Dan is het toch juist lief van putin dat hij haar een klein hondje geeft en in contact brengt met een brave hond, kan ze van haar angst afkomenquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan is het toch juist lief van putin dat hij haar een klein hondje geeft en in contact brengt met een brave hond, kan ze van haar angst afkomen![]()
Sorry, moest een beetje lachen om dit bericht, gemeen, maar wel grappig.
De KGB was medeverantwoordelijk voor een staatsterreur tegen bijvoorbeeld anti-stalinisten door ze bijvoorbeeld te vermoorden. Zo ver heb ik de NSA (nog) niet zien gaan.quote:
NSA is meer technisch laat ik het maar zo zeggen: CIA of KGB?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
De KGB was medeverantwoordelijk voor een staatsterreur tegen bijvoorbeeld anti-stalinisten door ze bijvoorbeeld te vermoorden. Zo ver heb ik de NSA (nog) niet zien gaan.
Nog steeds de CIA. De KGB was actief bezig mensen te vermoorden die tegen de regering waren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
NSA is meer technisch laat ik het maar zo zeggen: CIA of KGB?
Drone aanvallen in Irak waar talloze onschuldige vrouwen mannen en kinderen dood gingen zijn natuurlijk niet erg he?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:52 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Nog steeds de CIA. De KGB was actief bezig mensen te vermoorden die tegen de regering waren.
Niet dat de CIA geen mensen vermoordt, maar staatsterreur wil ik het nog niet noemen.
Tja, dat is inderdaad ook verkeerd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Drone aanvallen in Irak waar talloze onschuldige vrouwen mannen en kinderen dood gingen zijn natuurlijk niet erg he?![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:07 schreef Zaktabak het volgende:
TS heeft van een vriendje geleerd dat Amerika slecht is, en is nu helemaal pro-Rusland.
Braddie is een baas vergeleken met deze opperkneus.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:09 schreef MPC60 het volgende:
Deze ts gaat in kneusheid braddie gewoon met 140km per uur voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |