Is dit dezelfde camera waar je zo hoog over spreekt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik had hem gekocht omdat ik prachtige beelden had verwacht van een HD! camera. En geen interlaced beeld, snelle bewegingen zijn een waas soms.
Zwartwaardes zijn te zwart, het contrast is soms gewoon kut.
Camera werkt verder perfect, en de beelden zelf zijn hartstikke goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:29 schreef Housekeeper het volgende:
Ja dit is die camera.
Ja Braddie is er niet tevreden over.
Desalniettemin kost die ongeveer 290 euro elders. Als er verder niets mee aan de hand, kan dit nog steeds wel een goede deal zijn. Ik stel voor dat iedereen dat voor zichzelf bepaalt.
Braddie is even naar Hong Kong gereisd om de camera te demonstreren voor V&A.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Camera werkt verder perfect, en de beelden zelf zijn hartstikke goedMaar ikzelf kan er niet aan wennen.
Wat beelden van de camera zelf
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Braddie is even naar Hong Kong gereisd om de camera te demonstreren voor V&A.
O RLY?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:56 schreef Braddie het volgende:
[..]Nee dipstick, deze beelden zijn van iemand anders, maar wel van dit type camera
quote:Wat beelden van de camera zelf
Helemaal in ordequote:Op zondag 11 augustus 2013 23:09 schreef Maxbet het volgende:
Wel intressante camera, maar wel echt een takke eind weg. Kom hier later even op terug.
Interesse ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:43 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Voor 100 kan die weg volgens TS in een ander topic
Helaas.quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:40 schreef Maxbet het volgende:
Na lezen van dat andere topic, meh..
Ga niet het halve land door voor zoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |