Om het een fris en werelds uiterlijk te geven, Nederlandse "kreten" klinken 9 van de 10 keer saai vergeleken met Engelse teksten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:22 schreef Puala het volgende:
Waarom engelse termen bij die foto slide en het menu, maar verder wel álles in het nederlands? En waarom ga je bij je prijzen pagina gelijk beginnen over kortingsacties?![]()
Je kan beter aan je ego werken, wat ik daarvan voorbij zie komen op FOK! is niet bevordelijk voor de gunfactorquote:
M'n ego kun je niet over te oordelen als je me nog nooit in het echt hebt gezien/gesprokenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je kan beter aan je ego werken, wat ik daarvan voorbij zie komen op FOK! is niet bevordelijk voor de gunfactor
Ik vind het stom staan, maar goed dat is persoonlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
Om het een fris en werelds uiterlijk te geven, Nederlandse "kreten" klinken 9 van de 10 keer saai vergeleken met Engelse teksten.
"Get in touch" - "Contacteer ons"
Aan de andere kant is de doelgroep Nederlands, dus de rest in het Engels is totaal doelloos.
Okey, dm me maar!quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:37 schreef Puala het volgende:
[..]
En ik zou je teksten door een tekstschrijfster laten controleren. Evt. weet ik een goeie voor je![]()
ZIjn punt is meer dat als mensen wellicht interesse krijgen in Minco Media. Ze dat toch even gaan googlen. En nu je hier op FOK! jouw website adres deelt wordt jouw studio snel gelinkt aan jouw FOK! account EN aan jouw topics. Dat lijkt me ook weinig ideaal gezien jouw, laten we zeggen, suboptimale postgeschiedenisquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
M'n ego kun je niet over te oordelen als je me nog nooit in het echt hebt gezien/gesproken
Ghehe dat m'n getroll in klb min of meer gelinkt is aan de website is inderdaad niet echt bevorderend, aan de andere kant is het "maar" fok hequote:Op vrijdag 1 november 2013 16:56 schreef Uncle het volgende:
[..]
ZIjn punt is meer dat als mensen wellicht interesse krijgen in Minco Media. Ze dat toch even gaan googlen. En nu je hier op FOK! jouw website adres deelt wordt jouw studio snel gelinkt aan jouw FOK! account EN aan jouw topics. Dat lijkt me ook weinig ideaal gezien jouw, laten we zeggen, suboptimale postgeschiedenis
Een van de leuke dingen van voor jezelf werken is dat je niet een baas hebt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ghehe dat m'n getroll in klb min of meer gelinkt is aan de website is inderdaad niet echt bevorderend, aan de andere kant is het "maar" fok he
Ik denk dat het voor klanten meer is dan "maar fok"quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ghehe dat m'n getroll in klb min of meer gelinkt is aan de website is inderdaad niet echt bevorderend, aan de andere kant is het "maar" fok he
De site ansich ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:12 schreef Susteren het volgende:
Weet niet waar dit het beste thuis hoort, maar denk in dit topic.
www.mincomedia.com
Aardig wat weken aan gewerkt, maar ik denk dat ik hem nu wel zo als af kan beschouwen. Graag hoor ik wat jullie vinden wat beter kan, tips zijn altijd welkom!
Sterker nog, ronduit onbeschoft.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja en andere studio's "Laagwaardig" noemen is beetje treurig
Treurig weer hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En denkt daty hij de koning van het land is
Ik verander het, goede tip. Niet echt bij nagedacht tijdens het schrijven, was beetje beinvloed door Amerikaanse reclame campagnes en marketing strategiënquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja en andere studio's "Laagwaardig" noemen is beetje treurig. Ga uit van je eigen kwaliteiten.
Dan nog, zoiets heb ik nooit gezegd. Maarja, waarschijnlijk zit je nog met die opmerking die ik in een vlaag ooit heb gezegd omdat je het bloed onder m'n nagels vandaan haalde.quote:
Ik wil hier toch nog even op in gaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja en andere studio's "Laagwaardig" noemen is beetje treurig. Ga uit van je eigen kwaliteiten.
Dat is dan ook het probleem als je een forum gaat combineren met een eigen bedrijf. Je kunt dat advies beter ter harte nemen al is het al te laat. Foto's hier plaatsen die je ook zakelijk gebruikt vind ik ook niet slim maar daar hadden we het elders al eens over gehad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dan nog, zoiets heb ik nooit gezegd. Maarja, waarschijnlijk zit je nog met die opmerking die ik in een vlaag ooit heb gezegd omdat je het bloed onder m'n nagels vandaan haalde.
Klopt, ik ga het morgen ook aanpassen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Prima, dan hoef je alsnog de zelfbenoemde concurrentie niet te kleineren uitgaande van je eigen professionaliteit.
Eerst had ik idd u, maar vind "je" zelf wat moderner overkomen (veel mno's zijn ook van u naar je gegaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:36 schreef m1st1g het volgende:
Ik zou ook gewoon alle tekst en buttons in het Nederlands schrijven. Ook zou ik het woordje je vervangen door u.
Ik vind het respectloos tegenover iemand die je nog niet kent.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:48 schreef Susteren het volgende:
[..]
Eerst had ik idd u, maar vind "je" zelf wat moderner overkomen (veel mno's zijn ook van u naar je gegaan).
Op websites (voor particulieren) werkt je beter omdat u afstandelijker overkomt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos tegenover iemand die je nog niet kent.
Op zich past het jij en jou wel in deze site die zich zo op het uiterlijk te oordelen op jongeren richt en daarbij, er zijn bedrijven die met Jij en Jou hele interieuren weten te verkopenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Op websites (voor particulieren) werkt je beter omdat u afstandelijker overkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |