quote:
Ik was aan het denkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Had je maar sneller moeten zijn. Wat is dat nu voor een trage reaktie
Als je de lapo pakt, zorg dan dat je al een OP hebt klaar staan, en een TT en zoquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik was aan het denkenIk denk nice, een goede TT > Open topic
[ afbeelding ]
Jajaja, dit is gewoon backstabbenquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je de lapo pakt, zorg dan dat je al een OP hebt klaar staan, en een TT en zo
Luister naar oude rotten als ER
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Je moet de vijand toch niet verleiden juist aanvallen
ja verdwaaldquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]verdwaald broertje?
Verleiden... Mata Hari om maar even een bekende Nederlandse te noemen
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jajaja, dit is gewoon backstabben
Ik breng je wel weer terug naar huis hoorquote:
Degene die er altijd het langste over doet om een nieuwe te openen en meestal de nummering verpestquote:
bekstebben, wtf?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]OWFG jij brengt mij nu wel heel erg ver terug in de tijd.... bekstebben
graag:Pquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik breng je wel weer terug naar huis hoor
BB was de laatste... Die opent dus ook de nieuwe.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je de lapo pakt, zorg dan dat je al een OP hebt klaar staan, en een TT en zo
Luister naar oude rotten als ER
Ja meneer baas, heeft u helemaal gelijk inquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
BB was de laatste... Die opent dus ook de nieuwe.
En er een uur over doet om die YouTube meuk in de fipo te krijgen met zijn tablet...quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:22 schreef m.k het volgende:
[..]
Degene die er altijd het langste over doet om een nieuwe te openen en meestal de nummering verpest
Dit stond niet in de gedragscodequote:Op zondag 11 augustus 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja meneer baas, heeft u helemaal gelijk in![]()
BB mag de volgende keer als ik lapo heb openen
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja meneer baas, heeft u helemaal gelijk in![]()
BB mag de volgende keer als ik lapo heb openen
whut ?quote:
quote:
Ow, wacht je had het over ERquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
En er een uur over doet om die YouTube meuk in de fipo te krijgen met zijn tablet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |