Superhandig, gelijk even proberen allemaal.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
http://www.elle.nl/festiv(...)-beautysurvivalguide
De truc voor een mdma en cokehoofd dus.quote:Ga 's nachts voor de Botanical D-Tox van Sisley: een nachtkuur om gifstoffen uit de huid af te voeren. Slapen jij én je huid goed bij na een heftig weekend vol zon, drank en wat al niet meer.
Koopje.quote:Sisley has introduced a new detoxifying night treatment, Botanical D-Tox ($240), a one-month treatment that works while you sleep. Our sleeping time is said to be the most favorable time for cellular regeneration, necessary to combat the signs of aging. That's why you use Botanical D-Tox at night.
Dan drink je maar wat minder op Lowlands!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:28 schreef friekin_ het volgende:
Je kan het pas proberen als je +- 150 euro aan meuk uitgeeft.
en die rij buiten loopt maar op. Vind je het gek gvd.quote:> Toe aan meer verwennerij? Mik wat Stress Fix Soaking Salts uit de Aveda’s Stress-Fix-lijn in bad en smeer na het badderen je hele lijf in met La Mer Reparative Body Lotion.
Klinkt best handig, waar is dat te koop?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De truc voor een mdma en cokehoofd dus.
[..]
Koopje.
Reparative Body Lotion.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
en die rij buiten loopt maar op. Vind je het gek gvd.
Tot je nek in andermans haar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:30 schreef friekin_ het volgende:
Badderen in de Lowlands douche sowieso.
Jij post die meuk tochquote:
That's the spirit!quote:
Ja. Ik ga ook altijd of overdag of 's avonds/'s nachts. Veel relaxterquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:38 schreef kurk_droog het volgende:
Rij bij de douches? Vorig jaar op 3 niet gezien of kwam dat meer omdat iedereen om 10 uur al wil douchen en ik pas veel later ging?
ieuw.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:41 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ga dit jaar wel gewoon bij de wijven hoor. Als hun bij ons douchen dan mag ik ook bij hun rondlopen
Bijbehorende plaat:quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:47 schreef AMDB het volgende:
Argh, ik word gek van m'n scriptie. Telkens als ik denk iets uitgevogeld te hebben blijkt het toch weer niet helemaal te kloppen. Flink frustrerend.
Nee, komt godver niks op mijn hoofdquote:
Ome Cash maakte er Thorns van omdat het een gelovig man was.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee, komt godver niks op mijn hoofd. Bij Johny Cash was het overigens een Crown of Thorns.
Hurt staat niet voor NIN maar blijft een geweldige plaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |