SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHAHA DAT KRIJG JE ERVAN REVONTULET EEN BEETJE BELACHELIJK MAKEN KINDERACHTIGE GASTquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:53 schreef Tim86 het volgende:
Dit was nog 10x minder dan die rode kaart bij Feyenoord
Cillessen maakte het hem wel heel makkelijk in ieder geval. Lag al in die hoek voor er gefloten was zo ongeveer.quote:
Volgens mij was het niet eens een schouderklopjequote:Op zondag 11 augustus 2013 15:53 schreef Tim86 het volgende:
Dit was nog 10x minder dan die rode kaart bij Feyenoord
karma is een sletje ja..ik voorspelde het straks alquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HAHAHA DAT KRIJG JE ERVAN REVONTULET EEN BEETJE BELACHELIJK MAKEN KINDERACHTIGE GAST
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HAHAHA DAT KRIJG JE ERVAN REVONTULET EEN BEETJE BELACHELIJK MAKEN KINDERACHTIGE GAST
Hahaquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thaddie neem je toch niet serieus.
die was ook niet heel verrassendquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:55 schreef pascal08 het volgende:
In het stadion zijn ze het met me eensch.
hahaha ik moest lachenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vermeer en Van Rhijn komen vandaag niet echt uit de verf he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen schijt sherlockquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zal bij VI wel weer veel worden gesproken over de 2 rode kaarten.
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:57 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Balotelli is verkocht. Denk dat ik SIF Handanovic haal en misschien SIF Klose, iemand anders ideeën?
[ afbeelding ]
Dan houd ik nog ongeveer 60k over... Misschien Benatia weer verkopen en TOTS Barzagli of Campagnaro er neer zetten?Pato is echt kut dit seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Godver m'n colaquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iddquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
het is weer ouderwets genieten op de zondagmiddag hoor
Marcello?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:58 schreef Vijf_voor het volgende:
Van het geld voor Marcello wordt meteen Nijhuis omgekocht
Marcellolquote:
Binnenkort weer George, dus komt wel goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
het is weer ouderwets genieten op de zondagmiddag hoor
haha jij dan xDquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:00 schreef pascal08 het volgende:
Nijhuis, je wordt bedankt vieze hoerenzoon.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:00 schreef pascal08 het volgende:
Nijhuis, je wordt bedankt vieze hoerenzoon.
Het ging allemaal prima, maar dit bewijst weer eens te meer dat scheidsrechters echt hulp nodig hebben. Dit is gewoon schandalig.quote:
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef Reemi het volgende:
Fucking ongelofelijk.PSV wordt kampioen, lijkt me duidelijk.
jahoor ze staan voor en daar komt iequote:
Ga je al overstappen? Er zijn pas 2 wedstrijden gespeeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef Reemi het volgende:
Fucking ongelofelijk.PSV wordt kampioen, lijkt me duidelijk.
Ik wil PSV wel eens zien tegen een serieuze tegenstander.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alleen al vanwege het 'in Maart kampioen' vind ik dit allemaal machtig mooi
Ik had visite. Maar ik kan zien dat jullie niet zo geroutineerd zijn in verliezen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jahoor ze staan voor en daar komt ie![]()
http://www.overstappen.nl/quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga je al overstappen? Er zijn pas 2 wedstrijden gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet reserves opbouwen voor zwaardere tijdenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Deed je dat maar eens in plaats van alleen maar in vette hap. Dikzak
Ado uit is al best serieus, als ik naar de uitslagen van Ajax daar kijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil PSV wel eens zien tegen een serieuze tegenstander.
quote:
OOOH SNAP !!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ado uit is al best serieus, als ik naar de uitslagen van Ajax daar kijk
oh jawel hoor weet dat AZ altijd 200% gaat tegen ajax.. de penalty was alleen wel een beetje een dood doener, voelt niet echt als terecht verliezen zo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had visite. Maar ik kan zien dat jullie niet zo geroutineerd zijn in verliezen.
iddquote:
Als Ajax achterstaat zijn er echt een paar de controle kwijt hier, zeker diegene met ajaxgerelateerde namenquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:04 schreef pascal08 het volgende:
Ik breek dat hele stadion af morgen. Ben helemaal gek geworden. Kut Nijhuis, kut AZ.Kut op met je Kut Ajax manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Penalty was wel terecht, maar rood dan weer niet..quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oh jawel hoor weet dat AZ altijd 200% gaat tegen ajax.. de penalty was alleen wel een beetje een dood doener, voelt niet echt als terecht verliezen zo.
Eerst staan ze voor en maken ze iedereen belachelijk en nu staan ze achter zijn ze butthurt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iddIedereen verandert ineens in een 11 jarige
Ja joh, wie dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als Ajax achterstaat zijn er echt een paar de controle kwijt hier, zeker diegene met ajaxgerelateerde namen
Bijna net zo leuk als in Rotterdamquote:
En ik heb een topdagquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eerst staan ze voor en maken ze iedereen belachelijk en nu staan ze achter zijn ze butthurt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kut op met je Kut Ajax manIk stuur m'n hond af op je katten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolquote:
Jij niet, jij bent de uitzonderingquote:
nou ja als aaien tegenwoordig ook al niet meer mag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Penalty was wel terecht, maar rood dan weer niet..
Alle ajacieden zijn homo dat je weet je toch !!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou ja als aaien tegenwoordig ook al niet meer mag.
misschien is ricardo wel een van die weinige gays in het voetbal
Volgens mij kan je voor seksuele uitingen op het veld een rode kaart krijgen dus terecht!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou ja als aaien tegenwoordig ook al niet meer mag.
misschien is ricardo wel een van die weinige gays in het voetbal
eriksenmetchick.jpgquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alle ajacieden zijn homo dat je weet je toch !!
Net als een overtreding die niet gezien wordt en vervolgens de bal een halve minuut later in je eigen doel ligt. Soms wordt het foutje in je voordeel gemaakt, soms in je nadeel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oh jawel hoor weet dat AZ altijd 200% gaat tegen ajax.. de penalty was alleen wel een beetje een dood doener, voelt niet echt als terecht verliezen zo.
quote:
Alle homo's komen juist van die carnavalsvereniging PSV!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alle ajacieden zijn homo dat je weet je toch !!
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:04 schreef pascal08 het volgende:
Ik breek dat hele stadion af morgen. Ben helemaal gek geworden. Kut Nijhuis, kut AZ.Stoer hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha jij bent echt schattig als je boos bent hahaquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alle homo's komen juist van die carnavalsvereniging PSV!
Schitterendquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel mooi hoe de sfeer hier omgeslagen is
Nee hoor, Gijp zei dat ie nog nooit een homo was tegengekomen en hij speelde bij PSV. niet bij Ajax.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alle homo's komen juist van die carnavalsvereniging PSV!
Zeg dat nog eens als ik voor je sta.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha jij bent echt schattig als je boos bent haha [ afbeelding ]
Hij loopt toch vrij duidelijk te trollen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ook niet verliezen denk ikquote:
Met een AZ Flits van het stadion?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet ik jouw huis ook gelijk afbreken?
Praat je nu tegen jezelf?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:11 schreef pascal08 het volgende:
Nja, als Ajax niet meer dan 20 punten achter de #1 staat in de winterstop, worden we gewoon wéér kampioen. Wind je niet zo op.
Ja maar het worden echt wel meer adn 20 punten hoor. Jupiler knaller volgend jaar : Ajax- Jong Ajax.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:11 schreef pascal08 het volgende:
Nja, als Ajax niet meer dan 20 punten achter de #1 staat in de winterstop, worden we gewoon wéér kampioen. Wind je niet zo op.
Geen FOX! Sports hebbenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
De stream houdt er ineens mee op omdat degene die streamt het niet meer aan kon.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar het worden echt wel meer adn 20 punten hoor. Jupiler knaller volgend jaar : Ajax- Jong Ajax.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar het worden echt wel meer adn 20 punten hoor. Jupiler knaller volgend jaar : Ajax- Jong Ajax.
Spreekt voor zich, voor 2 miljoen naar PEC Zwolle.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Eriksen moet dit zinkende schip nog even verlaten natuurlijk
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Laten we ons dit jaar op de CL richten
20 euro p/m hoef je ook niet rijk voor te zijnquote:
Die gaat dadelijk ook kotsen in de kleedkamerquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Cillessen zet er ook geen haast achter
#VVDquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:16 schreef Ajacied7 het volgende:
Stom dat er al 3x is gewisseld.
Ik ben er van overtuigd dat Serero de wedstrijd had kunnen omdraaien.
Dortmund vergeten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
Nou ja, de spanning is er nu helaas wel af. PSV is het nieuwe Bayern Munchen van de Eredivisie.
uit verliezen bij AZ is natuurlijk sowieso niet erg. denk dat die gasten gewoon top 3 materiaal zijn hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je een rode kaart en penalty tegen krijgt in een uitwedstrijd is het natuurlijk niet gek dat je verliest. Wat ik wel gek vind is hoe gemakkelijk Ajax de wedstrijd nu 'opgegeven' lijkt te hebben.
Dit is een troll? Wat een matig team. Die eindigen middenmootquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uit verliezen bij AZ is natuurlijk sowieso niet erg. denk dat die gasten gewoon top 3 materiaal zijn hoor.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uit verliezen bij AZ is natuurlijk sowieso niet erg. denk dat die gasten gewoon top 3 materiaal zijn hoor.
Zo'n penalty krijg ik niet eens tegen. Wel voor een tackle op de bal.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
en maar zeggen dat EA een slecht product heeft geleverd.
als je zo'n potje speel zeg je altijd EAids.
Dat zagen we vorige weekquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik vind ze CL-waardig. Vooral Esteban, wat een tijger onder de lat bij AZ.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zei ik na de JC-schaal ook al hoor. zou niet weten wie er anders in de top 3 komt buiten ajax en PSV.quote:
Was dat Bakkertquote:
Ben je boos?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef RavioliPunch het volgende:
bedankt hoor tyfus nijhuis, bedankt hoor GODVERDOMME
Die had er 2 gemaakt. Overigens lijkt Ligeon wel op hem.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:16 schreef Ajacied7 het volgende:
Stom dat er al 3x is gewisseld.
Ik ben er van overtuigd dat Serero de wedstrijd had kunnen omdraaien.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zei ik na de JC-schaal ook al hoor. zou niet weten wie er anders in de top 3 komt buiten ajax en PSV.
Vitessequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zei ik na de JC-schaal ook al hoor. zou niet weten wie er anders in de top 3 komt buiten ajax en PSV.
Ik gun het hem. Die 3 punten kunnen mij geen moer schelen. Als je zo vaak kampioen wordt gaat dat ook een keer vervelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef Ajacied7 het volgende:
Bakkert staat nu te springen op de tribune.
In eigen goal ja !! Ik vind Serero echt zeer matig tot slecht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had er 2 gemaakt. Overigens lijkt Ligeon wel op hem.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dan zou er een IF Serero komen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had er 2 gemaakt. Overigens lijkt Ligeon wel op hem.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik gun het hem. Die 3 punten kunnen mij geen moer schelen. Als je zo vaak kampioen wordt gaat dat ook een keer vervelen.
Hadden we bij PSV geen last van toen we 4 keer op rij kampioen werdenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik gun het hem. Die 3 punten kunnen mij geen moer schelen. Als je zo vaak kampioen wordt gaat dat ook een keer vervelen.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hadden we bij PSV geen last van toen we 4 keer op rij kampioen werden
Dat gevoel kennen jullie bij Ajax wel ? Of niet?
zie je jouw cluppie nog kans hebben ofzo ?quote:
Wanneer was dat dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt hem nog nooit zien spelen zeker?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In eigen goal ja !! Ik vind Serero echt zeer matig tot slecht.
Nee hoor dat schip heb ik al lang laten varen maar dat is gewoon nog realistisch in het leven staan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zie je jouw cluppie nog kans hebben ofzo ?
Pff ik ben niet zo van de cijfers. TT help me even met alle jaartallen?quote:
Voor PSV was dat ook een exceptionele prestatie. Bij Ajax was dat het niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel. Hoezo denk je dat ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt hem nog nooit zien spelen zeker?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Klaas en de groeten aan Kandji en Gigi.
Dit is correct en tevens juistquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pff ik ben niet zo van de cijfers. TT help me even met alle jaartallen?
Ik dacht ; 1986-1989 en 2005-2008
Neem even een screenshot van de teletekst pagina.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
WIJ STAAN BOVENAAN JA WIJ STAAN BOVENAAN
omdat ik Az top 3 zie halen, sta ik niet realistisch in het leven?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee hoor dat schip heb ik al lang laten varen maar dat is gewoon nog realistisch in het leven staan.
Iets wat de meeste Amsterdammers niet kunnen.
Waarom is het dan nog nooit gelukt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor PSV was dat ook een exceptionele prestatie. Bij Ajax was dat het niet.
Jullie hebben dat nog nooit gedaanquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor PSV was dat ook een exceptionele prestatie. Bij Ajax was dat het niet.
Dan had je wel gezegd dat hij minimaal 4 eigengoals zou maken.quote:
Ik denk dat je hem alleen afkraakt omdat ik fan van hem ben. Maar hij had deze wedstrijd omgedraaid.quote:
Sorry! ik dacht dat je op iets anders reageerde van mij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat ik Az top 3 zie halen, sta ik niet realistisch in het leven?
we zullen het zien over 32 wedstrijden
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit is correct en tevens juist
Nee echt niet, ik vind hem gewoon echt zeer matig. JJ2 vind ik wel gaaf en daar ben jij ook fan van dus dat argument gaat niet op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem alleen afkraakt omdat ik fan van hem ben. Maar hij had deze wedstrijd omgedraaid.
Tnx.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef FCsuarez het volgende:
Toefjes en BakkerT gefeliciteerd boys
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Klaas en de groeten aan Kandji en Gigi.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Neem even een screenshot van de teletekst pagina.
Toen Ajax voorstond jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem alleen afkraakt omdat ik fan van hem ben. Maar hij had deze wedstrijd omgedraaid.
Met negers win je geen wedstrijdenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, omdat het bij Ajax gewoon snel gaat vervelen. 32x kampioen. We willen die CL weer een keer winnen. Barça - Ajax dit jaar?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jullie hebben dat nog nooit gedaan!
de enige die doorslaan hier als ajax (wmb onterecht) achterstaat hebben helemaal niks met ajax te maken, zijn voornamelijk de hatersquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als Ajax achterstaat zijn er echt een paar de controle kwijt hier, zeker diegene met ajaxgerelateerde namen
Jullie gaan van zo'n koude kermis thuis komen in de CLquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, omdat het bij Ajax gewoon snel gaat vervelen. 32x kampioen. We willen die CL weer een keer winnen. Barça - Ajax dit jaar?
Fapmateriaal voor je.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee echt niet, ik vind hem gewoon echt zeer matig. JJ2 vind ik wel gaaf en daar ben jij ook fan van dus dat argument gaat niet op.
Ik moet mijn snacks toch ook koel houdenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet voor de frituurpan? Kun je nog meer frituren.
Dat is nu toch echt niet het gevalquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de enige die doorslaan hier als ajax (wmb onterecht) achterstaat hebben helemaal niks met ajax te maken, zijn voornamelijk de haters
kijk er naar uitquote:Over een half jaar gaan we weer gemene berichten naar elkaar tikken
Nee dat is niet waar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de enige die doorslaan hier als ajax (wmb onterecht) achterstaat hebben helemaal niks met ajax te maken, zijn voornamelijk de haters
psv ook denk ik. oh wachtquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jullie gaan van zo'n koude kermis thuis komen in de CL
Wij verwachten er allemaal niets van dus dat valt wel mee vrindquote:
Ja je kunt van alle spelers wel een filmpje maken. Maar denk je nou echt dat jij en DS2 meer verstand van voetbal hebben dan Frank de Boer?quote:
waarom kan je dit niet rage-quiten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Tim86 het volgende:
Op dit soort momenten begrijp je wel hoe Revontulet zich straks voelde
Bewaar 'm maar goed. Het is al weer 6 jaar geleden en misschien maken jullie dit jaar wel een kans.quote:
Doe..quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Revontulet het volgende:
Ik zou nu zo makkelijk kunnen scoren. Maar dat doe ik niet. Ha!
4x in 10 jaar, is nog altijd beter dan Ajax in die 10 jaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bewaar 'm maar goed. Het is al weer 6 jaar geleden en misschien maken jullie dit jaar wel een kans.
Ik liet me misschien een beetje gaan, maar voetbal kan me soms zo kwaad makenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Tim86 het volgende:
laat ons een hekel aan je krijgenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Revontulet het volgende:
Ik zou nu zo makkelijk kunnen scoren. Maar dat doe ik niet. Ha!
het gaat om recente resultatenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
4x in 10 jaar, is nog altijd beter dan Ajax in die 10 jaar.
Oke, Ajax heeft net van AZ verloren. Recent genoeg?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
het gaat om recente resultaten
Frank de Boer heeft juist vertrouwen in Serero en ziet hem als vervanger van Eriksen mocht hij weggaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja je kunt van alle spelers wel een filmpje maken. Maar denk je nou echt dat jij en DS2 meer verstand van voetbal hebben dan Frank de Boer?
Ik betwijfel het. En hij stelt hem nooit op, dat doet ie met een reden. Hij is dus simpelweg niet goed genoeg/slecht.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, Ajax heeft net van AZ verloren. Recent genoeg?
[..]
Tevens is Ajax maar 24 keer kampioen geworden van de Eredivisie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, omdat het bij Ajax gewoon snel gaat vervelen. 32x kampioen. We willen die CL weer een keer winnen. Barça - Ajax dit jaar?
Dat was misschien wel een penalty (al weet ik dat niet zeker) maar sowieso geen rood. Dit was niet eens een penalty en al helemaal geen rood. En die commentator ging ook nog fappen op Martensquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Tim86 het volgende:
Waarom speelt ie dan nooit?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Frank de Boer heeft juist vertrouwen in Serero en ziet hem als vervanger van Eriksen mocht hij weggaan.
DAFUQ? 2 persoonlijkheden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was misschien wel een penalty (al weet ik dat niet zeker) maar sowieso geen rood. Dit was niet eens een penalty en al helemaal geen rood. En die commentator ging ook nog fappen op MartensDodelijk irritant.
Ja... typisch gevalletje ''je kan hem geven''quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was misschien wel een penalty (al weet ik dat niet zeker) maar sowieso geen rood. Dit was niet eens een penalty en al helemaal geen rood. En die commentator ging ook nog fappen op MartensDodelijk irritant.
ajax ook gewoon 4 keer hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig toch? Het is al erg genoeg als je club verliest zonder dat een klapjosti er leuk over gaat doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laat ons een hekel aan je krijgen
toefjes chillt m nu zo hard
dacht ik ook alquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef ThadCastle het volgende:
Beste leuke goals van Dreetje deze keer hoor
[..]
beetje te recentquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
32x in 100 jaar, is altijd nog beter dan PSV in die 100 jaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe normaal joh idioot, een fitte Martens is van uitzonderlijke kwaliteit. Fappen is terecht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
32x in 100 jaar, is altijd nog beter dan PSV in die 100 jaar.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
het gaat om recente resultaten
Kamikazie, kan niet zo goed tellen. Hij zegt ook altijd dat 'ie 1 worstenbroodje gaat eten, maar dan eet 'ie er 9. Vandaar zijn omvang.quote:
Je moet als commentator wel neutraal blijven en dat was hij niet. Net Leo Driessen als Ajax achter staatquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe normaal joh idioot, een fitte Martens is van uitzonderlijke kwaliteit. Fappen is terecht.
feli ouwequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe normaal joh idioot, een fitte Martens is van uitzonderlijke kwaliteit. Fappen is terecht.
plus de afgelopen 10 seizoenen kan hij niet eens knap tellen, te dom om te poepen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
32x in 100 jaar, is altijd nog beter dan PSV in die 100 jaar.
Godver wat kan jij slecht tegen je verliesquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kamikazie, kan niet zo goed tellen. Hij zegt ook altijd dat 'ie 1 worstenbroodje gaat eten, maar dan eet 'ie er 9. Vandaar zijn omvang.
Deze is wel een stuk beter dan die vorigequote:
Als iets van uitzonderlijke klasse is, mag dat best benoemd worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet als commentator wel neutraal blijven en dat was hij niet. Net Leo Driessen als Ajax achter staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |