Nee want als hij dat wat deed zal de scheids zeggen: oh sorry je hebt gelijk, je krijgt geen rood en geen penalty?quote:
dat eerder dan die van ricardoquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:56 schreef MrStock het volgende:
Dat van Moisander was toch overduidelijk een overtreding?
stream hapert steedsquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:56 schreef MrStock het volgende:
Dat van Moisander was toch overduidelijk een overtreding?
Wat en zwartkijker ben j, 1-3 zat juist in de lucht, dus helemaal niet HELE wedstrijd op je afroepen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef TIM-846 het volgende:
Ik zal wel weer een zwartkijker zijn, maar je roept het de hele wedstrijd op jezelf af.
Hij overtuigt nooit. Altijd halve bak in de duels.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
Niets met janken te maken. Hij raakt m amper aan, geel was zelfs overdreven.
Als je dat doet krijg je de halve voetbal wereld over je heen met dat geboehoehoe Respect.quote:
Dat zeg ik niet, maar het is wel zijn eigen schuld. Hij lijkt hem licht vast te houden, dan weet je dat de scheids 'm op de stip kan leggen. Hij had nooit in die positie mogen komen en Cillessen zat er ook nog eens op tijd bij. Dubbel dom.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dus dan is een pingel terecht, omdat ie zn man kwijt is?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:57 schreef Devz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar het is wel zijn eigen schuld. Hij lijkt hem licht vast te houden, dan weet je dat de scheids 'm op de stip kan leggen. Hij had nooit in die positie mogen komen en Cillessen zat er ook nog eens op tijd bij. Dubbel dom.
Dacht ik ook inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:57 schreef Omega het volgende:
[..]
Wat en zwartkijker ben j, 1-3 zat juist in de lucht, dus helemaal niet HELE wedstrijd op je afroepen.
Realist in optima forma?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een zwartkijker zijn, maar je roept het de hele wedstrijd op jezelf af.
Moisander zou weer de bal hebben gespeeld en bij Fischer was er ook niks aan de hand.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:58 schreef Omega het volgende:
Die Elm mocht Eriksen een rotschop geven zonder kaart, en dit is penalty en rood?
Dit gebeurt hem veel vaker Feyenoord thuis bijvoorbeeld vorig seizoenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:57 schreef Devz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar het is wel zijn eigen schuld. Hij lijkt hem licht vast te houden, dan weet je dat de scheids 'm op de stip kan leggen. Hij had nooit in die positie mogen komen en Cillessen zat er ook nog eens op tijd bij. Dubbel dom.
Ah ja, heb je gelijk in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:59 schreef Danielle94 het volgende:
[..]
Ik bedoelde met nu, 'nu pas' ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |