Blauw zou ik wel mooi vinden, maar dan een iets donkerdere kleur dan het blauw uit het pakje. Wit kan wel maar zou ik een beetje saai vinden en ook wat minder af vinden steken tegen de gele biezen. Geel is leuk maar kan enorm vloeken als je net de verkeerde tint hebt. Verder ben ik al een minuut aan het staren en kom tot de conclusie dat ik het een moeilijk pakje vind om te combineren verderquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:19 schreef Morretje het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig
Ik heb van Maxomorra de mouwloze wolkenjumpsuit gekocht. Maar wat moet daar dan onder?
Blauw? Geel? of saai wit?
Ja die gedachte had ik ook al .... Grappigquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef Juud79 het volgende:
Ik zou ook rood doen, maar groen kan ook.
Ah kan ik kiezen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef Juud79 het volgende:
Ik zou ook rood doen, maar groen kan ook.
rode bij de hema wel denk ik; daar haalde ik die elastische rompers altijd, ook in rood.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ah kan ik kiezen!![]()
Waar vind ik een rode en groene romper? Goodmoodkid kan ik bedenken, maar verder?
Wow, gaaf!! Welke maat heeft jouw baby?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:43 schreef milka82 het volgende:
*steekt hand op* ik ben Milka en jumpsuitoholic....
Stash min nog vier die onderweg zijn en min twee die in de was zitten. Oh, en nog twee in een grotere maat, vergeten op de foto te zetten
[ afbeelding ]
Nee Katvig geloof ik..... Ernstig he?! Het meeste is in 68/74 dus helaas, daar past S. Al niet meer in.....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wow, gaaf!! Welke maat heeft jouw baby?Goed geshopt heur! Die linker: Smafolk?
Ik lees nu pas dat je er nog 8 hebt![]()
Kidscasequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:23 schreef Keshet het volgende:
Cool Milka! Ik vind vooral die rode tuinbroek erg leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ja Katvig! Was hem laatst ergens tegengekomen en vond hem zo mooi
Mineola die donkerblauwe appels zijn leuk!
Ik heb ook pas een rood appelpakje gekocht. Was wel bang dat het teveel op een pyjama zou lijken maar heb m nu bij hem aangedaan en vind hem hartstikke leukWauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ja Katvig! Was hem laatst ergens tegengekomen en vond hem zo mooi
Mineola die donkerblauwe appels zijn leuk!
Ik heb ook pas een rood appelpakje gekocht. Was wel bang dat het teveel op een pyjama zou lijken maar heb m nu bij hem aangedaan en vind hem hartstikke leukLief idd! Het appelpak ging hier gister aan en stond heel leuk. Dus blijft zowel de appel als de strepen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohw leuk!, waar heb je die vandaan gehaald?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:17 schreef PureEvil het volgende:
Geen kleding, maar ik moest het toch ff delen voor de brandweer en dino fans onder ons![]()
[ afbeelding ]
2 nieuwe broodtrommels voor de kidsIk vind ze tof
Bij de Netto in duitslandquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw leuk!, waar heb je die vandaan gehaald?
Ik vind mus kleertjes sowieso echt klein vallenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef Marrije het volgende:
Die jurkjes van MUS vallen niet zo lang als op de foto.
Maat 92 Mus is precies even lang als maat 86 Molo.
Ik heb nu een jumpsuit binnen in maat 68 en ik denk dat ie die al heel snel aan kan, terwijl ie maat 56 heeft. Daarnaast vind ik de stof echt baggerkwaliteit, daar zou ik nooit 25.95 voor betalen.....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik vind mus kleertjes sowieso echt klein vallen
Ik dacht dat jij vlakbij de grens woonde, of ben ik nou in de war ...?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw ja haha da's een beetje te ver
Je bent helemaal in de warquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:26 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vlakbij de grens woonde, of ben ik nou in de war ...?
Ik wil het eventueel wel mee nemen voor de dreumesmeet in regio limburg?
Ik heb voor iemand een shirtje voor Sofie gekregen, maar die heeft ze maar heel kort gepast. Het is de rode, gelukkig gaat Luuk die ook nog wel passenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb nu een jumpsuit binnen in maat 68 en ik denk dat ie die al heel snel aan kan, terwijl ie maat 56 heeft. Daarnaast vind ik de stof echt baggerkwaliteit, daar zou ik nooit 25.95 voor betalen.....
Maar je bent wel aanwezig in de dreumesmeet in Amsterdam toch??quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Je bent helemaal in de war![]()
Ik kom uit brabant, nee helaas op de dreumesmeet in LImburg ben ik niet aanwezig.
Maar wel bedankt voor het aanbod hoor
Neuh dat gaat hem ook niet wordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
Maar je bent wel aanwezig in de dreumesmeet in Amsterdam toch??
Die brandweer hebben wij ook. En prinsessen met glittersquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:17 schreef PureEvil het volgende:
Geen kleding, maar ik moest het toch ff delen voor de brandweer en dino fans onder ons![]()
[ afbeelding ]
2 nieuwe broodtrommels voor de kidsIk vind ze tof
Echt? Nouja hoorde net van mn moeder dat kinderen lang in 86 zitten dus mn zomerkleertjes 92 te groot zijn dan. (Mn zoon zat met zn 1e verjaardag al in 92 dus geen idee dat ze normaal gesproken lang in 86 zittenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik vind mus kleertjes sowieso echt klein vallen
Wat een onzin. Dat verschilt toch gewoon per kind?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:50 schreef ohnee het volgende:
[..]
Echt? Nouja hoorde net van mn moeder dat kinderen lang in 86 zitten dus mn zomerkleertjes 92 te groot zijn dan. (Mn zoon zat met zn 1e verjaardag al in 92 dus geen idee dat ze normaal gesproken lang in 86 zitten) Dus dit is wel goed nieuws dan hahaha
Ik heb broekje nr. 10 en die is niet dik. Maar wel heel erg leuk!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 06:24 schreef Gulara het volgende:
Vraagje aan de lindexkenners.
Ik heb een superfijne romper van de Lindex.
Deze:
[ afbeelding ] Pi zegt hallo![]()
Lange mouwen maar heel dun en daarom ook goed te dragen op warme zomerdagen. Zo bloot mogelijk is met gebrek aan ozonlaag geen optie, dus wil ik op dagen dat we veel buiten zijn eigenlijk een wat bedekter alternatief.
Alleen de betreffende romper is uit de collectie.![]()
Dus wie van jullie heeft de onderstaande rompers/broekjes en kan mij vertellen of deze dun zijn en dus aan mijn eisen voldoen? Voor jullie gemak heb ik ze even genummerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een maillot eronder Mineola :-). Hij is mooi he?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:40 schreef Mineola het volgende:
Oh TM was me voor, maar ik sluit me daar dus geheel bij aan
10 is dun zelfs. Lijkt me zeer geschikt voor jullie, geen NL winterbroek (waar ik op hoopte).
klopt, stuur me maar een berichtje als ik iets moet doenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:10 schreef laziness het volgende:
.
Marrije gaat volgens mij binnenkort naar de winkel dus kan misschien stofjes voelen voor je?
Hmm, Pi zit in 68-74, máár nou zag ik net dat de romper van die lindex die hij nu heeft 62 is. En die past nog. Ik ga even kijken van de week hoe die zit. En of 68 gaat lukken. Het wordt pas vanaf december echt heet heet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:11 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb nog 2 rompertjes maat 68 voor je. Maar versturen zal wel prijzig zijn gok ik zo?
Die jurkjes vind ik zooooo leuk, vooral die met die capuchon, maar die prijzenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heet lex suit <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jammer dat t geld op is..want perfect voor ella
gelukkig heb ik t truitje al in rood/wit, groen/wit en blauw/antraciet![]()
Nee, het is er een met kevertjes. Zal eens kijken of ik een foto heb dat ie er een aan heeft.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:20 schreef Gulara het volgende:
[..]
Hmm, Pi zit in 68-74, máár nou zag ik net dat de romper van die lindex die hij nu heeft 62 is. En die past nog. Ik ga even kijken van de week hoe die zit. En of 68 gaat lukken. Het wordt pas vanaf december echt heet heet.
Gaat het om dezelfde romper als die ik heb?
Verzenden komt wel goed. Als jij het in NL kan verzenden dan is er altijd wel iets/iemand waar zo'n rompertje mee mee kan liften.
Ohhh dat is nog eens leuke post.. Goed geshopt!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:56 schreef kaatjejannie het volgende:
En toen ging de deurbel. Mijn Musjes pakketje is binnen!
[ afbeelding ]
jurkje links kwam gisteren binnen.
[ afbeelding ]
Tis een maat 86, en ik geloof dat ie ook al gedibst is door Twentemeisje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ohhh dat is nog eens leuke post.. Goed geshopt!
Ik ben echt groot fan van de rood-witteDus mocht je die nog eens kwijt willen...denk aan me!
Maar eerst maar eens je eigen leuke kind erin stoppen
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Dan blijf ik gewoon bij mijn mening dat TM een goede smaak heeft.
HWPVYZquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:45 schreef mignonne het volgende:
heeft er iemand toevallig een kortingscode van vintykids nog in de aanbieding?
Ik dacht dus ook dat ik voor nummer 4 en 5 gewoon het volle pond zou moeten betalen (en er dus idd wat anders bij zou moeten gooien).quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:10 schreef Kyara het volgende:
oh, dat is zeker netjes. Ik heb juist extra rompers erbij gegooid om aan een veelvoud van 3 te komen.
Leuk!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:56 schreef kaatjejannie het volgende:
En toen ging de deurbel. Mijn Musjes pakketje is binnen!
[ afbeelding ]
jurkje links kwam gisteren binnen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |