SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat was toen ook al duidelijk dat de kans heel klein was dat hij niet meer terug kwam.. het gaat gewoon om het morele aspect en het menselijke aspect verder niets.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die Reis is ook echt geen gemis zeg. Ik en vele andere PSV-supporters klaagden steen en been over het naaierige gedrag van Vitesse, maar nu ben ik eigenlijk wel blij dat 'ie niet meer in ons rood-wit speelt.
Klopt, maar als ik 'm nu zo zie klooien, vergeet ik eigenlijk liever hoe Vitesse toen heeft gehandeldquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar dat was toen ook al duidelijk dat de kans heel klein was dat hij niet meer terug kwam.. het gaat gewoon om het morele aspect en het menselijke aspect verder niets.
Al had die jongen 2 jaar matig gespeeld bij PSV had iedereen daar vrede mee gehad maar de manier waarop
Heeft PSV vele miljoenen gekost, zeker aan de transfer want het was een groot talent
En een nieuw team.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
RKC doet het echt prima met die mini begroting.
Ook al vind ik het zeker niet classy van Vitesse ik vind dat je eigenlijk alleen maar de speler moet beoordelen/veroordelen. Hij had gewoon uit loyaliteit moeten zeggen PSV heeft alles voor mij gedaan, alles betaald.. ik blijf hier gewoon ook met een minder salaris.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik 'm nu zo zie klooien, vergeet ik eigenlijk liever hoe Vitesse toen heeft gehandeld
De topclubs verliezen ook veel punten in wedstrijden na Europees voetbal hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:05 schreef hafcfan het volgende:
Dit Vitesse haalt de top 5 nooit. Je kan als subtopper beter geen Europees halen, want het jaar daarna kun je er nis meer van nu ook weer te zien bij feyenoord, Vitesse en utrecht.
Dat klopt.. Publiek was ook vrij duidelijk naar Reis toe toen:quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook al vind ik het zeker niet classy van Vitesse ik vind dat je eigenlijk alleen maar de speler moet beoordelen/veroordelen. Hij had gewoon uit loyaliteit moeten zeggen PSV heeft alles voor mij gedaan, alles betaald.. ik blijf hier gewoon ook met een minder salaris.
quote:
quote:Damiano Schet (Amsterdam, 8 april 1990) is een Nederlands voetballer die als aanvaller onder contract staat bij RKC Waalwijk. De aanvaller stond eerder onder contract bij de amateurs van Rijnsburgse Boys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |