SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt je verder toch keurig gedragen? Als zeggen dat iets kinderachtig is al niet meer mag..quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik liet me misschien een beetje gaan, maar voetbal kan me soms zo kwaad maken
Titelstrijd gaat tussen PEC en Eaglesquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Kamikazie het volgende:
Go Ahead Eagles, beste club van Nederland
Ik ben voor Eaglesquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Titelstrijd gaat tussen PEC en Eagles
Waarom? Ik hoor net van je mede supporter dat jullie dit seizoen geen kampioen willen wordenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weer 5 jaar minder lang te leven na die tweede helft
Dat was BMI lullo. Dat is een Feyenoorder. Litmanen is voor Ajax.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom? Ik hoor net van je mede supporter dat jullie dit seizoen geen kampioen willen worden
Ik moet nog even een nieuwe club uitzoeken na vandaag. Of ik ga alleen nog het nationale team van België supporten.quote:
Jij zei net dat jullie geen kampioen willen worden hoor lulloquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat was BMI lullo. Dat is een Feyenoorder. Litmanen is voor Ajax.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt je verder toch keurig gedragen? Als zeggen dat iets kinderachtig is al niet meer mag..
Dan ben je dus stiekem een beetje voor Bakkaliquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik moet nog even een nieuwe club uitzoeken na vandaag. Of ik ga alleen nog het nationale team van België supporten.
okquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Spakenburg gister met 2-0 gewonnen van Magreb, matige wedstrijd.. het enige positieve wat ik heb gezien zijn de Tollen en v/d Wildt; bonkere spits maar zo effectief
Zeg dat maar tegen Lurlingquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]voetbal brengt ons soms terug naar het schoolplein, maar aan het eind van de dag kan je toch met z'n alle door een deur.
Godverdomme wat was die goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan ben je dus stiekem een beetje voor Bakkali
Ik fap op jonge Marokkaantjes als Fons Spooren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan ben je dus stiekem een beetje voor Bakkali
een celdeur is ook een deurquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik fap op jonge Marokkaantjes als Fons Spooren.
Heb je op dumpert die tribute gezien?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Morgen weer nieuwe aflevering Breaking Bad
Die is geinig iddquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je op dumpert die tribute gezien?![]()
Best geinig gedaan.
Nee, nog niet. Zal 'm zo even kijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je op dumpert die tribute gezien?![]()
Best geinig gedaan.
De knvb heeft ons gematst vanwege vclquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef Nickskuh het volgende:
Dat programma van PSV de komende weken![]()
Die hebben straks sowieso 15 uit 5.
Graag even refereren naar die post waar ik expliciet zei dat ik geen kampioen wil worden dan. Dank je.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij zei net dat jullie geen kampioen willen worden hoor lullo
Jammer dat het na AC Milan afgelopen is. Eigenlijk meen ik serieus dat ik het jammer vind, Nederlands voetbal kan een boost gebruiken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De knvb heeft ons gematst vanwege vcl
Dat gat moeten ze nog wel groot genoeg zien te maken, anders loopt het weer hetzelfde af als de voorgaande 3 jaren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef Nickskuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef Nickskuh het volgende:
Als PSV deze jonge selectie een paar jaar vast kan houden, dan kan PSV over een paar jaar hoge ogen gaan gooien in Europa. Het kutte is dat de pareltjes al na 1 seizoen er weer uitgeplukt worden door de Europese subtop clubsquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:44 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Jammer dat het na AC Milan afgelopen is. Eigenlijk meen ik serieus dat ik het jammer vind, Nederlands voetbal kan een boost gebruiken.
Expliciet mijn reet, 4 x kampioen achter elkaar hoefde je niet te worden dit jaar, want dat gaat vervelen. Je wilde de CL winnen instead. Zoek zelf maar lekker opquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Graag even refereren naar die post waar ik expliciet zei dat ik geen kampioen wil worden dan. Dank je.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:44 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Jammer dat het na AC Milan afgelopen is. Eigenlijk meen ik serieus dat ik het jammer vind, Nederlands voetbal kan een boost gebruiken.
Hoeven en willen zijn woorden met een verschillende betekenis. Beter lezen. Misschien moet je die 7 brillen eens op sterkte nemen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Expliciet mijn reet, 4 x kampioen achter elkaar hoefde je niet te worden dit jaar, want dat gaat vervelen. Je wilde de CL winnen instead. Zoek zelf maar lekker op
Ze zouden eventueel aardig meekunnen inderdaad. Maar zoals je zelf al aangeeft, die worden weer leeggeplukt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als PSV deze jonge selectie een paar jaar vast kan houden, dan kan PSV over een paar jaar hoge ogen gaan gooien in Europa. Het kutte is dat de pareltjes al na 1 seizoen er weer uitgeplukt worden door de Europese subtop clubs
Want jij denkt dat PSV echt een vuist kan maken? Ben toch echt bang dat dat een enkeltje Eindhoven wordt.quote:
En we gaan weer verder met jankenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoeven en willen zijn woorden met een verschillende betekenis. Beter lezen. Misschien moet je die 7 brillen eens op sterkte nemen.![]()
![]()
De oogst: Lurling opgepakt, Feyenoorders boos, Ajacieden boos, behalve degene die niet 4 keer achter elkaar kampioen willen worden. Kan niet wachten tot het volgende voetbal weekendquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En we gaan weer verder met jankenStel je niet zo aan man, je reageert zelf zo uit de hoogte over het kampioenschap en dan maak ik daar een opmerking over en en ga je zo doen
Kort samengevat: Prachtig weekend, kan niet wachten op het volgendequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De oogst: Lurling opgepakt, Feyenoorders boos, Ajacieden boos, behalve degene die niet 4 keer achter elkaar kampioen willen worden. Kan niet wachten tot het volgende voetbal weekend
RKC - AZ. Confrontatie met Patje en de Fuszquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kort samengevat: Prachtig weekend, kan niet wachten op het volgende
En het mooiste is dat er sowieso weer een van die 2 boos zullen zijn, miss wel allebei
Jij kan moeilijk onderscheid maken tussen posts die ironisch bedoeld zijn en posts die een serieuzer karakter hebben. Probeer daar nog aan te werken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En we gaan weer verder met jankenStel je niet zo aan man, je reageert zelf zo uit de hoogte over het kampioenschap en dan maak ik daar een opmerking over en en ga je zo doen
niet eerlijk, jij bent al oud, de mental powers zijn bij jou al extreem goed ontwikkeldquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
RKC - AZ. Confrontatie met Patje en de Fusz
Zo makkelijk om je daarachter te verschuilen. Wij doen gewoon lacherig om het feit dat Ajax een wedstrijd verliest en jij gaat zo triest reageren en naar het verleden wijzen ipv het gewoon als een man te nemen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij kan moeilijk onderscheid maken tussen posts die ironisch bedoeld zijn en posts die een serieuzer karakter hebben. Probeer daar nog aan te werken.
Misschien ga ik er wel heen. RKC uit is altijd wel chill, meestal kun je daar aan de kassa gewoon kaarten kopenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet eerlijk, jij bent al oud, de mental powers zijn bij jou al extreem goed ontwikkeld
quote:
maar hij is bij de 20e minuut al kapot joh. dan kunnen zij los.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet eerlijk, jij bent al oud, de mental powers zijn bij jou al extreem goed ontwikkeld
Echt boos zal ik nooit worden om een potje voetbal, meer teleurgesteld. Een uurtje later gaat iedere normale supporter weer over tot de orde van de dag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De oogst: Lurling opgepakt, Feyenoorders boos, Ajacieden boos, behalve degene die niet 4 keer achter elkaar kampioen willen worden. Kan niet wachten tot het volgende voetbal weekend
Als je niet tegen je verlies kunt kun je beter iets anders gaan doen. Het hoort erbij, en zonder het zuur van de nederlaag zal de overwinning nooit zoet smaken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Echt boos zal ik nooit worden om een potje voetbal, meer teleurgesteld. Een uurtje later gaat iedere normale supporter weer over tot de orde van de dag.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je niet tegen je verlies kunt kun je beter iets anders gaan doen. Het hoort erbij, en zonder het zuur van de nederlaag zal de overwinning nooit zoet smaken.
That's the way the cookie crumblesquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je niet tegen je verlies kunt kun je beter iets anders gaan doen. Het hoort erbij, en zonder het zuur van de nederlaag zal de overwinning nooit zoet smaken.
Ik kan slecht tegen m'n verlies, maar ik vergeet het ook weer snel. Wat je daar zegt klopt wel met wat ik net zei: alleen maar winnen maakt het ook niet leuker.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, het is wel zo. Ik weet nog een jaar dat AZ degradeerde. In die doodstrijd moesten we een keer thuis tegen Willem II . En die wonnen we met 2-1. Een feest op de tribunes, alsof we kampioen waren gewordenquote:
Dan kan jij weinig supportersquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Echt boos zal ik nooit worden om een potje voetbal, meer teleurgesteld. Een uurtje later gaat iedere normale supporter weer over tot de orde van de dag.
Heldquote:
Feyenoord komt er echt weer bovenopquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:09 schreef Toefjes het volgende:
Ik vind het niet leuk dat VdM weg is. De Feyenoorders die overgebleven zijn vind ik het echt rot voor dat het zo minder gaat
Ja die zat net op de Tribunequote:
Dat zijn niet eens underdogsquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:12 schreef BDIL het volgende:
RKC/Zwolle/Heerenveen etc mogen van mij kampioen worden( Een van de underdogs
)
jawel, de favorieten zijn PSV/Ajax/Feyenoord/Vitesse/Twente toch ?quote:
ja ik schat de kans hoog dat feyenoord kampioen wordtquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
jawel, de favorieten zijn PSV/Ajax/Feyenoord/Vitesse/Twente toch ?
In mijn ogen is het Favorieten Ajax.... dan PSV en Feyenoordquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
jawel, de favorieten zijn PSV/Ajax/Feyenoord/Vitesse/Twente toch ?
Jij bent konko domquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:14 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
ja ik schat de kans hoog dat feyenoord kampioen wordt
Theoretisch gezien heb je toch favorieten en underdogsquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In mijn ogen is het Favorieten Ajax.... dan PSV en Feyenoord
Underdogs Vitesse Twente en AZ
En dan komen de underunderunderdogs
quote:
Ja oke, maar op 34 wedstrijden is het onmogelijk dat Pec of RKC kampioen wordt, vandaar dat het geen underdogs voor mij zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Theoretisch gezien heb je toch favorieten en underdogsvandaar de opdeling
Nijhuis heeft een blik voorvocht geopendquote:
Ik zei al, als AZ geen punten pakt tegen Ajax wordt het al snel saai. Maar misschien als Eriksen weg valt, dat er dan kansen gaan komen voor de rest.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar eerlijk gezegd zie ik niemand anders kampioen worden dan Ajax, met een kleine hoop/ kans voor PSV. De rest is kansloos denk ik
?quote:
Naja Ajax moet wel beter gaan voetballen als nu. En idd het ligt er wel aan of Eriksen blijft.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zei al, als AZ geen punten pakt tegen Ajax wordt het al snel saai. Maar misschien als Eriksen weg valt, dat er dan kansen gaan komen voor de rest.
Tim lacht niet vaak om mijn opmerkingen, vandaar de verbazingquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij maakte de opmerking: jij bent konko dom. Tim moest daar om lachen.
Ik denk het ook niet hoor. Jonge honden, nu nog enthousiast, maar constant zijn is een ander verhaal. Plus, die gasten worden overal de hemel in geprezen. Zal vanavond bij studio voetbal en morgen bij VI ook gebeuren. Daar kunnen ze ook nog eens slecht op reageren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja Ajax moet wel beter gaan voetballen als nu. En idd het ligt er wel aan of Eriksen blijft.
En voor een eventuele strijd om het kampioenschap wordt het vooral belangrijk of PSV het niveau nu kan vasthouden. Ik denk namelijk dat als PSV het hele seizoen zo speelt dat ze makkelijk mee kunnen, maar ik verwacht niet dat ze dat kunnen
Hier moet ik dan weer om lachen. Kijk:quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tim lacht niet vaak om mijn opmerkingen, vandaar de verbazing![]()
Zo'n Bakkali en Depay lijken mij daar idd erg gevoelig voor. Ben benieuwd hoe Cocu en Schaars hen erbij houden. Rekik en in mindere mate Bruma lijken me wel wat nuchterder en van die 2 zouden we weleens het hele seizoen mooie dingen kunnen zien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet hoor. Jonge honden, nu nog enthousiast, maar constant zijn is een ander verhaal. Plus, die gasten worden overal de hemel in geprezen. Zal vanavond bij studio voetbal en morgen bij VI ook gebeuren. Daar kunnen ze ook nog eens slecht op reageren.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tim lacht niet vaak om mijn opmerkingen, vandaar de verbazing![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:31 schreef Tim86 het volgende:
hahahahahaha Gertjan Verbeek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was boos op Jan van Halst vanwege zijn opmerkingen over AZ vorige week..hij zei dat AZ een bepaalde ziekte had.
En dan zegt Verbeek dat Van Halst last heeft van de ziekte van Hedel: meer haar op je zak dan op je schedel![]()
Ik vond het geen rood, penalty heb ik nooit ontkend. Had ook niet verwacht dat het zo duidelijk zou zijn overigens.quote:
In principe is het een doorgebroken speler dus dan moet hij wel. Ik had dat ook niet verwacht hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond het geen rood, penalty heb ik nooit ontkend. Had ook niet verwacht dat het zo duidelijk zou zijn overigens.
Nouja, als hij voor deze geen rood had gegeven, dan hadden ze hem later nog moeten hebben voor één of andere debiele tackle op het middenveld. En die Mark van Rijswijk: "Ja, hij speelt de bal."quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In principe is het een doorgebroken speler dus dan moet hij wel. Ik had dat ook niet verwacht hoor
Overigens had Viergever die bal nooit meer gehaald dus is het nog steeds wel discutabel, maar een overtreding is het dus zeker en niet helemaal niets zoals hier door sommigen werd beweerd
Een goede barterdeal zou dan toch wel mogelijk moeten zijn ja..quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het toch vreemd dat VI.nl reclame maakt voor Foxsports terwijl het programma niet eens beelden mag gebruiken van dat zelfde foxsports
Raar hoe foxsports daarin staat. Zo willen ze ook gewoon geen enkele medewerking van medewerkers van de Eredivisie aan VI en Studio Voetbalquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een goede barterdeal zou dan toch wel mogelijk moeten zijn ja..
Ze zijn net Adolf hitler daarr die wilde ook geen medewerking verlenen aan dingenquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Raar hoe foxsports daarin staat. Zo willen ze ook gewoon geen enkele medewerking van medewerkers van de Eredivisie aan VI en Studio Voetbal
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze zijn net Adolf hitler daarr die wilde ook geen medewerking verlenen aan dingen
Die willen gewoon dat iedereen die ook maar iets van de eredivisie wil zien, moet gaan betalen aan FOX... Goede strategie, zeker met ook nog het voetbal uit andere landen...quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Raar hoe foxsports daarin staat. Zo willen ze ook gewoon geen enkele medewerking van medewerkers van de Eredivisie aan VI en Studio Voetbal
Slechte strategie juist. Je moet ervoor zorgen dat het merk Eredivisie zo sterk mogelijk wordt, uiteindelijk ben jij toch de enige met de livebeelden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die willen gewoon dat iedereen die ook maar iets van de eredivisie wil zien, moet gaan betalen aan FOX... Goede strategie, zeker met ook nog het voetbal uit andere landen...
Komt morgen pasquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is Piazon nog niet speelgerechtigd bij Vitesse? Ik had hem toch wel in de selectie verwacht.
Ik vind het een kkstrategie. Ik heb nog nooit zulk misselijkmakend en arrogant gedrag gezien als het om voetbalrechten gaat. Ik, en ik hoop velen met mij, ga nooit een abbonement nemen. Al is het alleen maar uit protest. Streams ftw.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die willen gewoon dat iedereen die ook maar iets van de eredivisie wil zien, moet gaan betalen aan FOX... Goede strategie, zeker met ook nog het voetbal uit andere landen...
zoals ik al eerder heb vermeld, ze kunnen de apenteringtyfus krijgen, ze krijgen geen cent van mequote:Op zondag 11 augustus 2013 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het een kkstrategie. Ik heb nog nooit zulk misselijkmakend en arrogant gedrag gezien als het om voetbalrechten gaat. Ik, en ik hoop velen met mij, ga nooit een abbonement nemen. Al is het alleen maar uit protest. Streams ftw.
No problemoquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedankt trouwens voor het posten van die foto. Heeft me een fb discussie doen winnen
Klose.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ben ik er echt klaar mee.
Internet snelheden gaan ook omhoog in de toekomst. Er komt een dag dat de streams de scherpte van de reguliere tv gaan benaderenquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zoals ik al eerder heb vermeld, ze kunnen de apenteringtyfus krijgen, ze krijgen geen cent van me
Het lijkt er wel op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:00 schreef DePresident. het volgende:
Heeft voetbalzone de rode duimpjes weggehaald?
Precies dit ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op.
Er liep een Ajacied te beweren dat Ajax helemaal kapotgemaakt is door 'Naaihuis'.
Hij had 57 duimpjes omhoog en 0 omlaag. Dat vond ik al raar.
het is zo jammer dat de regel bij ontnemen duidelijke scoringskans rood+pingel is.. die discussie is al vaak genoeg gehouden, maar er wordt niks aan gedaanquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op.
Er liep een Ajacied te beweren dat Ajax helemaal kapotgemaakt is door 'Naaihuis'.
Hij had 57 duimpjes omhoog en 0 omlaag. Dat vond ik al raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |