abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129951944
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:53:29 #2
381212 Gulara
From the future
pi_129952105
quote:
17s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:42 schreef Kyara het volgende:
Hij heeft nog niet zo'n lekker dag/nachtritme? Dan heeft kolven inderdaad weinig zin. Als ik de late avondvoeding live geen dan drinken ze ene paar slokken om daarna elke 2 uur weer te komen.

Ben nu steeds aan het nakolven na elke voeding, wel wat meer werk maar zo kan ik wel een klein voorraadje opbouwen.
Nou eigenlijk had ie een prima dag en nacht ritme. Dat werd 4 à 5 weken geleden 's nachts minder. En nu is ook de avond pittiger. Vandaar genoeg voeding 's avonds want daar slaapt ie beter op.
Overdag gaat beter dan ooit. Blij en ondernemend kind. Goeie slaapjes. Echt heel fijn.

Maar bij genoeg voorraad naar eens proberen of een flinke voeding werkt. En nakolven na elke voeding. Respect! _O_ Ik vind kolven echt zo stom.
pi_129952214
Ohhh Gulara, wat een loze nacht! :* Kan me voorstellen dat het frustrerend is als Pi dan niet echt wil drinken, maar ook niet lekker slaapt... Heb je al eens geprobeerd om z'n bedje anders neer te zetten? Kan soms helpen met slapen?!

*O* XM *O*

Spees = lief, terechte klacht, wij hadden vanavond een beetje hetzelfde hier. Ik vind het echt enorm frustrerend als mijn lieve kleine pluis moet huilen van de moeheid en niets meer wil, dus ook niet in slaap vallen. Dan moet ik er zelf gewoon ook van huilen ;( Gelukkig is ze uiteindelijk toch gekalmeerd (en ik dus ook :P) en ligt ze nu lekker in het bed :z

SPOILER: En nog even m'n foto crossposten:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129952235
Nou, niet na elke voeding hoor. Maar meestal zo'n 3x per dag. Fijn dat het overdag zo goed gaat! Hopelijk gaat zijn ritme weer beter....
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:57:19 #5
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129952334
Gulars, Nathan was ook een niet al te beste slaper. Elizabeth Pantley heeft in zoverre geholpen dat ik het kon accepteren en dat we een plan van aanpak maakten. Toen hij anderhalf was sliep hij 4 op de 7 nachten door.
'Lekker slapen zonder huilen' dus. Oh, en Nathan kreeg als hij voor 2 uur kwam een flesje KV en na 2 uur deed ik het weer met de borst. Ik was zo moe dat ik er wel doorheen sliep. Toen was hij trouwens al een maand of 8. En wat betreft die grote fles voor het slapen gaan: hier werd dat de hele nacht wakker zijn met krijsend kind omdat hij de hoeveelheid niet aan kon en darmkramp en kreeg. ZelZelfde gold voor pap.
pi_129952433
Wauw belle! Wat een prachtige foto's... wat hebben jullie mooie ogen! O+

De doek is ook prachtig trouwens, maar is dat wel handig? Zo 'scheef'? Dan heb je je rechterhand toch nog niet echt vrij?
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:59:07 #7
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129952435
Wat is Nin alweer groot zeg! En gaaf van die shorty O+
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:00:38 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129952491
Nin O+ Mooie naam, mooi meiske, mooie mamma :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129952568
O+

Trouwens XM, nu ze minder vaak eet, heeft ze dan wel meer honger/drinkt ze rustiger? Of is het nog steeds een worsteling?
Als het eten wel beter gaat zo, dan is het nog een optie om d'r elke 4,5uur wakker te maken bijvoorbeeld. Om te kijken of het eten dan ook nog gewoon goed gaat en er toch nog wat meer in te krijgen?!
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:04:28 #10
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129952670
Dankje Belle :* . Ik vind het sneu voor je dat je nog mee moet huilen als Nin huilt. Dat zal met de maanden ook wel makkelijker gaan worden voor je! Wel echt een prachtige foto.van jullie!
pi_129952791
Ah een nieuw topic!
Ik kom niet bijgelezen dus dan maar ongegeneerd een fotospam:

Even in een spoiler, want ik kon niet kiezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129952834
Jamaar jamaar ze kijkt er ook zo zielig bij, met zo'n pruillipje enzo :'(
Het gaat ook al wel beter, nu moet ik alleen nog meehuilen als het me niet lukt om d'r te troosten.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:07:48 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129952844
Ahw dat koppie op de laatste foto O+
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:08:46 #14
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129952893
Belle ik zat gisteren ook te huilen hoor, toen E niet wou drinken maar wel huilerig was ;(
pi_129952897
Danic O+ Wat een lieve foto's! Met dat duimpje! (wat een gaaf broekje!) Mooie ogen heeft ze O+ Hier ook volop aan de rol trouwens!
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:09:04 #16
381212 Gulara
From the future
pi_129952913
Belle en Nin wat zijn jullie leuk! O+

Pessie dat klinkt ook weer logisch van die fles. Dat boek stond sowieso al op mijn leeslijstje, dus maar eens opzoeken.

Overigens ben ik superblij met jullie tips en adviezen, weet ik zeker dat ik niks over het hoofd heb gezien. En het helpt me ook zelf nadenken over waar het probleem zou kunnen liggen.

Moet er wel even bij zeggen dat ik graag wil dat het beter gaat voor ieders nachtrust maar dat ik er zelf nog absoluut niet doorheen zit hoor.
Ik voel me duizend keer beter dan twee maanden terug toen de nachten een eitje waren en ik de hele dag met een huilend kind in de weer was.
En er is voldoende steun om me te ontzien mocht het wél allemaal te veel worden.

Jullie hebben ook de pech in een andere tijdzone te zitten. Dan lees ik wat tijdens het voeden en dan is het stiekem toch wel best fijn om even 'hardop' te klagen zonder dat ik daar iemand voor wakker hoef te maken. :@ :@
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:09:07 #17
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129952918
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:07 schreef bellelena het volgende:
Jamaar jamaar ze kijkt er ook zo zielig bij, met zo'n pruillipje enzo :'(
Het gaat ook al wel beter, nu moet ik alleen nog meehuilen als het me niet lukt om d'r te troosten.
Ja, dat is ook echt Niet Leuk en kan erg frustrerend zijn...

Leuke foto's danic, vooral dat ze halverwege het rollen denkt: what the hell, ik pak mijn duim wel, net zo leuk :7
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:11:18 #18
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129953024
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:09 schreef Gulara het volgende:

Ik voel me duizend keer beter dan twee maanden terug toen de nachten een eitje waren en ik de hele dag met een huilend kind in de weer was.
En er is voldoende steun om me te ontzien mocht het wél allemaal te veel worden.

Gelukkig! Snap precies wat je bedoelt. Toen wij in de baggernachtmaanden zaten van 4-5-6 x wakker vond ik dat ook best pittig, maar zei er ook altijd bij: liever dat en overdag een gezellige baby die goed slaapt, dan doorslapen en overdag de hele tijd met een huilend kind dat niet slaapt zitten. Dat lijkt me echt zwaarder!
pi_129953037
Gulara O+ Goed om te lezen dat het overdag zo lekker gaat met je hummeltje! Die nachten gaan ook voorbij :* En tot die tijd gewoon overdag lekker opladen bij de aanblik van je blije jongetje!
pi_129953044
Mooie foto's Danic. En idd die duim :D

Gulara O+ gelukkig maar! :*
pi_129953059
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Gelukkig! Snap precies wat je bedoelt. Toen wij in de baggernachtmaanden zaten van 4-5-6 x wakker vond ik dat ook best pittig, maar zei er ook altijd bij: liever dat en overdag een gezellige baby die goed slaapt, dan doorslapen en overdag de hele tijd met een huilend kind dat niet slaapt zitten. Dat lijkt me echt zwaarder!
+1
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:12:22 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129953077
Belle, het wisselt nog sterk.. De eerste voeding na de nachtvoeding was en is moeizaam, maar dat is ie altijd al geweest. Vandaag komt ze dus eigenlijk niet uit zichzelf, maar drinkt ze wel goede hoeveelheden en ook redelijk soepel. Vroeger gingen de flesjes er zonder moeite in 10 minuutjes in, daar zijn we nog niet weer.

Net ademde ze zodanig rustig in haar slaap dat m'n vriend ging kijken of ze het nog wel deed en toen werd ze wakker en nu ligt ze hard te huilen om eten. Dus ik ben niet de enige schuldige vandaag :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129953109
Mooi nin!

En een mooie dame van danic. Ik vind de foto's hier altijd zo leuk!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:13:28 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129953111
Danic, mooie foto's, O+
pi_129953117
Kijk nou! Misschien begint d'r honger-gevoel te werken, nu ze een paar dagen iets minder op heeft! Lekker eten nu eest voor Noor :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')