abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129951944
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:53:29 #2
381212 Gulara
From the future
pi_129952105
quote:
17s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:42 schreef Kyara het volgende:
Hij heeft nog niet zo'n lekker dag/nachtritme? Dan heeft kolven inderdaad weinig zin. Als ik de late avondvoeding live geen dan drinken ze ene paar slokken om daarna elke 2 uur weer te komen.

Ben nu steeds aan het nakolven na elke voeding, wel wat meer werk maar zo kan ik wel een klein voorraadje opbouwen.
Nou eigenlijk had ie een prima dag en nacht ritme. Dat werd 4 à 5 weken geleden 's nachts minder. En nu is ook de avond pittiger. Vandaar genoeg voeding 's avonds want daar slaapt ie beter op.
Overdag gaat beter dan ooit. Blij en ondernemend kind. Goeie slaapjes. Echt heel fijn.

Maar bij genoeg voorraad naar eens proberen of een flinke voeding werkt. En nakolven na elke voeding. Respect! _O_ Ik vind kolven echt zo stom.
pi_129952214
Ohhh Gulara, wat een loze nacht! :* Kan me voorstellen dat het frustrerend is als Pi dan niet echt wil drinken, maar ook niet lekker slaapt... Heb je al eens geprobeerd om z'n bedje anders neer te zetten? Kan soms helpen met slapen?!

*O* XM *O*

Spees = lief, terechte klacht, wij hadden vanavond een beetje hetzelfde hier. Ik vind het echt enorm frustrerend als mijn lieve kleine pluis moet huilen van de moeheid en niets meer wil, dus ook niet in slaap vallen. Dan moet ik er zelf gewoon ook van huilen ;( Gelukkig is ze uiteindelijk toch gekalmeerd (en ik dus ook :P) en ligt ze nu lekker in het bed :z

SPOILER: En nog even m'n foto crossposten:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129952235
Nou, niet na elke voeding hoor. Maar meestal zo'n 3x per dag. Fijn dat het overdag zo goed gaat! Hopelijk gaat zijn ritme weer beter....
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:57:19 #5
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129952334
Gulars, Nathan was ook een niet al te beste slaper. Elizabeth Pantley heeft in zoverre geholpen dat ik het kon accepteren en dat we een plan van aanpak maakten. Toen hij anderhalf was sliep hij 4 op de 7 nachten door.
'Lekker slapen zonder huilen' dus. Oh, en Nathan kreeg als hij voor 2 uur kwam een flesje KV en na 2 uur deed ik het weer met de borst. Ik was zo moe dat ik er wel doorheen sliep. Toen was hij trouwens al een maand of 8. En wat betreft die grote fles voor het slapen gaan: hier werd dat de hele nacht wakker zijn met krijsend kind omdat hij de hoeveelheid niet aan kon en darmkramp en kreeg. ZelZelfde gold voor pap.
pi_129952433
Wauw belle! Wat een prachtige foto's... wat hebben jullie mooie ogen! O+

De doek is ook prachtig trouwens, maar is dat wel handig? Zo 'scheef'? Dan heb je je rechterhand toch nog niet echt vrij?
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:59:07 #7
259886 pessie
pi_129952435
Wat is Nin alweer groot zeg! En gaaf van die shorty O+
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:00:38 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129952491
Nin O+ Mooie naam, mooi meiske, mooie mamma :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129952568
O+

Trouwens XM, nu ze minder vaak eet, heeft ze dan wel meer honger/drinkt ze rustiger? Of is het nog steeds een worsteling?
Als het eten wel beter gaat zo, dan is het nog een optie om d'r elke 4,5uur wakker te maken bijvoorbeeld. Om te kijken of het eten dan ook nog gewoon goed gaat en er toch nog wat meer in te krijgen?!
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:04:28 #10
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129952670
Dankje Belle :* . Ik vind het sneu voor je dat je nog mee moet huilen als Nin huilt. Dat zal met de maanden ook wel makkelijker gaan worden voor je! Wel echt een prachtige foto.van jullie!
pi_129952791
Ah een nieuw topic!
Ik kom niet bijgelezen dus dan maar ongegeneerd een fotospam:

Even in een spoiler, want ik kon niet kiezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129952834
Jamaar jamaar ze kijkt er ook zo zielig bij, met zo'n pruillipje enzo :'(
Het gaat ook al wel beter, nu moet ik alleen nog meehuilen als het me niet lukt om d'r te troosten.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:07:48 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129952844
Ahw dat koppie op de laatste foto O+
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:08:46 #14
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129952893
Belle ik zat gisteren ook te huilen hoor, toen E niet wou drinken maar wel huilerig was ;(
pi_129952897
Danic O+ Wat een lieve foto's! Met dat duimpje! (wat een gaaf broekje!) Mooie ogen heeft ze O+ Hier ook volop aan de rol trouwens!
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:09:04 #16
381212 Gulara
From the future
pi_129952913
Belle en Nin wat zijn jullie leuk! O+

Pessie dat klinkt ook weer logisch van die fles. Dat boek stond sowieso al op mijn leeslijstje, dus maar eens opzoeken.

Overigens ben ik superblij met jullie tips en adviezen, weet ik zeker dat ik niks over het hoofd heb gezien. En het helpt me ook zelf nadenken over waar het probleem zou kunnen liggen.

Moet er wel even bij zeggen dat ik graag wil dat het beter gaat voor ieders nachtrust maar dat ik er zelf nog absoluut niet doorheen zit hoor.
Ik voel me duizend keer beter dan twee maanden terug toen de nachten een eitje waren en ik de hele dag met een huilend kind in de weer was.
En er is voldoende steun om me te ontzien mocht het wél allemaal te veel worden.

Jullie hebben ook de pech in een andere tijdzone te zitten. Dan lees ik wat tijdens het voeden en dan is het stiekem toch wel best fijn om even 'hardop' te klagen zonder dat ik daar iemand voor wakker hoef te maken. :@ :@
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:09:07 #17
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129952918
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:07 schreef bellelena het volgende:
Jamaar jamaar ze kijkt er ook zo zielig bij, met zo'n pruillipje enzo :'(
Het gaat ook al wel beter, nu moet ik alleen nog meehuilen als het me niet lukt om d'r te troosten.
Ja, dat is ook echt Niet Leuk en kan erg frustrerend zijn...

Leuke foto's danic, vooral dat ze halverwege het rollen denkt: what the hell, ik pak mijn duim wel, net zo leuk :7
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:11:18 #18
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129953024
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:09 schreef Gulara het volgende:

Ik voel me duizend keer beter dan twee maanden terug toen de nachten een eitje waren en ik de hele dag met een huilend kind in de weer was.
En er is voldoende steun om me te ontzien mocht het wél allemaal te veel worden.

Gelukkig! Snap precies wat je bedoelt. Toen wij in de baggernachtmaanden zaten van 4-5-6 x wakker vond ik dat ook best pittig, maar zei er ook altijd bij: liever dat en overdag een gezellige baby die goed slaapt, dan doorslapen en overdag de hele tijd met een huilend kind dat niet slaapt zitten. Dat lijkt me echt zwaarder!
pi_129953037
Gulara O+ Goed om te lezen dat het overdag zo lekker gaat met je hummeltje! Die nachten gaan ook voorbij :* En tot die tijd gewoon overdag lekker opladen bij de aanblik van je blije jongetje!
pi_129953044
Mooie foto's Danic. En idd die duim :D

Gulara O+ gelukkig maar! :*
pi_129953059
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Gelukkig! Snap precies wat je bedoelt. Toen wij in de baggernachtmaanden zaten van 4-5-6 x wakker vond ik dat ook best pittig, maar zei er ook altijd bij: liever dat en overdag een gezellige baby die goed slaapt, dan doorslapen en overdag de hele tijd met een huilend kind dat niet slaapt zitten. Dat lijkt me echt zwaarder!
+1
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:12:22 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129953077
Belle, het wisselt nog sterk.. De eerste voeding na de nachtvoeding was en is moeizaam, maar dat is ie altijd al geweest. Vandaag komt ze dus eigenlijk niet uit zichzelf, maar drinkt ze wel goede hoeveelheden en ook redelijk soepel. Vroeger gingen de flesjes er zonder moeite in 10 minuutjes in, daar zijn we nog niet weer.

Net ademde ze zodanig rustig in haar slaap dat m'n vriend ging kijken of ze het nog wel deed en toen werd ze wakker en nu ligt ze hard te huilen om eten. Dus ik ben niet de enige schuldige vandaag :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129953109
Mooi nin!

En een mooie dame van danic. Ik vind de foto's hier altijd zo leuk!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:13:28 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129953111
Danic, mooie foto's, O+
pi_129953117
Kijk nou! Misschien begint d'r honger-gevoel te werken, nu ze een paar dagen iets minder op heeft! Lekker eten nu eest voor Noor :Y)
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:16:09 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129953237
Nouja, ze wordt niet echt goed wakker vandaag. Gister ging het wat dat betreft beter.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:16:56 #27
259886 pessie
pi_129953282
Danic mooie foto's!
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:17:07 #28
381212 Gulara
From the future
pi_129953293
Danic wat is ze leuk! O+

Dankjewel allemaal. *;

En al die rollende baby's! :o Ik denk dat ie daarom 's nachts ligt te huilen. Pi wil ook rollen maar heeft de luie aard van z'n moeder geerft. Hij kijkt als trots als ie z'n voet vast heeft. :')

Ik ga m'n kletskous maar eens een dikke zoen geven en proberen verder te slapen.
pi_129953311
Tico, dat vind ik ook, vaak scroll ik tussendoor even door de posts om te zien of er nog mooie foto's zijn geplaatst!

XM, nou ja, vaak gaat vooruitgang met kleine stapjes en af en toe vallen en weer opstaan :*
pi_129953532
Danic, dat duimpje! O+
Ik heb écht een zwak voor duimende babietjes... ziet er zó schattig uit!

Over mijn meisje niets te klagen hier. Ze doet het zo ontzettend goed de laatste tijd... slaapt heerlijk op d'r buik met d'r duimpje. Kan heerlijk in de box liggen brabbelen, zo'n geweldig fijn geluid is dat O+ En samen met Lars zijn ze helemaal om te smelten...

pi_129953693
O+ O+ Heerlijk Shandaly!
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:30:52 #32
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129953974
Wat lief Shandaly zo samen :) en fijn dat het allemaal op rolletjes loopt!
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:32:25 #33
259886 pessie
pi_129954068
Shandaly zo leuk: grote broer en kleine zus O+
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:34:25 #34
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129954179
Oh ja, dat wilde ik nog vragen aan de +/- 8 maanden en ouder moeders. Zitten of liggen die van jullie ook geen seconde stil? :+ Een minuutje knuffelen of hangen op schoot zit er echt niet in hier. Even zittend spelen ook niet. Tijgeren, staan en 'lopen' elke wakkere seconde. Vind het heel stoer en grappig maar zou ik een ADHD-ertje in de dop hebben? :7
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:37:04 #35
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_129954330
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ja, dat wilde ik nog vragen aan de +/- 8 maanden en ouder moeders. Zitten of liggen die van jullie ook geen seconde stil? :+ Een minuutje knuffelen of hangen op schoot zit er echt niet in hier. Even zittend spelen ook niet. Tijgeren, staan en 'lopen' elke wakkere seconde. Vind het heel stoer en grappig maar zou ik een ADHD-ertje in de dop hebben? :7
Klinkt heel bekend. Ik ben meestal klimpaal hier. Knuffelen bestaat uit dat ik haar tegen me aan klem en heel wild kusjes geef, dat is dan nog wel leuk :') O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_129954361
Zo terug van vakantie en rol gelijk binnen met leuke foto's.
Nin en mama wat zijn jullie mooi O+
Het duimende meisje van Danic
En de liefde tussen broer en zus O+

Ik moet zeggen die interactie is echt zo bijzonder. Zet mijn twee knullen bij elkaar en ze hebben de grootste lol. Dat word nog wat later :P
Hopelijk lukt het me morgen om de foto's van de vakantie te bekijken en dan volgt er ook een spam van mijn kant.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:39:02 #37
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129954441
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Klinkt heel bekend. Ik ben meestal klimpaal hier. Knuffelen bestaat uit dat ik haar tegen me aan klem en heel wild kusjes geef, dat is dan nog wel leuk :') O+
Oh ja, ik zie het precies voor me :D
En geef ze eens ongelijk, als ik net ontdekt had dat die gekke dingen aan mijn romp meer kunnen dan alleen plat liggen, zou ik ze ook maximaal inzetten 8-)
pi_129954503
Luuk heeft ook geen tijd om te knuffelen en te liggen. Maar hij kan nog niet zoveel. Rollen lukt m wel, maar hij wil meer. Hij is dus regelmatig ernstig gefrustreerd!

Ik heb ook nog leuke zus-broertje foto's

*poef* nu is het weg
pi_129954648
Ah die laatste kj O+
pi_129954725
Wat een geweldige foto's weer O+
Mooie Nin & mama
Danic wat schattig met dat duimpje
Shandaly wat een lieve grote broer
Ahh KJ die handjes vast O+

Voor iedereen die het even moeilijk heeft :*
pi_129954784
Shanday en KJ wat schattig! O+

Hier ook een broer/zusjes foto:

en nog een van mijn dolle duo

pi_129954881
Heerlijk he?
Moet morgen naar het CB met Femke, en volgens mij ook voor prikjes... en ik kan Lars niet thuislaten, dus dat wordt nog wat... Denk dat ik meer moeite ga krijgen om hem te kalmeren na de prikjes, dan Femke te troosten ;)

M. is iets minder subtiel he? "Toet!"
En KJ... jij maakt kloontjes! Ze lijken écht veel op elkaar zeg!
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:47:17 #43
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129954890
Dat handje KJ.. O+

En die vinger van M op de neus van zijn zusje :D wat een leuke pakjes hebben de meisjes aan!
pi_129954902
quote:
Oh ja, heel herkenbaar. 10 maanden later is het nog altijd zo. Ik beticht hem ook vaak stiekem van ADHD :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_129954924
quote:
Nope, liggen is voor mietjes, zitten is saai en een seconde niet bewogen is een dag niet geleefd. Knuffelen doet ie alleen als hij heel heel moe is of als ik het op de enfermera manier afdwing. O en overal moet ook geluid bij he, harde hooligan geluiden, anders is het ook niet leuk genoeg. Echt zo grappig om te zien.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:48:36 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129954969
Die handjes van de tweeling en van Luuk en Sofie! *; En Lars & Femke zijn ook al zo zoet samen! O+
en nou kappen met die leuke duo's }:| ik rammel zo al genoeg!!

Wie vroeg er nou ook weer naar nachtmerries bij baby's? E werd net huilend wakker en moest echt nasnikken toen ik haar liet drinken ;(
pi_129955026
Wat een lieve broers en zusjes foto zeg! Misschien is een tweede ooit toch wel leuk...
pi_129955076
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
Die handjes van de tweeling en van Luuk en Sofie! *; En Lars & Femke zijn ook al zo zoet samen! O+
en nou kappen met die leuke duo's }:| ik rammel zo al genoeg!!

Wie vroeg er nou ook weer naar nachtmerries bij baby's? E werd net huilend wakker en moest echt nasnikken toen ik haar liet drinken ;(
Luuk had dat vanmiddag ook. Hij was zo zielig en zo lastig te troosten. Hij keek ook helemaal bang.
*poef* nu is het weg
pi_129955091
Even kijken of de toeter het nog doet :D nee leuke foto kyara.

Hier was het gelukkig geen probleem met de prikjes. Van te voren was Yaro jaloers dat hij ze niet kreegm achteraf niet meer :P
Maar hoe fantastisch ze elkaar vinden ze reageren niet op elkaars gehuil. Ja meestal gaat Kyan breed uit lachen naar Yaro als de laatste huilt. Kleine sadist :D
pi_129955102
Mijn ADHD'er! Die benen :') non-stop
SPOILER
pi_129955197
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef Fieder het volgende:
Mijn ADHD'er! Die benen :') non-stop
SPOILER
Hij ligt nog op een kleed O+ . Dat is hier kansloos.
Lang leve mijn grondbox, anders kon ik echt helemaal niets meer doen hier in huis.
Met een meidenkwartet
pi_129955276
Shandaly en KJ, mooi!!
Met een meidenkwartet
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:53:44 #53
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129955292
Ah dank voor het lotgenotencontact, CS en Lila :+
Fieder, dat is het voorstadium, be prepared }) ;)

Grondbox klinkt wel goed, maar daar moet je vast een ruime woonkamer voor hebben of niet?
pi_129955398
Grondbox :9~ *zet op verlanglijstje
pi_129955467
Mijn huis is babyproof en wat niet is dichtgeplakt met ducttape ;) Verwacht geen problemen.
pi_129955528
Even googlen. Ziet er handig uit. Maar de box wordt hier heel diep en hartgrondig gehaat. Dus ik betwijfel of een grondbox wel in goede aarde valt
pi_129955555
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja hoi, die hadden wij dus... Nu hebben we het andersom (wel gelukkig 'maar' twee keer en overdag is meestal gezellig). Best of both worlds, zeg maar. 8)7 8,5 maand sprong, 10 maand sprong, beats me, maar we hebben hem hier hoor! }:|

quote:
Wat Enf zegt. Klimpaal ben ik, en knuffelen is alleen ok als ik er geluid bij maak of gekke bekken trek zodat hij kan lachen. Dat hardop lachen is zó leuk!

Die foto's O+ Bram, Nin, Rosalie, Lars en Femke, Kyara's olijke drietal met de synchrone meisjes, Sofie en Luuk o+ (en nu hoop ik heel erg dat ik niemand vergeet...)

Gulara, goed te lezen dat je je er nog best ok onder voelt. Niettemin :* want ik hoop dat Pi snel de lol van iets langer slapen (of iig drinken) weer door heeft.

En :* en _O_ voor XM, omdat ik het zo knap van je vind dat je dit weekend je houvast overboord durft te gooien. Het gaat hartstikke goed!
pi_129955608
Grondbox, vooral heel fijn icm met grotere kids en hun speelgoed. En een veilige plek voor de kleintjes. Neemt veel ruimte in beslag, maar ik kan in ieder geval even naar boven zonder dat mijn peuter even met haar zusjes gaat 'kroelen'. En die stomme mini stukjes playmobil enzo vinden die kleintjes meteen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Cathmar op 11-08-2013 22:22:33 ]
Met een meidenkwartet
pi_129955695
Ohh Cathmar wat een mooi stel O+
Mooi die grondbox! Even aan manlief laten zien O-)
pi_129955709
Dat hard op lachen idd mineola! Echt vanuit zn tenen. Heerlijk! Ik heb er ook veel voor over om dat te horen. Zo stind ik laatst te dansen in de hema met N in de draagzak. Omdat hij dat grappig vindt.

Wat een lieve zussen Cathmar!
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:02:14 #61
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129955750
Oh jouw woonkamer lijkt wel vergelijkbaar met die van ons cathmar, lang en smal. Eens overwegen, ze zijn wel prijzig zag ik maar het lijkt me wel ideaal.
pi_129955756
Wat een mooie en lieve fotoos allemaal! Echt te schattig en stoer!

Wat lijkt het me lastig dat zoeken naar de goede voedingswijze.. zeker als ze zo snel veranderen!

Hier vannacht een ontroostbare M. Heb hem buiten alle zelfopgelegde protocollen om zelfs om 3 uur nog wat eten gegeven maar ook dat troostte niet. Uiteindelijk door vermoeidheid in slaap gevallen wat resulteerde in een tweeling die tot half 10 heeft geslapen! Hopelijk vannacht een betere nacht!
pi_129955792
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Ah dank voor het lotgenotencontact, CS en Lila :+
Fieder, dat is het voorstadium, be prepared }) ;)

Grondbox klinkt wel goed, maar daar moet je vast een ruime woonkamer voor hebben of niet?
Ja, een praatgroep is een idee :+ Ik vind het wel leuk hoor, dat het geen slome duikelaar is, maar soms kijk ik in het zwembad bijvoorbeeld wel eens jaloers naar ouders met een kind dat gewoon stilzit of ligt tijdens het aankleden :o Terwijl jij daar met een squattend en pirouttes draaiend kind probeert die romperknoopjes dicht te friemelen bij 40 graden :% Of moeders die zowaar hun shampoo uit de zwemtas kunnen pakken zonder dat de eerste drie pogingen onderbroken worden doordat je je kind haast uit het pierenbadje moet plukken en je dan maar met een worstelende, gillende dreumes wanhopig probeert met één hand die verdomde shampoo te zoeken. Of kindjes die heel lief mama een kusje geven en dan kroelen op schoot, waar alles wat jij oogst trampolinespringen op je buik, een knalharde kopstoot en een paar boventanden in je wang zijn O+

Troost je: het wordt makkelijker. M gaat nu rondjes rennen als hij energie over heeft. Als de tuin saai wordt dan meldt hij 'hennen' en dan mag je met 'm de straat op en neer draven :D

Disclaimer: ik hou heel veel van hem hoor O+ (ik denk, ik doe even een Coco :P )
pi_129955838
CS :D O+
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:04:29 #65
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129955862
Oh my, CS. Lekker bijgekomen op vakantie?? :+
Dan valt het hier wel mee _O-
pi_129955889
Oh god, dat klinkt als de mijne over een jaar O+

Gelukkig is z'n vader ook zo, dan kan ik op vakantie wellicht drie zinnen uit een boek lezen! *kijkt er nu al naar uit*
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:05:50 #67
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129955933
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:05 schreef Mineola het volgende:
Oh god, dat klinkt als de mijne over een jaar O+

Gelukkig is z'n vader ook zo, dan kan ik op vakantie wellicht drie zinnen uit een boek lezen! *kijkt er nu al naar uit*
Ben jij gek, dan gaat papa met hem op avontuur op de camping! Voor je t weet heb je je boek uit.
pi_129955938
Mooie box (en hele mooie kinders!)! Ik heb al eens zitten denken of wij zoiets voor buiten zouden willen (de box :) en dan een beetje groter..
pi_129955988
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh my, CS. Lekker bijgekomen op vakantie?? :+
Dan valt het hier wel mee _O-
Nou zeker :D Ach, daar hebben we 'm elke dag de speeltuin in gegooid, works like a charm.

Hij zit trouwens wel stil als hij zijn papfles krijgt. Of althans, het enige wat hij dan doet is met zijn hiel op je knieschijf bonken O+
pi_129956027
En je groeit erin hè, met 8 maanden gedroeg hij zich ook beduidend beschaafder :D
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:08:29 #71
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129956064
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nou zeker :D Ach, daar hebben we 'm elke dag de speeltuin in gegooid, works like a charm.

Hij zit trouwens wel stil als hij zijn papfles krijgt. Of althans, het enige wat hij dan doet is met zijn hiel op je knieschijf bonken O+
:D!

Oh, ja de flesjesmomenten. Dát zijn wel echt de knuffelmomenten. Gaan de oogjes op half 11, maakt hij kleine geluidjes, helemaal ontspannen terwijl ik hem 100 200 kusjes geef.
pi_129956126
O my. Dit is dus nog beschaafd. Brace yourself.... De dreumesperiode is coming
pi_129956212
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:05 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ben jij gek, dan gaat papa met hem op avontuur op de camping! Voor je t weet heb je je boek uit.
Daar hoop ik inderdaad stiekem op, maar drie zinnen zou al een vooruitgang zijn ten opzichte van de afgelopen tien jaar :+ Babysteps hè, niet teveel ineens willen.
pi_129956217
Dreumessen zijn leuk O+ O+ O+ Ik hou ook van de flesmomenten Spees. En ik ga 's avonds nog altijd even bij hem kijken voor ik ga slapen, dan ligt hij zo vredig en ontspannen en dan sta ik een tijdje naar hem te kijken en z'n snoetje te aaien O+ /weekdier
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:15:32 #75
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129956421
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:11 schreef Mineola het volgende:

[..]

Daar hoop ik inderdaad stiekem op, maar drie zinnen zou al een vooruitgang zijn ten opzichte van de afgelopen tien jaar :+ Babysteps hè, niet teveel ineens willen.
Elk jaar een zin erbij!
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:11 schreef Clubsoda het volgende:
Dreumessen zijn leuk O+ O+ O+ Ik hou ook van de flesmomenten Spees. En ik ga 's avonds nog altijd even bij hem kijken voor ik ga slapen, dan ligt hij zo vredig en ontspannen en dan sta ik een tijdje naar hem te kijken en z'n snoetje te aaien O+ /weekdier
Leuk he! Dat doe ik voortaan ook. Kijken dan. Aaien durf ik niet want hij wordt heel erg snel wakker. Maar even sluipvoetend gaan kijken hoe hij ligt..zo leuk! Zou er wel een kwartier naast kunnen staan. Die slaapgeluidjes en ontspannen houding O+
pi_129956425
Fieder die beentjes zijn zo herkenbaar! Op 9 van de 10 foto's lijkt het net alsof hij geen benen heeft :')

Hyperkinderen O+ Leuk om over te lezen vooral! :D

En weer supermooie foto's gezien.

Verder vergeten waar ik op ging reageren. Ik ga nu cadeautjes inpakken want mijn vriend is morgen jarig. Hij krijgt van F een mooie retro vliegenmepper O+ :D (ik wilde eigenlijk zo'n cheesy sleutelhanger met een foto van F erin, maar ik kon er nergens eentje vinden!)
pi_129956550
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:15 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Elk jaar een zin erbij!

[..]

Leuk he! Dat doe ik voortaan ook. Kijken dan. Aaien durf ik niet want hij wordt heel erg snel wakker. Maar even sluipvoetend gaan kijken hoe hij ligt..zo leuk! Zou er wel een kwartier naast kunnen staan. Die slaapgeluidjes en ontspannen houding O+
Doe jij dat nu pas...?! :@
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:21:39 #78
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129956782
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:17 schreef Mineola het volgende:

[..]

Doe jij dat nu pas...?! :@
Ja, sinds een paar weken pas. Tot 6 maanden kreeg hij altijd nog een voeding om 23:00 u dus dan ging ik altijd naar hem toe, en daarna werd hij altijd wakker als we op zijn kamer kwamen. Hij is helaas een enorm lichte slaper. Maar sinds hij door zijn bedje crosst en loopt weten we niet hoe hij in slaap valt dus toen zijn we standaard gaan kijken hoe hij erbij lag. En hij wordt er wel eens van wakker maar over het algemeen gaat het wel goed. Dus had het achteraf misschien wel iets eerder kunnen doen.
pi_129957264
Wat een mooie fotos!

Belle mooie doek ook. En mooie ogen!

Kaatje ik smelt. Dat handje vasthouden is te cute.

Shandaly wat een knapperds!
cath, handige box zeg. En lieve knappe meiden.

Ik schrik wel een beetje van de wilde baby verhalen. Ik denk nu dus wel dat F in de rustige categorie valt. Tuurlijk vindt ze t ook heel leuk om te stappen en te kruipen. Maar ze zoekt me ook de hele tijd op om te knuffelen en te kussen. En dan kan ze rustig op schoot zitten om te spelen enzo. Ik dacht dat dat normaal was.
Hoe doen jullie dat dan als je op een terras zit ofzo?
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:29:06 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129957295
Die verhalen :D Hyperbabies! Nou, dat zie ik Noor nog niet doen :').

Vanochtend drie (3!) druppeltjes olie in de melk gedaan wegens poeploze dagen en het idee dat het dwars begon te zitten en net de derde poepluier verschoond (waarvan 2 buiten de lijntjes }:| ), maarre zoveel invloed kunnen drie druppels olie toch niet hebben en zo lang ook? Nouja, zij is het weer kwijt :Y).
pi_129957404
De helft van de tijd er achteraan lopen zodat je geen fatsoenlijk gesprek kan voeren :+

Ik zoek een geschikte plek uit, zodat hij een beetje kan struinen zonder dat hij in gevaar kan komen en het liefst met een speeltuintje in de buurt of steentjes ofzo, waarmee hij kan spelen.

En wat is normaal? Mijn kind is gewoon wie hij is, en hij beweegt nou eenmaal dolgraag. En jongetjes zijn ook echt wel een tikje anders dan meisjes over het algemeen he? Ik vind het soms onpraktisch, maar ik kan hem nou eenmaal niet veranderen en hij is zo blij en energiek en zichzelf. Wordt vanzelf makkelijker als hij een beetje groter is en niet continu in de gaten gehouden moet worden.
pi_129957406
Spees, dat zou hier wel een kleine ramp zijn, hij slaapt godzijdank door elke horrorfilm die we kijken heen en visite hoeft ook niet zachtjes te doen. Ik kijk dus heel vaak hoe hij erbij ligt, dan zet ik zelfs het licht van mijn telefoon aan om zijn gezicht te beschijnen O+
Wel fijn dat je er nu alsnog van kunt genieten! Hoewel ik jouw foto van S die je springend staat op te wachten in bed ook niet meer vergeet, zó lief!!

XM ik dacht dat je gisteravond ook een poepexplosie had?
< kan het nergens terugvinden dus geen idee hoe ik daarbij kom :? Als ik 10 cc water extra in de fles doe dan heeft hij de fles erna een poepluier, dus ik kan me voorstellen dat dat met olie ook het geval is ja.
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:33:24 #83
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129957552
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:28 schreef Kwisted het volgende:
Wat een mooie fotos!

Belle mooie doek ook. En mooie ogen!

Kaatje ik smelt. Dat handje vasthouden is te cute.

Shandaly wat een knapperds!
cath, handige box zeg. En lieve knappe meiden.

Ik schrik wel een beetje van de wilde baby verhalen. Ik denk nu dus wel dat F in de rustige categorie valt. Tuurlijk vindt ze t ook heel leuk om te stappen en te kruipen. Maar ze zoekt me ook de hele tijd op om te knuffelen en te kussen. En dan kan ze rustig op schoot zitten om te spelen enzo. Ik dacht dat dat normaal was.
Vriendin van mij heeft een meisje van 7 dagen ouder dan Silvijn en zij is ook zo als jij jouw dochter omschrijft, blijft zo relaxt een uur op schoot zitten enzo. Zal wel verschil in karakter zijn, en misschien ook jongen/meisje verschil? Al is de dochter van Enf ook zo wild :+

En terras, toevallig vandaag met zijn vijven + Silvijn op het terras gezeten en dan is het eigenlijk 'geef de baby door' zodat iedereen omstebeurt met hem kan spelen en de anderen hun drankje kunnen drinken :7 . Want stilzitten op schoot werkt niet echt. Stil staan op schoot gaat al iets beter. Maar we waren wel De Badeend vergeten.

XM, geen idee, nooit van die druppeltjes geprobeerd!

Ah Suiker wat lief wat je zegt van die foto. Dat is ook echt iets om naar uit te kijken! En in jullie open ruimte mag je inderdaad van geluk spreken met F's slaapkwaliteiten!
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:34:51 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129957643
Nee hoor. We waren al drie dagen poeploos. Maar kan me niet voorstellen dat drie druppeltjes om 10:30 twaalf uur later nog doorwerken eigenlijk. Het CB zei ook water, maar dat vind ik zonde om te geven nu, aangezien dat ze dan minder melk drinkt.
pi_129957736
Dat kan ik me voorstellen ja!
pi_129957790
Denk ik ook Spees, dat jongetjes vaak wat drukker zijn. Wij zaten vorige week te eten en daar waren twee mensen met hun kleindochter. Die ze in haar kinderstoel zetten. Waar het grietje zeker een kwartier (!!) rustig bleef zitten spelen met een popje terwijl opa en oma keuvelden (!). Waarna ze keurig haar ijsje opat en daarna nog een tijdje bleef zitten. Om vervolgens náást de stoel van oma (!) met een steentje te spelen.

En toe had ik M dus al twee keer uit de keuken en drie keer uit een plantenbak geplukt, en ter vermaak al over het muurtje gelopen, twee keer kiekeboe gedaan bij het hek en hem mee naar de fontein genomen.

Tja :+
pi_129957887
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:30 schreef Clubsoda het volgende:
De helft van de tijd er achteraan lopen zodat je geen fatsoenlijk gesprek kan voeren :+

Ik zoek een geschikte plek uit, zodat hij een beetje kan struinen zonder dat hij in gevaar kan komen en het liefst met een speeltuintje in de buurt of steentjes ofzo, waarmee hij kan spelen.

En wat is normaal? Mijn kind is gewoon wie hij is, en hij beweegt nou eenmaal dolgraag. En jongetjes zijn ook echt wel een tikje anders dan meisjes over het algemeen he? Ik vind het soms onpraktisch, maar ik kan hem nou eenmaal niet veranderen en hij is zo blij en energiek en zichzelf. Wordt vanzelf makkelijker als hij een beetje groter is en niet continu in de gaten gehouden moet worden.

Dat dus!
Merk hier ook verschil tussen zoon en dochter. Elise is rustiger, sowieso minder snel qua motoriek. En blijft rustiger zitten. Helemaal vergeleken met haar broer.
Nu kan ik m ook veel meer zijn gang laten gaan gelukkig.
pi_129957952
Ik ben vandaag sushi gaan eten met n vtiendin en F. Zeker 1,5uur gezeten. Eerste hLf uur zat ze inde kinderstoel zelf een boterham te eten. Toen een kwartier op schoot spelen met n speeltje. Toen n half uur op de grond naast mijn stoel met de luiertas spelen en toen nog de fles bij mn vriendin op schoot en knuffelen. Toen zijn we gegaan en werd ze ook net moe.
Ik klaag nooit meer.
pi_129957966
ff spammen...

SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door Loj op 12-08-2013 00:11:26 ]
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:40:51 #90
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129958031
Clubsoda _O-

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:37 schreef Clubsoda het volgende:
Denk ik ook Spees, dat jongetjes vaak wat drukker zijn. Wij zaten vorige week te eten en daar waren twee mensen met hun kleindochter. Die ze in haar kinderstoel zetten. Waar het grietje zeker een kwartier (!!) rustig bleef zitten spelen met een popje terwijl opa en oma keuvelden (!). Waarna ze keurig haar ijsje opat en daarna nog een tijdje bleef zitten. Om vervolgens náást de stoel van oma (!) met een steentje te spelen.

En toe had ik M dus al twee keer uit de keuken en drie keer uit een plantenbak geplukt, en ter vermaak al over het muurtje gelopen, twee keer kiekeboe gedaan bij het hek en hem mee naar de fontein genomen.

Tja :+
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:39 schreef Kwisted het volgende:
Ik ben vandaag sushi gaan eten met n vtiendin en F. Zeker 1,5uur gezeten. Eerste hLf uur zat ze inde kinderstoel zelf een boterham te eten. Toen een kwartier op schoot spelen met n speeltje. Toen n half uur op de grond naast mijn stoel met de luiertas spelen en toen nog de fles bij mn vriendin op schoot en knuffelen. Toen zijn we gegaan en werd ze ook net moe.
Ik klaag nooit meer.
Wow. Als dat bij S gebeurt bel ik de huisartspost.
pi_129958057
KJ, wat een lieve foto's O+

Kyara's dolle trio O+

Fieders bewegelijke jommetje O+

En die verhalen over hyperbabies :D
Ik denk dat Nin er nu nog een beetje tussen in zit, ze is best bewegelijk maar tegelijk ook wel een rustig kindje O+
pi_129958073
En nu lees ik de post van cs pas haha.
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:41:32 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129958088
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die verhalen :D Hyperbabies! Nou, dat zie ik Noor nog niet doen :').

Vanochtend drie (3!) druppeltjes olie in de melk gedaan wegens poeploze dagen en het idee dat het dwars begon te zitten en net de derde poepluier verschoond (waarvan 2 buiten de lijntjes }:| ), maarre zoveel invloed kunnen drie druppels olie toch niet hebben en zo lang ook? Nouja, zij is het weer kwijt :Y).
Ik denk dat ze gewoon een flinke buik vol had :Y

En belle zei het ook al, maar misschien dat ze daarom ook wel even wat minder dronk dan voorheen! Dus wie weet gaat ze vanavond of morgen wel inhalen :9
pi_129958127
Nou inderdaad, 3 poepluiers op een rij, dat was een hele buik vol XM!
pi_129958168
quote:
Check!

Als ik haar optil om te knuffelen, wordt ze Heel Boos en gaat ze worstelen om los te komen :')

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:28 schreef Kwisted het volgende:
Oh, dan vindt ze het meestal wel heel leuk om gewoon mensen te kijken. En ik zorg ervoor dat ik dan altijd iets van een yoghurtje/fruitje/boterham bij me heb. Ze blijft wel stil zitten voor eten. Niet om mama te knuffelen, dat niet. Maar eten is blijkbaar wel leuk genoeg. ;( :+

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:03 schreef Clubsoda het volgende:
Disclaimer: ik hou heel veel van hem hoor O+ (ik denk, ik doe even een Coco :P )
:D

Mijn moeder smste daarstraks dat Saar gewoon lief was gaan slapen. Zonder te huilen.
Man & ik zijn stiekem een beetje teleurgesteld :@ Ze zou ons heus wel een beetje mogen missen, verdorie! :')

Suiker, (alvast) gefeliciteerd met je vriend!

L0j, ik kan de foto's niet zien!

Film was trouwens tof! Zijn naar Pacific Rim geweest.
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:42:54 #96
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129958177
E kan zich heel rustig op schoot vermaken, maar als ze moe begint te worden kan ze helemaal hyper zijn :')
pi_129958199
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:39 schreef Kwisted het volgende:
Ik klaag nooit meer.
Ik ben laatst zeker 3 uur met een vriendinnetje op een terras gaan zitten en daarna zijn we nog uit eten geweest. Maar op beide plekken was een fijne zandbak met graafauto's enzo. Geen kind heb je aan hem, al die tijd zoet alleen zitten spelen (hij kan zich namelijk echt heel goed alleen vermaken, hij moet alleen wel bewegingsruimte hebben). Het is gewoon een kwestie van de goede plek kiezen.

En mijn spook is natuurlijk al anderhalf, loopt en rent en klimt. Z'n actieradius is ook simpelweg een stuk groter.
pi_129958322
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:39 schreef Loj het volgende:
ff spammen...

SPOILER
Huh?? Loj ik kan je foto's niet zien mobiel maar bovenaan staat een linkje naar een afbeelding. Maar als ik daarop klik krijg ik mijn eerste foto van Rosalie te zien :?
pi_129958335
Hmz, waarom doen m'n foto's t niet :(

Een moment ze komen eraan ;)
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:45:39 #100
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129958348
Oh ja nu je het zegt Coco, stilzitten ging hier ook prima met stukjes brood! Leuk dat je een fijne filmavond hebt gehad. Saar mist jullie wel, maar die wil gewoon de stoere meid uithangen voor opa en oma.

Ohja Suikeroom vergeten, van harte en wat een leuk cadeauidee :s)
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:46:10 #101
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129958380
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:45 schreef danic het volgende:

[..]

Huh?? Loj ik kan je foto's niet zien mobiel maar bovenaan staat een linkje naar een afbeelding. Maar als ik daarop klik krijg ik mijn eerste foto van Rosalie te zien :?
Loj is betrapt! Heeft stiekem geen kind maar leent andermans foto's! :+
pi_129958384
Heb trouwens de foto van de grondbox gemist. Neem aan dat dat een soort ren voor baby's is?

Wij hebben onze benedenverdieping pas verbouwd. En nu hebben we de huiskamer eigenlijk zo ingericht dat het een grote box is. Rondom staan alle spullen (en ze kan/mag ook overal aan; ze kan vrijwel nergens bij waar ze niet aan zou mogen komen), en het midden is helemaal leeg.

Nu alleen nog het traphekje plaatsen, want ze kan nu wel nog naar de gang kruipen. En dat mag ze dus net niet. Challenge accepted overigens :+
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:46:23 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129958391
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:42 schreef bellelena het volgende:
Nou inderdaad, 3 poepluiers op een rij, dat was een hele buik vol XM!
Het was wel gewoon soepele poep, dus dat lijkt me geen obstipatie dan. Dat kan toch ook niet met bv dacht ik gelezen te hebben op borstvoeding.com..
pi_129958440
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:45 schreef danic het volgende:

[..]

Merkte ook dat ze t niet deden dus ging ff kijken of ik verkeerde codes had gebruikt, en keek toevallig op ff via jouw foto's uit dit topic en drukte op t verkeerde knopje, sorry :(
Probeerde zo snel mogelijk weer te verwijderen maar je was me voor :(
pi_129958483
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ja nu je het zegt Coco, stilzitten ging hier ook prima met stukjes brood! Leuk dat je een fijne filmavond hebt gehad. Saar mist jullie wel, maar die wil gewoon de stoere meid uithangen voor opa en oma.
Ah ja, daar gaan we ook wel vanuit hoor. Tis alleen maar fijn natuurlijk dat ze zich zo thuis voelt bij opa en oma O+

Maar we hadden het niet erg gevonden als ze op zn minst heel even een heel klein beetje had gehuild, even, voor het idee. :+
pi_129958537
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:46 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Loj is betrapt! Heeft stiekem geen kind maar leent andermans foto's! :+
Oeps, betrapt... ;) Nu ff uitzoeken waarom ze t niet doen hoor :(
pi_129958553
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:47 schreef Loj het volgende:

[..]

Merkte ook dat ze t niet deden dus ging ff kijken of ik verkeerde codes had gebruikt, en keek toevallig op ff via jouw foto's uit dit topic en drukte op t verkeerde knopje, sorry :(
Probeerde zo snel mogelijk weer te verwijderen maar je was me voor :(
Ik dacht al dat mijn telefoon raar deed!
No problem!

En die grondbox vergelijken met een ren voor baby's _O-
pi_129958584
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Het was wel gewoon soepele poep, dus dat lijkt me geen obstipatie dan. Dat kan toch ook niet met bv dacht ik gelezen te hebben op borstvoeding.com..
Nee, is ook niet erg/gek/raar hoor, paar poepluiers achter elkaar! Maar voor haar voelt het vast fijn dat het er uit is :* En, wat LB ook noemde, nu past er vast weer nieuw eten bij :D
pi_129958636
Haha Coco je post. Ze mist je vast onbewust ;) geniet ervan

Over knuffelen, F wordt boos als ik haar neerzet. Ze klampt zich vast aaN mijn nek. Dan smelt ik wel. Ze doet dat overigens ook bij andere bekende. Ze vindt ook altijd alles prima, waar ik ook met haar ben of wat ik ook doe. Ik kan dus letterlijk overal met haar komen. Ze is altijd rustig.

Daarentegen mis ik dan wel ooit het hele enthousiaste. Het schateren is best zeldzaam bijv.

Houden jullie kindjes ook zo van andere kindjes? F is echt gek op kindjes, op de opvang houdt ze dan alles in de gaten. Ook tijdens de sushi weet ik steevSt als ik F hoor dat ze ergens een kind ziet en daar op reageert. Zo schattig!
pi_129958693
quote:
Ik sluit me met mijn hyperbaby (7,5 mnd) aan bij de ADHD-club! Tijgeren, zitten, optrekken, rollen, scheuren, trappen...rustig op schoot is eigenlijk geen optie. Wel als ik haar vasthoud en rondloop.
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:51:51 #111
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129958706
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ah ja, daar gaan we ook wel vanuit hoor. Tis alleen maar fijn natuurlijk dat ze zich zo thuis voelt bij opa en oma O+

Maar we hadden het niet erg gevonden als ze op zn minst heel even een heel klein beetje had gehuild, even, voor het idee. :+
Ja snap het :+ wel een relaxt eerste logeerpartijtje zo!
pi_129958747
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:50 schreef Kwisted het volgende:
Daarentegen mis ik dan wel ooit het hele enthousiaste. Het schateren is best zeldzaam bijv.
Ze schaterlacht bij papa en oma. Ik ben meestal niet grappig genoeg :') :+

En Saar vindt andere kindjes inderdaad fantastisch! :Y
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:54:04 #113
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129958806
Ja die aantrekkingskracht van andere kindjes is leuk O+

Marathonvoetbalavond is bijna om, dus ik ga weer even sociaal doen. Welterusten en een goede nacht voor iedereen!
pi_129958911
Ik had haar vandaag 2x aan het schateren. De blokkentoren omgooien en boem roepen was hilarisch én lachende babytjes op youtube moest ze van schateren. Hoe leuk is dat :D
pi_129959136
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:39 schreef Loj het volgende:
ff spammen...

SPOILER
Jullie moeten het met linkjes doen, ik snap t niet ;) en ik hoor een ventje pruttelen!

Ow en niet quoten plz, ik haal ze strakjes weer weg :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Loj op 12-08-2013 00:10:07 ]
pi_129959303
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:00 schreef Loj het volgende:

[..]

Jullie moeten het met linkjes doen, ik snap t niet ;) en ik hoor een ventje pruttelen!

Je moet je linkjes tussen [img] en [/img] zetten, dan is het gefixt :)
pi_129959531
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:03 schreef Oognip het volgende:

[..]

Je moet je linkjes tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] zetten, dan is het gefixt :)
Dat zou je zeggen he;)
pi_129959595
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:08 schreef Loj het volgende:

[..]

Dat zou je zeggen he;)
Die url= moet je weg laten :P
Beetje lastig dat je ze weg wil halen straks, anders kon ik ze wel voor je fixen :P
pi_129959949
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:00 schreef Loj het volgende:

[..]

Wow, die overgang van 5 naar 7 maanden! :o Wat een ondeugende blik :D
  maandag 12 augustus 2013 @ 05:50:26 #120
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129966805
Mogge :O

Vandaag weer een vroege dienst... maar dit keer had ik zelf ook een wekker gezet! :D

Kan nu dus nog effies mn ogen sluiten O+
pi_129966946
Gisteravond was ik met mijn ouders en broertje naar de kermis geweest. Mijn man is met A thuis gebleven want we vonden beide dat A niet tussen al die herrie mee moest gaan. Hij is nog wel erg klein.
Toch zag ik wel moeders die wel hun baby hadden meegenomen.
Wat vinden jullie?
pi_129966981
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:30 schreef Clubsoda het volgende:

Op een terras gaat het dus zo, maar dan zonder het lopen. En ook hier 'geef de baby door'. Ik begin trouwens met hem zo lang mogelijk in de wagen te laten zitten.

En anderhalf uur uit eten! Wow :o Ik kan echt hem niet naast mijn stoel op de grond zetten en dat hij dan stil blijft zitten. (in een restaurant of buiten vind ik dat sowieso een beetje smerig :@)

Ik vind het vooralsnog gewoon jongetjesgedrag. En erfelijk belast dus, in zijn geval. :+

Loj, foto's gemist...

Gisteravond hebben we met z'n drietjes aan tafel en hetzelfde gegeten (ok, de een at iets gepureerder dan de ander en viel wat eerder uit, maar toch) O+
pi_129966987
Kj wat een lieve mooiefotos van je kroost!
pi_129966988
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 06:57 schreef vencodark het volgende:
Gisteravond was ik met mijn ouders en broertje naar de kermis geweest. Mijn man is met A thuis gebleven want we vonden beide dat A niet tussen al die herrie mee moest gaan. Hij is nog wel erg klein.
Toch zag ik wel moeders die wel hun baby hadden meegenomen.
Wat vinden jullie?
Na bedtijd laat ik hem sowieso thuis, en kermis zou ik mijn baby nu pas overwegen mee te nemen. Vooralsnog een nee, hij heeft er niks aan en ik word zelf bijna al gek van al die lampjes en geluiden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mineola op 12-08-2013 08:07:31 ]
pi_129966998
Venco bij ons was het vorige week kermis. Ben twee keer even met Djenna geweest nadat ze haar slaap uit had overdag. 'S avonds zelf geweest met oppas thuis. Heb me er ook over verbaasd hoeveel kleine kinderen/babies er waren.. zou ik zelf nooit doen.
pi_129967297
Leuk al die verhalen over stuiterballen. Mijn oudste is ook zo. Heerlijk vind ik het maar soms wel vermoeiend. Ben dan zo benieuwd hoe Kyan word / is.
pi_129967303
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja, een praatgroep is een idee :+ Ik vind het wel leuk hoor, dat het geen slome duikelaar is, maar soms kijk ik in het zwembad bijvoorbeeld wel eens jaloers naar ouders met een kind dat gewoon stilzit of ligt tijdens het aankleden :o Terwijl jij daar met een squattend en pirouttes draaiend kind probeert die romperknoopjes dicht te friemelen bij 40 graden :% Of moeders die zowaar hun shampoo uit de zwemtas kunnen pakken zonder dat de eerste drie pogingen onderbroken worden doordat je je kind haast uit het pierenbadje moet plukken en je dan maar met een worstelende, gillende dreumes wanhopig probeert met één hand die verdomde shampoo te zoeken. Of kindjes die heel lief mama een kusje geven en dan kroelen op schoot, waar alles wat jij oogst trampolinespringen op je buik, een knalharde kopstoot en een paar boventanden in je wang zijn O+

Troost je: het wordt makkelijker. M gaat nu rondjes rennen als hij energie over heeft. Als de tuin saai wordt dan meldt hij 'hennen' en dan mag je met 'm de straat op en neer draven :D

Zoooooo herkenbaar :D :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129967334
Kermis zou ik denk ik niet doen.
Uit eten doe ik dan weer wel. Kyan gaat dan in de buggy of draagdoek of mc en als hij dat zat is op schoot.
pi_129967536
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 07:04 schreef Mineola het volgende:

[..]

Op een terras gaat het dus zo, maar dan zonder het lopen. En ook hier 'geef de baby door'. Ik begin trouwens met hem zo lang mogelijk in de wagen te laten zitten.

En anderhalf uur uit eten! Wow :o Ik kan echt hem niet naast mijn stoel op de grond zetten en dat hij dan stil blijft zitten. (in een restaurant of buiten vind ik dat sowieso een beetje smerig :@)

Ligt eraan waar ik ben hoor. Ik inspecteer eerst heel de boel. En tsja thuis speelt ze ook buiten, ze worden nou eenmaal vies denk ik dan.

Over kermis, ik ben een keer smiddags gegaan met F.leur en ik vond het echt 3x niks. Ze heeft er nog geen zak aan en die muziek staat zoooo hard. Was echt bang voor gehoorbeschadiging ofzo.

Het was vanmorgen half 8! Ze begint het te snappen! Wel 1x eruit geweest voor haar speentje, maar dat geeft niet. Jeuj *O*
Betekent voor mij dat ik niet met haar ga slapen tijdens haar dutje, en dus meer tijd heb voor mezelf.
Gisteren had ik zelfs tijd om mijn haar te stijlen smorgens :o ;)
pi_129967658
Venco, toen F twee weken was was het hier koninginnenacht. Ik heb hem doen in de doek meegenomen de stad in. Hij is niet een keer wakker geworden maar als we in de buurt van boxen kwamen was ik niet echt op mijn gemak. Het was mijn eerste echte uitstapje, los van een retourtje brievenbus O+ Het voelde toen heel belangrijk dat dit soort dingen nog kunnen.
Nu zou ik het niet meer doen denk ik, want nu schrikt hij wel van geluiden en is hij zich veel meer bewust van wat er om hem heen gebeurt.
Als dit voor jullie goed voelde dan lijkt het me de juiste keuze!
pi_129967716
Leuk al die verhalen over drukke kindjes
XM dat zal opluchten!
Suiker gefeliciteerd met je vriend
Coco fijn dat het goed ging maar ik snap jou ook wel :P
Kwisted hoera voor je goede, lange nacht

Mijn man heeft L vanmorgen zn fles gegeven en met m gespeeld. Hij is weer 3x van rug naar buik gerold *O* *O* *O* Hij kan alleen nog niet terug, tranen!
pi_129967841
Grappig fieder. Hier juist andersom. Wel vam buik naar rug maar terug doet hij nog niet. Best lastig met een buikslaper. Want nog niet moe genoeg betekend rollen maar niet terug kunnen om te slapen.

Je blik veranderd dan he suiker. Ik weet bij de eerste nog wel dat ik "mijn" series moest opgeven om zo wat bij te slapen. Sindsdien volg ik niets meer maar intresseerd het me ook niet terwijl ik in de avonden nu mijn handen vrij heb. Je beeld veranderd gewoon.
pi_129967860
Fieder wat knap! Ik dacht dat ze meestal eerst van buik naar rug rolden! F is echt zo'n gestrand walvisje, maakt dan van die Ehh! Ehhhhhr! geluiden. Als ik zijn armpje goed leg kan hij wel zelf van buik naar rug. Maar van rug naar buik kan ik me niet eens voorstellen! Zal eens een youtubefilmpje kijken :D

Oh As nu post jij dat ook net. Dat lijkt mij dus ook een uitdaging, als hij straks van buik naar rug rolt kan ik hem waarschijnlijk dertig keer per nacht terugdraaien :')

Kwisted ineens meer tijd voor jezelf! Geniet ervan :)

Toen Suikeroom vandaag F uit bed ging halen had hij het cadeautje toevállig in zijn hand, leuk leuk. Dat is het voordeel van een vliegenmepper he, die kan hij al heel goed heen en weer zwaaien w/
(van mij heeft ie ook nog leuke dingen gekregen hoor, de vliegenmepper was niet het hoogtepunt :@ :D )
pi_129967910
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:42 schreef As1981 het volgende:

Je blik veranderd dan he suiker. Ik weet bij de eerste nog wel dat ik "mijn" series moest opgeven om zo wat bij te slapen. Sindsdien volg ik niets meer maar intresseerd het me ook niet terwijl ik in de avonden nu mijn handen vrij heb. Je beeld veranderd gewoon.
Nou dit dus! Voor F.leur keek ik best veel tv. Volgde ook een aantal series. Nu helemaal niets meer haha. De tv staat altijd uit. En als hij dan savonds aan gaat dan kijken we samen een film ofzo.
Oh en ik heb wel dat álles op tv wat over babies/kinderen gaat me ineens super boeit haha.

Leuk Fieder en As, rollende babytjes *O* :D
pi_129967936
Slaapt hij nu in de nacht ook op zijn buik suiker? Als we nu bij hem moeten kijken in de nacht ligt hij idd op zijn rug.

En hier draait hij bijna van rug naar buik. Maar net dat laatste zetje doet hij niet. Maar dat doet hij al heel lang zo
Oh en mijn baby is vandaag een half jaar *O*
pi_129967997
Ik zou mijn baby ook niet 's avonds mee naar de kermis nemen, avond is gewoon slaaptijd (in bed).

Als we overdag naar iets lawaaierigs gaan (koninginnedg, roze zaterdag, of gewoon waar luide muziek is), doen we haar een koptelefoon op. Mensen staren haar dan wel aan, maar ik vind het wel echt schattig O+ Die dingen werken echt goed, ze vindt het prima om op te hebben, en ze dempen echt heel veel geluid. Speciaal voor babietjes.

Even een foto, niet quoten.

SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door Olf op 12-08-2013 11:10:49 (foto weg!) ]
pi_129968029
Oh wij volgen juíst weer allemaal series! Als F rond 20:00 slaapt ploffen we lekker op de bank met een wijntje/biertje. Maar inderdaad, sommige dingen zijn minder belangrijk geworden.

Ik ben nog steeds blij dat we toen de stad in zijn gegaan hoor, ik had het CB zelfs nog gebeld of het wel een goed idee was. Ik woon midden in het vrijmarktgebied dus thuis zitten is hier ook niet echt leuk. Ik vond het heel fijn dat F het eerst uitstapje in de draagdoek zo lekker had geslapen en dat het duidelijk was dat we wel leuke dingen konden doen met baby! En dat is zo gebleven, nu met draagzak, we kunnen daarmee eigenlijk nog alles doen.

Olf wat een cutie is het! O+ En ja die ghoorbescherming is ideaal.
Nu ik de foto zie.. F houdt nog steeds zijn speen niet in. Maar hij valt wel in slaap met een speen. Als hij in bed ligt lukt het wel redelijk maar als hij zit of op zijn rug ligt dus niet. Niet heel handig..

As ja hij slaapt al een hele poos ook 's nachts op zijn buik. Als hij niet wil slapen leggen we hem wel eens op zijn rug, dan wordt hij wel rustig maar hij gaat dan spelen. Maar dat zal allemaal wel weer veranderen, nu vindt hij het in de box ook leuk om op zijn buik te spelen en als hij straks kan rollen enzo.. En een half jaar!! *O* Jeetje wat gaat het hard zeg, jullie baby's zijn voor mijn gevoel helemaal niet zo heel veel ouder dan F maar een hálf jáár :o
pi_129968193
Oh As en Suiker ik wist niet dat ze eerst buik naar rug deden! Mijnes is eigenwijs :') :D
Rollende kindjes zijn leuk
Hoera As voor de halfjaardag! *O*
pi_129968221
ohh Olf wat een mooi kindje zeg O+ O+ O+

edit: haal weg haal weg, want mijn eierstokken klapperen zo hard dat het zeer doet! :D
pi_129968238
Olf :o ik heb pre-cies zo'n foto van mijne met koninginnedag! Echt, ik dacht even 'hoe komt zij aan mijn foto!'
Wat een popje!

Ik neem tegenwoordig alles wat ik (misschien) wil zien op en kijk het later. Kun je ook mooi meteen de reclame doorspoelen.
pi_129968263
Kyan is ook niet zo heel veel ouder. Dus voor je het weet is F ook een half jaar.
En herkenbaar hoor. Wij doen ook alles nog en nemen hem heel vaak mee in de drager.
Hij gaat vrijdag niet mee naar de efteling maar dat is meer omdat we net terug zijn van vakantie en we zaterdag mijn oudste zijn feestje hebben. Is misschien wat te veel anders.
En als hij nog niet kan slapen laten we hem ook altijd op zijn rug spelen zodat hij zijn rust vind en dan draaien we hem om.

Olf ik vind het een goede oplossing maar niet zo comfortable er uit zien :@
pi_129968401
Mijn neefje had die gehoorbeschermers ook en die vond het ook totaal geen probleem. Maar ik snap wel wat je bedoelt As. F zou ook best baat hebben bij zo'n babyzonnebril denk ik, maar dat vind ik er ook zo oncomfortabel uitzien met zo'n elastiek.

Kwisted :D Wat is daar erg aan? Mag je niet meer? ;)
pi_129968420
Die heb ik dan wel maar blijft toch niet goed zitten. Tijdens de vakantie 1x opgehad :D
pi_129968435
Die zonnebril hebben wij ook en die wil hij niet echt op. Raar beeld geeft zo'n bril natuurlijk ook
Met de gehoorbeschermer daarentegen had hij geen enkel probleem. Het is een heel zacht ding en dat elastiek zit helemaal niet strak.
pi_129968461
Ik zie nu pas dat Kyan een half jaar is!
*O*
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:21:02 #146
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129968480
Morning :W
Vind zo'n koptelefoon er ook niet oncomfortabel uitzien eigenlijk. Zonebrilletjes wel jammer genoeg. Net als F lijkt S ook wel last te hebben van fel licht soms.

Wat een leuke foto Olf :) ik denk trouwens dat mensen kijken omdat ze het leuk vinden hoor, niet raar of afkeurend.
pi_129968484
Het elastiek is echt heel los, je kan het zelf afstellen, en laat ook helemaal geen afdruk achter ofzo :)
Maar snap wel dat het er gek uit ziet, maar he, oren die het doen zijn ook wat waard ;)
pi_129968499
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:49 schreef danic het volgende:

[..]

En die grondbox vergelijken met een ren voor baby's _O-
En het klopt nog ook! Het ziet er niet uit.
Maar ze spelen er heerlijk en ik heb er veel meer rust door. Win/win.
Met een meidenkwartet
pi_129968521
Een halfjaardag voor Kyan! Hoera! *O*
pi_129968543
Nou als ik dat zo lees over die brillen ben ik extra blij dat de tropische dagen voorbij zijn, want F had de hele tijd rode traanoogjes (ook binnen). Ik hoop dat dat nog een beetje bijtrekt. De vorige keer gingen ze bij het CB met een lampje in zijn oog schijnen toen ik vroeg of hij niet wat gevoelig was voor licht. Toen knipperde hij niet eens :')
(dat opnemen doe ik ook trouwens mineola, ideaal! zelfs met het 8 uur journaal 's morgens en 's avonds)

Cathmar die grondbox ziet er superhandig uit! :Y
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:26:53 #151
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129968589
Oh ja series. Kijken wij ook nog. Das wel een groot voordeel aan een baby die om 19:00 al slaapt *O* Zitten nu in het laatste seizoen van Dexter, hebben daarvoor The Following gekeken en yay, binnenkort begint Homeland weer! Kwisted ik vind ook veel programma's leuk die over baby's of zwangerschap gaan voortaan.

Ik heb gisteren zelfs met plezier een programma met een britse nanny gekeken :@

:D Dat lampje bij het CB. Staat nu in dossier: 'sugarmama gevoelig voor overmedicaliseren kind'.;)
pi_129968619
Van harte halfjaardag As *O*

En voor de rollende babies van As en Fieder *O*

En wat een mooie baby heb je gemaakt Olf en wat schattig met die gehoorbeschermin O+

Kwis wat heerlijk dat je nu wat meer tijd voor jezelf hebt :Y
pi_129968636
Oh en wij volgen alle series nog steeds, Dexter/Suits/shameless/etc we downloaden ze en gaan dan wat vroeger naar boven en dan kijken we lekker knus met een slapende mini tussen ons in, in bed O+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 09:31:06 ]
pi_129968672
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:29 schreef Logician het volgende:
Oh en wij volgen alle series nog steeds, Dexter/Suits/shameless/etc we downloaden ze en gaan dan wat vroeger naar boven en dan kijken we lekker knus met een slapende mini tussen ons in, in bed O+
Wat klinkt dat ongelofelijk jaloersmakend O+

Onze mini is nu al tv-verslaafd, dus die zou gewoon meekijken :')
Sarcasme. Herken het.
pi_129968694
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:29 schreef Logician het volgende:
Ohja Suits! Die was ik vergeten, ook van die heerlijke wegkijktv. Lekker hoor boven in bed O+
pi_129968719
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat klinkt dat ongelofelijk jaloersmakend O+

Onze mini is nu al tv-verslaafd, dus die zou gewoon meekijken :')
Mijn baby is voornamelijk iphone verslaafd, heb 2x een filmpje van Tulli laten zien op de tel en sindsdien zodra ze dat ding ziet is het gillen omdat ze de tel wil.
SPOILER
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:35:41 #157
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129968744
Hebben jullie ook toddler lock om mee te spelen? Is hier een succes. Althans maanden geleden, al een tijd niet meer geprobeerd.
Logi elke keer als ik jouw sig zie dan voel ik gewoon bijna een bij knappen in mijn mond :X :')
pi_129968745
Grappig die verschillen. Ik hang tegenwoordig op de bank met mijn telefoon :D
pi_129968773
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Hebben jullie ook toddler lock om mee te spelen? Is hier een succes. Althans maanden geleden, al een tijd niet meer geprobeerd.
Logi elke keer als ik jouw sig zie dan voel ik gewoon bijna een bij knappen in mijn mond :X :')
:D maar maar jij bent toch geen man? ;)
pi_129968781
Hahahahahaha Logi ze is ècht boos!!
Toddler Lock? Ff googlen... ahhh wowww O+
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:37:36 #161
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129968782
Bewijsdrang denk ik!
*lage stem* huuuhhh ik kan ook op bijen kauwen jonguhhh *knap*

Dat filmpje :D ze is idd echt boos!
pi_129968783
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:35 schreef As1981 het volgende:
Grappig die verschillen. Ik hang tegenwoordig op de bank met mijn telefoon :D
Ik ook, tijdens het voeden voornamelijk aangezien ze altijd in slaap valt aan de borst :)
pi_129968786
HAHAHA Logi ik ga stuk hier! Dat kan dus echt zo vroeg al? :o Nou dan is F gewoon aan het etteren hoor als we hem in bed leggen.
Buik: huilen
Rug: lachen, spelen
Optillen: lachen, kletsen
En ook met traantjes he! }:|
(soms heeft ie wel krampjes hoor, maar soms weet ik het nog zo net niet!)

Wat een ontzettende lekkere bolle wangen heeft jouw drammertje trouwens O+
Toddler Lock ga ik ook even googlen.
pi_129968792
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat heb ik ook met die bijen! :Y) Au! Wat is toddler lock?

Hier ook series! Dexter, Himym, Modern Family. En toen baby nog een babietje was ben ik per ongeluk met de genantste serie ooit begonnen, zo lekker nostalgisch: Dawson's Creek Jeugdsentiment! :@
pi_129968805
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:37 schreef Fieder het volgende:
Hahahahahaha Logi ze is ècht boos!!
Toddler Lock? Ff googlen... ahhh wowww O+
Ja erg he!? Zo gaat het ook als haar iets niet lukt met een speeltje, hoe vaak bezoek/fam al niet dachten dat er iets mis was terwijl ze gewoon haar zin niet kreeg :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 09:39:55 ]
pi_129968817
Oh, ik heb gegoogled, die hadden we ook gedownload ja, maar toen deed het haar nog niets!

Logi, kan nu je filmpje niet kijken aaaah, ben benieuwd!
pi_129968820

Wij hebben tot nu toe eigenlijk geprobeerd F bij alle schermen uit de buurt te houden. Ik was vorige week bij een vriendin en die zet haar zoon (8 mndn) de halve dag voor de tv want dan heeft ze geen kind aan hem.
Ik snap wel dat er iets is veranderd en dat dit soort spelletjes ook leerzaam zijn enzo, maar ik moet er nog even aan wennen...
pi_129968856
Logi, ik zit op mn werk dus filmpje kijken lukt niet, maar Isa is aan alles verslaafd wat bewegend beeld heeft. Tv, ipad, telefoon... ze heeft nog niet door dat die dingen aan kunnen en kan ze ook niet vasthouden ofzo, maar laatst lagen we samen op bed en ik was een spelletje aan het spelen op mijn iphone, zet dat ding uit, hoor ik ineens een verontwaardigde schreeuw naast me. Mevrouw was mee aan het kijken en not amused dat ik dat ding uitzette :')
Sarcasme. Herken het.
pi_129968886
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
Logi, ik zit op mn werk dus filmpje kijken lukt niet, maar Isa is aan alles verslaafd wat bewegend beeld heeft. Tv, ipad, telefoon... ze heeft nog niet door dat die dingen aan kunnen en kan ze ook niet vasthouden ofzo, maar laatst lagen we samen op bed en ik was een spelletje aan het spelen op mijn iphone, zet dat ding uit, hoor ik ineens een verontwaardigde schreeuw naast me. Mevrouw was mee aan het kijken en not amused dat ik dat ding uitzette :')
:D :D
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:45:37 #170
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129968954
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:39 schreef Suikertante het volgende:

Wij hebben tot nu toe eigenlijk geprobeerd F bij alle schermen uit de buurt te houden. Ik was vorige week bij een vriendin en die zet haar zoon (8 mndn) de halve dag voor de tv want dan heeft ze geen kind aan hem.
Ik snap wel dat er iets is veranderd en dat dit soort spelletjes ook leerzaam zijn enzo, maar ik moet er nog even aan wennen...
Zal het even nuanceren want hier doen we dat ook niet vaak. Ik had me voordat hij er was wel voorgenomen om het niet te doen, maar nu kijkt hij om de dag wel eens een filmpje op de laptop, als ik zijn eten maak ofzo. Da's een minuutje of 5-6 geloof ik, die Egg Birds. Of soms Pocoyo, de tip van Coco. Oh en we kijken sinds kort wel eens samen O+ Sesamstraat O+ . Ik vergeet het bijna altijd want het is op een heel onhandig tijdstip, maar dan zit hij dus echt minutenlang stil naast mij te lachen om Bert en Ernie en Elmo enzo.
pi_129969018
quote:

Dat is idd ook niet mijn manier, ze mag 's ochtends 30min babytv en om 18u 30min.
Af en toe mag ze op de ipad, maar zeker niet dagelijks :)

Gister trouwens ontdekt dat ze de beatles yesterday echt tof vindt!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 09:50:06 ]
pi_129969041
Emoties zoals verontwaardiging zien wij eigenlijk nog helemaal niet bij F.

Ik ben helemaal niet anti-tv ofzo hoor, ik heb Molletje, Buurman&Buurman en Shaun the Sheep al klaar liggen O+ Maar dingen zoals Egg Birds enzo, tot ik hier kwam wist ik niet eens van het bestaan af.
Ik begin nu nieuwsgierig te worden hoe hij dat vindt :D
En ik ga hem straks een filmpje van lachende baby's laten zien, wie zei dat nou laatst, dat dat een hit was?

Als hij iets ouder is denk ik best dat ik hem vijf minuten tv laat kijken als ik even iets moet doen hoor. Maar ik hoor wel eens dat kinderen uren tv kijken per dag en dan gaat het om baby's van drie maanden, nee dat vind ik niet zo'n goed idee.

Mijn vriend zag net trouwens dat filmpje van Toddler Lock voorbij komen en is helemaal verontwaardigd dat ik benieuwd ben hoe F daarop reageert :D (terwijl wij zelf de héle dag achter de pc/mac zitten!)
pi_129969055
Logi wat is t toch een poppetje! Zelfs hoe ze huilt is schattig. Dat kinnetje en dat pruilmondje.

Hier is de telefoon/afstandsbediening/tv/etc off limits. Zolang als t nog kan.
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:51:51 #174
378192 -mandy-
I am who I am
pi_129969081
Leuk filmpje Logi, grappig dat ze er zo op reageert!

Heb 'm ook geinstalleerd op mn telefoon maar het deed hem weinig, de baby-rammelaar app was daarentegen wel een groot succes.

Gekke baby heb ik, zat tot voor gisteren altijd te krijsen en brullen toen die in de box werd gezet, er lagen 2 leuke boxkleden op elkaar in. Gisteren hadden we bij de prenatal besloten toch maar eens een ander boxkleed te kopen (eigenlijk een speelkleed, maar als je 'm dubbelvouwt heb je de afmetingen van een boxkleed). En nu zit die met plezier al meer dan een uur te kletsen en te spelen in zijn box.

Iphone was vandaag voor de eerste keer en baby tv ook niet superlang. Als kind hadden mijn ouders nog een zwart-wit-tv en het enige wat daar op was voor baby's peuters was tiktak (België).
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_129969094
Wij hebben momenteel geen tv... Bram graait wel naar mn telefoon, maar dat lijkt me normaal, lichtjes en kleurtjes.

Bij papa thuis zet ik Bram voor de vissenkom, kan hij visjes kijken.
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:52:38 #176
259886 pessie
pi_129969100
Peuter kijkt hier tv en soms zit Lauren met grote ogen en open mond mee te kijken. Maar meestal zorg ik ervoor dat tv uit is als Lauren beneden is.

Beweeglijke baby's: ik vind Lauren ook echt veel rustiger dan Nathan destijds was. Nathan is van het actieve type, ik ben iedere avond blij dat hij weer veilig en levend in z'n bedje ligt. Dat hij qua activiteit op zijn opa en papa lijkt helpt niet mee.

As welkom terug. En gefeliciteerd met de halfjaar dag van Khan! Wat vond hij van vakantie?

Lauren kan draaien van rug naar buik en van buik naar rug. Ze draait zich vaker naar haar buik, ze vind het leuk dat ze dan zoveel kan zien.

Oh, en tablet is hier off limits voor de kids.

Series: ik k vond alcatraz tof, maar daar ius geen vervolg op. Verder kijken we castle.
pi_129969149
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:52 schreef Ticootje het volgende:

Bij papa thuis zet ik Bram voor de vissenkom, kan hij visjes kijken.
O+ Ja dat is voor baby's echt geweldig.
pi_129969176
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:54 schreef Suikertante het volgende:

[..]

O+ Ja dat is voor baby's echt geweldig.
Ja en er zijn dus 4 vissen in de bak die echt voor het raam gaan zwemmen als je ervoor zit, meestal krijgen ze dan eten.. :')

Verder speelt bram lekker met rammeltjes en nu wat dingetjes met geluidjes. Zeker nu de meiden er niet zijn is de tv echt overbodig.
pi_129969214
Visjes kijken O+

Hier is het hondjes knijpen :')

Wij gaan maar eens lekker samen douchen O+
pi_129969254
Tv kijkt kyan wel mee als de oudste kijkt maar dat is niet heek veel.
De oudste doet wel eea met telefoon / tablet maar kyan nog niet.

Ik ga zo dat filmpje van logi bekijken. Ben nu heel nieuwsgierig.

Spelen nu voornamelijk met alles wat rammelt.

Kyan vond de vakantie wel prima. In het begin leek het wat te vroeg. Kon minder op zichzelf zijn. Slechter in slaap komen. Maar dat was ineens over. Hij heeft het echt super gedaan. En beide zaten gister weer direct in het normake ritme. Ideaal!!!
pi_129969319
quote:

Wij houden kind ook bij alle schermen uit de buurt. Hij zal het best mooi vinden maar ik vind dat echt niet nodig. Tv blijft dus gewoon uit totdat hij in bed ligt (jammer dat hij de laatste week alleen pas na negenen slaapt...) en tablet en telefoons uit het zicht. Ook wel goed voor ons :+ En ik heb dus ook zo'n vriendin waar de hele dag de tv aan staat...

Zijn we het nou gewoon eens...?!
pi_129969362
Hier nog geen tv/iphone oid voor Nin. Ik heb ook (nog?) helemaal geen verstand van al die kindertv/app dingen! Ik weet nog steeds niet wat eggbird is? Maar dat zal vast allemaal nog wel komen op een dag :D Alhoewel we zelf samen met 1 mobiele telefoon doen die meestal in de vensterbank ligt ;) En we kijken nu eigenlijk alleen tv wanneer Nin in bed ligt. Jullie noemen trouwens ook allemaal series die ik helemaal niet ken. Wij hebben hier Bones gekeken en Gossip Girl. We kijken verder csi en zo, maar het is tijd dat ik me eens ga verdiepen in andere/nieuwe series! Alhoewel we momenteel nog niet echt verder komen dan 1 uur tv per dag :D

*O* As, een half jaar al! Dat klinkt als zo'n grote mijlpaal!

Nin is vandaag 17 weken alweer!
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:09:21 #183
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129969443
Ik vind het ook niet 'nodig' maar wel heel leuk om te zien dat hij zo geniet van Bert en Ernie. Dan ben ik maar niet zo principieel. Ik wist ook allemaal niet wat dat was hoor Belle, mijn zusje heeft het toen ie een maand of 6,5 was voor onze autorit naar Italië gedownload voor als hij zich verveelde. En die hebben we wel eens ingezet. Denk ook niet dat ie er slechter van wordt.

Ik kan steeds minder klakkeloos van je quoten, mineola! knipoog! knipoog! cocodisclaimer!

De halve dag je tv aan voor je kind daarentegen vind ik nogal een gebrek aan fantasie en interesse voor je kind.

Oh vergeet ik het half jaar van As *O* en de verweekdag van Nin :)
Gossip Girl vond ik ook heel leuk trouwens! Vind de titel de serie geen eer aan doen. Is veel leuker dan de titel doet vermoeden.
pi_129969503
As baby half jaar en ook nog rollen *O*

En Fieder baby ook rollen. *O*

Wat worden ze snel groot hè.

Ik weet niet meer wie de tip gaf maar mijn mini eet nu brood in melk gedoopt, het mag met steeds minder melk en hij kauwt en slikt nu echt Dus bedankt voor de tip :)

Tv kijken heb ik wel eens geprobeerd, maar hij is echt maar 2 minuten geïnteresseerd ofzo. Daarna moet er weer wat anders. Geef hem een papieren zak en hij is een half uur bezig, goedkoop babyspeelgoed dus.

Mijn baby houdt ook niet heel erg van knuffelen, alleen als ie moe is en als hij zijn omgeving niet kent. Dan moet ie opgepakt en op schoot. In alle andere gevallen is hij inderdaad liever aan het rond tijgeren, rollen en spelen.

Verweekdag _O- van Nin *O*
pi_129969512
quote ipv edit.
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:15:58 #186
378192 -mandy-
I am who I am
pi_129969567
Help! Mijn pasgeboren baby is niet meer pasgeboren en al zo groot, 3,5 maand alweer.
Stopte vandaag voor het eerst bewust dingen in zijn mond en slaapt nu prinsheerlijk in zijn slaapzak ipv puckababy.

Het gaat zo snel!!!!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_129969580
Ik vind het superleuk om af en toe samen tv te kijken met Isa :D We kijken 2 keer per week ofzo samen sesamstraat en soms laat ik haar korte filmpjes op de ipad zien of even meegluren als ik een spelletje doe op de iphone. Allemaal niet langer dan een paar minuten dus, want ik kan me ook voorstellen dat het erg intens is voor een baby van een paar maanden. Ik kijk wel regelmatig tv als ik de fles geef, dus dat krijgt ze wel zo nu en dan mee. Maar ik vind het niet slecht. Ze vindt bewegende beelden gewoon tof.

Bij mijn zusje staat de tv wel de hele dag aan, ook op baby/kinder tv. Haar kids zijn nu bijna 7 en 4 en dit is al zo sinds de geboorte van de oudste, inderdaad onder het mom "lekker makkelijk". Daar ben ik het absoluut niet mee eens, inderdaad zoals iemand hier al zei, ik vind het een gebrek aan interesse voor je kind.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:23:12 #188
378192 -mandy-
I am who I am
pi_129969725
Ik kreeg dat laatst als tip ook voor stiefzoon van 4 van een opvoedbegeleider van accare. Zet je hem toch voor de televisie overdag. Onder het mom van lekker makkelijk.Huh, nee, vind je het erg van niet. 's Ochtends als ze bij ons zijn in het weekend kijken ze 's ochtends een uurtje-anderhalf uur televisie maar langer ook niet.
't Is nog wennen dat deze generatie veel meer op zal groeien met tv, pc ed.
pi_129969796
Mijn kind heeft een gebrek aan interesse voor de TV. Dus in mijn geval is het makkelijk om principes te hebben. Hij gaat ook al rond 7 uur naar bed dus hij krijgt er weinig van mee. Al hebben we in het weekend soms wel de tv aan overdag. Een obsessie voor de ipad en telefoons heeft hij wel trouwens. Maar dan gewoon om op te slaan of in zijn mond te stoppen. En dat mag dan weer niet van z'n flauwe moeder.

*O* voor het half jaar van AS.
en voor de niet meer kleine baby van Mandy
en voor de 17 weken van Nin

Logi jij klinkt echt helemaal in je element. Heerlijk zeg.
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:28:53 #190
378192 -mandy-
I am who I am
pi_129969859
Hoera voor de 17 weken van Nin! :D

Baby-as 6 maanden! :D

De rest ben ik vergeten, sorrie.
pi_129969944
Oh als de tv aanstaat dan verdraait bram zo beetje zn nek om het te kunnen zien :')
pi_129969969
SPOILER
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:38:31 #193
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129970111
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:26 schreef Lilalau het volgende:
Mijn kind heeft een gebrek aan interesse voor de TV. Dus in mijn geval is het makkelijk om principes te hebben. Hij gaat ook al rond 7 uur naar bed dus hij krijgt er weinig van mee. Al hebben we in het weekend soms wel de tv aan overdag. Een obsessie voor de ipad en telefoons heeft hij wel trouwens. Maar dan gewoon om op te slaan of in zijn mond te stoppen. En dat mag dan weer niet van z'n flauwe moeder.

*O* voor het half jaar van AS.
en voor de niet meer kleine baby van Mandy
en voor de 17 weken van Nin

Logi jij klinkt echt helemaal in je element. Heerlijk zeg.
Hier is volgens mij ook weinig interesse voor de normale tv. Al staat die hier ook nooit aan overdag, behalve als ik aan sesamstraat denk dus die ziet hij weinig. Die speciale babytv filmpjes die ik wel eens op de laptop aanzet hebben wel een aantrekkingskracht, ik vind ze ook leuk gemaakt.
pi_129970192
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:33 schreef Lilalau het volgende:
SPOILER
LL-kolfbuddies jeeeee! *O*
pi_129970295
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:33 schreef Lilalau het volgende:
SPOILER
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:46:41 #196
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129970324
Lila en Olf zitten nu lekker naast elkaar te melken? :+ succes!

Nieuwe dag nieuwe kansen is hier vooralsnog uitgekomen: Silvijn is vandaag al voor de tweede keer zonder een kik gaan slapen en we hebben al 3 keer de slappe lach gehad samen. Geen mopper of huil gehoord vandaag. Hoop dat hij nu minstens een uur slaapt zodat ie fit wakker wordt, gaan we lekker samen fietsen.

Nu wilde ik weer vragen aan Gulara hoe de nacht is geweest, maar jij hebt natuurlijk net je dag achter de rug en gaat nu bijna slapen? Weet niet precies hoeveel tijdverschil we hebben.
pi_129970341
wbt babyapps is deze favoriet:
Fisher Price - Giggle gang app

https://itunes.apple.com/(...)app/id530232671?mt=8

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 10:48:12 ]
pi_129970359
Heerlijk spees :)
pi_129970402
Ik ben zelf nogal een tvkijker dus die staat eigenlijk heel veel aan op een dag. Zeker toen ik nog volledige borstvoeding gaf. Anders zat ik zo saai voor mezelf uit te staren.
A zit nogal eens op schoot en dan kijkt hij mee maar of hij er echt geïnteresseerd in is, dat betwijfel ik. Als ik de tv uit zet reageert hij daar niet speciaal op. Ik kijk wel al veel minder en zet hem er zeker niet voor omdat het zo makkelijk is. Tv gaat nu ook vaker uit en zet een muziekje op. Ik word ook traag van televisie. :P
En ik wil later ook stimuleren dat hij lekker buiten gaat spelen en niet de hele dag met dergelijke elektronica bezig is. Mijn man zegt dat het hele andere tijden zijn dan toen wij klein waren en A waarschijnlijk veel minder buiten zal zijn.
Maar ik ben positiever en ik denk dat je zoiets gewoon kan leren en stimuleren. Trouwens, niet elk kind is natuurlijk hetzelfde. Mijn neefje van 7 kijkt heel veel tv, al vanaf baby zijn. Zijn broertje van nu 2 is daar nooit in geïnteresseerd geweest en speelt liever buiten en kijkt graag naar de vogels etc. :)
pi_129970467
Goedemorgen!

Samen tot 9 uur uitgeslapen O+ en nu slaapt ze weer in de box O+.

Prachtige foto's van Belle en Nin, knapperds!

Rosalie O+ mooi meisje en wat een leuk kleed waar ze op ligt!

Broer en zus-liefde van Shandaly en KJ, zó lief!! Daar kan ik echt wel naar uitkijken, al kan ik me er echt nog totaal geen voorstelling bij maken.

Kyara ook al zo schattig, leuke pakjes hebben je meisjes aan idd :)

Fieder's ADHD'er :D

Olf wat een leuk meisje heb je! En geniaal, die gehoorbeschermers!

Noa kleine driftkikker :D Wij hebben zo'n miniventilatortje (met van die zachte rubberen propellers) en die vindt J. ook helemaal geweldig, wordt ook helemaal boos als ik 'm weghaal :') Gelukkig is ze nog snel weer af te leiden met iets anders :P.

Kyan een half jaar *O*

Wij kijken wel eens een babyfilmpje met J. op de computer. Soms zit ze echt gebiologeerd te kijken en te lachen maar vaak is het ook na 20 seconden al niet boeiend meer. Misschien si ze er ook nog net iets te klein voor. 4 maanden trouwens gisteren *O*

Zo, volgens mij ben ik weer redelijk bij.
pi_129970474
Wij kaderen alles in.

Zo hebben mijn kinderen tv blokjes/computer blokjes/buitenspeel blokjes/ kamer tijd blokjes etc.

Nooit gezeur omdat ze precies weten hoe en wat :)
pi_129970506
Lot :W
Heerlijk uitgeslapen dus!
pi_129970624
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:41 schreef Olf het volgende:

[..]

LL-kolfbuddies jeeeee! *O*
hoe rock en roll is dat! Nog bedankt voor de tip!
pi_129970626
Oh, ze is al weer wakker :'). Tijd om samen te douchen dan maar, echt één van mijn favoriete momenten van de dag, ze vindt dat zo leuk altijd O+. Ik vind samen in bad nog leuker, maar dat is gewoon niet veilig met haar, afgelopen donderdag weer eens geprobeerd maar binnen 1 minuut had ze al weer in bad gepoept. Beetje te ontspannend voor haar geloof ik :').
pi_129970649
Waar kunnen jullie je afgekolfde melk dan bewaren op dat festival?
pi_129970687
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef L0t.. het volgende:
Waar kunnen jullie je afgekolfde melk dan bewaren op dat festival?
schijnt wel in de koelkast te kunnen. Maar ik ga het weggooien ( :'( ) Melk met Grolsch smaak moesten we maar niet doen...
pi_129970712
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:58 schreef Lilalau het volgende:

[..]

schijnt wel in de koelkast te kunnen. Maar ik ga het weggooien ( :'( ) Melk met Grolsch smaak moesten we maar niet doen...
White russians!
pi_129970738
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:56 schreef L0t.. het volgende:
Oh, ze is al weer wakker :'). Tijd om samen te douchen dan maar, echt één van mijn favoriete momenten van de dag, ze vindt dat zo leuk altijd O+. Ik vind samen in bad nog leuker, maar dat is gewoon niet veilig met haar, afgelopen donderdag weer eens geprobeerd maar binnen 1 minuut had ze al weer in bad gepoept. Beetje te ontspannend voor haar geloof ik :').
hahaha ik dacht even dat jij heel gevaarlijk baddert. Maar niet veilig qua poep dus. Douchen met baby is heerlijk inderdaad
pi_129970764
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:56 schreef L0t.. het volgende:
Ja hier is samen douchen ook echt ons momentje, net als samen wakker worden O+ O+ O+

En mamabiermelk, wellicht een nieuw hip drankje? :P
pi_129970769
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:59 schreef Olf het volgende:

[..]

White russians!
slapen ze misschien wel lekker op. Kunnen wij ook een beetje bijslapen...

grapje he mensen.
pi_129970788
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:01 schreef Lilalau het volgende:

[..]

grapje he mensen.
Ja ja o|O
pi_129970802
c_/
maar dan met bier dus
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:02:21 #213
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129970812
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:01 schreef Lilalau het volgende:

[..]

grapje he mensen.
Laat die sub maar weg, mensen die dat niet snappen en daar aanstoot aan nemen: :')
pi_129970833
quote:

[..]

Ohja, dan ga je natuurlijk drinken, die optie zit nog niet zo in mijn systeem geloof ik :P Ga je dan ook meerdere dagen?

Veel plezier alvast in ieder geval *O*
pi_129970837
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:02 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Laat die sub maar weg, mensen die dat niet snappen en daar aanstoot aan nemen: :')
True that
pi_129970897
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:02 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ohja, dan ga je natuurlijk drinken, die optie zit nog niet zo in mijn systeem geloof ik :P Ga je dan ook meerdere dagen?

Veel plezier alvast in ieder geval *O*
ik ben ook vrij benieuwd hoe dat in mijn systeem gaat. Lichamelijk dan vooral. Ja 2 nachtjes *O* . Heel veel zin in.
pi_129970916
Heerlijk zeg, geniet er van!
pi_129970924
Dank jullie O+
pi_129970938
Wejo, 2 nachtjes zonder baby :o
pi_129970972
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:03 schreef Mineola het volgende:

[..]

Zijn we het nou gewoon eens...?!
_O-
Volgens mij zijn wij het eigenlijk best vaak eens, maar we communiceren op een andere manier ofzo 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Suikertante op 12-08-2013 11:15:40 ]
pi_129970995
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind het ook niet 'nodig' maar wel heel leuk om te zien dat hij zo geniet van Bert en Ernie. Dan ben ik maar niet zo principieel. Ik wist ook allemaal niet wat dat was hoor Belle, mijn zusje heeft het toen ie een maand of 6,5 was voor onze autorit naar Italië gedownload voor als hij zich verveelde. En die hebben we wel eens ingezet. Denk ook niet dat ie er slechter van wordt.

Ik kan steeds minder klakkeloos van je quoten, mineola! knipoog! knipoog! cocodisclaimer!

De halve dag je tv aan voor je kind daarentegen vind ik nogal een gebrek aan fantasie en interesse voor je kind.

Oh vergeet ik het half jaar van As *O* en de verweekdag van Nin :)
Gossip Girl vond ik ook heel leuk trouwens! Vind de titel de serie geen eer aan doen. Is veel leuker dan de titel doet vermoeden.
Hier ook niet principieel tegen tv oid, behalve dan broccoli sesamstraat }:| Serieus, ik kan me nog herinneren dat ik vroeger Seabert keek, leuk met zo'n zeehondje en alles. Jaren later zie ik het weer eens terug, blijkt het 1 grote verkapte greenpeace actie om jonge zieltjes te winnen. Als klein meisje had ik dat niet eens door, dus ik snap die hele broccoli's :r in Sesamstraat ook niet. Dan download ik wel de oldskool, toen koekiemonster nog koekies mocht eten ^O^
Verder wil ik binnenkort ook wel eens TikTak oid proberen. Ik ben zelf niet zo'n fan van al die hyperactieve schreeuwerige tekenfilmpjes die tegenwoordig vaak op tv worden uitgezonden, ik wil toch in de eerste instantie (al is het maar voor mezelf) proberen om toch voor de wat rustigere varianten van vroeger te gaan. Lijkt me al interessant genoeg voor zo'n kleine frummel!

En Gossip Girl is inderdaad geniaal, vind ik dan ;) Veel gaver dan de titel doet vermoeden in ieder geval :D

--

Ohh Lowlandsgangers hier?! Wat leuk, ik ben er zelf ook wel een aantal malen geweest, 2010 voor het laatst. Misschien volgend jaar weer eens?! Al ben ik nooit zo goed in zolang van te voren al beslissen en aangezien het afgelopen jaren zo snel is uitverkocht, dan ben ik er nog lang niet mee bezig!
pi_129971149
Whut, eet koekiemonster tegenwoordig broccoli ipv koekjes?! :D 8)7
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:12:43 #223
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129971174
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:07 schreef bellelena het volgende:

[..]

Hier ook niet principieel tegen tv oid, behalve dan broccoli sesamstraat }:| Serieus, ik kan me nog herinneren dat ik vroeger Seabert keek, leuk met zo'n zeehondje en alles. Jaren later zie ik het weer eens terug, blijkt het 1 grote verkapte greenpeace actie om jonge zieltjes te winnen. Als klein meisje had ik dat niet eens door, dus ik snap die hele broccoli's :r in Sesamstraat ook niet. Dan download ik wel de oldskool, toen koekiemonster nog koekies mocht eten ^O^
Verder wil ik binnenkort ook wel eens TikTak oid proberen. Ik ben zelf niet zo'n fan van al die hyperactieve schreeuwerige tekenfilmpjes die tegenwoordig vaak op tv worden uitgezonden, ik wil toch in de eerste instantie (al is het maar voor mezelf) proberen om toch voor de wat rustigere varianten van vroeger te gaan. Lijkt me al interessant genoeg voor zo'n kleine frummel!

En Gossip Girl is inderdaad geniaal, vind ik dan ;) Veel gaver dan de titel doet vermoeden in ieder geval :D

--

Ohh Lowlandsgangers hier?! Wat leuk, ik ben er zelf ook wel een aantal malen geweest, 2010 voor het laatst. Misschien volgend jaar weer eens?! Al ben ik nooit zo goed in zolang van te voren al beslissen en aangezien het afgelopen jaren zo snel is uitverkocht, dan ben ik er nog lang niet mee bezig!
:D ik moest lachen om je relaas.
Ja, Seabert idd! Die gingen toch altijd in gevecht met mensen die dieren gingen jagen ofzoiets? Boes was ook leuk, en Ovide! Of zou daar ook een verborgen boodschap in zitten 8-)
ik wist helemaal niet dat koekiemonster geen koekjes meer at maar broccoli :{w wat flauw correct zeg. Bert en Ernie vind ik zelf ook echt geniaal, de ontieglijke chagrijnigheid van Bert gecombineerd met de vrolijkheid van Ernie :D En hoe VALS Bert zingt, het is gewoon knap en hilarisch!

Veel plezier alle lowlandgangers!
pi_129971180
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:06 schreef L0t.. het volgende:
Wejo, 2 nachtjes zonder baby :o
Yes. Maar mijne is al bijna 9 maanden he. Het nieuwtje is er wel een beetje af. (grapje dus weer he). Ik ga vrijdagochtend weg en ben zondagavond weer terug. Dus ik zie hem dan 1 dag niet en dat kan ik best handelen. Hij gaat gewoon leuke dingen doen met zn vader.
pi_129971258
Oh dan is F dus ook 17 weken belle! *O*
Broccoli sesamstraat, daar kom ik ook niet helemaal uit? :?

Siebert is trouwens mijn lievelingslied om te verfossen. Foooooooossssse, ook al is ie klein. kijk maar eens hoe boos, een minifos kan zijhijn!

Belle volgend jaar Lowlands *O* Ik doe mee. Schoonzus zat trouwens ook bij de kolfbrigade twee jaar terug, zit je daar met best een aantal meiden bij de EHBO te kolven ):O

Wie heeft nou laatst getipt dat de baby de lachendebabyfilmpjes zo kon waarderen? }:|
Ik zal even kijken of het niet lijkt alsof ik mijn baby mishandel, anders post ik zo een filmpje.
pi_129971268
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef Lilalau het volgende:

[..]
Het nieuwtje is er wel een beetje af.
_O-

Ik ook, vrijdag begin van de middag tot zondagmiddag!
pi_129971444
quote:

[..]

Yes. Maar mijne is al bijna 9 maanden he. Het nieuwtje is er wel een beetje af. (grapje dus weer he). Ik ga vrijdagochtend weg en ben zondagavond weer terug. Dus ik zie hem dan 1 dag niet en dat kan ik best handelen. Hij gaat gewoon leuke dingen doen met zn vader.
_O-
pi_129971451
Spees, Bert&Ernie zijn wel leuk inderdaad ja :D

En ter illustratie:

Dit is dus hoe Sesamstraat tegenwoordig bebost is, check die broccoli op de achtergrond...

Suiker *O* zal eens checken of ik C. ook enthousiast kan maken!

Denk trouwens dat ik dit jaar best een goeie LLganger zou zijn geweest, ben nu zo gewend aan korte stukjes nacht en veel wandelen ;)
pi_129971457
Ik wil ook weer naar lowlands :( Misschien volgend jaar. Kunnen we een meet doen :7
Sarcasme. Herken het.
pi_129971540
Volgens mij heb ik net een bakfiets.nl gekocht :o

Impuls aankoop vh jaar volgens mij :') :@

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 11:25:42 ]
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:28:56 #231
381212 Gulara
From the future
pi_129971721
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Lila en Olf zitten nu lekker naast elkaar te melken? :+ succes!

Nieuwe dag nieuwe kansen is hier vooralsnog uitgekomen: Silvijn is vandaag al voor de tweede keer zonder een kik gaan slapen en we hebben al 3 keer de slappe lach gehad samen. Geen mopper of huil gehoord vandaag. Hoop dat hij nu minstens een uur slaapt zodat ie fit wakker wordt, gaan we lekker samen fietsen.

Nu wilde ik weer vragen aan Gulara hoe de nacht is geweest, maar jij hebt natuurlijk net je dag achter de rug en gaat nu bijna slapen? Weet niet precies hoeveel tijdverschil we hebben.
Haha lekker ding. :P Acht uur later hier dus hij gaat zo naar bed. Tweede deel van de nacht was beter. Maar het was ook al half zes voordat we weer sliepen. Wel uitgeslapen. :)

Voor wat betreft schermen, 's nachts bewondert hij het licht van de iPad of de wekkerradio. Hij heeft een keer of vijf een Nijntje filmpje gekeken. Hij vangt afentoe wat op als wij iets op hebben staan. Dat is interessant maar nog niet zo leuk als papa en mama.

En het plan is om deze week weer naar de bios te gaan. Als je je baby dan toch voor een scherm zet, dan moet je het wel meteen goed aanpakken. :7 Ben benieuwd wat ie er van vindt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Gulara op 12-08-2013 11:30:31 (Nare spelfout. :X) ]
pi_129971762
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:28 schreef Gulara het volgende:

[..]

Haha lekker ding. :P Acht uur later hier dus hij gaat zo naar bed.

Voor wat betreft schermen, 's nachts bewonderd hij het licht van de iPad of de wekkerradio. Hij heeft een keer of vijf een Nijntje filmpje gekeken. Hij vangt afentoe wat op als wij iets op hebben staan. Dat is interessant maar nog niet zo leuk als papa en mama.

En het plan is om deze week weer naar de bios te gaan. Als je je baby dan toch voor een scherm zet, dan moet je het wel meteen goed aanpakken. :7 Ben benieuwd wat ie er van vindt.
:D Dat lijkt mij ook wel heel erg tof!
pi_129971764
Haha Logi! *O*
Ik wil echt geen bakfiets. Vinden mensen fietsen met een draagzak eng, nou in Utrecht fietsen met een bakfiets lijkt míj dus echt doodeng.

En die broccoli's! :o
Maar dat kan me echt aan m'n reet roesten :') Ik vind Sesamstraat tof.

Het filmpje. Ik laat hem niet staan anders komt de kinderbescherming nog langs :')
Trouwens belle, jij zei laatst dat je mee moet huilen met Nin, ik moet dus altijd lachen als F moet huilen :@ Maar hij ziet er dan ook zó schattig uit met dat oorwurmgezichtje! O+

SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door Suikertante op 12-08-2013 12:55:37 ]
pi_129971817
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef Suikertante het volgende:
Haha Logi! *O*
Ik wil echt geen bakfiets. Vinden mensen fietsen met een draagzak eng, nou in Utrecht fietsen met een bakfiets lijkt míj dus echt doodeng.

En die broccoli's! :o
Maar dat kan me echt aan m'n reet roesten :') Ik vind Sesamstraat tof.

Het filmpje. Ik laat hem niet staan anders komt de kinderbescherming nog langs :')
Trouwens belle, jij zei laatst dat je mee moet huilen met Nin, ik moet dus altijd lachen als F moet huilen :@ Maar hij ziet er dan ook zó schattig uit met dat oorwurmgezichtje! O+

SPOILER
HAHAHAHAHA :D
pi_129971823
Het zijn ook wel érg manische kinderen vind je niet?!
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:34:16 #236
381212 Gulara
From the future
pi_129971880
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:59 schreef Olf het volgende:

[..]

White russians!
Wedden dat er een markt voor is. :9
pi_129971881
Awww die F. O+ :'( O+ :D Het klinkt ook wel ernstig, denk dat ik daar ook om zou moeten huilen ;)
Soms moet ik ook wel eens lachen om Nin d'r boze snoet ;)
pi_129971894
Ik kan hem pas over 1,5mnd ophalen.
Maar het lijkt mij wel heel handig hondjes er in, Noa in de babyinzet O+
In een drukke binnenstad lijkt het mij idd minder..
pi_129971933
Suikertante! Hahahahahaha, Eerst dat pruillipje, en dan aaaahhhhh! O+
Maar het klonk ook wel heel naar ja, het filmpje waar jullie naar keken.
pi_129971978
Noa moet huilen van "the Snowman" ;( dat vind ik echt zo jammer..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 11:38:00 ]
pi_129972039
Ik zag laatst in Amsterdam Noord een Afrikaanse vrouw fietsen met een bakfiets. Twee koters in de bak, eentje op een zitje voorop EN eentje achterop! RESPECT!
Sarcasme. Herken het.
pi_129972047
Misschien moet ik de volgende keer eerst even het filmpje goed beluisteren voor ik F ervoor zet. :@

De gastouder waar F heen gaat heeft een bolderkar gekocht waarmee ze naar het park kan. Best een tof ding! Als ik ooit in een dorp woon dan. Ik moest eraan denken vanwege de bakfiets van Logi.

(tis een FB foto, kan dat wel eigenlijk?)

Logi ik moet daar ook een beetje van huilen..
SPOILER
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:39:33 #243
381212 Gulara
From the future
pi_129972062
quote:

[..]

En drinkt ie dan na twee nachten weer vrolijk verder? Ik vraag me altijd af of ze het dan verleren of zo. Klinkt wel leuk. Voor jou en hem.
pi_129972088
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:39 schreef Gulara het volgende:

[..]

En drinkt ie dan na twee nachten weer vrolijk verder? Ik vraag me altijd af of ze het dan verleren of zo. Klinkt wel leuk. Voor jou en hem.
Ontaard als ik ben, ben ik al 2 nachtjes naar een ander festival geweest (toen ze 6,5 mnd was). Bij mij ging het meteen weer prima!
pi_129972127
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:39 schreef Suikertante het volgende:
Misschien moet ik de volgende keer eerst even het filmpje goed beluisteren voor ik F ervoor zet. :@

De gastouder waar F heen gaat heeft een bolderkar gekocht waarmee ze naar het park kan. Best een tof ding! Als ik ooit in een dorp woon dan. Ik moest eraan denken vanwege de bakfiets van Logi.
[ afbeelding ]
(tis een FB foto, kan dat wel eigenlijk?)

Logi ik moet daar ook een beetje van huilen..
SPOILER
Ohhhhh dat is idd dan wel slikken :*
pi_129972172
Over bolderkarren gesproken, ik krijg trouwens volgende wk een gepimpte bolderkar van de moeder van een clientje van mij O+
pi_129972226
Trouwens, wij kregen van de bieb zo'n kaartje om een pasje voor Nin te halen. Lezen jullie al boekjes met je (kleine) baby? En zo ja, aanraders?!
pi_129972256
Dikkie dik!!
pi_129972262
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:45 schreef bellelena het volgende:
Trouwens, wij kregen van de bieb zo'n kaartje om een pasje voor Nin te halen. Lezen jullie al boekjes met je (kleine) baby? En zo ja, aanraders?!
De gruffalo!
pi_129972325
Over de mol die wilde weten wie er op zijn kop gepoept had :7
Sarcasme. Herken het.
pi_129972341
En natuurlijk alles van Kikker en Jip en Janneke.

Maar Gruffalo vind ik extra leuk omdat die op rijm is ;)
pi_129972356
Hier in Utrecht hebben ze nu ook badboekjes en knisperboekjes enzo! Maar ik heb echt zo'n shitload aan mooie prentenboeken thuis :@ Ik heb het pasje dus nog niet opgehaald.
pi_129972733
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef Logician het volgende:
Ik kan hem pas over 1,5mnd ophalen.
Maar het lijkt mij wel heel handig hondjes er in, Noa in de babyinzet O+
In een drukke binnenstad lijkt het mij idd minder..
Leuk Logi!

Belle hier bij de bieb hebben ze ook badboekjes en knisperboekjes. Ik heb L wel aangemeld en kreeg toen het Boekstart koffertje met 2 gratis boekjes *O* De nieuwe bieb heeft een mooie kinderhoek met een box. L vindt Nijntje wel leuk maar alles sowieso maar eventjes.
Ik heb zelf ook veel mooie prentenboeken maar die scheurt hij wss zo in tweeën :{

Wat is een leuk boekje om voor het slapen gaan te lezen?
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:02:38 #254
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129972818
Ik vind de boekjes van Hazeltje van Sam McBratney (uit m'n hoofd :@) (Raad eens hoeveel ik van je hou) erg leuk. Maar ik moet zeggen dat toen E. nog klein was, wij alleen Nijntje en Rupsje Nooitgenoeg voorlazen. Nu vind ze Nijntje nog steeds heel erg leuk :Y
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:05:00 #255
381212 Gulara
From the future
pi_129972881
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:40 schreef Olf het volgende:

[..]

Ontaard als ik ben, ben ik al 2 nachtjes naar een ander festival geweest (toen ze 6,5 mnd was). Bij mij ging het meteen weer prima!
Olf jij ontaarde moeder! :o o|O
pi_129972924
quote:
13s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:37 schreef Logician het volgende:
Noa moet huilen van "the Snowman" ;( dat vind ik echt zo jammer..
daar moet iedereen van huilen :'( en dat mag ook best :6
pi_129972953
Suiker _O- Eerst zo'n pruillipje en daar gaat hij. Het is net E., daar moet ik ook heel vaak heel erg om lachen als ze begint te huilen :D

Logi, zomaar even een bakfiets gekocht :o Gaaf hoor!

Ik lees nog geen boekjes voor E. Al las ik laatst dat het vanaf 6 weken al goed schijnt te zijn en volgens mij zou ze het ook heel leuk vinden. Als ik tegen haar praat kijkt ze me ook altijd heel geïnteresseerd aan.

Wat hebben jullie veel foto's geplaatst O+

Ik las nog ergens dat LB volgens mij vroeg of ik naar buiten ben geweest met E. Ja! Ik probeer iedere dag naar buiten te gaan, soms in de Manduca omdat ze huilerig is en vanochtend in de wagen boodschappen wezen doen. Best gezellig.

Oh, E. begint geluidjes te maken. Heel veel! En DE ringen vindt ze ineens ook leuk, ik geef ze in haar handen en dan begint ze te zwaaien met haar hand en moet ze lachen O+ O+ O+
E.
pi_129973048
quote:
12s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:05 schreef Gulara het volgende:

[..]

Olf jij ontaarde moeder! :o o|O
Moest arme vriend helemaal alleen voor ons kind zorgen! :'(

Ohhh sparkling, ik vind van die beginnende geluidjes echt heel schattig! FILMPJE!
pi_129973102
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:10 schreef Olf het volgende:

[..]

Moest arme vriend helemaal alleen voor ons kind zorgen! :'(

Ohhh sparkling, ik vind van die beginnende geluidjes echt heel schattig! FILMPJE!
Pfff, je man en kind hebben het niet getroffen met je :{

Ik zou wel willen maar zo gauw ik in de buurt kom om te filmen gaat haar gezicht ineens: :{
E.
pi_129973201
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:12 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Pfff, je man en kind hebben het niet getroffen met je :{

Ik zou wel willen maar zo gauw ik in de buurt kom om te filmen gaat haar gezicht ineens: :{
Dat levert ook goede filmpjes op, zie Suikertantes filmpje :+
pi_129973203
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:39 schreef Gulara het volgende:

[..]

niet alleen ll-kolfbuddy's Olf, maar ook een ontaarde-moeder-box. HIj is al twee keer twee nachtjes uit logeren geweest (wel na dat hij een half jaar was trouwens, weet niet of dat wat uitmaakt) En dan drinkt hij inderdaad gewoon weer vrolijk verder als hij mij weer ziet. Zeer vrolijk zelfs aangezien hij meer team borst dan team fles is.

Boekjes lezen is leuk! N. is ook lid van de bieb. Krijg je er een heel leuk koffertje bij. Mooie prentenboeken of Nijntje. Dat heeft een lekker voorlees rijmschema.

Belle dat wist ik helemaal niet van die brocoli bomen! Maar Bert en Ernie zijn wel heel tof. Ik ga vandaag kijken of N dat ook vindt.

En een bakfiets lijkt me top. Vooral met meer kinderen of een hond inderdaad. Lekker al je zooi er in gooien en fietsen maar. (Maar ik woon dan ook in de bakfietsenclave van NL).
pi_129973312
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:15 schreef Olf het volgende:

[..]

Dat levert ook goede filmpjes op, zie Suikertantes filmpje :+
Ik zal kijken of het straks lukt!

Ik heb laatst toen het zo heet was wel een foto gemaakt, net voor ze begon met huilen. Iedere keer moet ik er weer om lachen _O-
SPOILER
E.
pi_129973450
Haha heerlijke foto Sparkling
pi_129973470
*O* Leuke boekjes tips! We hebben ook al een aantal boeken hier thuis, maar bad- en knisperboekjes (nog) niet. Leuk om eens te kijken of dat wat voor Nin is!

Spark O+ :'( :D
pi_129973521
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:24 schreef bellelena het volgende:
*O* Leuke boekjes tips! We hebben ook al een aantal boeken hier thuis, maar bad- en knisperboekjes (nog) niet. Leuk om eens te kijken of dat wat voor Nin is!

Spark O+ :'( :D
Knisperboekjes zijn echt zo'n grote hit hier geweest!

En Spark: _O-
pi_129973540
Haha suiker arme mini al die enge geluiden.

Maar ik moet ook lachen om zo'n oorwurm gezicht inderdaad. Sparkling foto op exact het juiste moment :D

Gisteren mepte hij per ongeluk zelf een blokkentoren om zonder dat ie het zag, dan zie je dat gezicht echt van :o ;( :'( duurt even voor hij zich realiseert dat ie geschrokken is. En mama lacht hem ook nog uit :P
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:28:28 #267
381212 Gulara
From the future
pi_129973603
Ik breek even in, want hoe zat het ook alweer met tandenpoetsen? Het kwam laatst ter sprake maar ik weet niet meer waar/wanneer.

Kind heeft twee tanden. Drinkt vooralsnog alleen melk.

Ik heb zo'n setje van drie opvolgtandenborstels gekocht. Maar die eerste twee zijn niet echt tandenborstels en volgens mij is dat ook zonder tandpasta. Poetsen jullie met of zo der tandpasta?
pi_129973604
Oh die foto! Zo herkenbaar... Bram heeft de zieligste pruillip ooit!
pi_129973634
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:28 schreef Gulara het volgende:
Ik breek even in, want hoe zat het ook alweer met tandenpoetsen? Het kwam laatst ter sprake maar ik weet niet meer waar/wanneer.

Kind heeft twee tanden. Drinkt vooralsnog alleen melk.

Ik heb zo'n setje van drie opvolgtandenborstels gekocht. Maar die eerste twee zijn niet echt tandenborstels en volgens mij is dat ook zonder tandpasta. Poetsen jullie met of zo der tandpasta?
vanaf doorkomen poetsen..

Bram heeft nu 7 tanden. :')

3 boven 4 onder.

daarvan zijn er 3 echt net wel net niet door.. Maar die neem ik wel mee in het poetsen. Wij poetsen elektrisch met melktanden tandpasta.
pi_129973647
Spark!!! _O-

Mijn buuf kwam net spontaan langs, ze moest even babyknuffelen :D

En nu ga ik maar eens wandelen naar het wkc cavia voer halen :')
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:30:59 #271
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_129973662
Hoe krijg je die tanden zo goed gepoetst bij een baby/peuter, Cristel weigert namelijk gewoon. Hoofd wegdraaien, mond dichthouden etc. Heel irritant :/
pi_129973700
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:30 schreef PureEvil het volgende:
Hoe krijg je die tanden zo goed gepoetst bij een baby/peuter, Cristel weigert namelijk gewoon. Hoofd wegdraaien, mond dichthouden etc. Heel irritant :/
borstel naar binnen frotten, liedje zingen en poetsen maar.
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:35:24 #273
381212 Gulara
From the future
pi_129973756
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

vanaf doorkomen poetsen..

Bram heeft nu 7 tanden. :')

3 boven 4 onder.

daarvan zijn er 3 echt net wel net niet door.. Maar die neem ik wel mee in het poetsen. Wij poetsen elektrisch met melktanden tandpasta.
Dan begin ik meteen met de stap drie tandenborstel. :') -O-

http://www.kidspot.co.nz/sponsor+31+Pigeon-Toothbrushes.htm

Met peutertandpasta neem ik aan.
pi_129973762
Hahaha, goeie kale baby ook Spark :D

Isa trekt ook zo'n hoofd als ze gaat huilen. Ze strekt zich dan uit met haar handjes in vuistjes langs haar zij, pruilip, rood aanlopen en dan "MWEP MWEP MWEP MEEEEEHHHH!!!" hihi :D
Sarcasme. Herken het.
pi_129973799
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:35 schreef Gulara het volgende:

[..]

Dan begin ik meteen met de stap drie tandenborstel. :') -O-

http://www.kidspot.co.nz/sponsor+31+Pigeon-Toothbrushes.htm

Met peutertandpasta neem ik aan.
Ja bram wordt ook gewoon gepoetst met een fase 2 of 3 borstel.. ff zoeken hoor.

Borsteltjes zijn vanaf 4 jaar... Ehm... Tja, Leyla poets ik er al zeker 2 jaar mee :') (niet met hetzelfde borsteltje..)
pi_129973867
Suiker je filmpje _O- O+ nu wil ik het ook proberen straks :D

Spark, I O+ pruillipjes
pi_129974471
Spark dat is echt een mégapruil! O+
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:21:04 #278
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_129975301
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:39 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Oh ja, ik zie het precies voor me :D
En geef ze eens ongelijk, als ik net ontdekt had dat die gekke dingen aan mijn romp meer kunnen dan alleen plat liggen, zou ik ze ook maximaal inzetten 8-)
Hihi ja precies :D O+

Kyara wat een schatjes O+

Fieder hihi :D Leuk he dat bewegen O+

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ze schaterlacht bij papa en oma. Ik ben meestal niet grappig genoeg :') :+

En Saar vindt andere kindjes inderdaad fantastisch! :Y
Whahaha, herkenbaar.. Vooral het verschil met mn man en mij is goed te merken hier idd :')

Omg logi dat filmpje :D _O- geweldig!!!

Hier alleen zoiets gehad met slapen maar dat is ook al een tijdje terug.. Dat ze doorhad dat als ze huilde dat we dan kwamen. Maar niet met een telefoon/tab nog, gelukkig :+

Whihi Sparkling geweldige foto :D
pi_129975597
Jeetje.. Muts dat ik ben.. Edit ipv quote
E.
pi_129975769
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
Hahaha, goeie kale baby ook Spark :D

Isa trekt ook zo'n hoofd als ze gaat huilen. Ze strekt zich dan uit met haar handjes in vuistjes langs haar zij, pruilip, rood aanlopen en dan "MWEP MWEP MWEP MEEEEEHHHH!!!" hihi :D
Maar maar.. Mijn baby is niet kaal! }:|

Bewijs:
SPOILER
E.
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:36:17 #281
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129975879
Hahaha die foto van Sparkling! Nu weet je alvast hoe ze eruit ziet als ze later in de supermarkt Mega Mindy koekjes wil maar ze mag niet!

Gulara je had al antwoord gehad maar gewoon omdat t kan nog eens: vanaf dat ze door zijn met een klein tandenborsteltje met een heel klein beetje baby/peutertandpasta.
Ik vroeg aan het Etosmeisje waar ik het kocht welke tandpasta ik moest hebben, en toen vroeg ze of S nog in de categorie 0-5 jaar viel :D :') En ja, ik had hem bij me.

Suiker heeft je hubbie een leuke verjaardag tot nu toe?
pi_129975949
Een tip van mijn zus: begin nooooooit met tandpasta die zoet smaakt. Een drama om je kind na een tijd aan de tandpasta met mint te krijgen.

Mijn nichtje moest iedere keer kokhalzen :')
E.
pi_129976209

Wij hebben deze. Betwijfel of het (type) borsteltje heel veel uitmaakt, als het maar klein genoeg is :+ Ze kauwt er toch voornamelijk op. Echt poetsen kun je het niet noemen :P

Spark, die foto :D :D
pi_129976501
Suiker van harte :)

Noa kijkt de hele dag weer eens sjagerijnig, zo kijkt ze eigenlijk altijd als ze niet lacht. O+
http://instagram.com/p/c6XliAshpy/
pi_129976791
Krijg net een mailtje dat een foto van mij en Noa 26sept op borstvoeding.com staat O+
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:01:50 #286
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129976795
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:53 schreef Logician het volgende:

Noa kijkt de hele dag weer eens sjagerijnig, zo kijkt ze eigenlijk altijd als ze niet lacht. O+
"They see me rollin'..." _O- minigangster!

Klopt Sparkling, wij hebben per ongeluk aardbeiensmaak gekocht. Was niet de bedoeling en denk wel dat ik nog een gewone mint ga halen. Denk dat hij het hier allemaal prima vindt want hij lust alles.

Ik heb zo gezellig gefietst met Silvijn! Naar de Genneper Parken, dat is zo'n mooie omgeving met fruitboomgaarden, weilandjes, dieren en een 'milieucentrum' waar je bij de boerderij mag kijken. En helemaal niet druk. We zijn even bij het centrum naar binnen gegaan, bij de kalfjes en de biggen gekeken en bij de ganzen. The mothership vond het allemaal leuk, Silvijn vond eigenlijk met name de toevallig voorbij lopende straatkat leuk :') Maar we hebben de hele fietstocht samen gezongen, allebei even vals O+
pi_129976806
quote:
Noa kijkt de hele dag weer eens sjagerijnig, zo kijkt ze eigenlijk altijd als ze niet lacht.

Dat komt door die wangzakken *;
pi_129976830
quote:

[..]

OMG :X

ik krijg zelf niet genoeg bij elkaar gekolfd en als ik dit zo lees dan word ik bijna misselijk bij het idee om moedermelk weg te gooien, alleen om zelf bier te kunnen drinken.

Ieder zijn ding natuurlijk maar je vergelijkt het toch snel met je eigen situatie en dan :X
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:02:45 #289
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_129976832
quote:

quote:
17s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:01 schreef Logician het volgende:
Krijg net een mailtje dat een foto van mij en Noa 26sept op borstvoeding.com staat O+
Whihi schattig bekkie O+
Wat leuk!! :D
pi_129976858
en verder gaan jullie echt te hard om bij te houden vandaag....
pi_129976882
quote:
17s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:02 schreef Kyara het volgende:

[..]

ik krijg zelf niet genoeg bij elkaar gekolfd en als ik dit zo lees dan word ik bijna misselijk bij het idee om moedermelk weg te gooien, alleen om zelf bier te kunnen drinken.

Ieder zijn ding natuurlijk maar je vergelijkt het toch snel met je eigen situatie en dan :X
Tja, ik geef helemaal geen bv alleen omdat het me vermoeiend lijkt. Dan valt een weekendje vrij eigenlijk best mee :@
pi_129976899
Oh Spees wat klinkt dat heerlijk knus! O+

Suiker zou het?
Een vd buurvrouwen heeft net buiten 5min gek lopen doen om haar aan het lachen te krijgen maar Noa had dr pokerface /ON _O-
pi_129976981
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:03 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Tja, ik geef helemaal geen bv alleen omdat het me vermoeiend lijkt. Dan valt een weekendje vrij eigenlijk best mee :@
Ik kan er trouwens ook niet bij dat jij er met een tweeling aan begonnen bent Kyara, heb er wel veel respect voor ^O^
pi_129976993
Oh ik kreeg van mn schoonmoeder dit weekend de vraag of bram nu nog een keer of 2-3 dronk... Eh... Nou eerder een keer of 6 :') Gewoon alles wat hij drinkt, hij krijgt eigenlijk verder nog niets bij, tenzij flinke dip en heel warm, dan mag hij met water knoeien.
pi_129976995
quote:
17s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:01 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

"They see me rollin'..." _O- minigangster!

Klopt Sparkling, wij hebben per ongeluk aardbeiensmaak gekocht. Was niet de bedoeling en denk wel dat ik nog een gewone mint ga halen. Denk dat hij het hier allemaal prima vindt want hij lust alles.

Ik heb zo gezellig gefietst met Silvijn! Naar de Genneper Parken, dat is zo'n mooie omgeving met fruitboomgaarden, weilandjes, dieren en een 'milieucentrum' waar je bij de boerderij mag kijken. En helemaal niet druk. We zijn even bij het centrum naar binnen gegaan, bij de kalfjes en de biggen gekeken en bij de ganzen. The mothership vond het allemaal leuk, Silvijn vond eigenlijk met name de toevallig voorbij lopende straatkat leuk :') Maar we hebben de hele fietstocht samen gezongen, allebei even vals O+
O+ Ik dacht dat jij nog niet fietste met Silvijn?
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:07:42 #296
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129977032
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:06 schreef L0t.. het volgende:

[..]

O+ Ik dacht dat jij nog niet fietste met Silvijn?
Jawel, met de Manduca (kom er maar in kinderbescherming). Met de stoel nog niet idd,
pi_129977074
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:07 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Jawel, met de Manduca (kom er maar in kinderbescherming). Met de stoel nog niet idd,
Ahh oke! Nou gezellig toch zo O+
pi_129977080
Oh Spees hoe gaat dat dan? F komt zo langzamerhand in een fase waarbij hij niet meer de hele tijd slaapt, maar hij kan ook nog niet echt rondkijken met de Manduca. Kan S dat wel? Of doe je hem op je rug?
pi_129977145
quote:

[..]

Wat vervelend Kyara. Ik snap dat mijn post dan niet leuk is om te lezen.

Ik ga me verder niet verdedigen of nuanceren. Want ja de voornaamste reden is inderdaad dat ik na anderhalf jaar zo goed als geheelonthouding op een feestje een biertje wil drinken.
pi_129977147
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:06 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ik kan er trouwens ook niet bij dat jij er met een tweeling aan begonnen bent Kyara, heb er wel veel respect voor ^O^
Thanx :*

Ik ben ook erg blij dat het gelukt is en dat het zo goed gaat. Jammer alleen dat het niet volledig lukt.

Maar ik vind persoonlijk met een prematuurkindje dat je eigenlijk ook wel moet. Ze hebben het dan zo hard nodig, ze hadden nog in je buik moeten zitten en op die manier voedingsstoffen binnen moeten krijgen. Dan is het minste wat je kunt doen ze in elk geval nog je melk geven. En als het eenmaal loopt en gaat dan vind ik het ook weer zonder om er geen gebruik van te maken ;)
pi_129977158
quote:

[..]

Pfff, wat een nare reactie is dit. Snap dat het lastig is als je zelf in een andere situatie zit, maar jezus, het waardeoordeel knalt er vanaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')