Bob eten, nom?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Chinese Kool!
Die eten wij toevallig morgen![]()
paksoi? waarom?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:37 schreef GotC het volgende:
16 augustus dames staan bovenaan![]()
Oh en hier een...bok choy aan boord
Huh??? Was zand een in de kast???quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:34 schreef Burdie het volgende:
Jee, ik voel me naakt ineens.
Na bijna een jaar klonen... hoi, ik was het al die tijd.
Ik zou graag in de openingspost willen komen: 18 februari (tweeling)quote:
Nee, zo is het goed. Ze zal het morgen wel zienquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:21 schreef Alixia het volgende:
[..]
Ik zou graag in de openingspost willen komen: 18 februari (tweeling)
Dank je wel.
Of had ik de openingspost moeten quoten?
ik dacht ook 'help we staan bovenaan'quote:
Lijkt me beter ja! Is het bloeden wel gestopt?quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Huh ik wist helemaal niet dat zand een kloon was...![]()
Sull, wat balen dat je zo rot slaapt. Misschien toch handig om apart te liggen, zodat jullie beide goed uitgerust zijn als er iets begint.
Ik heb ook een baggernacht gehad, ik had een nachtmerrie over allemaal bloed down under en kon daarna een paar uur lang niet slapen. Ik ga zo toch maar het ziekenhuis bellen, want ik trek het gewoon niet schijnbaar. Pfff ik voel me echt een zeur en dat wil ik helemaal niet, maar dit gestress is ook niet goed voor de babies.
Gewoon doen idd hoor als dat je gerust stelt! Ik kan me niet voorstellen dat ze het erg vinden en als dat wel zo is zijn ze zelf een zeurquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Huh ik wist helemaal niet dat zand een kloon was...![]()
Sull, wat balen dat je zo rot slaapt. Misschien toch handig om apart te liggen, zodat jullie beide goed uitgerust zijn als er iets begint.
Ik heb ook een baggernacht gehad, ik had een nachtmerrie over allemaal bloed down under en kon daarna een paar uur lang niet slapen. Ik ga zo toch maar het ziekenhuis bellen, want ik trek het gewoon niet schijnbaar. Pfff ik voel me echt een zeur en dat wil ik helemaal niet, maar dit gestress is ook niet goed voor de babies.
Jaaaa laatsie laatsie!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:44 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
ik dacht ook 'help we staan bovenaan'
wedstrijdje wie het het langste volhoudt?
(of wie het eerst van de eerste plek af is..)
Kan het alle (ietwat gestreste) dames hier prima aanbevelen.quote:
Dan ben je toch geen zeur! Als je voor de 68ex naar de HAP gaat omdat je groen snot (true storyquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:59 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja het was 'maar' 2 avonden en toch zit het me gewoon niet lekker.
Gewoon een lang weekend van maken!quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:14 schreef Hilzillah het volgende:
Ameland en zulks zou ik ooo wel eens naartoe willen. Alleen zo rete ver weg vanuit deze kant van het land!
Ik vind alleen slapen heerlijk!quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:13 schreef Mabawa. het volgende:
Sull wat rot dat je man zo last heeft van je gesnurk. Alleen slapen is best vervelend maar als dat even een oplossing is zodat hij op kan laden, is het vast de moeite waard!
En Olli bij Oma logeren!quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:15 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Gewoon een lang weekend van maken!
Ik ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:16 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik vind alleen slapen heerlijk!Het is wel een stuk ongezelliger, maar ik slaap dan wel beter..
Ik vind het lekker als hij echt ergens anders slaapt, een vriend ofzo. Maar in hetzelfde huis vind ik het echt heel ongezellig en niet leuk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:16 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik vind alleen slapen heerlijk!Het is wel een stuk ongezelliger, maar ik slaap dan wel beter..
ja heey, ik blijf me daar bezig?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:12 schreef Sethiwe het volgende:
16 augustus dames, moeten jullie nu elke dag of elk topic wisselen van plek, zodat jullie alledrie een keer bovenaan staan?
Ben bij de vorige ingeleid bij 41 weken en bevallen bij 41.1 dat was omdat ik zwangerschapssuiker had. Dat heb ik nu niet en hoop zeer op een natuurlijke bevalling. En voor m'n gevoel kan dat wel eens duren tot 42 weken. Aangezien J er bij 41 wk nog niet zon zin in had om er uit te komenquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:01 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Jaaaa laatsie laatsie!!Alhoewel... jij hebt met je eerste aan 'semi' olifantsdracht gedaan toch?
Ohnee ik heb een liefde voor zijdelingse verhalenquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:53 schreef DJMomo het volgende:
Graag gedaan. Wij hebben serieus echt heel veel padden in de tuin. Je hoort ook regelmatig wat ritselen, als je op het terras zit. Op een gegeven moment, toen het echt stortregende na een lange zomerdag, telde ik er wel 15, alleen al op het terras.... (en heb nog veel meer tuin dan alleen het terras)
Vanwaar jouw liefde voor padden?
ah zoquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:06 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohnee ik heb een liefde voor zijdelingse verhalen
Padden klinkt toch beter dan muizen, die hebben wij dan weer
Ik heb ook muizenquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:06 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohnee ik heb een liefde voor zijdelingse verhalen
Padden klinkt toch beter dan muizen, die hebben wij dan weer
Ik bedoelde uiteraard binnenmuizen..quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:08 schreef DJMomo het volgende:
[..]
ah zoben ik goed in hoor, zeker als het 'moet'
Muizen, die hebben wij alleen in onze bramenstruik. Zo schattig, zo'n klein veldmuisje die 2 meter hoog die struik in was geklommen en van een braam zat te smikkelen
en een dikke knuf voor martine, dat klinkt echt zwaar ruk![]()
Onder andere, ik ken ook echt heel veel mensen van FOK IRL, ga al een flink tijdje meequote:Op maandag 12 augustus 2013 08:03 schreef NoBoNo het volgende:
Burdie was kloon omdat het een FOK!baby is???
Morgenavondquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:29 schreef Burdie het volgende:
@Dot. wanneer mag jij voor je eerste echo?
Zilvervisjes zijn vet eng!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:33 schreef Cwen het volgende:
Dag zand! Welkom Burdie! (Ik ken je verder niet, dus voor mij is het 't gek)
Martine, wat ruk! Zeker aanpakken die hap!
Nikki, komt vast goed maar wat een rotdroom... Ik duim voor je
Hilz, hier ook vrij kalm maar ook al 3 avonden last van m'n darmen en er is een verband. Maar goed, moet toch naar de vk vandaag dus komt wel goed.
Muizen, padden, allemaal geen last van en dat is maar goed ook, want die knuffel-... Eh, sluiptijgers hier kunnen nog geen zilvervisje vangen
dat weet ik nog niet. We hebben hagelschade opgelopen in de vakantie. en nu gaan ze de schade vaststellen maar daar moest ook iemand van de verzekering bij zijn. Ik hoor het vanmiddag wel. En even kijken hoelang de auto dan weg is. Ik wil eigenlijk niet zonder auto zitten ookal hoef ik niet weg. Mocht er toch iets zijn kan ik nu niet snel in een z-huis zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:51 schreef Cwen het volgende:
Petje af, FR!. Is het een grote reparatie?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:11 schreef DJMomo het volgende:
heb jij een boskat, spewey? een noorse?
hahaha, gotc. teveel tlc gekeken?
tof! die van mij zijn ook nepperdsquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:13 schreef Spewey het volgende:
[..]Ze is niet loepzuiver, maar dat zie je eigenlijk alleen aan haar kleuren
MAAR 3 kilometer???quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:21 schreef ferrari_rood het volgende:
spewey spannend En gotc even goed in de gaten houden. Het is nog wel een beetje vroeg. Of zou hij indalen?
het was maar 3km lopen hoor alleen voor mij voelt het als een marathon momenteel.
Noorse boskatten zijn mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |