De koelkast is weer een stapje dichterbijquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vermoed dat BSO = buitenschoolse opvang, want de afkorting werd nergens voluit genoemd
Heel goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vermoed dat BSO = buitenschoolse opvang, want de afkorting werd nergens voluit genoemd
Volgende keer eerder vragen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag bij peuter T op bezoek geweest voor haar 4e verjaardag, leuk samen van de glijbaan af gegleden in het speeltuintje in de buurt
Buurtmoeders+vaders waren ook uitgenodigd op het feessie (zus woont aan een plein waar de bewoners nogal hecht zijn). Uiteraard allemaal eind dertig/begin veertig met kids in de leeftijdscategorie 3-6 jaar. Alle gesprekken (letterlijk) gingen over de kinderen dit, kinderen dat, BSO dit, BSO datIk heb werkelijk waar geen enkel benul wat die mensen voor leven leiden buiten hun kinderen om, ondanks dat ik 4 uur naar de gesprekken heb zitten luisteren.
Ik had er de kracht niet meer voor om het te vragen.
Vreselijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag bij peuter T op bezoek geweest voor haar 4e verjaardag, leuk samen van de glijbaan af gegleden in het speeltuintje in de buurt
Buurtmoeders+vaders waren ook uitgenodigd op het feessie (zus woont aan een plein waar de bewoners nogal hecht zijn). Uiteraard allemaal eind dertig/begin veertig met kids in de leeftijdscategorie 3-6 jaar. Alle gesprekken (letterlijk) gingen over de kinderen dit, kinderen dat, BSO dit, BSO datIk heb werkelijk waar geen enkel benul wat die mensen voor leven leiden buiten hun kinderen om, ondanks dat ik 4 uur naar de gesprekken heb zitten luisteren.
Ik word daar altijd een beetje melig vanquote:
In de jaren 50 toen B. moeder werd bestond er nog geen BSO.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik word daar altijd een beetje melig vanMaar je herkent het dus niet als moeder?
Hier staat een Siemens oven combi.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:50 schreef z80 het volgende:
weet iemand wat een goede combi oven is. (oven + magnetron)
mijn magnetron heeft zijn beste tijd gehad en de hetelucht functie is ook niet bepaald goed meer te noemen.
Jaren 50 van de 19e of van de 20e eeuw?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
In de jaren 50 toen B. moeder werd bestond er nog geen BSO.
Doe maar niet naar vragen. Ik heb dat gezien bij collega's. Zodra er kinderen zijn, kunnen ze het nergens anders meer over hebben....quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:46 schreef AnneX het volgende:
Mijn huidige frustratie...oma's die ongevraagd foto's van hun kleinkind( eren)
te voorschijn halen en binnen 5 minuten - hoe dan ook - het gesprek daarop weten te brengen.
Volgende keer timen, leuk!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:46 schreef AnneX het volgende:
Mijn huidige frustratie...oma's die ongevraagd foto's van hun kleinkind( eren)
te voorschijn halen en binnen 5 minuten - hoe dan ook - het gesprek daarop weten te brengen.
Nopequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik word daar altijd een beetje melig vanMaar je herkent het dus niet als moeder?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:18 schreef Bluezz het volgende:
NopeIk kreeg daar altijd een beetje jeuk van
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]net als al die vriendinnen/collega's/vage kennissen zonder kinderen hoor
Overquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgende keer timen, leuk!
En jij hebt volgens mij een héél fijne over, Lein.
Dat gaat meer dan prima, vandaag nog een forel gerooktquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
Sun al gesignaleerd hier trouwens? Ik ben benieuwd naar de ervaringen met zo'n rookoventje op het fornuis.
He Boor, daar is je seafoodpizzaquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:09 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Jawel! In het holst van de nacht. Maar ik had een fiets. En ik kan gemeen bijten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je was toch niet alleen aan het dwalen?Was het leuk?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
He Boor, daar is je seafoodpizza
quote:
quote:Alweer bijna maandag!
jaloersquote:(Ik heb gelukkig nog een extra dag weekend.)
Hoe laatig is het? En voegt het echt wat toe? Wat voor apparaatje heeft Sun?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat gaat meer dan prima, vandaag nog een forel gerookt
Niet lastig, rookhout erin en gaan, stelt echt niet veel voor. En het voegt heel veel toe, je gooit er een hele vis rauw in en krijgt gerookte vis. Son heeft gewoon zo'n metalen kistje zeg maar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe laatig is het? En voegt het echt wat toe? Wat voor apparaatje heeft Sun?
Jup uiterst simpel. Geeft alleen wel veel rookquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet lastig, rookhout erin en gaan, stelt echt niet veel voor. En het voegt heel veel toe, je krijgt echt gerookte vis. Son heeft gewoon zo'n metalen kistje zeg maar.
Deze
[ afbeelding ]
En is dat app. schoonhouden net zo' n actie als bij de frituurpan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet lastig, rookhout erin en gaan, stelt echt niet veel voor. En het voegt heel veel toe, je gooit er een hele vis rauw in en krijgt gerookte vis. Son heeft gewoon zo'n metalen kistje zeg maar.
Deze
[ afbeelding ]
Niet eens van die spciale worstjes van de lokale slagerij?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
. Eerst de gevulde pepers met kaas en de gevulde eieren, daarna kwam het brood en smeersels en komkommerrepen op tafel, daarna de salades, sauzen en het vlees en vis van de bbq. Vooral de zalmpakketjes met mosterd en dille-crème fraîche waren heerlijk zacht en nog net rosé. Verder nog een hamburger gegeten, 2 Surinaams gemarineerde kipdijsatéstokjes, een garnalenspies en een chipolataworstje.
Toe had mn zus een heerlijke fruitsalade met 2 soorten ijs en slagroom.
We hadden allemaal wel genoeg maar zaten niet eens megavol dus precies mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |