maxomorraquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:58 schreef Sannne het volgende:
Ik ben ook weer helemaal in de nieuwe collecties aan het neuzen. Vooral Zara heeft veel leuks vind ik, ik moet alleen oppassen dat ik Elise niet te somber kleed qua kleuren.
Van de week in de stad geweest met een flinke cadeaubon, maar ik kreeg de bon niet op. Er hangt nog teveel sale tussen, ga toch maar terug als de hele collectie er is. Bij Name-it zag ik mooie spijkerbroeken en lekkere baggy oversized sweaters
Iemand een tip; Elise draagt maat 92/98/104 (jaja) en ik zoek voor de winter nog een lekker thuispak. Wil geen joggingpak want dat vind ik weer te dik, gewoon zo'n box/kruippak zoals baby's dragen. Zijn die er nog in die maat?
Ik ga vanmiddag ergens op visite en denk dat ik toch maar een uurtje eerder vertrek zodat ik nog even in de stad kan neuzenIk hou ervan!
Oja, We had ook leuke dingen!!
Ik heb m ook besteld, met 1 vd broeken die laziness postte.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Monsters hier ook besteldEr gaat een hele nieuwe H&M-wereld open als je kind langzaam naar maat 92 gaat (qua shirts dan, qua broeken is maat 80 nog steeds ruim daar
)
Zonder bandjes achter? Gewone teenslippers?quote:
Hema simpele roze wel met hielbandje ook al word die hier niet gebruiktquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:48 schreef miss_sly het volgende:
Geen kleren, maar slippers: waar haal ik nog even een paar eenvoudige slippertjes in maat 26-27?
nou ja, beter dan te klein?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:06 schreef becky27 het volgende:
mijn sprout kingdom spullen zijn binnen maar valt volgens mij wel erg groot
Oh niet aan gedacht, zo eens even kijkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Lief zeg zo lot!
Rainbowkids, gmk hebben die geen oranje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |