Gelukkig, ik ben niet de enige.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jankert , Ajax speelde al vanaf minuut 1 als een stel wijven
Ga lekker naar het PSV topic, calimero.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
We hadden gewoon die kutcontrole over die hele wedstrijd maar dankzij die debiel nijhuis hebben we dit. HET WAS GEWOON HELEMAAL NIETS. Geef dan die henriksen of elm rood voor die benenbreker op eriksen
. dat zijn pas kaarten
Onterecht? Laat me niet lachen zegquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Tweede helft was Ajax gewoon duidelijk beter en had AZ niks meer in te brengen
Naaihuis
Eerste 3 onterechte verloren punten door de scheids kunnen alweer genoteerd worden.
Alleen zwartkijkers zien niet dat Ajax gewoon controle had in de 2e helft. 1-1 met rust was terecht, maar 1-2 ook en 1-3 hing in de lucht.quote:
Ajax staat voor en die 15min waren in de tweede helft wat het laatste deel van de wedstrijd was en dat is dan behoorlijk cruciaalquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax heeft 15 minuten de controle gehad van de hele wedstrijd en dan nog durft iemand te zeggen dat je onterecht verliest laat me niet lachen zeg gewoon weer bar slecht
penal wel, kaart nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:07 schreef Smoofie het volgende:
Was onterexht en in de 2e helft was er niets aan de hand.
Huilen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
We hadden gewoon die kutcontrole over die hele wedstrijd maar dankzij die debiel nijhuis hebben we dit. HET WAS GEWOON HELEMAAL NIETS. Geef dan die henriksen of elm rood voor die benenbreker op eriksen
. dat zijn pas kaarten
Pas op. Je moet zeggen dat Ajax domineert en prachtig combinatievoetbal speelt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax heeft 15 minuten de controle gehad van de hele wedstrijd en dan nog durft iemand te zeggen dat je onterecht verliest laat me niet lachen zeg gewoon weer bar slecht
Jij hebt helemaal niets te zeggen, zijn de druiven niet zuur in Rotterdam? Daar speelde er een clubje ook dramaties.quote:
Die rode kaart en penalty sloegen gewoon nergens op. Net of je anders nu 3-2 achter zou staan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kritiek op de scheidsrechter is echt triest en past niet bij Ajax.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
. dat zijn pas kaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |