SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHAHA DAT KRIJG JE ERVAN REVONTULET EEN BEETJE BELACHELIJK MAKEN KINDERACHTIGE GASTquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:53 schreef Tim86 het volgende:
Dit was nog 10x minder dan die rode kaart bij Feyenoord
Cillessen maakte het hem wel heel makkelijk in ieder geval. Lag al in die hoek voor er gefloten was zo ongeveer.quote:
Volgens mij was het niet eens een schouderklopjequote:Op zondag 11 augustus 2013 15:53 schreef Tim86 het volgende:
Dit was nog 10x minder dan die rode kaart bij Feyenoord
karma is een sletje ja..ik voorspelde het straks alquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HAHAHA DAT KRIJG JE ERVAN REVONTULET EEN BEETJE BELACHELIJK MAKEN KINDERACHTIGE GAST
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HAHAHA DAT KRIJG JE ERVAN REVONTULET EEN BEETJE BELACHELIJK MAKEN KINDERACHTIGE GAST
Hahaquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thaddie neem je toch niet serieus.
die was ook niet heel verrassendquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:55 schreef pascal08 het volgende:
In het stadion zijn ze het met me eensch.
hahaha ik moest lachenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vermeer en Van Rhijn komen vandaag niet echt uit de verf he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen schijt sherlockquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zal bij VI wel weer veel worden gesproken over de 2 rode kaarten.
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:57 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Balotelli is verkocht. Denk dat ik SIF Handanovic haal en misschien SIF Klose, iemand anders ideeën?
[ afbeelding ]
Dan houd ik nog ongeveer 60k over... Misschien Benatia weer verkopen en TOTS Barzagli of Campagnaro er neer zetten?Pato is echt kut dit seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Godver m'n colaquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iddquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
het is weer ouderwets genieten op de zondagmiddag hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |