Nou eigenlijk had ie een prima dag en nacht ritme. Dat werd 4 à 5 weken geleden 's nachts minder. En nu is ook de avond pittiger. Vandaar genoeg voeding 's avonds want daar slaapt ie beter op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:42 schreef Kyara het volgende:
Hij heeft nog niet zo'n lekker dag/nachtritme? Dan heeft kolven inderdaad weinig zin. Als ik de late avondvoeding live geen dan drinken ze ene paar slokken om daarna elke 2 uur weer te komen.
Ben nu steeds aan het nakolven na elke voeding, wel wat meer werk maar zo kan ik wel een klein voorraadje opbouwen.
SPOILER: En nog even m'n foto crossposten:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is ook echt Niet Leuk en kan erg frustrerend zijn...quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:07 schreef bellelena het volgende:
Jamaar jamaar ze kijkt er ook zo zielig bij, met zo'n pruillipje enzo![]()
Het gaat ook al wel beter, nu moet ik alleen nog meehuilen als het me niet lukt om d'r te troosten.
Gelukkig! Snap precies wat je bedoelt. Toen wij in de baggernachtmaanden zaten van 4-5-6 x wakker vond ik dat ook best pittig, maar zei er ook altijd bij: liever dat en overdag een gezellige baby die goed slaapt, dan doorslapen en overdag de hele tijd met een huilend kind dat niet slaapt zitten. Dat lijkt me echt zwaarder!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:09 schreef Gulara het volgende:
Ik voel me duizend keer beter dan twee maanden terug toen de nachten een eitje waren en ik de hele dag met een huilend kind in de weer was.
En er is voldoende steun om me te ontzien mocht het wél allemaal te veel worden.
+1quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Gelukkig! Snap precies wat je bedoelt. Toen wij in de baggernachtmaanden zaten van 4-5-6 x wakker vond ik dat ook best pittig, maar zei er ook altijd bij: liever dat en overdag een gezellige baby die goed slaapt, dan doorslapen en overdag de hele tijd met een huilend kind dat niet slaapt zitten. Dat lijkt me echt zwaarder!
Klinkt heel bekend. Ik ben meestal klimpaal hier. Knuffelen bestaat uit dat ik haar tegen me aan klem en heel wild kusjes geef, dat is dan nog wel leukquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ja, dat wilde ik nog vragen aan de +/- 8 maanden en ouder moeders. Zitten of liggen die van jullie ook geen seconde stil?Een minuutje knuffelen of hangen op schoot zit er echt niet in hier. Even zittend spelen ook niet. Tijgeren, staan en 'lopen' elke wakkere seconde. Vind het heel stoer en grappig maar zou ik een ADHD-ertje in de dop hebben?
Oh ja, ik zie het precies voor mequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend. Ik ben meestal klimpaal hier. Knuffelen bestaat uit dat ik haar tegen me aan klem en heel wild kusjes geef, dat is dan nog wel leuk![]()
Oh ja, heel herkenbaar. 10 maanden later is het nog altijd zo. Ik beticht hem ook vaak stiekem van ADHDquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ja, dat wilde ik nog vragen aan de +/- 8 maanden en ouder moeders. Zitten of liggen die van jullie ook geen seconde stil?Een minuutje knuffelen of hangen op schoot zit er echt niet in hier. Even zittend spelen ook niet. Tijgeren, staan en 'lopen' elke wakkere seconde. Vind het heel stoer en grappig maar zou ik een ADHD-ertje in de dop hebben?
Nope, liggen is voor mietjes, zitten is saai en een seconde niet bewogen is een dag niet geleefd. Knuffelen doet ie alleen als hij heel heel moe is of als ik het op de enfermera manier afdwing. O en overal moet ook geluid bij he, harde hooligan geluiden, anders is het ook niet leuk genoeg. Echt zo grappig om te zien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Luuk had dat vanmiddag ook. Hij was zo zielig en zo lastig te troosten. Hij keek ook helemaal bang.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
Die handjes van de tweeling en van Luuk en Sofie!En Lars & Femke zijn ook al zo zoet samen!
en nou kappen met die leuke duo'sik rammel zo al genoeg!!
Wie vroeg er nou ook weer naar nachtmerries bij baby's? E werd net huilend wakker en moest echt nasnikken toen ik haar liet drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef Fieder het volgende:
Mijn ADHD'er! Die benennon-stop
Hij ligt nog op een kleedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is hier kansloos.
Lang leve mijn grondbox, anders kon ik echt helemaal niets meer doen hier in huis.Met een meidenkwartet
Ja hoi, die hadden wij dus... Nu hebben we het andersom (wel gelukkig 'maar' twee keer en overdag is meestal gezellig). Best of both worlds, zeg maar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Gelukkig! Snap precies wat je bedoelt. Toen wij in de baggernachtmaanden zaten van 4-5-6 x wakker vond ik dat ook best pittig, maar zei er ook altijd bij: liever dat en overdag een gezellige baby die goed slaapt, dan doorslapen en overdag de hele tijd met een huilend kind dat niet slaapt zitten. Dat lijkt me echt zwaarder!
Wat Enf zegt. Klimpaal ben ik, en knuffelen is alleen ok als ik er geluid bij maak of gekke bekken trek zodat hij kan lachen. Dat hardop lachen is zó leuk!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, een praatgroep is een ideequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Ah dank voor het lotgenotencontact, CS en Lila
Fieder, dat is het voorstadium, be prepared![]()
Grondbox klinkt wel goed, maar daar moet je vast een ruime woonkamer voor hebben of niet?
Ben jij gek, dan gaat papa met hem op avontuur op de camping! Voor je t weet heb je je boek uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:05 schreef Mineola het volgende:
Oh god, dat klinkt als de mijne over een jaar
Gelukkig is z'n vader ook zo, dan kan ik op vakantie wellicht drie zinnen uit een boek lezen! *kijkt er nu al naar uit*
Nou zekerquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh my, CS. Lekker bijgekomen op vakantie??
Dan valt het hier wel mee
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou zekerAch, daar hebben we 'm elke dag de speeltuin in gegooid, works like a charm.
Hij zit trouwens wel stil als hij zijn papfles krijgt. Of althans, het enige wat hij dan doet is met zijn hiel op je knieschijf bonken
Daar hoop ik inderdaad stiekem op, maar drie zinnen zou al een vooruitgang zijn ten opzichte van de afgelopen tien jaarquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ben jij gek, dan gaat papa met hem op avontuur op de camping! Voor je t weet heb je je boek uit.
Elk jaar een zin erbij!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:11 schreef Mineola het volgende:
[..]
Daar hoop ik inderdaad stiekem op, maar drie zinnen zou al een vooruitgang zijn ten opzichte van de afgelopen tien jaarBabysteps hè, niet teveel ineens willen.
Leuk he! Dat doe ik voortaan ook. Kijken dan. Aaien durf ik niet want hij wordt heel erg snel wakker. Maar even sluipvoetend gaan kijken hoe hij ligt..zo leuk! Zou er wel een kwartier naast kunnen staan. Die slaapgeluidjes en ontspannen houdingquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:11 schreef Clubsoda het volgende:
Dreumessen zijn leuk![]()
![]()
Ik hou ook van de flesmomenten Spees. En ik ga 's avonds nog altijd even bij hem kijken voor ik ga slapen, dan ligt hij zo vredig en ontspannen en dan sta ik een tijdje naar hem te kijken en z'n snoetje te aaien
/weekdier
Doe jij dat nu pas...?!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Elk jaar een zin erbij!
[..]
Leuk he! Dat doe ik voortaan ook. Kijken dan. Aaien durf ik niet want hij wordt heel erg snel wakker. Maar even sluipvoetend gaan kijken hoe hij ligt..zo leuk! Zou er wel een kwartier naast kunnen staan. Die slaapgeluidjes en ontspannen houding
Ja, sinds een paar weken pas. Tot 6 maanden kreeg hij altijd nog een voeding om 23:00 u dus dan ging ik altijd naar hem toe, en daarna werd hij altijd wakker als we op zijn kamer kwamen. Hij is helaas een enorm lichte slaper. Maar sinds hij door zijn bedje crosst en loopt weten we niet hoe hij in slaap valt dus toen zijn we standaard gaan kijken hoe hij erbij lag. En hij wordt er wel eens van wakker maar over het algemeen gaat het wel goed. Dus had het achteraf misschien wel iets eerder kunnen doen.quote:
Vriendin van mij heeft een meisje van 7 dagen ouder dan Silvijn en zij is ook zo als jij jouw dochter omschrijft, blijft zo relaxt een uur op schoot zitten enzo. Zal wel verschil in karakter zijn, en misschien ook jongen/meisje verschil? Al is de dochter van Enf ook zo wildquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:28 schreef Kwisted het volgende:
Wat een mooie fotos!
Belle mooie doek ook. En mooie ogen!
Kaatje ik smelt. Dat handje vasthouden is te cute.
Shandaly wat een knapperds!
cath, handige box zeg. En lieve knappe meiden.
Ik schrik wel een beetje van de wilde baby verhalen. Ik denk nu dus wel dat F in de rustige categorie valt. Tuurlijk vindt ze t ook heel leuk om te stappen en te kruipen. Maar ze zoekt me ook de hele tijd op om te knuffelen en te kussen. En dan kan ze rustig op schoot zitten om te spelen enzo. Ik dacht dat dat normaal was.
Hoe doen jullie dat dan als je op een terras zit ofzo?
Dat dus!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:30 schreef Clubsoda het volgende:
De helft van de tijd er achteraan lopen zodat je geen fatsoenlijk gesprek kan voeren![]()
Ik zoek een geschikte plek uit, zodat hij een beetje kan struinen zonder dat hij in gevaar kan komen en het liefst met een speeltuintje in de buurt of steentjes ofzo, waarmee hij kan spelen.
En wat is normaal? Mijn kind is gewoon wie hij is, en hij beweegt nou eenmaal dolgraag. En jongetjes zijn ook echt wel een tikje anders dan meisjes over het algemeen he? Ik vind het soms onpraktisch, maar ik kan hem nou eenmaal niet veranderen en hij is zo blij en energiek en zichzelf. Wordt vanzelf makkelijker als hij een beetje groter is en niet continu in de gaten gehouden moet worden.
[ Bericht 11% gewijzigd door Loj op 12-08-2013 00:11:26 ]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:37 schreef Clubsoda het volgende:
Denk ik ook Spees, dat jongetjes vaak wat drukker zijn. Wij zaten vorige week te eten en daar waren twee mensen met hun kleindochter. Die ze in haar kinderstoel zetten. Waar het grietje zeker een kwartier (!!) rustig bleef zitten spelen met een popje terwijl opa en oma keuvelden (!). Waarna ze keurig haar ijsje opat en daarna nog een tijdje bleef zitten. Om vervolgens náást de stoel van oma (!) met een steentje te spelen.
En toe had ik M dus al twee keer uit de keuken en drie keer uit een plantenbak geplukt, en ter vermaak al over het muurtje gelopen, twee keer kiekeboe gedaan bij het hek en hem mee naar de fontein genomen.
Tja
Wow. Als dat bij S gebeurt bel ik de huisartspost.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:39 schreef Kwisted het volgende:
Ik ben vandaag sushi gaan eten met n vtiendin en F. Zeker 1,5uur gezeten. Eerste hLf uur zat ze inde kinderstoel zelf een boterham te eten. Toen een kwartier op schoot spelen met n speeltje. Toen n half uur op de grond naast mijn stoel met de luiertas spelen en toen nog de fles bij mn vriendin op schoot en knuffelen. Toen zijn we gegaan en werd ze ook net moe.
Ik klaag nooit meer.
Ik denk dat ze gewoon een flinke buik vol hadquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die verhalenHyperbabies! Nou, dat zie ik Noor nog niet doen
.
Vanochtend drie (3!) druppeltjes olie in de melk gedaan wegens poeploze dagen en het idee dat het dwars begon te zitten en net de derde poepluier verschoond (waarvan 2 buiten de lijntjes), maarre zoveel invloed kunnen drie druppels olie toch niet hebben en zo lang ook? Nouja, zij is het weer kwijt
.
Check!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh, dan vindt ze het meestal wel heel leuk om gewoon mensen te kijken. En ik zorg ervoor dat ik dan altijd iets van een yoghurtje/fruitje/boterham bij me heb. Ze blijft wel stil zitten voor eten. Niet om mama te knuffelen, dat niet. Maar eten is blijkbaar wel leuk genoeg.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:28 schreef Kwisted het volgende:
Hoe doen jullie dat dan als je op een terras zit ofzo?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:03 schreef Clubsoda het volgende:
Disclaimer: ik hou heel veel van hem hoor(ik denk, ik doe even een Coco
)
Ik ben laatst zeker 3 uur met een vriendinnetje op een terras gaan zitten en daarna zijn we nog uit eten geweest. Maar op beide plekken was een fijne zandbak met graafauto's enzo. Geen kind heb je aan hem, al die tijd zoet alleen zitten spelen (hij kan zich namelijk echt heel goed alleen vermaken, hij moet alleen wel bewegingsruimte hebben). Het is gewoon een kwestie van de goede plek kiezen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:39 schreef Kwisted het volgende:
Ik ben vandaag sushi gaan eten met n vtiendin en F. Zeker 1,5uur gezeten. Eerste hLf uur zat ze inde kinderstoel zelf een boterham te eten. Toen een kwartier op schoot spelen met n speeltje. Toen n half uur op de grond naast mijn stoel met de luiertas spelen en toen nog de fles bij mn vriendin op schoot en knuffelen. Toen zijn we gegaan en werd ze ook net moe.
Ik klaag nooit meer.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:39 schreef Loj het volgende:
ff spammen...Huh?? Loj ik kan je foto's niet zien mobiel maar bovenaan staat een linkje naar een afbeelding. Maar als ik daarop klik krijg ik mijn eerste foto van Rosalie te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loj is betrapt! Heeft stiekem geen kind maar leent andermans foto's!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:45 schreef danic het volgende:
[..]
Huh?? Loj ik kan je foto's niet zien mobiel maar bovenaan staat een linkje naar een afbeelding. Maar als ik daarop klik krijg ik mijn eerste foto van Rosalie te zien
Het was wel gewoon soepele poep, dus dat lijkt me geen obstipatie dan. Dat kan toch ook niet met bv dacht ik gelezen te hebben op borstvoeding.com..quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:42 schreef bellelena het volgende:
Nou inderdaad, 3 poepluiers op een rij, dat was een hele buik vol XM!
Merkte ook dat ze t niet deden dus ging ff kijken of ik verkeerde codes had gebruikt, en keek toevallig op ff via jouw foto's uit dit topic en drukte op t verkeerde knopje, sorryquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:45 schreef danic het volgende:
[..]
Huh?? Loj ik kan je foto's niet zien mobiel maar bovenaan staat een linkje naar een afbeelding. Maar als ik daarop klik krijg ik mijn eerste foto van Rosalie te zien
Ah ja, daar gaan we ook wel vanuit hoor. Tis alleen maar fijn natuurlijk dat ze zich zo thuis voelt bij opa en omaquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ja nu je het zegt Coco, stilzitten ging hier ook prima met stukjes brood! Leuk dat je een fijne filmavond hebt gehad. Saar mist jullie wel, maar die wil gewoon de stoere meid uithangen voor opa en oma.
Oeps, betrapt...quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Loj is betrapt! Heeft stiekem geen kind maar leent andermans foto's!
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:47 schreef Loj het volgende:
[..]
Merkte ook dat ze t niet deden dus ging ff kijken of ik verkeerde codes had gebruikt, en keek toevallig op ff via jouw foto's uit dit topic en drukte op t verkeerde knopje, sorry
Probeerde zo snel mogelijk weer te verwijderen maar je was me voor
Nee, is ook niet erg/gek/raar hoor, paar poepluiers achter elkaar! Maar voor haar voelt het vast fijn dat het er uit isquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het was wel gewoon soepele poep, dus dat lijkt me geen obstipatie dan. Dat kan toch ook niet met bv dacht ik gelezen te hebben op borstvoeding.com..
Ik sluit me met mijn hyperbaby (7,5 mnd) aan bij de ADHD-club! Tijgeren, zitten, optrekken, rollen, scheuren, trappen...rustig op schoot is eigenlijk geen optie. Wel als ik haar vasthoud en rondloop.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja snap hetquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah ja, daar gaan we ook wel vanuit hoor. Tis alleen maar fijn natuurlijk dat ze zich zo thuis voelt bij opa en oma
Maar we hadden het niet erg gevonden als ze op zn minst heel even een heel klein beetje had gehuild, even, voor het idee.
Ze schaterlacht bij papa en oma. Ik ben meestal niet grappig genoegquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:50 schreef Kwisted het volgende:
Daarentegen mis ik dan wel ooit het hele enthousiaste. Het schateren is best zeldzaam bijv.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:39 schreef Loj het volgende:
ff spammen...Jullie moeten het met linkjes doen, ik snap t nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik hoor een ventje pruttelen!
Ow en niet quoten plz, ik haal ze strakjes weer weg
[ Bericht 7% gewijzigd door Loj op 12-08-2013 00:10:07 ]
Je moet je linkjes tussen [img] en [/img] zetten, dan is het gefixtquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:00 schreef Loj het volgende:
[..]
Jullie moeten het met linkjes doen, ik snap t nieten ik hoor een ventje pruttelen!
Dat zou je zeggen he;)quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je moet je linkjes tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] zetten, dan is het gefixt
Die url= moet je weg latenquote:
Wow, die overgang van 5 naar 7 maanden!quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:00 schreef Loj het volgende:
[..]
Jullie moeten het met linkjes doen, ik snap t nieten ik hoor een ventje pruttelen!
Op een terras gaat het dus zo, maar dan zonder het lopen. En ook hier 'geef de baby door'. Ik begin trouwens met hem zo lang mogelijk in de wagen te laten zitten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:30 schreef Clubsoda het volgende:
De helft van de tijd er achteraan lopen zodat je geen fatsoenlijk gesprek kan voeren![]()
Ik zoek een geschikte plek uit, zodat hij een beetje kan struinen zonder dat hij in gevaar kan komen en het liefst met een speeltuintje in de buurt of steentjes ofzo, waarmee hij kan spelen.
En wat is normaal? Mijn kind is gewoon wie hij is, en hij beweegt nou eenmaal dolgraag. En jongetjes zijn ook echt wel een tikje anders dan meisjes over het algemeen he? Ik vind het soms onpraktisch, maar ik kan hem nou eenmaal niet veranderen en hij is zo blij en energiek en zichzelf. Wordt vanzelf makkelijker als hij een beetje groter is en niet continu in de gaten gehouden moet worden.
Na bedtijd laat ik hem sowieso thuis, en kermis zou ik mijn baby nu pas overwegen mee te nemen. Vooralsnog een nee, hij heeft er niks aan en ik word zelf bijna al gek van al die lampjes en geluiden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 06:57 schreef vencodark het volgende:
Gisteravond was ik met mijn ouders en broertje naar de kermis geweest. Mijn man is met A thuis gebleven want we vonden beide dat A niet tussen al die herrie mee moest gaan. Hij is nog wel erg klein.
Toch zag ik wel moeders die wel hun baby hadden meegenomen.
Wat vinden jullie?
Zoooooo herkenbaarquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, een praatgroep is een ideeIk vind het wel leuk hoor, dat het geen slome duikelaar is, maar soms kijk ik in het zwembad bijvoorbeeld wel eens jaloers naar ouders met een kind dat gewoon stilzit of ligt tijdens het aankleden
Terwijl jij daar met een squattend en pirouttes draaiend kind probeert die romperknoopjes dicht te friemelen bij 40 graden
Of moeders die zowaar hun shampoo uit de zwemtas kunnen pakken zonder dat de eerste drie pogingen onderbroken worden doordat je je kind haast uit het pierenbadje moet plukken en je dan maar met een worstelende, gillende dreumes wanhopig probeert met één hand die verdomde shampoo te zoeken. Of kindjes die heel lief mama een kusje geven en dan kroelen op schoot, waar alles wat jij oogst trampolinespringen op je buik, een knalharde kopstoot en een paar boventanden in je wang zijn
![]()
Troost je: het wordt makkelijker. M gaat nu rondjes rennen als hij energie over heeft. Als de tuin saai wordt dan meldt hij 'hennen' en dan mag je met 'm de straat op en neer draven
Disclaimer: ik hou heel veel van hem hoor(ik denk, ik doe even een Coco
)
Ligt eraan waar ik ben hoor. Ik inspecteer eerst heel de boel. En tsja thuis speelt ze ook buiten, ze worden nou eenmaal vies denk ik dan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:04 schreef Mineola het volgende:
[..]
Op een terras gaat het dus zo, maar dan zonder het lopen. En ook hier 'geef de baby door'. Ik begin trouwens met hem zo lang mogelijk in de wagen te laten zitten.
En anderhalf uur uit eten! WowIk kan echt hem niet naast mijn stoel op de grond zetten en dat hij dan stil blijft zitten. (in een restaurant of buiten vind ik dat sowieso een beetje smerig
)
Nou dit dus! Voor F.leur keek ik best veel tv. Volgde ook een aantal series. Nu helemaal niets meer haha. De tv staat altijd uit. En als hij dan savonds aan gaat dan kijken we samen een film ofzo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:42 schreef As1981 het volgende:
Je blik veranderd dan he suiker. Ik weet bij de eerste nog wel dat ik "mijn" series moest opgeven om zo wat bij te slapen. Sindsdien volg ik niets meer maar intresseerd het me ook niet terwijl ik in de avonden nu mijn handen vrij heb. Je beeld veranderd gewoon.
[ Bericht 8% gewijzigd door Olf op 12-08-2013 11:10:49 (foto weg!) ]
En het klopt nog ook! Het ziet er niet uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:49 schreef danic het volgende:
[..]
En die grondbox vergelijken met een ren voor baby's
Wat klinkt dat ongelofelijk jaloersmakendquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:29 schreef Logician het volgende:
Oh en wij volgen alle series nog steeds, Dexter/Suits/shameless/etc we downloaden ze en gaan dan wat vroeger naar boven en dan kijken we lekker knus met een slapende mini tussen ons in, in bed
Ohja Suits! Die was ik vergeten, ook van die heerlijke wegkijktv. Lekker hoor boven in bedquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:29 schreef Logician het volgende:
Oh en wij volgen alle series nog steeds, Dexter/Suits/shameless/etc we downloaden ze en gaan dan wat vroeger naar boven en dan kijken we lekker knus met een slapende mini tussen ons in, in bed
Mijn baby is voornamelijk iphone verslaafd, heb 2x een filmpje van Tulli laten zien op de tel en sindsdien zodra ze dat ding ziet is het gillen omdat ze de tel wil.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat klinkt dat ongelofelijk jaloersmakend
Onze mini is nu al tv-verslaafd, dus die zou gewoon meekijken
quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Hebben jullie ook toddler lock om mee te spelen? Is hier een succes. Althans maanden geleden, al een tijd niet meer geprobeerd.
Logi elke keer als ik jouw sig zie dan voel ik gewoon bijna een bij knappen in mijn mond![]()
Ik ook, tijdens het voeden voornamelijk aangezien ze altijd in slaap valt aan de borstquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:35 schreef As1981 het volgende:
Grappig die verschillen. Ik hang tegenwoordig op de bank met mijn telefoon
Dat heb ik ook met die bijen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Hebben jullie ook toddler lock om mee te spelen? Is hier een succes. Althans maanden geleden, al een tijd niet meer geprobeerd.
Logi elke keer als ik jouw sig zie dan voel ik gewoon bijna een bij knappen in mijn mond![]()
Ja erg he!? Zo gaat het ook als haar iets niet lukt met een speeltje, hoe vaak bezoek/fam al niet dachten dat er iets mis was terwijl ze gewoon haar zin niet kreegquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:37 schreef Fieder het volgende:
Hahahahahaha Logi ze is ècht boos!!
Toddler Lock? Ff googlen... ahhh wowww
quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
Logi, ik zit op mn werk dus filmpje kijken lukt niet, maar Isa is aan alles verslaafd wat bewegend beeld heeft. Tv, ipad, telefoon... ze heeft nog niet door dat die dingen aan kunnen en kan ze ook niet vasthouden ofzo, maar laatst lagen we samen op bed en ik was een spelletje aan het spelen op mijn iphone, zet dat ding uit, hoor ik ineens een verontwaardigde schreeuw naast me. Mevrouw was mee aan het kijken en not amused dat ik dat ding uitzette
Zal het even nuanceren want hier doen we dat ook niet vaak. Ik had me voordat hij er was wel voorgenomen om het niet te doen, maar nu kijkt hij om de dag wel eens een filmpje op de laptop, als ik zijn eten maak ofzo. Da's een minuutje of 5-6 geloof ik, die Egg Birds. Of soms Pocoyo, de tip van Coco. Oh en we kijken sinds kort wel eens samenquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:39 schreef Suikertante het volgende:
Wij hebben tot nu toe eigenlijk geprobeerd F bij alle schermen uit de buurt te houden. Ik was vorige week bij een vriendin en die zet haar zoon (8 mndn) de halve dag voor de tv want dan heeft ze geen kind aan hem.
Ik snap wel dat er iets is veranderd en dat dit soort spelletjes ook leerzaam zijn enzo, maar ik moet er nog even aan wennen...
Dat is idd ook niet mijn manier, ze mag 's ochtends 30min babytv en om 18u 30min.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:39 schreef Suikertante het volgende:
Wij hebben tot nu toe eigenlijk geprobeerd F bij alle schermen uit de buurt te houden. Ik was vorige week bij een vriendin en die zet haar zoon (8 mndn) de halve dag voor de tv want dan heeft ze geen kind aan hem.
Ik snap wel dat er iets is veranderd en dat dit soort spelletjes ook leerzaam zijn enzo, maar ik moet er nog even aan wennen...
quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:52 schreef Ticootje het volgende:
Bij papa thuis zet ik Bram voor de vissenkom, kan hij visjes kijken.
Ja en er zijn dus 4 vissen in de bak die echt voor het raam gaan zwemmen als je ervoor zit, meestal krijgen ze dan eten..quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:54 schreef Suikertante het volgende:
[..]Ja dat is voor baby's echt geweldig.
Wij houden kind ook bij alle schermen uit de buurt. Hij zal het best mooi vinden maar ik vind dat echt niet nodig. Tv blijft dus gewoon uit totdat hij in bed ligt (jammer dat hij de laatste week alleen pas na negenen slaapt...) en tablet en telefoons uit het zicht. Ook wel goed voor onsquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:39 schreef Suikertante het volgende:
Hier is volgens mij ook weinig interesse voor de normale tv. Al staat die hier ook nooit aan overdag, behalve als ik aan sesamstraat denk dus die ziet hij weinig. Die speciale babytv filmpjes die ik wel eens op de laptop aanzet hebben wel een aantrekkingskracht, ik vind ze ook leuk gemaakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:26 schreef Lilalau het volgende:
Mijn kind heeft een gebrek aan interesse voor de TV. Dus in mijn geval is het makkelijk om principes te hebben. Hij gaat ook al rond 7 uur naar bed dus hij krijgt er weinig van mee. Al hebben we in het weekend soms wel de tv aan overdag. Een obsessie voor de ipad en telefoons heeft hij wel trouwens. Maar dan gewoon om op te slaan of in zijn mond te stoppen. En dat mag dan weer niet van z'n flauwe moeder.
voor het half jaar van AS.
en voor de niet meer kleine baby van Mandy
en voor de 17 weken van Nin
Logi jij klinkt echt helemaal in je element. Heerlijk zeg.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:33 schreef Lilalau het volgende:
LL-kolfbuddies jeeeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:33 schreef Lilalau het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schijnt wel in de koelkast te kunnen. Maar ik ga het weggooien (quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef L0t.. het volgende:
Waar kunnen jullie je afgekolfde melk dan bewaren op dat festival?
White russians!quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:58 schreef Lilalau het volgende:
[..]
schijnt wel in de koelkast te kunnen. Maar ik ga het weggooien () Melk met Grolsch smaak moesten we maar niet doen...
hahaha ik dacht even dat jij heel gevaarlijk baddert. Maar niet veilig qua poep dus. Douchen met baby is heerlijk inderdaadquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:56 schreef L0t.. het volgende:
Oh, ze is al weer wakker. Tijd om samen te douchen dan maar, echt één van mijn favoriete momenten van de dag, ze vindt dat zo leuk altijd
. Ik vind samen in bad nog leuker, maar dat is gewoon niet veilig met haar, afgelopen donderdag weer eens geprobeerd maar binnen 1 minuut had ze al weer in bad gepoept. Beetje te ontspannend voor haar geloof ik
.
Ja hier is samen douchen ook echt ons momentje, net als samen wakker wordenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:56 schreef L0t.. het volgende:
Oh, ze is al weer wakker. Tijd om samen te douchen dan maar, echt één van mijn favoriete momenten van de dag, ze vindt dat zo leuk altijd
. Ik vind samen in bad nog leuker, maar dat is gewoon niet veilig met haar, afgelopen donderdag weer eens geprobeerd maar binnen 1 minuut had ze al weer in bad gepoept. Beetje te ontspannend voor haar geloof ik
.
Ja jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:01 schreef Lilalau het volgende:
[..]
slapen ze misschien wel lekker op. Kunnen wij ook een beetje bijslapen...
grapje he mensen.
Laat die sub maar weg, mensen die dat niet snappen en daar aanstoot aan nemen:quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:01 schreef Lilalau het volgende:
[..]
slapen ze misschien wel lekker op. Kunnen wij ook een beetje bijslapen...
grapje he mensen.
Ohja, dan ga je natuurlijk drinken, die optie zit nog niet zo in mijn systeem geloof ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:58 schreef Lilalau het volgende:
[..]
schijnt wel in de koelkast te kunnen. Maar ik ga het weggooien () Melk met Grolsch smaak moesten we maar niet doen...
True thatquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:02 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Laat die sub maar weg, mensen die dat niet snappen en daar aanstoot aan nemen:
ik ben ook vrij benieuwd hoe dat in mijn systeem gaat. Lichamelijk dan vooral. Ja 2 nachtjesquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohja, dan ga je natuurlijk drinken, die optie zit nog niet zo in mijn systeem geloof ikGa je dan ook meerdere dagen?
Veel plezier alvast in ieder geval
quote:
Hier ook niet principieel tegen tv oid, behalve dan broccoli sesamstraatquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind het ook niet 'nodig' maar wel heel leuk om te zien dat hij zo geniet van Bert en Ernie. Dan ben ik maar niet zo principieel. Ik wist ook allemaal niet wat dat was hoor Belle, mijn zusje heeft het toen ie een maand of 6,5 was voor onze autorit naar Italië gedownload voor als hij zich verveelde. En die hebben we wel eens ingezet. Denk ook niet dat ie er slechter van wordt.
Ik kan steeds minder klakkeloos van je quoten, mineola! knipoog! knipoog! cocodisclaimer!
De halve dag je tv aan voor je kind daarentegen vind ik nogal een gebrek aan fantasie en interesse voor je kind.
Oh vergeet ik het half jaar van Asen de verweekdag van Nin
![]()
Gossip Girl vond ik ook heel leuk trouwens! Vind de titel de serie geen eer aan doen. Is veel leuker dan de titel doet vermoeden.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:07 schreef bellelena het volgende:
[..]
Hier ook niet principieel tegen tv oid, behalve dan broccoli sesamstraatSerieus, ik kan me nog herinneren dat ik vroeger Seabert keek, leuk met zo'n zeehondje en alles. Jaren later zie ik het weer eens terug, blijkt het 1 grote verkapte greenpeace actie om jonge zieltjes te winnen. Als klein meisje had ik dat niet eens door, dus ik snap die hele broccoli's
in Sesamstraat ook niet. Dan download ik wel de oldskool, toen koekiemonster nog koekies mocht eten
Verder wil ik binnenkort ook wel eens TikTak oid proberen. Ik ben zelf niet zo'n fan van al die hyperactieve schreeuwerige tekenfilmpjes die tegenwoordig vaak op tv worden uitgezonden, ik wil toch in de eerste instantie (al is het maar voor mezelf) proberen om toch voor de wat rustigere varianten van vroeger te gaan. Lijkt me al interessant genoeg voor zo'n kleine frummel!
En Gossip Girl is inderdaad geniaal, vind ik danVeel gaver dan de titel doet vermoeden in ieder geval
--
Ohh Lowlandsgangers hier?! Wat leuk, ik ben er zelf ook wel een aantal malen geweest, 2010 voor het laatst. Misschien volgend jaar weer eens?! Al ben ik nooit zo goed in zolang van te voren al beslissen en aangezien het afgelopen jaren zo snel is uitverkocht, dan ben ik er nog lang niet mee bezig!
Yes. Maar mijne is al bijna 9 maanden he. Het nieuwtje is er wel een beetje af. (grapje dus weer he). Ik ga vrijdagochtend weg en ben zondagavond weer terug. Dus ik zie hem dan 1 dag niet en dat kan ik best handelen. Hij gaat gewoon leuke dingen doen met zn vader.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef Lilalau het volgende:
[..]
Het nieuwtje is er wel een beetje af.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef Lilalau het volgende:
[..]
Yes. Maar mijne is al bijna 9 maanden he. Het nieuwtje is er wel een beetje af. (grapje dus weer he). Ik ga vrijdagochtend weg en ben zondagavond weer terug. Dus ik zie hem dan 1 dag niet en dat kan ik best handelen. Hij gaat gewoon leuke dingen doen met zn vader.
Haha lekker ding.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Lila en Olf zitten nu lekker naast elkaar te melken?succes!
Nieuwe dag nieuwe kansen is hier vooralsnog uitgekomen: Silvijn is vandaag al voor de tweede keer zonder een kik gaan slapen en we hebben al 3 keer de slappe lach gehad samen. Geen mopper of huil gehoord vandaag. Hoop dat hij nu minstens een uur slaapt zodat ie fit wakker wordt, gaan we lekker samen fietsen.
Nu wilde ik weer vragen aan Gulara hoe de nacht is geweest, maar jij hebt natuurlijk net je dag achter de rug en gaat nu bijna slapen? Weet niet precies hoeveel tijdverschil we hebben.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:28 schreef Gulara het volgende:
[..]
Haha lekker ding.Acht uur later hier dus hij gaat zo naar bed.
Voor wat betreft schermen, 's nachts bewonderd hij het licht van de iPad of de wekkerradio. Hij heeft een keer of vijf een Nijntje filmpje gekeken. Hij vangt afentoe wat op als wij iets op hebben staan. Dat is interessant maar nog niet zo leuk als papa en mama.
En het plan is om deze week weer naar de bios te gaan. Als je je baby dan toch voor een scherm zet, dan moet je het wel meteen goed aanpakken.Ben benieuwd wat ie er van vindt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Suikertante op 12-08-2013 12:55:37 ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef Suikertante het volgende:
Haha Logi!
Ik wil echt geen bakfiets. Vinden mensen fietsen met een draagzak eng, nou in Utrecht fietsen met een bakfiets lijkt míj dus echt doodeng.
En die broccoli's!![]()
Maar dat kan me echt aan m'n reet roestenIk vind Sesamstraat tof.
Het filmpje. Ik laat hem niet staan anders komt de kinderbescherming nog langs
Trouwens belle, jij zei laatst dat je mee moet huilen met Nin, ik moet dus altijd lachen als F moet huilenMaar hij ziet er dan ook zó schattig uit met dat oorwurmgezichtje!
HAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En drinkt ie dan na twee nachten weer vrolijk verder? Ik vraag me altijd af of ze het dan verleren of zo. Klinkt wel leuk. Voor jou en hem.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef Lilalau het volgende:
[..]
Yes. Maar mijne is al bijna 9 maanden he. Het nieuwtje is er wel een beetje af. (grapje dus weer he). Ik ga vrijdagochtend weg en ben zondagavond weer terug. Dus ik zie hem dan 1 dag niet en dat kan ik best handelen. Hij gaat gewoon leuke dingen doen met zn vader.
Ontaard als ik ben, ben ik al 2 nachtjes naar een ander festival geweest (toen ze 6,5 mnd was). Bij mij ging het meteen weer prima!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:39 schreef Gulara het volgende:
[..]
En drinkt ie dan na twee nachten weer vrolijk verder? Ik vraag me altijd af of ze het dan verleren of zo. Klinkt wel leuk. Voor jou en hem.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:39 schreef Suikertante het volgende:
Misschien moet ik de volgende keer eerst even het filmpje goed beluisteren voor ik F ervoor zet.
De gastouder waar F heen gaat heeft een bolderkar gekocht waarmee ze naar het park kan. Best een tof ding! Als ik ooit in een dorp woon dan. Ik moest eraan denken vanwege de bakfiets van Logi.
[ afbeelding ]
(tis een FB foto, kan dat wel eigenlijk?)
Logi ik moet daar ook een beetje van huilen..Ohhhhh dat is idd dan wel slikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De gruffalo!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:45 schreef bellelena het volgende:
Trouwens, wij kregen van de bieb zo'n kaartje om een pasje voor Nin te halen. Lezen jullie al boekjes met je (kleine) baby? En zo ja, aanraders?!
Leuk Logi!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef Logician het volgende:
Ik kan hem pas over 1,5mnd ophalen.
Maar het lijkt mij wel heel handig hondjes er in, Noa in de babyinzet
In een drukke binnenstad lijkt het mij idd minder..
Olf jij ontaarde moeder!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:40 schreef Olf het volgende:
[..]
Ontaard als ik ben, ben ik al 2 nachtjes naar een ander festival geweest (toen ze 6,5 mnd was). Bij mij ging het meteen weer prima!
daar moet iedereen van huilenquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:37 schreef Logician het volgende:
Noa moet huilen van "the Snowman"dat vind ik echt zo jammer..
Moest arme vriend helemaal alleen voor ons kind zorgen!quote:
Pfff, je man en kind hebben het niet getroffen met jequote:Op maandag 12 augustus 2013 12:10 schreef Olf het volgende:
[..]
Moest arme vriend helemaal alleen voor ons kind zorgen!![]()
Ohhh sparkling, ik vind van die beginnende geluidjes echt heel schattig! FILMPJE!
Dat levert ook goede filmpjes op, zie Suikertantes filmpjequote:Op maandag 12 augustus 2013 12:12 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Pfff, je man en kind hebben het niet getroffen met je![]()
![]()
Ik zou wel willen maar zo gauw ik in de buurt kom om te filmen gaat haar gezicht ineens:
niet alleen ll-kolfbuddy's Olf, maar ook een ontaarde-moeder-box. HIj is al twee keer twee nachtjes uit logeren geweest (wel na dat hij een half jaar was trouwens, weet niet of dat wat uitmaakt) En dan drinkt hij inderdaad gewoon weer vrolijk verder als hij mij weer ziet. Zeer vrolijk zelfs aangezien hij meer team borst dan team fles is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:39 schreef Gulara het volgende:
[..]
En drinkt ie dan na twee nachten weer vrolijk verder? Ik vraag me altijd af of ze het dan verleren of zo. Klinkt wel leuk. Voor jou en hem.
Ik zal kijken of het straks lukt!quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:15 schreef Olf het volgende:
[..]
Dat levert ook goede filmpjes op, zie Suikertantes filmpje
Knisperboekjes zijn echt zo'n grote hit hier geweest!quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:24 schreef bellelena het volgende:
Leuke boekjes tips! We hebben ook al een aantal boeken hier thuis, maar bad- en knisperboekjes (nog) niet. Leuk om eens te kijken of dat wat voor Nin is!
Spark![]()
![]()
vanaf doorkomen poetsen..quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:28 schreef Gulara het volgende:
Ik breek even in, want hoe zat het ook alweer met tandenpoetsen? Het kwam laatst ter sprake maar ik weet niet meer waar/wanneer.
Kind heeft twee tanden. Drinkt vooralsnog alleen melk.
Ik heb zo'n setje van drie opvolgtandenborstels gekocht. Maar die eerste twee zijn niet echt tandenborstels en volgens mij is dat ook zonder tandpasta. Poetsen jullie met of zo der tandpasta?
borstel naar binnen frotten, liedje zingen en poetsen maar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:30 schreef PureEvil het volgende:
Hoe krijg je die tanden zo goed gepoetst bij een baby/peuter, Cristel weigert namelijk gewoon. Hoofd wegdraaien, mond dichthouden etc. Heel irritant :/
Dan begin ik meteen met de stap drie tandenborstel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
vanaf doorkomen poetsen..
Bram heeft nu 7 tanden.
3 boven 4 onder.
daarvan zijn er 3 echt net wel net niet door.. Maar die neem ik wel mee in het poetsen. Wij poetsen elektrisch met melktanden tandpasta.
Ja bram wordt ook gewoon gepoetst met een fase 2 of 3 borstel.. ff zoeken hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:35 schreef Gulara het volgende:
[..]
Dan begin ik meteen met de stap drie tandenborstel.![]()
![]()
http://www.kidspot.co.nz/sponsor+31+Pigeon-Toothbrushes.htm
Met peutertandpasta neem ik aan.
Hihi ja preciesquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het precies voor me
En geef ze eens ongelijk, als ik net ontdekt had dat die gekke dingen aan mijn romp meer kunnen dan alleen plat liggen, zou ik ze ook maximaal inzetten
Whahaha, herkenbaar.. Vooral het verschil met mn man en mij is goed te merken hier iddquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ze schaterlacht bij papa en oma. Ik ben meestal niet grappig genoeg![]()
En Saar vindt andere kindjes inderdaad fantastisch!
Maar maar.. Mijn baby is niet kaal!quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
Hahaha, goeie kale baby ook Spark
Isa trekt ook zo'n hoofd als ze gaat huilen. Ze strekt zich dan uit met haar handjes in vuistjes langs haar zij, pruilip, rood aanlopen en dan "MWEP MWEP MWEP MEEEEEHHHH!!!" hihi
"They see me rollin'..."quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:53 schreef Logician het volgende:
Suiker van harte
Noa kijkt de hele dag weer eens sjagerijnig, zo kijkt ze eigenlijk altijd als ze niet lacht.![]()
http://instagram.com/p/c6XliAshpy/
Dat komt door die wangzakkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:53 schreef Logician het volgende:
Noa kijkt de hele dag weer eens sjagerijnig, zo kijkt ze eigenlijk altijd als ze niet lacht.
OMGquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:58 schreef Lilalau het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:53 schreef Logician het volgende:
Suiker van harte
Noa kijkt de hele dag weer eens sjagerijnig, zo kijkt ze eigenlijk altijd als ze niet lacht.![]()
http://instagram.com/p/c6XliAshpy/
Whihi schattig bekkiequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:01 schreef Logician het volgende:
Krijg net een mailtje dat een foto van mij en Noa 26sept op borstvoeding.com staat
Tja, ik geef helemaal geen bv alleen omdat het me vermoeiend lijkt. Dan valt een weekendje vrij eigenlijk best meequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:02 schreef Kyara het volgende:
[..]
OMG
ik krijg zelf niet genoeg bij elkaar gekolfd en als ik dit zo lees dan word ik bijna misselijk bij het idee om moedermelk weg te gooien, alleen om zelf bier te kunnen drinken.
Ieder zijn ding natuurlijk maar je vergelijkt het toch snel met je eigen situatie en dan
Ik kan er trouwens ook niet bij dat jij er met een tweeling aan begonnen bent Kyara, heb er wel veel respect voorquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:03 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Tja, ik geef helemaal geen bv alleen omdat het me vermoeiend lijkt. Dan valt een weekendje vrij eigenlijk best mee
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
"They see me rollin'..."minigangster!
Klopt Sparkling, wij hebben per ongeluk aardbeiensmaak gekocht. Was niet de bedoeling en denk wel dat ik nog een gewone mint ga halen. Denk dat hij het hier allemaal prima vindt want hij lust alles.
Ik heb zo gezellig gefietst met Silvijn! Naar de Genneper Parken, dat is zo'n mooie omgeving met fruitboomgaarden, weilandjes, dieren en een 'milieucentrum' waar je bij de boerderij mag kijken. En helemaal niet druk. We zijn even bij het centrum naar binnen gegaan, bij de kalfjes en de biggen gekeken en bij de ganzen. The mothership vond het allemaal leuk, Silvijn vond eigenlijk met name de toevallig voorbij lopende straatkat leukMaar we hebben de hele fietstocht samen gezongen, allebei even vals
Jawel, met de Manduca (kom er maar in kinderbescherming). Met de stoel nog niet idd,quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]Ik dacht dat jij nog niet fietste met Silvijn?
Ahh oke! Nou gezellig toch zoquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:07 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jawel, met de Manduca (kom er maar in kinderbescherming). Met de stoel nog niet idd,
Wat vervelend Kyara. Ik snap dat mijn post dan niet leuk is om te lezen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:02 schreef Kyara het volgende:
[..]
OMG
ik krijg zelf niet genoeg bij elkaar gekolfd en als ik dit zo lees dan word ik bijna misselijk bij het idee om moedermelk weg te gooien, alleen om zelf bier te kunnen drinken.
Ieder zijn ding natuurlijk maar je vergelijkt het toch snel met je eigen situatie en dan
Thanxquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:06 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik kan er trouwens ook niet bij dat jij er met een tweeling aan begonnen bent Kyara, heb er wel veel respect voor
Pfff, wat een nare reactie is dit. Snap dat het lastig is als je zelf in een andere situatie zit, maar jezus, het waardeoordeel knalt er vanaf.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:02 schreef Kyara het volgende:
[..]
OMG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |