, hij is een jamaicaan
Ik gaf ook in mijn volgende post aan dat ik verkeerd gelezen had. :)
pi_130045841
Achterlijke wereld daar.
pi_130130482
Elk land zo zijn gebruiken waar anderen zich over elkaar buitelen om het te veroordelen.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')