8L - maar wordt maar weinig gecheckt. Ik neem 10L mee, ook vast wat voor in de rij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:18 schreef Zocalo het volgende:
Hoeveel mag je nou aan drank de camping opnemen? En het festivalterrein niks zeker?
Mijn eerste keer
ik heb een beetje eenzelfde noobvraagquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:18 schreef Zocalo het volgende:
Hoeveel mag je nou aan drank de camping opnemen? En het festivalterrein niks zeker?
Mijn eerste keer
Geen flauw idee..quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb een beetje eenzelfde noobvraagwat betreft wiet
word daar streng op gecontroleerd?
want als ik de maximale 5 gram meeneem word het zuinig aan doen...
Huh mag wel toch? Gewoon overschenken right?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je mag geen drank het terrein mee opnemen.
Ja dat was vanwege de hitte. Ik zag nu niks in het reglement staan, dus ik denk dat het wel mag. Dopjes zijn makkelijk te verstoppen gelukkig!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:29 schreef Faazz het volgende:
[..]
Huh mag wel toch? Gewoon overschenken right?
Dan wel in bekertjes.. Weet niet hoe het zit met een flesje trouwens.. Werden 0.5L flesjes (zonder dop) vorig jaar nou toegestaan vanwege de hitte of mag je in principe wel een leeg flesje mee nemen?
Wiet en hasj mocht ik vorig jaar meenemen het festivalterrein op, maar ik had bar weinig meegenomen. Als je 5gram bij je draagt weet ik het niet, anders even verdelen over je groep vrienden? Of in je schoen stoppen...quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb een beetje eenzelfde noobvraagwat betreft wiet
word daar streng op gecontroleerd?
want als ik de maximale 5 gram meeneem word het zuinig aan doen...
Wodka niet, alleen bier.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:29 schreef Faazz het volgende:
[..]
Huh mag wel toch? Gewoon overschenken right?
Dan wel in bekertjes.. Weet niet hoe het zit met een flesje trouwens.. Werden 0.5L flesjes (zonder dop) vorig jaar nou toegestaan vanwege de hitte of mag je in principe wel een leeg flesje mee nemen?
Als hij nog gewacht had was het ook voor 50 geluktquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:38 schreef AMDB het volgende:
Tof, een vriend van me heeft net een kaartje voor 150 op de kop weten te tikken
Tjah ach, beetje zekerheid is ook niet verkeerd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als hij nog gewacht had was het ook voor 50 gelukt
kloptquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Tjah ach, beetje zekerheid is ook niet verkeerd.
Kan je ook verzoekjes aanvragen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:11 schreef friekin_ het volgende:
En we hebben een bouwradiootje gefixt. Usb stick even volknallen
Chill!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:11 schreef friekin_ het volgende:
En we hebben een bouwradiootje gefixt. Usb stick even volknallen
Waar sta je?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:14 schreef friekin_ het volgende:
sowieso alle lovers melt mixen van flylo, want zo genieten. Die neem ik al jaren mee
Hoe zit dat met voorgedraaide jointjes.. die ga ik halen maar hoeveel denken jullie dat ik er dan nee kan nemen..?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef Faazz het volgende:
[..]
Wiet en hasj mocht ik vorig jaar meenemen het festivalterrein op, maar ik had bar weinig meegenomen. Als je 5gram bij je draagt weet ik het niet, anders even verdelen over je groep vrienden? Of in je schoen stoppen...
Maar als je even naar achter wordt genomen voor een anaaltje is het in je sok ook niet echt veilig meer, daar word je helemaal gestript.. Je houdt wel je kleding aan, maar ze fouilleren ze best hardnekkig en als je wat bij je hebt dat niet is toegestaan, wordt het ingenomen.
Maar dat geldt meer voor harddrugs ofc. Voor wiet hangt het er maar van af.. Ik zeg, verstop het slim en als het er op aankomt, wees gewoon eerlijk
Gewoon in je tent inrollen ergens.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef Faazz het volgende:
[..]
Wiet en hasj mocht ik vorig jaar meenemen het festivalterrein op, maar ik had bar weinig meegenomen. Als je 5gram bij je draagt weet ik het niet, anders even verdelen over je groep vrienden? Of in je schoen stoppen...
Maar als je even naar achter wordt genomen voor een anaaltje is het in je sok ook niet echt veilig meer, daar word je helemaal gestript.. Je houdt wel je kleding aan, maar ze fouilleren ze best hardnekkig en als je wat bij je hebt dat niet is toegestaan, wordt het ingenomen.
Maar dat geldt meer voor harddrugs ofc. Voor wiet hangt het er maar van af.. Ik zeg, verstop het slim en als het er op aankomt, wees gewoon eerlijk
Ah.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:29 schreef Faazz het volgende:
Ja maar als je het festivalterrein op wilt.. ! Maar de bewakers checken altijd op de meest obvious plekken dus mja, wees crea!
Sorry. Nu ga ik vervelend doen. Is 5 gram niet genoeg? Neem 5 joints mee. Je kan toch zeker wel zonder zeker?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:26 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Hoe zit dat met voorgedraaide jointjes.. die ga ik halen maar hoeveel denken jullie dat ik er dan nee kan nemen..?
Zeg dat anders ook maar tegen de alcohol consumeerdersquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sorry. Nu ga ik vervelend doen. Is 5 gram niet genoeg? Neem 5 joints mee. Je kan toch zeker wel zonder zeker?
Kan het niet gezellig zijn zonder?
Doe ik ook. Ik snap niet zo goed waarom het allemaal niet genoeg is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:35 schreef Faazz het volgende:
[..]
Zeg dat anders ook maar tegen de alcohol consumeerders
GESJELLIG JOH.quote:
Ik smoke zelf niet, maar kan begrijpen dat 5 te weinig is. Gemiddelde stoner pakt wel 1-2 gram per dag, op lowlands is het 3-4 keer zoveel lijkt me.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sorry. Nu ga ik vervelend doen. Is 5 gram niet genoeg? Neem 5 joints mee. Je kan toch zeker wel zonder zeker?
Kan het niet gezellig zijn zonder?
Tja, ik vind dat het gedoe erover nogal ver gaat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:39 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik smoke zelf niet, maar kan begrijpen dat 5 te weinig is. Gemiddelde stoner pakt wel 1-2 gram per dag, op lowlands is het 3-4 keer zoveel lijkt me.
Net als roken, op Lowlands rook ik ook dik 2 pakjes per dag weg
Dit jaar mijn record van 42 porties verbeteren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik draai mijn Lowlands volledig op Mr. Long Loempia's !
Jup, neem aan dat niet iedereen in je groep een stoner is. Stop je vrienden wat extra grammetjes toe en klaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tja, ik vind dat het gedoe erover nogal ver gaat.
Dude what? Ik had aantal jaar geleden is 14 porties op, toen voelde ik me al een vies varkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:40 schreef µ het volgende:
[..]
Dit jaar mijn record van 42 porties verbeteren.
Whut? Jij ontbijt met die dingen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:40 schreef µ het volgende:
[..]
Dit jaar mijn record van 42 porties verbeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |