De koelkast is weer een stapje dichterbijquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vermoed dat BSO = buitenschoolse opvang, want de afkorting werd nergens voluit genoemd
Heel goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vermoed dat BSO = buitenschoolse opvang, want de afkorting werd nergens voluit genoemd
Volgende keer eerder vragen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag bij peuter T op bezoek geweest voor haar 4e verjaardag, leuk samen van de glijbaan af gegleden in het speeltuintje in de buurt
Buurtmoeders+vaders waren ook uitgenodigd op het feessie (zus woont aan een plein waar de bewoners nogal hecht zijn). Uiteraard allemaal eind dertig/begin veertig met kids in de leeftijdscategorie 3-6 jaar. Alle gesprekken (letterlijk) gingen over de kinderen dit, kinderen dat, BSO dit, BSO datIk heb werkelijk waar geen enkel benul wat die mensen voor leven leiden buiten hun kinderen om, ondanks dat ik 4 uur naar de gesprekken heb zitten luisteren.
Ik had er de kracht niet meer voor om het te vragen.
Vreselijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag bij peuter T op bezoek geweest voor haar 4e verjaardag, leuk samen van de glijbaan af gegleden in het speeltuintje in de buurt
Buurtmoeders+vaders waren ook uitgenodigd op het feessie (zus woont aan een plein waar de bewoners nogal hecht zijn). Uiteraard allemaal eind dertig/begin veertig met kids in de leeftijdscategorie 3-6 jaar. Alle gesprekken (letterlijk) gingen over de kinderen dit, kinderen dat, BSO dit, BSO datIk heb werkelijk waar geen enkel benul wat die mensen voor leven leiden buiten hun kinderen om, ondanks dat ik 4 uur naar de gesprekken heb zitten luisteren.
Ik word daar altijd een beetje melig vanquote:
In de jaren 50 toen B. moeder werd bestond er nog geen BSO.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik word daar altijd een beetje melig vanMaar je herkent het dus niet als moeder?
Hier staat een Siemens oven combi.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:50 schreef z80 het volgende:
weet iemand wat een goede combi oven is. (oven + magnetron)
mijn magnetron heeft zijn beste tijd gehad en de hetelucht functie is ook niet bepaald goed meer te noemen.
Jaren 50 van de 19e of van de 20e eeuw?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
In de jaren 50 toen B. moeder werd bestond er nog geen BSO.
Doe maar niet naar vragen. Ik heb dat gezien bij collega's. Zodra er kinderen zijn, kunnen ze het nergens anders meer over hebben....quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:46 schreef AnneX het volgende:
Mijn huidige frustratie...oma's die ongevraagd foto's van hun kleinkind( eren)
te voorschijn halen en binnen 5 minuten - hoe dan ook - het gesprek daarop weten te brengen.
Volgende keer timen, leuk!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:46 schreef AnneX het volgende:
Mijn huidige frustratie...oma's die ongevraagd foto's van hun kleinkind( eren)
te voorschijn halen en binnen 5 minuten - hoe dan ook - het gesprek daarop weten te brengen.
Nopequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik word daar altijd een beetje melig vanMaar je herkent het dus niet als moeder?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:18 schreef Bluezz het volgende:
NopeIk kreeg daar altijd een beetje jeuk van
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]net als al die vriendinnen/collega's/vage kennissen zonder kinderen hoor
Overquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgende keer timen, leuk!
En jij hebt volgens mij een héél fijne over, Lein.
Dat gaat meer dan prima, vandaag nog een forel gerooktquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
Sun al gesignaleerd hier trouwens? Ik ben benieuwd naar de ervaringen met zo'n rookoventje op het fornuis.
He Boor, daar is je seafoodpizzaquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:09 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Jawel! In het holst van de nacht. Maar ik had een fiets. En ik kan gemeen bijten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je was toch niet alleen aan het dwalen?Was het leuk?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
He Boor, daar is je seafoodpizza
quote:
quote:Alweer bijna maandag!
jaloersquote:(Ik heb gelukkig nog een extra dag weekend.)
Hoe laatig is het? En voegt het echt wat toe? Wat voor apparaatje heeft Sun?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat gaat meer dan prima, vandaag nog een forel gerookt
Niet lastig, rookhout erin en gaan, stelt echt niet veel voor. En het voegt heel veel toe, je gooit er een hele vis rauw in en krijgt gerookte vis. Son heeft gewoon zo'n metalen kistje zeg maar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe laatig is het? En voegt het echt wat toe? Wat voor apparaatje heeft Sun?
Jup uiterst simpel. Geeft alleen wel veel rookquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet lastig, rookhout erin en gaan, stelt echt niet veel voor. En het voegt heel veel toe, je krijgt echt gerookte vis. Son heeft gewoon zo'n metalen kistje zeg maar.
Deze
[ afbeelding ]
En is dat app. schoonhouden net zo' n actie als bij de frituurpan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet lastig, rookhout erin en gaan, stelt echt niet veel voor. En het voegt heel veel toe, je gooit er een hele vis rauw in en krijgt gerookte vis. Son heeft gewoon zo'n metalen kistje zeg maar.
Deze
[ afbeelding ]
Niet eens van die spciale worstjes van de lokale slagerij?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
. Eerst de gevulde pepers met kaas en de gevulde eieren, daarna kwam het brood en smeersels en komkommerrepen op tafel, daarna de salades, sauzen en het vlees en vis van de bbq. Vooral de zalmpakketjes met mosterd en dille-crème fraîche waren heerlijk zacht en nog net rosé. Verder nog een hamburger gegeten, 2 Surinaams gemarineerde kipdijsatéstokjes, een garnalenspies en een chipolataworstje.
Toe had mn zus een heerlijke fruitsalade met 2 soorten ijs en slagroom.
We hadden allemaal wel genoeg maar zaten niet eens megavol dus precies mooi.
Mn zus verzorgde het vlees en zij woont in Leiden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet eens van die spciale worstjes van de lokale lagerij?
Ben de baan weer eens vergeten.
Ik had hier voor de deur sowieso iets niet goed gedaan. Het voelt alsof er zand is mee geverfd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:47 schreef AnneX het volgende:
Oh, das pech.
Kan dat over elkaar dan? Acryl en latex?
Komt nog heel wat bijkijken met soorten rollers.
Oh ja, strooplikkertjes. Die zouden we nog eens op je eiland met paling erbij gaan doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn zus verzorgde het vlees en zij woont in Leiden.
Het zijn strooplikkertjes
Zou kunnen, had het idee dat deze rollers iets te langharig waren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:50 schreef AnneX het volgende:
[q]Zou het met de soorten verf en soorten rollers te maken hebben..
Nope, voorstrijk gebruikt...quote:En zuigende ondergronden![]()
Ik haal gewoon bij als het op isquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik heb liever ook te dik, maar ik zit me nu nog steeds af te vragen hoe ik met een pot voor 9 vierkante meter niet eens fatsoenlijk een muur van 6.5 vierkante meter kon dekken...
Kan niet zomaar een uurtje weg als je aan het schilderen bentquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik haal gewoon bij als het op is
/reken nooit iets uit
Hmmm....veel rook is niet handig. Heb alleen een recirculatiekap en ik vraag me af of die dit aan gaat kunnen. Jammerquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup uiterst simpel. Geeft alleen wel veel rookdus ik doe het in de garage op de coleman brander.
Ben deze zomer nog maar 1x kort bij t eiland geweestquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, strooplikkertjes. Die zouden we nog eens op je eiland met paling erbij gaan doen.
Heb je geen garage ? of balkon of galerij?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....veel rook is niet handig. Heb alleen een recirculatiekap en ik vraag me af of die dit aan gaat kunnen. Jammer
Afzuigkap trekt het op zich redelijk moet ik zeggen, maar reukloos is het niet. Heb je geen balkonnetje?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....veel rook is niet handig. Heb alleen een recirculatiekap en ik vraag me af of die dit aan gaat kunnen. Jammer
Het kan nog...quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben deze zomer nog maar 1x kort bij t eiland geweest
De jonge mensen uit R.?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Pee, heb je het boek al opgehaald?
Zo niet, dan kan je binnenkort mss wel lopend naar hun nieuwe huis, ze gaan donderdag kijken in Delft
Jawel, maar geen brander waar het op kan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Afzuigkap trekt het op zich redelijk moet ik zeggen, maar reukloos is het niet. Heb je geen balkonnetje?
Nee. Nog niet. Teveel gedoe vorige week. En tof.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Pee, heb je het boek al opgehaald?
Zo niet, dan kan je binnenkort mss wel lopend naar hun nieuwe huis, ze gaan donderdag kijken in Delft
Zoveel bijzonders heb je daar niet voor nodig. Campingwinkeltje ben je voor een paar tientjes klaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel, maar geen brander waar het op kan.
Ik zal eens kijkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zoveel bijzonders heb je daar niet voor nodig. Campingwinkeltje ben je voor een paar tientjes klaar.
Misschien enzo. afhankelijk van enzo..en nog wat omstandigheden.quote:
Jij hebt een zender die ik niet heb.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:40 schreef borisz het volgende:
Ohja slapen.
Eerst nog even de laatste hole van Jason Dufner meepakken die zijn eerste major gaat winnen.
www.pga.com/pgachampionship/live/player.htmlquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt een zender die ik niet heb.
Thanx.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:42 schreef borisz het volgende:
www.pga.com/pgachampionship/live/player.html
Laatste hole bekeken.quote:
Hier begint het langzaam weer vol te stromen na de vakantie. Het wordt dus ook iets drukker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:59 schreef golfer het volgende:
Kijk, dat zie ik niet vaak. Als wij een restaurantrecensie hebben geschreven wijs ik de eigenaar van dat restaurant vaak even op die recensie. Dat dus ook gedaan met die van afgelopen zaterdag bij de Italiaan en ik krijg net een hele uitgebreide mail van de eigenaresse (kokkin) van dat restaurant waar ze op alle punten van kritiek in gaat en gedeeltelijke aanpassingen beloofd.
Een deel uit de mail:Goed zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ja, daar scoort ze punten mee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:25 schreef AnneX het volgende:
Wat leuk dat zij ingaat op je ervaringen en recensie
En niet twee maanden later en per omgaande !
Te hoogquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:32 schreef golfer het volgende:
[..]
[sub]Blijft overeind dat de prijzen te duur zijn voor het gebodene.
Ja,ja..ga les geven als Nederlandse leraar.quote:
Leraar Nederlandsquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja,ja..ga les geven als Nederlandse leraar.
Leraar Nederlands.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja,ja..ga les geven als Nederlandse leraar.
Hetzelfdequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Oei, ik maak eenzelfde grapje als piet.
Komt helemaal goedquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nerveus, mijn eerste avonddienst vanavond.
Ik zei al dat het goed kwamquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:13 schreef Myraela het volgende:
Oh het is zo rustig dat ik ben afgebeld.
Kan alleen maar blij voor hem zijn. Lijkt me ook geen toeval kort nadat hij naar Nederland is gehaald.quote:
hahaha, nou ben ik nerveus voor morgen, want dan moet ik ook de avond!quote:
Dit eigenlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan alleen maar blij voor hem zijn. Lijkt me ook geen toeval kort nadat hij naar Nederland is gehaald.
Dit dus!quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan alleen maar blij voor hem zijn. Lijkt me ook geen toeval kort nadat hij naar Nederland is gehaald.
tragisch.quote:
Hij was toch al gewend in kussens te bijten bedoel je?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze heeft nog wel gisteren samen met hem haar verjaardag kunnen vieren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
tragisch.
Arme Mabel, Eerst Klaas verliezen, en nu Friso..
Denk dat ze hem niet naar Nederland gehaald hebben met het idee hem daar nog jarenlang in leven te houden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij was toch al gewend in kussens te bijten bedoel je?
Zou Charly even langs zijn geweest?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk dat ze hem niet naar Nederland gehaald hebben met het idee hem daar nog jarenlang in leven te houden.
Nou ja, mensen houden vaak vast aan strohalmen. Waar hoop is etc. Daarbij is het een rouwproces dat voor iedereen in een eigen tempo gaat. Het besluit 'het is genoeg geweest' is bijzonder moeilijk als het over iemand gaat waar je heel veel van houdt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zelf altijd een beetje grof in zulke dingen, maar ik heb er echt een hekel aan als het onoverkomelijke zo gerekt word.
Aan de andere kant kunnen zij nu er mee afsluiten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:23 schreef golfer het volgende:
Blijft natuurlijk wel klote voor z'n moeder en andere directe familieleden.
Het scheelt dat je bij een coma geen pijn ziet. Ik vind de dood namelijk geen eng begrip en afscheid kan ik verdragen. Maar pijn daarentegen, dan breek ik echt. Iemand anders pijn zien hebben, bah.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, mensen houden vaak vast aan strohalmen. Waar hoop is etc. Daarbij is het een rouwproces dat voor iedereen in een eigen tempo gaat. Het besluit 'het is genoeg geweest' is bijzonder moeilijk als het over iemand gaat waar je heel veel van houdt.
Pijnbestrijding liep Nederland altijd nogal in achter heb ik wel eens begrepen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het scheelt dat je bij een coma geen pijn ziet. Ik vind de dood namelijk geen eng begrip en afscheid kan ik verdragen. Maar pijn daarentegen, dan breek ik echt. Iemand anders pijn zien hebben, bah.
Was ook het eerste wat ik toen dachtquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Het Koninklijk huis wordt bedolven onder een lawine van medeleven..
quote:Dowry death, like domestic violence, is the kind of term that hides the reality. It should be called murder, because it’s not an accidental or natural death. It’s a premeditated, deliberate, cold-blooded act of murder and solely for profit, because the bride’s parents could not pay up.
Imagine the horror of being forcibly held down, doused in kerosene or petrol (the commonest modus operandi) and set ablaze
Dat zei ik ook net hier, savagesquote:
Zonder te kijken of de link wist ik al dat het India was. Apenlandquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg hier gewoon koude rillingen van: A bride burnt every hour: the horror of dowry deaths
[..]
Vrolijke Bollywoodfilms, elke reisgrage hippie wil per se een keer naar dat Prachtige Land en de koe is heilig. Maar niet de jonge pasgetrouwde vrouwquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:16 schreef Den_Haag het volgende:
Zonder te kijken of de link wist ik al dat het India was. Apenland
Keeping up appearances...maar dan een tandje erger.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrolijke Bollywoodfilms, elke reisgrage hippie wil per se een keer naar dat Prachtige Land en de koe is heilig. Maar niet de jonge pasgetrouwde vrouw(en ze doen nog aan kindbruidjes, dus wie weet hoe jong veel van die verbrandde en vermoorde vrouwen zijn...)
Hyacint Bucket was trouwens precies mijn moequote:
Dan moet je ook een tik van de molen hebben meegekregen, Pietquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Hyacint Bucket was trouwens precies mijn moe
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet je ook een tik van de molen hebben meegekregen, Piet
Jij belde ook steeds voor financiële injectiesquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hyacint Bucket was trouwens precies mijn moe
Stroop dingesen!quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet eens van die spciale worstjes van de lokale slagerij?
Ben de naam weer eens vergeten.
Dat is heel erg verkeerd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg hier gewoon koude rillingen van: A bride burnt every hour: the horror of dowry deaths
[..]
Sorry, het ging om de bruidsschat.....quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is heel erg verkeerd.
Maar ik had een indische schoonmoeder. Toen haar man overleed, was ze ook bereid om, zoals haar kinderen zeiden, op de brandstapel te springen. Zonder haar man, wilde ze niet meer. Ze heeft het nog gerekt door voor haar kinderen te zorgen.
Yeahquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:56 schreef borisz het volgende:
Prince live van gister --> http://new.livestream.com/3RDEYEGIRL/events/2174650
helaas net te laat met kaarten kopenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:56 schreef borisz het volgende:
Prince live van gister --> http://new.livestream.com/3RDEYEGIRL/events/2174650
Toch leuk, zo'n vriendje dat heel blij is met je hequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo dat doet best zeer als je voelt dat je gestoken wordt..
Ik heb geen lichaamsdeel meer over waar ik nog geen bultje heb (5 in mn gezicht) en ik hoor em weer zoemen hoor. Hij kon niet wachten tot ik weer hier ging liggen.
Ola! Op de komende drie zaterdagen is het echt flink druk. Het park is op die zaterdagen open tot middernacht onder de noemer 'Zeven Pleinen Festijn' (met allerhande extra entertainment) en dat trekt nu eenmaal heel veel mensen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Zou er eventueel iemand zijn die het leuk vindt om dit weekend met mij naar de Efteling te gaan?
Ik ben al zo lang niet geweest en de komende maanden ben ik even geen enkel weekend vrij.
En minilot, is het echt heel erg druk op zaterdag & zondag in de vakantie?
Tjaquote:Het kabinet gaat volgend jaar waarschijnlijk ruim ¤ 8 mrd extra bezuinigen, ¤ 2 mrd meer dan eurocommissaris Olli Rehn in juni van Nederland eiste om te voldoen aan de Brusselse begrotingsnormen.
Door meer te snijden dan noodzakelijk hoopt het kabinet geld vrij te maken dat het in de noodlijdende economie wil investeren, zo melden Haagse bronnen.
Ah. Ze willen dat mensen helemaal geen spaargeld meer hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja
Helaas meldt het FD nog niet waarin de overheid die twee mld wil investeren.
Dat ook jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah. Ze willen dat mensen helemaal geen spaargeld meer hebben
Leuk, mensen dwingen om geld uit te geven. Dat gaat vast heel goed werken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Stamrecht BV's(Waar ontslagpremies zijn gestald om de tijd goed door te komen) krijgen de optie om het geld goedkoper vrij te laten vallen valt.
Ouders krijgen de mogelijkheid om meer te schenken aan hun kinderen belastingvrij. Zodat de kinderen het gaan spenderen.
En eigenlijk staat er al een straf op als er niet uitgegeven gaat worden. Een pakket in maart 2014 voor infrastructuur(300mln) en koopkrachtreperaties(500mln) gaan niet door als 'we' niet genoeg uitgeven
Dan heb ik denk liever nietsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch leuk, zo'n vriendje dat heel blij is met je he![]()
Terwijl de rapporten van het CPB al laten zien dat het nepbezuinigingen zijn, enorme lastenverzwaringen en iedereen behalve 1,5x wettelijk minimum inkomen (WMI) er op achteruit gaat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Stamrecht BV's(Waar ontslagpremies zijn gestald om de tijd goed door te komen) krijgen de optie om het geld goedkoper vrij te laten vallen valt.
Ouders krijgen de mogelijkheid om meer te schenken aan hun kinderen belastingvrij. Zodat de kinderen het gaan spenderen.
En eigenlijk staat er al een straf op als er niet uitgegeven gaat worden. Een pakket in maart 2014 voor infrastructuur(500mln) en koopkrachtreperaties(300mln) gaan niet door als 'we' niet genoeg uitgeven
Lang leve de politiekquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Terwijl de rapporten van het CPB al laten zien dat het nepbezuinigingen zijn, enorme lastenverzwaringen en iedereen behalve 1,5x wettelijk minimum inkomen (WMI) er op achteruit gaat.
En de 1,5x WMI gaat er maar liefst 19 euro op vooruit, terwijl anderen 50 tot 210 euro er op achteruit gaan. top Markie en Didi
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:53 schreef borisz het volgende:
En eigenlijk staat er al een straf op als er niet uitgegeven gaat worden. Een pakket in maart 2014 voor infrastructuur(500mln) en koopkrachtreperaties(300mln) gaan niet door als 'we' niet genoeg uitgeven
Overheidsfinancien hequote:
Niet materieel noemt de accountant datquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:48 schreef AnneX het volgende:
Stom gedoe met slechts twee miljard zoek.
Ik moest terug en zoeken van mijn moeder voor de twee centen terug bij een heel brood van 48 cent.
Mark Rutte niét blijkbaar.
Te weinig kader gemaakt voor de verschillende grondslagen van de milieuverslaglegging?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:31 schreef borisz het volgende:
Voor wie mijn studiestatus wil weten: afstuderen wordt een paar maanden later.![]()
Deel II onderzoek moet toch anders.
Ben naar het kijken naar milieuverslaggeving in jaarverslagen. Maar ook naar de milieuverslaggeving op corporate websites en op dat laatste punt moet ik het wat meer uitbreiden.
Daarbij gebruik ik de theoretische achtergrond van de klassieke agency theory maar ook en eigenlijk beter toepasbaar legitimatie theorie. Op het punt van de internetverslaggeving moet ik nog even flink gaan sleutelen. Lees specifiekere score bepalen, het was nu wat te simpel.
En verder nog de gebruikelijke aanpassingen/scherpere formuleringen.
Conclusie: Nog twee maanden knallen en dan moet het goed komen.
No material difference.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet materieel noemt de accountant dat
Dat niet zo zeer. Trouwens gaat mij niet om de inhoud van de milieuverslaglegging maar om de kwantiteitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Te weinig kader gemaakt voor de verschillende grondslagen van de milieuverslaglegging?
Daar denk ik vaak aan, als ik de verloedering bekijk van nu.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:37 schreef Den_Haag het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Galt
Haha, allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef borisz het volgende:
Moeders is net terug na paar dagen weg met vriendin en ja hoor....
[ afbeelding ]
Maandag is de zomervakantie voorbij. De voorbereidingen starten morgen en vrijdag de openingsvergadering.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha, allemaal hetzelfde
Moeders alweer lekker weggeweest? Doet ze goed!
Ik heb er weinig verstand van, maar hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:24 schreef borisz het volgende:
Ik denk eerder dat hij voor de VN gaat. Kan die weer naar NY, zijn favo stad
.
Als je als kabinet nu gewoon een proactieve houding had gehad en de hervormingsplannen echt had ingezet dan had je niet eens naar die 3% hoeven kijken want die hervormingen tellen dan niet mee voor 3%.
Dan was het een pijnlijk verhaal misschien, maar dan stond daar in ieder geval een stip aan de horizon en dan weten we in ieder geval hoe we die jaren naar de overheid moeten kijken(onder c.p. natuurlijk).
Maar die stip is er nog steeds niet en dat breekt iedereen op. Niemand weet hoe we tegen de Den Haag aan moeten kijken.
Wokkels. dat is lang geleden dat ik die op heb.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
Vandaag m'n eerste zelfstandige klus afgerond, tot grote tevredenheid van de afdeling. De knie is eraf.
Morgen Wokkels doen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Wokkels. dat is lang geleden dat ik die op heb.
Je hebt ze nu standaard op voorraad?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Wokkels. dat is lang geleden dat ik die op heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hebt ze nu standaard op voorraad?Slecht Nederlands idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Praat eens Nederlands!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
Vandaag m'n eerste zelfstandige klus afgerond, tot grote tevredenheid van de afdeling. De knie is eraf.
Morgen Wokkels doen.
Wat doe je nu eigenlijk precies daar Steer? (mag ook via DM uiteraard)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
Morgen Wokkels doen.
Steer aan het werk:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:53 schreef TAV74 het volgende:
Wat doe je nu eigenlijk precies daar Steer?
ik dacht meer aan dezequote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Wokkels, flauwe hap..
TT gewijs ga ik morgen uit eten bij de Italiaan in Leidschendam met n vriendin. Weet nu al dat de tijd heel snel gaat want ze is net terug van een wilde vakantie dus zit voool verhalen en ik ben heeel benieuwd
Hopelijk niemand gewond daarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:42 schreef z80 het volgende:
wakker worden van een rooklucht.
niets kunnen vinden.
uur later een bult herrie. staat een paar straaten verder iets goed in de fik.
uitslaande brand. van slapen zal het voorlopig waarschijnlijk niet komen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:59 schreef AnneX het volgende:
Zagen jullie afgelopen zondag bij Zomergasten een Belg die zg.
als waarzegger optrad - allemaal rake opmerkingen en surprise, toen de
achterwand / decor wegviel, bleken er mensen te zitten die via internet, de social media al de juiste info had gevonden en hem influisterde.
Shocking.
Waar rook is is vuur, zetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:42 schreef z80 het volgende:
niets kunnen vinden.
Good woord: Shocking.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 06:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]idd shocking! Ik was eerst verbaasd dat hij zoveel detailinfo weet, want het gaat doorgaans om cold reading en dan weet je niet de nummers van iemands bankrekening. Zoiets gok je gewoon niet
En bij dat ene meisje dan...dat ze 4 lovers had en toen zei zij geschrokken dat ze die 4e geheim hield. Nou meid, het stond gewoon op internet. Dus....
[..]
Waar rook is is vuur, zet
geweldig nummer uit m'n jeugd!quote:
Daar heb je de AH kaartruilclub voorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:15 schreef AnneX het volgende:
Mijn digibeet / digifobische zwager wil daaromoa. geen klantenkaart van ah en zo.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar heb je de AH kaartruilclub voor.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar heb je de AH kaartruilclub voor.
Ja, 9 vd 10 keer tikt de cassière de code in. Doen ze tegenwoordig niet moeilijk over.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:16 schreef AnneX het volgende:
[..]of die van de cassière gebruiken ?
Persoonlijk vind ik "digifobische" wel een mooi woord
Sterkte!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:50 schreef Sunnythesun het volgende:
En dat was weer de eerste 'werkdag'. Samen met duo alles op orde gemaakt in de klas. Morgen nog koffie met het team en de laatste dingetjes regelen en dan kan maandag de hectiek weer beginnen..
*geen zin nog*
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sterkte!
Nog wat gehoord van je sollicitatie?
quote:
Even nabellen of is de boel daar nog dicht vanwege vakantie?quote:
Die zullen ook wel weer opstarten deze week. Maar ik ga niet bellen hoor..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Even nabellen of is de boel daar nog dicht vanwege vakantie?
Steer? Ben jij dat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Die zullen ook wel weer opstarten deze week. Maar ik ga niet bellen hoor..
quote:
Plaatje doet het niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:20 schreef borisz het volgende:
Die Zeeuwen hebben hun land flink uitgebreid![]()
[ afbeelding ]
Dan maar deze link http://www.dumpert.nl/med(...)tje_uit_zeeland.htmlquote:
Welk deel van de Atlantische oceaan ligt de Nederlandse kust?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:20 schreef borisz het volgende:
Die Zeeuwen hebben hun land flink uitgebreid![]()
[ afbeelding ]
Correctquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:29 schreef golfer het volgende:
De Noordzee is evenals de Oostzee, Middellandse Zee en zelfs de Zwarte zee onderdeel van wat men de Atlantische Oceaan noemt.
En meteen de uitslag gekregen of die krijg je nog?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Was vanmorgen voor onderzoek, mijn nieuwe huisarts vond dat ik een brede checkup.
Bloed afgenomen, longfunctietest, bloeddruk, hartritme, etc etc, het hele programma.
Longfunctie was 100%quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En meteen de uitslag gekregen of die krijg je nog?
De blonde politicus citeerde ook, hoorde ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:54 schreef Den_Haag het volgende:
Borisz, Krugman nog gelezen?
http://krugman.blogs.nyti(...)flat-countries/?_r=0
Goeie berichten ! Piet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Longfunctie was 100%
Rest komt nog
Over die longfunctie ben ik erg blij, gezien 2 jaar geleden toen ik met die mysterie infectie zowat 2 weken in isolatie lag.
update. ben vannacht niet wezen kijken. brand was ver genoeg weg om geen direct gevaar op te leveren voor mij. vanochtend zat wel alles onder half verbrand gras.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:42 schreef z80 het volgende:
niets kunnen vinden.
een liter extra koffie helpt. vandaag wel op tijd naar bed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:11 schreef AnneX het volgende:
Dat gebeurde " vroeger" heel vaak: de hooitast in de fik vanwege broei.
Heb je het gered vandaag ? met de weinige slaap?
Ja, maar is dat alweer 2 jaar geleden Pietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:40 schreef AnneX het volgende:
Goeie berichten ! Piet.![]()
Dat was een vreemde onzekere tijd, herinner ik mij.
fixed thatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik haat bellen naar vreemden
Ik las pruimtabakquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
Jammer. Mijn pruimenbakwerk is veel te nat geworden. De clafoutis was wel lekker, maar wat soppig
Weet je zeker dat die nieuwe bril goed isquote:
Lezen en op de PC is nog niet goed neequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
Weet je zeker dat die nieuwe bril goed is![]()
Netjesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
http://instagram.com/p/dAQ5rEiwXB/
Mijn nieuwe aardbeienplantjes. Ik woon er nu 11 jaar en ik ga eindelijk mijn balkon eens aankleden
Het is zelfs geveegd nu
http://instagram.com/p/dAR6eEiwZB/
Joh is dat alweer 2 jaar geleden? Gaat de tijd zo hard?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Longfunctie was 100%
Rest komt nog
Over die longfunctie ben ik erg blij, gezien 2 jaar geleden toen ik met die mysterie infectie zowat 2 weken in isolatie lag.
Ja, dat had ik ook, die gedachte.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Joh is dat alweer 2 jaar geleden? Gaat de tijd zo hard?
Lekker hè, op vrijdag vrij!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 06:32 schreef Bluezz het volgende:
Ja Hoi Laatste dagje van de week alweer
Ik zou ook een jaartje geleden hebben gegokt, maar dat voelt op zich ook niet goed. Dus 2 jaar komt mij niet zo vreemd voor. En ja, de tijd gaat nou eenmaal zo snelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Joh is dat alweer 2 jaar geleden? Gaat de tijd zo hard?
Lekkerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:43 schreef Isabeau het volgende:
Net een handje bramen gepluktSommigen waren nog een beetje zuur, maar anderen waren helemaal rijp en sappig!
dinsdag en vrijdag zijn mijn vrije dagenquote:
Jeutje hoelaat ben je opgestaan danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
Lekker
Ik heb vanmorgen even snel een appelcake gebakken voor op kantoor. En alleen omdat die andere zooi gister mislukte
Hip kleurtje!quote:
Leuke link, borisz! En ik had geen idee dat er geen betaalde zwangerschapsverlof bestaat in de VSquote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:56 schreef borisz het volgende:
Mogge
Tijd voor een linkdump: 40 Maps That Will Help You Make Sense of the World http://twistedsifter.com/(...)&utm_campaign=Buffer
quote:Needs A Bridge To Reality
Customer: “Hi, I’d like to rent a car, but can I drive it to the United States?”
Me: “Pardon? I don’t understand.”
Customer: “Can I drive the car back to the United States?”
Me: “How did you get to Jamaica?”
Customer: “I flew here, why?”
Me: “Didn’t you see the ocean underneath you from the airplane?”
Customer: “No, I slept the whole way here. Wait. What ocean?”
De Jongquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:43 schreef Isabeau het volgende:
En ik was wat verbaasd bij de meest voorkomende achternaam voor Nederland (= De Jong), maar volgens deze tabel van 2007 was het idd De Jong http://www.vernoeming.nl/(...)rnamen-van-nederland
Maar dan zie ik dat de Van de/den/der Berg allemaal als 1 wordt geteld, evenals Meijer en Meyer, maar Jansen en Janssen dus niet. En Jansen + Janssen samen stijgt toch echt vèr boven De Jong uit qua aantallen (131.000 versus 86.500!!)
Je zou de jaarlijkse lijst voornamen van de kinderbijslag eens moeten inzienquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:00 schreef borisz het volgende:
In de categorie waar gaat het mis: Voornamen. Nu vind ik die andere namen ook niet mooi, maar oke. Stonden in het lokale suffertje omdat hun ma zoveel jaar werd.
Yallisha
Demi
Joy
Mack
Lovely
Jup. Altijd leuk om door te bladeren. Je komt altijd weer nieuwe pareltjes tegen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zou de jaarlijkse lijst voornamen van de kinderbijslag eens moeten inzien![]()
http://www.svb.nl/int/nl/kinderbijslag/kindernamen/top20/ (en dan de pdf'jes met voornamen jongens of meisjes 2012).
Ik sta best hoogquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zou de jaarlijkse lijst voornamen van de kinderbijslag eens moeten inzien![]()
http://www.svb.nl/int/nl/kinderbijslag/kindernamen/top20/ (en dan de pdf'jes met voornamen jongens of meisjes 2012).
Je bedoelt kindertrauma's in wordingquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:12 schreef borisz het volgende:
Jup. Altijd leuk om door te bladeren. Je komt altijd weer nieuwe pareltjes tegen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:16 schreef Isabeau het volgende:
En dit is weer eens wat anders dan je bezochte landen bijhouden op facebook[ afbeelding ]
Hij is nog best mooi ook! En ik hou helemaal niet van grote tatoeages.quote:
Deze is ook heel mooiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:18 schreef Den_Haag het volgende:
Amerikanen. Veel dommer kunnen ze niet worden.
quote:Suffering Some Confucian About Where He Is
(My coworker is a tour guide for American groups in Beijing.)
Tourist: “Is there a Chinatown here?”
Coworker: “…I’m sorry?”
Tourist: “Well, most major cities have a Chinatown. I just wanted to see if I could visit the one in this city.”
Coworker: “You do know what country you’re in right?”
Wekker ging om 5:45quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jeutje hoelaat ben je opgestaan dan![]()
Heb er ook sinds een paar weken eentje met beschermstuk (dat intussen niet meer te vinden is) Maar wel ideaal om plakken van gelijke dikte te snijden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:50 schreef minilot het volgende:
Wat een toffe kaarten!Verbazingwekkende zaken.
Verder: zojuist een mandoline binnengekregen (besteld bij horecaleverancier Nisbets).Nog nooit zo'n ding gebruikt. Een kijken of ik erachter kan komen hoe dat werkt zonder mijn vingers eraf te raspen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |