Ik heb even verder gekeken, ik sta in totaal met al mijn content op meer dan 25 websites blijkbaar, het is ook een grote website waar het om gaat. Bij ongeveer 5 websites staat netjes een bron, de rest (waaronder zelfs grote bedrijven) niet eens een bron, laat staan toestemming.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Belachelijk. Ik moet ook maar eens checken of er niet e.e.a. gestolen wordt. Maar ja, je doet er weinig aan. Ga echt geen advocaat ofzo regelen, maar wat is de moeite om het even te herschrijven in eigen woorden...
als ik jou was, zou ik gewoon even contact opnemen en zeggen dat ze een bronvermelding moeten toevoegen. makkelijke backlinks, vooral als het zoals je zegt grote bedrijven zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:43 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik heb even verder gekeken, ik sta in totaal met al mijn content op meer dan 25 websites blijkbaar, het is ook een grote website waar het om gaat. Bij ongeveer 5 websites staat netjes een bron, de rest (waaronder zelfs grote bedrijven) niet eens een bron, laat staan toestemming.
Of ik dwing ze het eraf te halen en stel voor elke dag dat het nog online is een boete op. Gewoon 7 dagen de tijd geven ofzo, daarna elke dag ¤20 boete ofzo.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
als ik jou was, zou ik gewoon even contact opnemen en zeggen dat ze een bronvermelding moeten toevoegen. makkelijke backlinks, vooral als het zoals je zegt grote bedrijven zijn.
zo'n zelfverzonnen boete is niet rechtsgeldig. daarnaast:quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:12 schreef Blester het volgende:
[..]
Of ik dwing ze het eraf te halen en stel voor elke dag dat het nog online is een boete op. Gewoon 7 dagen de tijd geven ofzo, daarna elke dag ¤20 boete ofzo.
Waarom zou je meteen beginnen met dreigen, als ze het na een mailtje verwijderen of een bron toevoegen?quote:De eerste, meest vriendelijke en voor de hand liggende methode is persoonlijk contact. Op vrijwel iedere website is een e-mailadres of contactformulier te vinden. Een vriendelijk mailtje met het verzoek om de passage te verwijderen, is meestal afdoende
Waarom zou ik contact op moeten nemen met hun met de vriendelijke vraag het te verwijderen? Zij hebben verder ook geen fatsoen om toestemming te vragen, de copyrights in acht te nemen of een bronvermelding achter te laten. Zal er binnenkort wel eens een uurtje voor gaan zitten en allemaal mails eruit gooien met dringende verzoek het heel snel te verwijderen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
zo'n zelfverzonnen boete is niet rechtsgeldig. daarnaast:
[..]
Waarom zou je meteen beginnen met dreigen, als ze het na een mailtje verwijderen of een bron toevoegen?
Versio of namecheap met whoisguardquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:59 schreef Nezhi het volgende:
Weten jullie nog goede plekken om domeinnamen te registreren en de whois af te schermen? Het is voor .org of .eu. Of iig een plek waar je gegevens niet 4x onder elkaar tevoorschijn komen zoals bij transip.
Maar dat is een minimale factorquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:38 schreef Dawnbreaker het volgende:
je weet dat je met afgeschermde whois lager scoort in google?
Kak ik ben er bang voor, veel moeite voor niets.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:57 schreef Afwazig het volgende:
Alsnog 301 redirecten. Ik hoop dat je content en oude domeinnaam nog actief is. Anders heb je jezelf mooi genaaid. Ook rel=canonical wil nog wel eens helpen.
- Good Guy Askimetquote:Akismet has protected your site from 18,397 spam comments already.
Als je reacties of registraties uit hebt staan, heb je hem ook niet nodigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, is die plugin daarvoor.
Ik gooi dat ding altijd weg omdat ik hem nutteloos vond.
Quote mezelf maar evenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:41 schreef fotostarter het volgende:
ok, wat wil dit zeggen?
[ afbeelding ]
Er staat een bedrag achter, welke ik ook nooit heb gekregen, en ook niet meer terug te vinden is in betalingen, alleen dit.
Ben ik dit kwijt?Zou zonde zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |