abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 1 november 2013 @ 17:14:38 #101
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_132798085
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:06 schreef Susteren het volgende:

[..]

Ghehe dat m'n getroll in klb min of meer gelinkt is aan de website is inderdaad niet echt bevorderend, aan de andere kant is het "maar" fok he ;)
Een van de leuke dingen van voor jezelf werken is dat je niet een baas hebt.
Een van de beroerde dingen van het voor jezelf werken is dat je de hele wereld als baas hebt en juist in dat kader wil je niet weten hoe snel je reputatie te grabbel hebt gegooid. Of het terecht of onterecht is doet er dan al niet meer toe, als je eenmaal je naam tegen hebt vergooi je er jaren aan om hem weer goed te krijgen.
Als je én een bedrijf wilt runnen én in KLB of waar dan ook wilt trollen zou ik dat laatste op een of andere manier niet aan het eerste te koppelen maken.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_132798133
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:06 schreef Susteren het volgende:

[..]

Ghehe dat m'n getroll in klb min of meer gelinkt is aan de website is inderdaad niet echt bevorderend, aan de andere kant is het "maar" fok he ;)
Ik denk dat het voor klanten meer is dan "maar fok"
pi_132799720
Ik mis een portfolio op je site? Veel verder dan de 5 plaatjes in je header kom ik niet.
pi_132801417
- Die Engelse termen zijn niet mijn ding maar "Got questions" zou ik zeker niet gebruiken. Bedenk ook dat je met populair taalgebruik mogelijk een grote klantengroep verliest, het gaat niet om wat jij leuk vindt maar wat de klanten aanspreekt.

- Verder mis ik:
1. de algemene voorwaarden
2. hoeveel foto's je krijgt per shoot (of is dat beperkt tot het aantal bewerkte foto's). Daarnaast is niet duidelijk in welke kwaliteit en op welk medium de foto's worden aangeleverd.

- Ik vond al snel een concurrent die iets duurder was maar meer tijd nam en alle foto's leverde en meer bewerkte foto's

- De voorwaarde over te laat komen vind ik wel erg strikt en zou voor mij reden zijn niet te boeken bij jou.

Oh ja die foto met die witte muur vind ik dus echt niets, waarom heb je die andere met donkere achtergrond niet gebruikt die was veel beter.

Verder succes met jouw opstartende bedrijf.
pi_132801584
PS een beetje bescheidenheid in de teksten kan volgens mij ook geen kwaad: "Unmatched quality", als de klant deskundigen vindt die dat niet eens zijn krijgt de klant zijn geld terug?
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 1 november 2013 @ 19:21:07 #106
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_132801751
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:12 schreef Susteren het volgende:
Weet niet waar dit het beste thuis hoort, maar denk in dit topic.

www.mincomedia.com

Aardig wat weken aan gewerkt, maar ik denk dat ik hem nu wel zo als af kan beschouwen. Graag hoor ik wat jullie vinden wat beter kan, tips zijn altijd welkom!
De site ansich ziet er mooi uit ^O^

Denk dat het alleen veels te zakelijk overkomt op de persoon die je bent en de klanten die je moet gaan werven. Wat is je doelgroep, wat wil je er mee bereiken. Denk dat je daar eens goed over na moet denken voordat je een website zoals deze vormgeeft.

Ohja en andere studio's "Laagwaardig" noemen is beetje treurig. Ga uit van je eigen kwaliteiten.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_132801909
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja en andere studio's "Laagwaardig" noemen is beetje treurig
Sterker nog, ronduit onbeschoft.
En er staat een spelfout.

Verder zou ik persoonlijk niet in zee gaan met iemand die trollt op internetfora en denkt daty hij de koning van het land is, maar da's natuurlijk persoonlijk. Je online persoonlijkheid is namelijk zo te matchen aan je studio.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:28:54 #108
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132802029
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:25 schreef Mirjam het volgende:

[..]

En denkt daty hij de koning van het land is
Treurig weer hoor :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:32:48 #109
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132802171
quote:

[..]

Ohja en andere studio's "Laagwaardig" noemen is beetje treurig. Ga uit van je eigen kwaliteiten.
Ik verander het, goede tip. Niet echt bij nagedacht tijdens het schrijven, was beetje beinvloed door Amerikaanse reclame campagnes en marketing strategiën :D
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
pi_132802196
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:28 schreef Susteren het volgende:

[..]

Treurig weer hoor :')
quote:
maar da's natuurlijk persoonlijk.
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:35:27 #111
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132802295
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:33 schreef Mirjam het volgende:

[..]

[..]

Dan nog, zoiets heb ik nooit gezegd. Maarja, waarschijnlijk zit je nog met die opmerking die ik in een vlaag ooit heb gezegd omdat je het bloed onder m'n nagels vandaan haalde.
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:40:46 #112
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132802502
quote:

[..]
Ik wil hier toch nog even op in gaan :)

In de regio zijn enkele "echte" studios, maar ook talloze garageboxfotografen ("enter naam hier" fotograaf). Een aantal vriendinnen hebben hier slechte ervaringen mee: je komt er binnen, het is er donker en aan de muur hangen allerlei erotische foto's. Niet echt een leuke sfeer om als model binnen te lopen, vooral als beginner.

Vandaar dat ik zowel de studio als de website zo fris en neutraal mogelijk over wil laten komen, als je snapt wat ik bedoel ;)
pi_132802601
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef Susteren het volgende:

[..]

Dan nog, zoiets heb ik nooit gezegd. Maarja, waarschijnlijk zit je nog met die opmerking die ik in een vlaag ooit heb gezegd omdat je het bloed onder m'n nagels vandaan haalde.
Dat is dan ook het probleem als je een forum gaat combineren met een eigen bedrijf. Je kunt dat advies beter ter harte nemen al is het al te laat. Foto's hier plaatsen die je ook zakelijk gebruikt vind ik ook niet slim maar daar hadden we het elders al eens over gehad.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 1 november 2013 @ 19:44:58 #114
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_132802640
Prima, dan hoef je alsnog de zelfbenoemde concurrentie niet te kleineren uitgaande van je eigen professionaliteit.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:45:41 #115
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132802664
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Prima, dan hoef je alsnog de zelfbenoemde concurrentie niet te kleineren uitgaande van je eigen professionaliteit.
Klopt, ik ga het morgen ook aanpassen.
pi_132804358
Ik zou ook gewoon alle tekst en buttons in het Nederlands schrijven. Ook zou ik het woordje je vervangen door u.
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:48:51 #117
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132804836
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:36 schreef m1st1g het volgende:
Ik zou ook gewoon alle tekst en buttons in het Nederlands schrijven. Ook zou ik het woordje je vervangen door u.
Eerst had ik idd u, maar vind "je" zelf wat moderner overkomen (veel mno's zijn ook van u naar je gegaan :D ).
pi_132804863
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:48 schreef Susteren het volgende:

[..]

Eerst had ik idd u, maar vind "je" zelf wat moderner overkomen (veel mno's zijn ook van u naar je gegaan :D ).
Ik vind het respectloos tegenover iemand die je nog niet kent.
pi_132805857
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:49 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Op websites (voor particulieren) werkt je beter omdat u afstandelijker overkomt.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 1 november 2013 @ 22:26:30 #120
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_132808777
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:15 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Op websites (voor particulieren) werkt je beter omdat u afstandelijker overkomt.
Op zich past het jij en jou wel in deze site die zich zo op het uiterlijk te oordelen op jongeren richt en daarbij, er zijn bedrijven die met Jij en Jou hele interieuren weten te verkopen :')
En hotdogs met stukken paard, maar da's een ander verhaal

Waak er echter wel voor geen U en Jij door elkaar heen te gebruiken.

Over die site. Qua beeld en layout is ie best wel in orde. Over de tekst is denk ik het meeste al wel gezegd. Blijven wat mij betreft twee dingen over:
- Een te eenzijdige focus op modelfotografie
Straks zouden mensen nog gaan denken dat je geen andere dingen kunt en daardeur loop je op termijn wellicht opdrachten mis.
- Een te 'krampachtig' ogende prijsindicatie (ik heb er niet echt een goeie term voor) maar het oogt een beetje alsof je kroketten verkoopt waarvan de prijs afhankelijk is van hoe lang de klant ze in het vet wil laten dobberen :')

Hang een uurtarief aan je studio, stem per te boeken sessie af wat je klant precies wil hebben maak een inschatting hoe lang je daarmee bezig bent en wat je allemaal aan de klant levert en baseer dar je prijs op. Zet eventueel op grond van je ervaringscijfers een paar simpele rekenvoorbeelden op de site maar maak duidelijk dat je eerst kijkt wat je klant nou precies wil hebben.
De prijsindicaties zoals je die nu op je site hebt hangen moet je eigenlijk alleen inzetten bij speciale acties (moederdagportretjes en dat soort dingen). Laat ook die flyers alleen slaan op speciale acties en grijp die dan weer aan om meer aan de klant te verkopen dan dat er op dat flyertje staat.
Met je huidige pricing zet je in wezen de deur open voor een gewiekste klant die jou in twintig minuten een wonder laat verrichten.

Qua beeld en layout
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:30:22 #121
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132808924
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:26 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Op zich past het jij en jou wel in deze site die zich zo op het uiterlijk te oordelen op jongeren richt en daarbij, er zijn bedrijven die met Jij en Jou hele interieuren weten te verkopen :')

Over die site. Qua beeld en layout is ie best wel in orde. Over de tekst is denk ik het meeste al wel gezegd. Blijven wat mij betreft twee dingen over:
Straks zouden mensen nog gaan denken dat je geen andere dingen kunt en daardeur loop je op termijn wellicht opdrachten mis.
- Een te 'krampachtig' ogende prijsindicatie (ik heb er niet echt een goeie term voor) maar het oogt een beetje alsof je kroketten verkoopt waarvan de prijs afhankelijk is van hoe lang de klant ze in het vet wil laten dobberen :')

Hang een uurtarief aan je studio, stem per te boeken sessie af wat je klant precies wil hebben maak een inschatting hoe lang je daarmee bezig bent en wat je allemaal aan de klant levert en baseer dar je prijs op. Zet eventueel op grond van je ervaringscijfers een paar simpele rekenvoorbeelden op de site maar maak duidelijk dat je eerst kijkt wat je klant nou precies wil hebben.
De prijsindicaties zoals je die nu op je site hebt hangen moet je eigenlijk alleen inzetten bij speciale acties (moederdagportretjes en dat soort dingen). Laat ook die flyers alleen slaan op speciale acties en grijp die dan weer aan om meer aan de klant te verkopen dan dat er op dat flyertje staat.
Met je huidige pricing zet je in wezen de deur open voor een gewiekste klant die jou in twintig minuten een wonder laat verrichten.

Qua beeld en layout
Erg goede tips, hartelijk dank! Ik ga er aan werken.
pi_132809245
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:26 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Qua beeld en layout
Er is onderzoek naar gedaan en jij en je levert aantoonbaar betere resultaten op. "Wilt u een mooie reportage op locatie dan...." of "Wil je een mooie reportage op locatie dan...." is dat laatste een garantie voor meer hits. Het komt dus doordat u afstandelijk is, voor iedereen en je doet overkomen alsof het bericht speciaal voor jou is gemaakt. Natuurlijk niet toepassen bij zakelijke websites.

Overigens vind ik het grootste probleem van de site toch de tekst en de bijpassende foto's. Vooral dat arrogante "Unmatched" bij een foto waarvan ik vind dat de pose zo verkeerd is dat het model een buikje heeft en nauwelijks borsten en waarbij de armen achter de rug verdwijnen en dan ineens rechts weer vingers te voorschijn komen uit het niets op de broekriem. Als je zo weinig foto's plaatst en je vindt ze unmatched dan moeten ze foutloos zijn en een onmiddellijke wauw factor hebben.

De naam is ook riskant: Mincomedia of Min-comedia?
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 1 november 2013 @ 22:51:50 #123
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_132809754
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:39 schreef Wespensteek het volgende:

Overigens vind ik het grootste probleem van de site toch de tekst en de bijpassende foto's. Vooral dat arrogante "Unmatched" bij een foto waarvan ik vind dat de pose zo verkeerd is dat het model een buikje heeft en nauwelijks borsten en waarbij de armen achter de rug verdwijnen en dan ineens rechts weer vingers te voorschijn komen uit het niets op de broekriem. Als je zo weinig foto's plaatst en je vindt ze unmatched dan moeten ze foutloos zijn en een onmiddellijke wauw factor hebben.

De 'Unmatched' (niet beluciferd) was hier al eerder aan de orde gekomen, vandaar dat ik hem even oversloeg.

Hoe daarmee om te gaan :?
Haal die term 'Unmatched' weg, liefst zo rap mogelijk.
Als die weg is maakt het eigenlijk nog weinig uit welke foto's je op die site zet zolang die foto's maar goed perfect zijn. Wees daarbij niet kritisch op hoe het model in kwestie eruit ziet maar op wat je er zelf van hebt gemaakt. Als je immers voor gratis geld wilt fotograferen moet je ook een topprestatie kunnen leveren als het nou niet meteen miss World is die je studio binnen komt wandelen en stel je ook geen eisen aan de klant anders dan dat die betaalt wat hij/zij/het afneemt.
en die unmatched bewaar je dan maar ergens voor als je het met dertig jaar ervaring nog steeds leuk vindt om het onderste uit de kan te toveren.
pi_132810704
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:51 schreef Ouwesok het volgende:
als het nou niet meteen miss World is
Dat is dus ook een tip voor TS. Mensen die op jouw site kijken zien mooie jonge vrouwen die als model dienen maar zo zien ze er zelf waarschijnlijk niet uit. Mensen moeten zich identificeren en herkennen in jouw werk om hun aan te spreken. Overigens willen veel mensen met kinderen/dieren op de foto, toon dat je dat ook kunt anders mis je daar ook een heleboel werk.
  vrijdag 1 november 2013 @ 23:28:24 #125
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132811500
Ik haal unmatched weg! Tevens plaats ik een family foto en misschien een dieren foto. Thx guys!
  Redactie Frontpage zaterdag 2 november 2013 @ 00:12:05 #126
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132813089
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:48 schreef Susteren het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:49 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Je moet je tekst gewoon zo schrijven dat je beide niet nodig hebt
  zaterdag 2 november 2013 @ 12:47:32 #127
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132820389
Heb het een en ander aangepast :)
pi_132821350
quote:

[..]

Sterker nog, ronduit onbeschoft.
En er staat een spelfout.

Verder zou ik persoonlijk niet in zee gaan met iemand die trollt op internetfora en denkt daty hij de koning van het land is, maar da's natuurlijk persoonlijk. Je online persoonlijkheid is namelijk zo te matchen aan je studio.
Als ik eerlijk ben, maakt mij dat weinig uit.
Als ik een site vind, de foto's staan me aan en de prijs ook dan ga ik de fotograaf niet nog eens uitgebreid googlen.

Misschien ben ik een uitzondering, maar denk eerder dat degene die dat wel doen de uitzondering zijn.

Ondanks dat zorg ik er wel voor dat m'n Fok! account heel lastig te linken is aan m'n bedrijf ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132822375
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 13:30 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

...
Ondanks dat zorg ik er wel voor dat m'n Fok! account heel lastig te linken is aan m'n bedrijf ;)
Jouw bedrijf is Clicks.nl? :D
pi_132823305
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:15 schreef DonJames het volgende:

[..]

:')
pi_132824432
hehehhe
  FOK!fotograaf zaterdag 2 november 2013 @ 17:30:41 #132
372645 spreading
pi_132827531
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:15 schreef DonJames het volgende:

[..]

.be de stereotype belg is namelijk niet zo slim ;)
pi_133545535
Leuk topic! Ik zal ook even hier mijn verhaal vertellen :)

Begin 2009, toen ik nog in dienst zat, stond ik op het punt om naar afghanistan te gaan. Die ervaring wilde ik goed vastleggen, dus kocht ik een spiegelreflex camera, en toen heb ik gedurende mijn uitzending vele foto's gemaakt.
Een paar voorbeelden:

Na mijn uitzending kwam ik terug in Nederland en had ik zo genoten van fotografie en wat daaruit voortkwam dat ik er verder mee ging. Ik kocht een nieuwe camera, een Nikon d300 en een complete studio en ik begon te fotograferen. Studio werk, zo bleek, was en is echt mijn ding!

Dit was mijn allereerste shoot in de studio:

Snel daarna begon ik ook met een opleiding fotografie aan het Fotoinstituut, dankzij die opleiding zag ik mijn foto's in rap tempo verbeteren.

Na mijn opleiding voltooid te hebben heb ik het een lange tijd naast mijn normale werk gedaan. Een aantal publicaties gehad ook door de jaren heen, oa voor een aantal bladen van defensie, voor een goed doel, een trouwmagazine waar ik voor heel veel advertenties de foto's voor gemaakt heb en meer. Daarnaast freelance opdrachten voor consumenten erbij en ga zo maar door.

Een paar maanden geleden heb ik de knoop doorgehakt, ik ga van fotografie mijn brood maken en ik ga dit fulltime doen. Ik heb nu dus een eigen winkel sinds begin oktober. Erg spannend maar het is echt mijn ding, ik krijg alleen maar energie erdoor!
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  zaterdag 23 november 2013 @ 15:14:02 #134
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_133545766
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:02 schreef Maax het volgende:
Leuk topic! Ik zal ook even hier mijn verhaal vertellen :)

Begin 2009, toen ik nog in dienst zat, stond ik op het punt om naar afghanistan te gaan. Die ervaring wilde ik goed vastleggen, dus kocht ik een spiegelreflex camera, en toen heb ik gedurende mijn uitzending vele foto's gemaakt.
Een paar voorbeelden:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Na mijn uitzending kwam ik terug in Nederland en had ik zo genoten van fotografie en wat daaruit voortkwam dat ik er verder mee ging. Ik kocht een nieuwe camera, een Nikon d300 en een complete studio en ik begon te fotograferen. Studio werk, zo bleek, was en is echt mijn ding!

Dit was mijn allereerste shoot in de studio:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Snel daarna begon ik ook met een opleiding fotografie aan het Fotoinstituut, dankzij die opleiding zag ik mijn foto's in rap tempo verbeteren.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Na mijn opleiding voltooid te hebben heb ik het een lange tijd naast mijn normale werk gedaan. Een aantal publicaties gehad ook door de jaren heen, oa voor een aantal bladen van defensie, voor een goed doel, een trouwmagazine waar ik voor heel veel advertenties de foto's voor gemaakt heb en meer. Daarnaast freelance opdrachten voor consumenten erbij en ga zo maar door.

Een paar maanden geleden heb ik de knoop doorgehakt, ik ga van fotografie mijn brood maken en ik ga dit fulltime doen. Ik heb nu dus een eigen winkel sinds begin oktober. Erg spannend maar het is echt mijn ding, ik krijg alleen maar energie erdoor!
Gaaf verhaal! Vind die eerste 2 studio foto's eigenlijk 't gaafste :D
pi_133545836
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:14 schreef Susteren het volgende:

[..]

Gaaf verhaal! Vind die eerste 2 studio foto's eigenlijk 't gaafste :D
Thanks!

Ja, die foto's blijven voor mij ook altijd speciaal, het was toch mijn eerste shoot.

Ik zal even wat nieuwere foto's posten zometeen, van de afgelopen 2 maanden.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_133545887
Recentere foto's:

Een like voor degene die mijn favoriete achtergrondkleur kan raden.
pi_133545930
dat is een flink watermerk
pi_133546133
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:21 schreef Mirjam het volgende:
dat is een flink watermerk
Jup, voor op mijn FB page. De klanten verspreiden die weer en zo komen er weer nieuwe klanten bij.

Heb je liever dat ik t weghaal?
  zaterdag 23 november 2013 @ 15:37:08 #139
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_133546291
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:19 schreef Maax het volgende:
Recentere foto's:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Een like voor degene die mijn favoriete achtergrondkleur kan raden.
Gaaf! Is persoonlijk, maar ik hou er niet echt van als de haren in de achtergrond blenden, kun je oplossen door een rimlight natuurlijk, geeft ook wat extra defenitie ;)
pi_133546347
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:37 schreef Susteren het volgende:

[..]

Gaaf! Is persoonlijk, maar ik hou er niet echt van als de haren in de achtergrond blenden, kun je oplossen door een rimlight natuurlijk, geeft ook wat extra defenitie ;)
Klopt ja. De ene keer doe ik het wel, de andere keer doe ik het niet. Vaker niet dan wel, kwestie van smaak denk ik. :)
  donderdag 5 december 2013 @ 23:21:26 #141
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_133965222
Flyers hebben zeker geholpen, diverse opdrachten door gekregen!
pi_134147884
En mailingen...hoe gaan jullie hier mee om?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')