SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal lastig genoeg zijn om PEC Zwolle nog te achterhalen.quote:
Dat laatste is wel iets waar aan gewerkt moet worden, er meteen vanaf de eerste seconde staanquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:38 schreef The_Groove het volgende:
Een keertje AZ uit verliezen is echt zo'n ramp niet. Jammer dat we niet iets meer geluk hadden met de scheids (al was van Rhijn zn actie gewoon een pingel en wellicht zelfs wel rood). Komt wel goed. Dit soort hiccups houdt de ploeg scherp
Ik durf het woord niet te noemen, omdat het mij hoop geeft als niet-Ajax supporter, maar ik zie ook gewoon gemakzucht bij een aantal spelers. Dat is het grootste gevaar van dit Ajax. Ze moeten niet het idee krijgen dat ze de grote favoriet zijn. De afgelopen jaren is Ajax steeds kampioen geworden terwijl ze bij aanvang van het seizoen de underdog waren, nu moeten ze vanaf week 1 vanuit de favorietenrol voetballen, daar komt een andere druk bij kijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat laatste is wel iets waar aan gewerkt moet worden, er meteen vanaf de eerste seconde staan
Dit jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:38 schreef The_Groove het volgende:
Een keertje AZ uit verliezen is echt zo'n ramp niet. Jammer dat we niet iets meer geluk hadden met de scheids (al was van Rhijn zn actie gewoon een pingel en wellicht zelfs wel rood). Komt wel goed. Dit soort hiccups houdt de ploeg scherp
Daar ben ik het niet mee eens. Afgelopen jaren toen Ajax dus wel kampioen was en speelde vanuit de underdog positie hadden we altijd heel moeilijk in de uitwedstrijden tegen AZ, Utrecht en ADO. Kennelijk raakt Ajax erg makkelijk onder de indruk van het spel van de tegenstander, in plaats van er een schepje bovenop te doen er vanaf het begin vol voor gaan. Ik had gehoopt dat we na drie seizoenen ons lesje wel geleerd hadden en eindelijk meteen met volle kracht zouden gaan spelen. Helaas is de ploeg dus onvoldoende vooruit gegaan, ik had gehoopt dat we dit soort wedstrijden nu wel vrij makkelijk met twee of drie goals verschil kunnen winnen. Dat vind ik nog wel het meest teleurstellende aan vandaag. Niet eens het verlies, maar het feit dat Ajax op het veld niet 90 minuten lang met kop en schouders boven AZ uitstak.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:48 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik durf het woord niet te noemen, omdat het mij hoop geeft als niet-Ajax supporter, maar ik zie ook gewoon gemakzucht bij een aantal spelers. Dat is het grootste gevaar van dit Ajax. Ze moeten niet het idee krijgen dat ze de grote favoriet zijn. De afgelopen jaren is Ajax steeds kampioen geworden terwijl ze bij aanvang van het seizoen de underdog waren, nu moeten ze vanaf week 1 vanuit de favorietenrol voetballen, daar komt een andere druk bij kijken.
Met name van Rhijn (wat trouwens sowieso niet veel is) en Blind speelde gemakzuchtig. Ook Fischer oogde wat mij betreft niet erg werklustig, Siggy is wat mij betreft überhaupt Ajax-onwaardig. De Matavz van Ajax.
Als je de boel prima onder controle hebt, dan ontstaat er geen situatie waarin je back een strafschop moet veroorzaken en rood moet pakken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit ja
We maken ons toch niet serieus zorgen over deze nederlaag? Ik heb er zelfs een heel goed gevoel bij. We speelde verder prima. Ik had ook geen moment het gevoel dat als die rode kaart + penalty niet zou zijn gevallen dat AZ het ons nog echt moeilijk gemaakt zou hebben. We hadden het verder echt prima onder controle.
Ik vond Siggy vandaag zeker niet gemakzuchtig, Blind oogt zo maar die was het ook niet, Van Rhijn was vandaag slecht maar dat komt ook omdat Bojan niet best was om over Fischer maar te zwijgen, die heeft nog geen goeie wedstrijd gespeeldquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:48 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik durf het woord niet te noemen, omdat het mij hoop geeft als niet-Ajax supporter, maar ik zie ook gewoon gemakzucht bij een aantal spelers. Dat is het grootste gevaar van dit Ajax. Ze moeten niet het idee krijgen dat ze de grote favoriet zijn. De afgelopen jaren is Ajax steeds kampioen geworden terwijl ze bij aanvang van het seizoen de underdog waren, nu moeten ze vanaf week 1 vanuit de favorietenrol voetballen, daar komt een andere druk bij kijken.
Met name van Rhijn (wat trouwens sowieso niet veel is) en Blind speelde gemakzuchtig. Ook Fischer oogde wat mij betreft niet erg werklustig, Siggy is wat mij betreft überhaupt Ajax-onwaardig. De Matavz van Ajax.
Ah jawel hoor, ik kan er altijd heel objectief naar kijken. Dat was inderdaad een minder momentje, maar ik weet zeker dat als v Rhijn die man niet aangeraakt zou hebben dat die bal er ook niet in gegaan zou zijn. Was gewoon een dom moment van Ricardo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:54 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als je de boel prima onder controle hebt, dan ontstaat er geen situatie waarin je back een strafschop moet veroorzaken en rood moet pakken.
AZ kwam er met Viergever en Beerens nog geregeld gevaarlijk langs. Die 2-2 kwam echt niet volledig uit de lucht vallen, ook al snap ik dat je als supporter dat niet wilt zien.
Met hem ook. Het kampioenschap is nog ver weg. Laten we eerst maar kijken of we de komende drie wedstrijden negen punten kunnen pakken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:56 schreef Ramboetan het volgende:
Alderweireld, was trouwens erg goed achterin, waar de andere 3 heren achterin steken lieten vallen. En alle Ajax supporters mogen in hun handjes klappen als Eriksen blijft, want ik denk dat we het zonder hem heel erg moeilijk gaan krijgen dit seizoen.
Het is onbegrijpelijk dat Fischer zo matig speelt al een half jaar lang. Die jonge barst van het talent maar je ziet er vrij weinig van terugquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Siggy vandaag zeker niet gemakzuchtig, Blind oogt zo maar die was het ook niet, Van Rhijn was vandaag slecht maar dat komt ook omdat Bojan niet best was om over Fischer maar te zwijgen, die heeft nog geen goeie wedstrijd gespeeld
moisander was toch ook niet verkeerd?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:56 schreef Ramboetan het volgende:
Alderweireld, was trouwens erg goed achterin, waar de andere 3 heren achterin steken lieten vallen. En alle Ajax supporters mogen in hun handjes klappen als Eriksen blijft, want ik denk dat we het zonder hem heel erg moeilijk gaan krijgen dit seizoen.
Lijkt bijna of hij te graag wil en daardoor verkrampt of zo, die absurde vreugde uiting na een intikkertje tegen Roda begreep ik ook niet helemaalquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is onbegrijpelijk dat Fischer zo matig speelt al een half jaar lang. Die jonge barst van het talent maar je ziet er vrij weinig van terug
Dat was schandalig. Maar showmannetje is het wel dat is een ding wat zeker isquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt bijna of hij te graag wil en daardoor verkrampt of zo, die absurde vreugde uiting na een intikkertje tegen Roda begreep ik ook niet helemaal
Komt omdat hij meer goals wilt maken dit seizoen en belangrijker wil zijn voor de ploeg. Verbaas me erover hoeveel kansen hij mist. Hij kan soms de verdedigers heel mooi uitspelen, en dan schiet hij weer recht op de keeper af.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt bijna of hij te graag wil en daardoor verkrampt of zo, die absurde vreugde uiting na een intikkertje tegen Roda begreep ik ook niet helemaal
Zal die wel zelfkritiek hebben eigenlijk ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:08 schreef StevenQ het volgende:
Van Rhijn ontkent op de site van de Telegraf gewoon dat hij vastgehouden heeft
[ afbeelding ]
Leuk voor je dat is hier al 2 uur lang besproken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:08 schreef StevenQ het volgende:
Van Rhijn ontkent op de site van de Telegraf gewoon dat hij vastgehouden heeft
[ afbeelding ]
Schijnt van wel, volgens FdBquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal die wel zelfkritiek hebben eigenlijk ?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:09 schreef Shreyas het volgende:
Van Gaal zat op de tribune toch? Nou Nederland kan het WK wel vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |