En de spelers die de club moesten verlaten blinken plotseling uitquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
Wat is dit voor gezeik leek wel of niemand opeens meer kon voetballen.
Ben erg benieuwd hoe op een eventuele derde nederlaag gereageerd gaat worden. Dan begint er toch wel druk te ontstaan lijkt me.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
Nu al de slechtste competitiestart in 50 jaar gelukkig volgende week een makkelijke wedstrijd.
yup, een van de weinige zekerheden dit seizoen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen idee wanneer we tegen Vitesse moeten, maar kan ik alvast inzetten op een winnende goal van kindsoldaat?
Had je anders verwacht? Wel kut dit gebrek aan creativiteit hopen dat Boetius weer snel fit is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef eight het volgende:
[..]
En de spelers die de club moesten verlaten blinken plotseling uit
En het zijn ook echt van die kleine kutventjes die het zingen. Het gaat serieus een keer fout als dit blijft doorgaan. Achter X scheelde het ook niet veel of er vlogen er een paar op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Kansloos vind ik dat altijd ja. Ik blijf ook altijd wel staan maar ieder moet dat maar lekker voor zichzelf bepalen. Zag bij W zelfs een beker bier richting V vliegen
Derde nederlaag is denk ik door alles en iedereen ingecalcueerd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe op een eventuele derde nederlaag gereageerd gaat worden. Dan begint er toch wel druk te ontstaan lijkt me.
Dat maakt het niet acceptabel. Kans dat je wordt uitgeschakeld door die Russen is ook aanzienlijk als ze zo blijven spelen. Dan gaan er echt problemen komen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Derde nederlaag is denk ik door alles en iedereen ingecalcueerd.
Gudde is toch uit die commissie voor het nieuwe stadion gezet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat maakt het niet acceptabel. Kans dat je wordt uitgeschakeld door die Russen is ook aanzienlijk als ze zo blijven spelen. Dan gaan er echt problemen komen.
Is nog even wachten op Gudde en Co die weer gaan beginnen met nieuwe stadionplannen om het vuurtje nog verder op te stoken.
Met nac/roda thuis en nec-uit heb je anderzijds ook wel een programma om flink wat punten te pakken, als JP/Manu/Janmaat dan terugkomen kan het wel weer positiever omslaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat maakt het niet acceptabel. Kans dat je wordt uitgeschakeld door die Russen is ook aanzienlijk als ze zo blijven spelen. Dan gaan er echt problemen komen.
Is nog even wachten op Gudde en Co die weer gaan beginnen met nieuwe stadionplannen om het vuurtje nog verder op te stoken.
Die kans zie ik inderdaad heel groot in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:
Kans dat je wordt uitgeschakeld door die Russen is ook aanzienlijk als ze zo blijven spelen. Dan gaan er echt problemen komen.
Hoop dat het rustig blijft zou niet weten wie je dit moet aanrekenen het is een collectief falen van iedereen. Spelers en Koeman.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Gaan er dan weer bestormingen op het Maasgebouw komen ofzo?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze hebben groot gelijk. Alleen moet je de sportieve realiteit er niet constant bijhalen dat heef geen zin.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Gaan er dan weer bestormingen op het Maasgebouw komen ofzo?
Overigens ironisch dat de grootste tegenstanders van een nieuw stadion ook het hardste roepen dat het bestuur zou moeten optyfen bij wanprestaties. Maar als die wanprestaties iets aantonen is het dat Feyenoord met deze begroting gewoon niet structureel om de top mee kan doen. Dat is met een eventueel nieuw stadion ook niet meteen een garantie dat dat dan wel gebeurd, maar maakt de kans op het verhogen van de begroting wel aannemelijker.
Maar goed, wil deze discussie vandaag niet weer overdoen. Heb al genoeg de pest in de resultaten tot dusverre.
Nee, dat hebben ze niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben groot gelijk. Alleen moet je de sportieve realiteit er niet constant bijhalen dat heef geen zin.
Ze hebben gefaald bij de aanbesteding en planning rond het nieuwe stadion en weigeren daarna verantwoording te nemen dus kun je acties verwachten.quote:
Zeg ik dat? Het is, zeker bij Feyenoord, vrij normaal dat supporters beginnen te mokken zodra de selectie het laat afweten. Dat kan ik je gewoon op een presenteerblaadje geven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Gaan er dan weer bestormingen op het Maasgebouw komen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |