SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt je verder toch keurig gedragen? Als zeggen dat iets kinderachtig is al niet meer mag..quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik liet me misschien een beetje gaan, maar voetbal kan me soms zo kwaad maken
Titelstrijd gaat tussen PEC en Eaglesquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Kamikazie het volgende:
Go Ahead Eagles, beste club van Nederland
Ik ben voor Eaglesquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Titelstrijd gaat tussen PEC en Eagles
Waarom? Ik hoor net van je mede supporter dat jullie dit seizoen geen kampioen willen wordenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weer 5 jaar minder lang te leven na die tweede helft
Dat was BMI lullo. Dat is een Feyenoorder. Litmanen is voor Ajax.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom? Ik hoor net van je mede supporter dat jullie dit seizoen geen kampioen willen worden
Ik moet nog even een nieuwe club uitzoeken na vandaag. Of ik ga alleen nog het nationale team van België supporten.quote:
Jij zei net dat jullie geen kampioen willen worden hoor lulloquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat was BMI lullo. Dat is een Feyenoorder. Litmanen is voor Ajax.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt je verder toch keurig gedragen? Als zeggen dat iets kinderachtig is al niet meer mag..
Dan ben je dus stiekem een beetje voor Bakkaliquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik moet nog even een nieuwe club uitzoeken na vandaag. Of ik ga alleen nog het nationale team van België supporten.
okquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Spakenburg gister met 2-0 gewonnen van Magreb, matige wedstrijd.. het enige positieve wat ik heb gezien zijn de Tollen en v/d Wildt; bonkere spits maar zo effectief
Zeg dat maar tegen Lurlingquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]voetbal brengt ons soms terug naar het schoolplein, maar aan het eind van de dag kan je toch met z'n alle door een deur.
Godverdomme wat was die goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan ben je dus stiekem een beetje voor Bakkali
Ik fap op jonge Marokkaantjes als Fons Spooren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan ben je dus stiekem een beetje voor Bakkali
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |