Nou eigenlijk had ie een prima dag en nacht ritme. Dat werd 4 à 5 weken geleden 's nachts minder. En nu is ook de avond pittiger. Vandaar genoeg voeding 's avonds want daar slaapt ie beter op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:42 schreef Kyara het volgende:
Hij heeft nog niet zo'n lekker dag/nachtritme? Dan heeft kolven inderdaad weinig zin. Als ik de late avondvoeding live geen dan drinken ze ene paar slokken om daarna elke 2 uur weer te komen.
Ben nu steeds aan het nakolven na elke voeding, wel wat meer werk maar zo kan ik wel een klein voorraadje opbouwen.
SPOILER: En nog even m'n foto crossposten:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is ook echt Niet Leuk en kan erg frustrerend zijn...quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:07 schreef bellelena het volgende:
Jamaar jamaar ze kijkt er ook zo zielig bij, met zo'n pruillipje enzo![]()
Het gaat ook al wel beter, nu moet ik alleen nog meehuilen als het me niet lukt om d'r te troosten.
Gelukkig! Snap precies wat je bedoelt. Toen wij in de baggernachtmaanden zaten van 4-5-6 x wakker vond ik dat ook best pittig, maar zei er ook altijd bij: liever dat en overdag een gezellige baby die goed slaapt, dan doorslapen en overdag de hele tijd met een huilend kind dat niet slaapt zitten. Dat lijkt me echt zwaarder!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:09 schreef Gulara het volgende:
Ik voel me duizend keer beter dan twee maanden terug toen de nachten een eitje waren en ik de hele dag met een huilend kind in de weer was.
En er is voldoende steun om me te ontzien mocht het wél allemaal te veel worden.
+1quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Gelukkig! Snap precies wat je bedoelt. Toen wij in de baggernachtmaanden zaten van 4-5-6 x wakker vond ik dat ook best pittig, maar zei er ook altijd bij: liever dat en overdag een gezellige baby die goed slaapt, dan doorslapen en overdag de hele tijd met een huilend kind dat niet slaapt zitten. Dat lijkt me echt zwaarder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |