Mooi gedaan.quote:
Ik ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 03:36 schreef Cavaliers het volgende:
Na zestien seconden die promo weg geklikt. Ik kan het nog steeds niet aanzien.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 03:36 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-08-2013 om 18:46:21Jong #PSV tegen #Excelsior met Bertrams; Kardes, Koch, Zanka, Tamata; Horsten, Schouw, Ozbozkurt; Van Ooijen, Antonio, Rayhi #psvexc reageer retweet
Feyenoord is geen concurrent.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:02 schreef tja77 het volgende:
Het zit concurenten Feyenoord en Ajax ook niet mee, verscheidene schorsingen, en blessures.
Nu is Siem de Jong 6 weken uit de running.
Ideaal voor PSV om een buffer in te bouwen, en uit te lopen op directe concurenten.
Waarom speelt die Bentancourt weer niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:51 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-08-2013 om 18:46:21Jong #PSV tegen #Excelsior met Bertrams; Kardes, Koch, Zanka, Tamata; Horsten, Schouw, Ozbozkurt; Van Ooijen, Antonio, Rayhi #psvexc reageer retweet
Wel hoor, Van Overbeek. Die zat vorige week ook al op de bank. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Geen andere rechtsbuitens beschikbaar waarschijnlijk.
Ajax is nog steeds titelfavoriet, daarachter kunnen meerdere ploegen 2e worden. Feyenoord is daar gewoon 1 van. Het feit dat ze een slechte competitiestart hebben, wil niet zeggen dat ze het hele seizoen zo gaan spelen.quote:
Had vorige week nog een trainingsachterstand omdat ie met dat WK onder 20 heeft meegedaan. Geen idee hoe ver hij nu is. Heeft ook te maken gehad met een sterfgeval in zijn omgeving als je op zijn Twitter kijkt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waarom speelt die Bentancourt weer niet?
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-08-2013 om 19:28:32Bij Jong #PSV speelt Noor in plaats van Ozbozkurt. Op de bank Jakobsen, Van Overbeek, Dengering, Van Leer, Soomer, Heesakkers en Ozbozkurt. reageer retweet
Volgens mij spelen alleen Jong Oranje en Oranje woensdag, andere jeugdelftallen niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
Laten we hopen dat de talenten weg zijn met Oranje, want hiermee schieten de tranen me wel in de ogen.
Dat teamquote:Op maandag 12 augustus 2013 03:36 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:33 schreef StijnDa het volgende:
Met dit Jong PSV team hebben we weinig te zoeken in de Jupiler League inderdaad...
Bertrams; Kardes, Koch, Zanka, Tamata; Horsten, Schouw, Noor; Van Ooijen, Antonio, Rayhi.quote:
Vind dat hij wel een punt heeft. Los van of deze spelers wel of niet goed genoeg zijn voor de Juup, ontwikkeling hoort altijd vooraan te staan. Een Kenneth Paal heeft in zo'n elftal veel meer te zoeken dan Rik Schouw.quote:
Er is ook een A1 he. En Paal is pas 16.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vind dat hij wel een punt heeft. Los van of deze spelers wel of niet goed genoeg zijn voor de Juup, ontwikkeling hoort altijd vooraan te staan. Een Kenneth Paal heeft in zo'n elftal veel meer te zoeken dan Rik Schouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |