SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHAHA DAT KRIJG JE ERVAN REVONTULET EEN BEETJE BELACHELIJK MAKEN KINDERACHTIGE GASTquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:53 schreef Tim86 het volgende:
Dit was nog 10x minder dan die rode kaart bij Feyenoord
Cillessen maakte het hem wel heel makkelijk in ieder geval. Lag al in die hoek voor er gefloten was zo ongeveer.quote:
Volgens mij was het niet eens een schouderklopjequote:Op zondag 11 augustus 2013 15:53 schreef Tim86 het volgende:
Dit was nog 10x minder dan die rode kaart bij Feyenoord
karma is een sletje ja..ik voorspelde het straks alquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HAHAHA DAT KRIJG JE ERVAN REVONTULET EEN BEETJE BELACHELIJK MAKEN KINDERACHTIGE GAST
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HAHAHA DAT KRIJG JE ERVAN REVONTULET EEN BEETJE BELACHELIJK MAKEN KINDERACHTIGE GAST
Hahaquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thaddie neem je toch niet serieus.
die was ook niet heel verrassendquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:55 schreef pascal08 het volgende:
In het stadion zijn ze het met me eensch.
hahaha ik moest lachenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vermeer en Van Rhijn komen vandaag niet echt uit de verf he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen schijt sherlockquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zal bij VI wel weer veel worden gesproken over de 2 rode kaarten.
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:57 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Balotelli is verkocht. Denk dat ik SIF Handanovic haal en misschien SIF Klose, iemand anders ideeën?
[ afbeelding ]
Dan houd ik nog ongeveer 60k over... Misschien Benatia weer verkopen en TOTS Barzagli of Campagnaro er neer zetten?Pato is echt kut dit seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Godver m'n colaquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iddquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
het is weer ouderwets genieten op de zondagmiddag hoor
Marcello?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:58 schreef Vijf_voor het volgende:
Van het geld voor Marcello wordt meteen Nijhuis omgekocht
Marcellolquote:
Binnenkort weer George, dus komt wel goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
het is weer ouderwets genieten op de zondagmiddag hoor
haha jij dan xDquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:00 schreef pascal08 het volgende:
Nijhuis, je wordt bedankt vieze hoerenzoon.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:00 schreef pascal08 het volgende:
Nijhuis, je wordt bedankt vieze hoerenzoon.
Het ging allemaal prima, maar dit bewijst weer eens te meer dat scheidsrechters echt hulp nodig hebben. Dit is gewoon schandalig.quote:
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef Reemi het volgende:
Fucking ongelofelijk.PSV wordt kampioen, lijkt me duidelijk.
jahoor ze staan voor en daar komt iequote:
Ga je al overstappen? Er zijn pas 2 wedstrijden gespeeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef Reemi het volgende:
Fucking ongelofelijk.PSV wordt kampioen, lijkt me duidelijk.
Ik wil PSV wel eens zien tegen een serieuze tegenstander.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alleen al vanwege het 'in Maart kampioen' vind ik dit allemaal machtig mooi
Ik had visite. Maar ik kan zien dat jullie niet zo geroutineerd zijn in verliezen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jahoor ze staan voor en daar komt ie![]()
http://www.overstappen.nl/quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga je al overstappen? Er zijn pas 2 wedstrijden gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet reserves opbouwen voor zwaardere tijdenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Deed je dat maar eens in plaats van alleen maar in vette hap. Dikzak
Ado uit is al best serieus, als ik naar de uitslagen van Ajax daar kijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil PSV wel eens zien tegen een serieuze tegenstander.
quote:
OOOH SNAP !!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ado uit is al best serieus, als ik naar de uitslagen van Ajax daar kijk
oh jawel hoor weet dat AZ altijd 200% gaat tegen ajax.. de penalty was alleen wel een beetje een dood doener, voelt niet echt als terecht verliezen zo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had visite. Maar ik kan zien dat jullie niet zo geroutineerd zijn in verliezen.
iddquote:
Als Ajax achterstaat zijn er echt een paar de controle kwijt hier, zeker diegene met ajaxgerelateerde namenquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:04 schreef pascal08 het volgende:
Ik breek dat hele stadion af morgen. Ben helemaal gek geworden. Kut Nijhuis, kut AZ.Kut op met je Kut Ajax manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Penalty was wel terecht, maar rood dan weer niet..quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oh jawel hoor weet dat AZ altijd 200% gaat tegen ajax.. de penalty was alleen wel een beetje een dood doener, voelt niet echt als terecht verliezen zo.
Eerst staan ze voor en maken ze iedereen belachelijk en nu staan ze achter zijn ze butthurt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iddIedereen verandert ineens in een 11 jarige
Ja joh, wie dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als Ajax achterstaat zijn er echt een paar de controle kwijt hier, zeker diegene met ajaxgerelateerde namen
Bijna net zo leuk als in Rotterdamquote:
En ik heb een topdagquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eerst staan ze voor en maken ze iedereen belachelijk en nu staan ze achter zijn ze butthurt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kut op met je Kut Ajax manIk stuur m'n hond af op je katten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolquote:
Jij niet, jij bent de uitzonderingquote:
nou ja als aaien tegenwoordig ook al niet meer mag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Penalty was wel terecht, maar rood dan weer niet..
Alle ajacieden zijn homo dat je weet je toch !!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou ja als aaien tegenwoordig ook al niet meer mag.
misschien is ricardo wel een van die weinige gays in het voetbal
Volgens mij kan je voor seksuele uitingen op het veld een rode kaart krijgen dus terecht!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou ja als aaien tegenwoordig ook al niet meer mag.
misschien is ricardo wel een van die weinige gays in het voetbal
eriksenmetchick.jpgquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alle ajacieden zijn homo dat je weet je toch !!
Net als een overtreding die niet gezien wordt en vervolgens de bal een halve minuut later in je eigen doel ligt. Soms wordt het foutje in je voordeel gemaakt, soms in je nadeel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oh jawel hoor weet dat AZ altijd 200% gaat tegen ajax.. de penalty was alleen wel een beetje een dood doener, voelt niet echt als terecht verliezen zo.
quote:
Alle homo's komen juist van die carnavalsvereniging PSV!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alle ajacieden zijn homo dat je weet je toch !!
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:04 schreef pascal08 het volgende:
Ik breek dat hele stadion af morgen. Ben helemaal gek geworden. Kut Nijhuis, kut AZ.Stoer hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha jij bent echt schattig als je boos bent hahaquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alle homo's komen juist van die carnavalsvereniging PSV!
Schitterendquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel mooi hoe de sfeer hier omgeslagen is
Nee hoor, Gijp zei dat ie nog nooit een homo was tegengekomen en hij speelde bij PSV. niet bij Ajax.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alle homo's komen juist van die carnavalsvereniging PSV!
Zeg dat nog eens als ik voor je sta.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha jij bent echt schattig als je boos bent haha [ afbeelding ]
Hij loopt toch vrij duidelijk te trollen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |