De koelkast is weer een stapje dichterbijquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vermoed dat BSO = buitenschoolse opvang, want de afkorting werd nergens voluit genoemd
Heel goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vermoed dat BSO = buitenschoolse opvang, want de afkorting werd nergens voluit genoemd
Volgende keer eerder vragen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag bij peuter T op bezoek geweest voor haar 4e verjaardag, leuk samen van de glijbaan af gegleden in het speeltuintje in de buurt
Buurtmoeders+vaders waren ook uitgenodigd op het feessie (zus woont aan een plein waar de bewoners nogal hecht zijn). Uiteraard allemaal eind dertig/begin veertig met kids in de leeftijdscategorie 3-6 jaar. Alle gesprekken (letterlijk) gingen over de kinderen dit, kinderen dat, BSO dit, BSO datIk heb werkelijk waar geen enkel benul wat die mensen voor leven leiden buiten hun kinderen om, ondanks dat ik 4 uur naar de gesprekken heb zitten luisteren.
Ik had er de kracht niet meer voor om het te vragen.
Vreselijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag bij peuter T op bezoek geweest voor haar 4e verjaardag, leuk samen van de glijbaan af gegleden in het speeltuintje in de buurt
Buurtmoeders+vaders waren ook uitgenodigd op het feessie (zus woont aan een plein waar de bewoners nogal hecht zijn). Uiteraard allemaal eind dertig/begin veertig met kids in de leeftijdscategorie 3-6 jaar. Alle gesprekken (letterlijk) gingen over de kinderen dit, kinderen dat, BSO dit, BSO datIk heb werkelijk waar geen enkel benul wat die mensen voor leven leiden buiten hun kinderen om, ondanks dat ik 4 uur naar de gesprekken heb zitten luisteren.
Ik word daar altijd een beetje melig vanquote:
In de jaren 50 toen B. moeder werd bestond er nog geen BSO.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik word daar altijd een beetje melig vanMaar je herkent het dus niet als moeder?
Hier staat een Siemens oven combi.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:50 schreef z80 het volgende:
weet iemand wat een goede combi oven is. (oven + magnetron)
mijn magnetron heeft zijn beste tijd gehad en de hetelucht functie is ook niet bepaald goed meer te noemen.
Jaren 50 van de 19e of van de 20e eeuw?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
In de jaren 50 toen B. moeder werd bestond er nog geen BSO.
Doe maar niet naar vragen. Ik heb dat gezien bij collega's. Zodra er kinderen zijn, kunnen ze het nergens anders meer over hebben....quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:46 schreef AnneX het volgende:
Mijn huidige frustratie...oma's die ongevraagd foto's van hun kleinkind( eren)
te voorschijn halen en binnen 5 minuten - hoe dan ook - het gesprek daarop weten te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |